Lambo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dan ja.
Zeg, mag ik je nummer hebben? Dan haal ik je vanavond op met m'n Lambo.

Ik heb een oude Volvo en dat is wel beter want daar kun je dingen in meenemen zoals aftrekmachines.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een nicere waggie?
Dat waardeer ik in een vrouw, geldlust

Ja maar zo'n aftrek machine hebben we toch niet nodig in mijn Lambo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:11 schreef Adala het volgende:
[..]
Ik heb een oude Volvo en dat is wel beter want daar kun je dingen in meenemen zoals aftrekmachines.

Dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja maar zo'n aftrek machine hebben we toch niet nodig in mijn Lambo?

Prima. Maar ik stop nu wel met het verneuken van dit topic.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nou, dan koop ik wel een dikke Hummer voor je, kan je al je machines in kwijt

Niemand heeft recht op een hoer. Ook mensen met een afwijkend aantal chromosomen hebben dat recht niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef kvdv het volgende:
TS
Omdat iemand een chromosoompje meer heeft geen recht hebben op een ho? Gast.

Vroeg ik me ook af ik had er tenminstequote:
 eentje geopend in ONZ
  eentje geopend in ONZ

whehhequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef Inlognaam het volgende:
Die knakker moet gewoon een andere verzorgster nemen. Lees: een homoseksueel met verwijfde trekken. Die moeten er voldoende in de zorg te vinden zijn en die weten wel raad met mannenpap.

Omdat ik het beklagenswaardig vind dat er mensen zijn die denken dat die mongooltjes recht op zoiets smerigs hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ik had er tenminsteeentje geopend in ONZ

Oh dan is het goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Omdat ik het beklagenswaardig vind dat er mensen zijn die denken dat die mongooltjes recht op zoiets smerigs hebben
daarom.

Haha, AP gaat net alsof doen nu!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
Naar aanleiding van het gesloten topic Recht op masturbatie? hier verder;
geestelijk gehandicapte mensen het recht hebben om afgetrokken te worden door het vrouwelijke personeel.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |