quote:
Dat klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom naar de Wallen? Alleen maar dronken toeristen, junks, dealers, zakkenrollers, haastige Amsterdammers en knappe, kleine vrouwtjes achter de ramen die, als je eenmaal in hun kamertje staat, ladyboys blijken te zijn....
Hij gaat zijn fleshlight proberen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat over hoeren en wie gaat er 'boodschappen doen'
Even doorgekrast wat niet van toepassing is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom naar de Wallen? Alleen maar dronken toeristen, junks, dealers, zakkenrollers, haastige Amsterdammers en knappe, kleine vrouwtjes achter de ramen die, als je eenmaal in hun kamertje staat, ladyboys blijken te zijn....
Niet alle vrouwen hebben daar problemen mee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
En je ziet niet in dat een andere vrouw dan een maandje later wellicht wat problemen heeft met het feit dat jij je een maand eerder door een hoer hebt laten ontmaagden (toch?)
Jammer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet helaas.... ik ben dan al op vakantie
Niet allemaal nee. Maar als je je door een hoer moet laten ontmaagden heb je ze schijnbaar al niet voor het uitzoeken. Wil je dan het risico lopen dat die ene leuke waar het wederzijds bij is er wél over valt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hebben daar problemen mee.
Nou, ik zou het niet zo tof vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hebben daar problemen mee.
Sorry anders was ik wel mee gegaanquote:
Het zegt toch wel iets vind ik. Als ik zo zijn fobo zie en foto's van zijn huis in dat F&F topic is er helemaal niks mis met hem. Maar waarom in godsnaam je dan laten ontmaagden door een hoer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Van de ene kant denk ik van: als ie maar geen vrouwen verkracht is het goed, maar aan de andere kant vind ik het ook weer heel onaantrekkelijk.
Ik vind vooral dat laatste (eerste ook wel, maar ik ga er vanuit dat ie dat niet doet)quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Van de ene kant denk ik van: als ie maar geen vrouwen verkracht is het goed, maar aan de andere kant vind ik het ook weer heel onaantrekkelijk.
Waarom dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
Helemaal niet als ik al "contact" zou hebben met een jongen, en hij dat evengoed zou doen
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |