denk door BB... Andries enzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha hoe kom je daar nou weer bij?
ja maar toch niet tijdens het neukenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
One night stand niet maar als je er toch meer voor voelt wel.
Thanks. Maar echt, ik post alleen onder ´Socios´. En in de tijd van dat originele topic van 10 jaar geleden had ik nog geen account omdat het mij destijds niet lukte er één aan te maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
Nee, ik geloof er geen fock van! Je ziet er hardstikke leuk uit
Doe mij maar Zuid-Hollandsequote:
Neehee hebben we het ook niet over.quote:
maar jij bent echt geen maagd meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks. Maar echt, ik post alleen onder ´Socios´. En in de tijd van dat originele topic van 10 jaar geleden had ik nog geen account omdat het mij destijds niet lukte er één aan te maken.
Lees nou eens terugquote:
Oh omnisexual heeft geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die doet het met alles en iedereen geloof ik, de omnivoor
Try sexual.quote:
Die probeert nog snel een plekje achter de ramen te krijgen voor 18 septemberquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is Myr trouwens, die is mysterieus verdwenen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die probeert nog snel een plekje achter de ramen te krijgen voor 18 september
Ik ken dat!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef crv het volgende:
* meld ff dat ie nog steeds erg druk en gestressed is. Dankzij collega's die gewoon hun werk niet snappen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die probeert nog snel een plekje achter de ramen te krijgen voor 18 september
Vrouwen willen vaak alleen met iemand gaan ´die ervaring heeft´. Slaat ook nergens op, want hoe kun je nou ´ervaring´ opdoen als ze het niet willen doen met iemand ´zonder ervaring´?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
maar jij bent echt geen maagd meer
als je alles doet wat los en vast zit, en de try-fase, al lang voorbij bent, ben je toch gewoon een omnisexualquote:
Waarom Zuid Hollands.quote:
Dan ben je een lekkere slet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
als je alles doet wat los en vast zit, en de try-fase, al lang voorbij bent, ben je toch gewoon een omnisexual
Hmm, nee hoor, niet allemaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen willen vaak alleen met iemand gaan ´die ervaring heeft´. Slaat ook nergens op, want hoe kun je nou ´ervaring´ opdoen als ze het niet willen doen met iemand ´zonder ervaring´?
Dat is echt complete onzin!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen willen vaak alleen met iemand gaan ´die ervaring heeft´. Slaat ook nergens op, want hoe kun je nou ´ervaring´ opdoen als ze het niet willen doen met iemand ´zonder ervaring´?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |