De kleuren die je draagt passen niet zo goed bij je huidskleur. Het geeft je een beetje bleke uitstraling!quote:
Als je een slimfit een maat te groot koopt 'past' ie nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook slimfit colberts.
bleek is sexy!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kleuren die je draagt passen niet zo goed bij je huidskleur. Het geeft je een beetje bleke uitstraling!
Lol das weer compleet anders als dat korte broekie. Dit vind ik dan wel weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:24 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Edit accessoires en schoenen erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kleuren die je draagt passen niet zo goed bij je huidskleur. Het geeft je een beetje bleke uitstraling!
Dat was don-diablo niet, in dat korte broekiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Lol das weer compleet anders als dat korte broekie. Dit vind ik dan wel weer![]()
[..]
Ik vind dit mooi, maar dan met een effen gekleurde, nettere Jeans...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef don-diablo het volgende:
Thnx allemaal
(heb mn schoenen maar ff toegevoegd aan mn vorige post)
zeker nice, waar heb je dat colbertje gehaald?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:24 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:24 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is zo te zien gewoon van een pak, dus bij suitsupply of iets dergelijks kan je zoiets wel halen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Atomatico het volgende:
[..]
zeker nice, waar heb je dat colbertje gehaald?
Leuke kledingstijl.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:16 schreef broun. het volgende:
haha leuk gedaan maisnon
[ afbeelding ]
met mn nieuwe top & ik keek gaar dus vandaar dat ding voor me gezicht
In microsoft office picture manager moet je even naar Picture gaan in de balk en dan naar Resize en dan kun je rechts je foto verkleinen. In jou wel een procent of 60quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef Soentje het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag even geprobeerd hoe het zonder riem staat![]()
En mijn spiegel is vies ja
Wat marouska zei! Vind het juist mooi bij m'n huid passen, sowieso zo'n kleur rozequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat zie jij er schattig uit vandaag
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Sinji het volgende:
Pumpkin, Don
, Broun
![]()
Vandaag en gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het maakt je een beetje flets. Het roze mocht wel iets harder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat marouska zei! Vind het juist mooi bij m'n huid passen, sowieso zo'n kleur roze
thanks & zulke cardigans zijn altijd goed! vette schoenen trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Sinji het volgende:
Pumpkin, Don
, Broun
![]()
Vandaag en gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Sinji het volgende:
Pumpkin, Don
, Broun
![]()
Vandaag en gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet haar hoofd helemaal niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |