is je 48 uur nu al voorbijquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
Dat soort mensen.
Vaak van die lollige kale mannen die sowieso overal een grap over moeten maken en om zichzelf moeten lachen.
Hey, ik heb er tenminste nog een relevant stukje achter geplakt in de TT. Niet zeiken, treinnub.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
Dat soort mensen.
Vaak van die lollige kale mannen die sowieso overal een grap over moeten maken en om zichzelf moeten lachen.
Mijn gedachten, wat doe jequote:
kut grappen hihiquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Volledige topictitel en tevens klacht: Mensen die elke gelegenheid aannemen om over mogelijk dubbelzinnige uitspraken, een flauwe grap te maken.
Ze zijn vermoeiend, die lui. Ze doen het ook elke keer weer.Voorbeeld: Je maakt de prullenbak leeg en zegt "De zak is vol, effe een nieuwe d'r in doen!", en dan heb je zo'n wijsneus die het dan niet kan laten om een seksistische opmerking over een 'volle zak' te maken.
![]()
Kappen met die flauwe kutgrappen, krapuul!
ik zie een penis met een overhemd aanquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef Broder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als deze idioot.
Vast een kaal iemand ook? Het zijn altijd weer die kale mensen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Of nog eentje waar ik horendol van wordt: Het regent buiten en m'n vriendin, die ergens naar toe moet, maakt een opmerking als "Shit, ik wil niet nat worden.". Dan heb je altijd weer zo'n geinponem die dan repliek moet geven in de vorm van "Hoezo, ben je niet graag nat dan?". En dan zelf het hardst lachen natuurlijk hé.
wat vliegt de tijd toch als ik jouw baggerreacties niet hoeft te lezenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bans van 48 uur zijn wel vaker na 48 uren al voorbij ja.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
wat vliegt de tijd toch als ik jouw baggerreacties niet hoeft te lezen
Ik vind het pas écht kut als zo'n geinponem je dan verwachtingsvol aan gaat kijken (precies zó -->quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Of nog eentje waar ik horendol van wordt: Het regent buiten en m'n vriendin, die ergens naar toe moet, maakt een opmerking als "Shit, ik wil niet nat worden.". Dan heb je altijd weer zo'n geinponem die dan repliek moet geven in de vorm van "Hoezo, ben je niet graag nat dan?". En dan zelf het hardst lachen natuurlijk hé.
Ja precies!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het pas écht kut als zo'n geinponem je dan verwachtingsvol aan gaat kijken (precies zó -->) in de hoop dat je met hem meedoet in de innuendo.
.
De eerste keer wel, maar na 20 keer is de lol er wel van af, dunkt mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef El_Bassie het volgende:
Grappen over volle zakken zijn juist altijd super.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
De eerste keer wel, maar na 20 keer is de lol er wel van af, dunkt mij.
En nog een voorbeeldje: ik heb sinds een paar weken een vakantiebaantje bij TNT, waarbij ik 's morgens de post doe bezorgen. Ik heb echt in nog geen 2 weken tijd, wel 10 mensen gehad die me lachend vertelden dat ik een droombaan had, ik kon immers de hele dag 'gleuven vullen'.![]()
![]()
Nah, ik ken genoeg tienermeiden die ook zo zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kale mannen met zulke opmerkingen hebben een dik wijf en kinderen
En roken shag
maar er ligt wel een takkenversnipperaar achter die gleuf te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En nog een voorbeeldje: ik heb sinds een paar weken een vakantiebaantje bij TNT, waarbij ik 's morgens de post doe bezorgen. Ik heb echt in nog geen 2 weken tijd, wel 10 mensen gehad die me lachend vertelden dat ik een droombaan had, ik kon immers de hele dag 'gleuven vullen'.![]()
![]()
<----quote:
Komt omdat jij in Brabant woontquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik ken genoeg tienermeiden die ook zo zijn.
Nee, dat klopt niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Komt omdat jij in Brabant woont
Die blauwe mag je houwe hoor huhuhuhuquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga niet alleen met mensen om bij plaatsen waar ik woon (limburg klopt tevens ook niet). Ik zie het in verschillende provincies dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Limburg dan tenminste niet in Holland
Verschillende constateringenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga niet alleen met mensen om bij plaatsen waar ik woon (limburg klopt tevens ook niet). Ik zie het in verschillende provincies dus.
Volgende keer vragen of je het er anders af moet zuigen voor hemquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
Terechte klacht.
Sportschool instructeur van de week: "Het is zo warm, ik heb het zweet op mijn voorhuid staan"![]()
Zaal:![]()
Zijn dochter: whahahahaha fucking grappig pa![]()
Hij: hmm nou ik denk dat ze hem niet gehoord hebben, hebben jullie hem wel gehoord? Jullie hebben het niet gehoord he? Nou ik herhaal 'm later nog maar eens.
Later: 'grap' wordt herhaald, sommigen forceren een lachje.
Volgende dag volgde ik weer een les van dezelfde man en ja hoor, hij zei het gewoon weer
wat voor eenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:56 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat is er ook zo één
ik ben een leeuw in bedquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef Skonk het volgende:
[..]
Laten we dubbel zinnen want ik tel voor twee
Hey ik vind het niet erg als je slaapt hoor, ik droom wel met je meequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:03 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ik ben een leeuw in bed
ik slaap ook 20 uur per dag
Awesomequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hey ik vind het niet erg als je slaapt hoor, ik droom wel met je mee
Maak er een topic overquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Nou ja, dit doe ik ook weleens. En op FOK! post ik zulke grappen ook weleens. Eerst gniffel en lach ik altijd tijdens het typen van de grap. Dan post ik het en lach ik nog harder.
Het is serieus: ik lach om mijn eigen grappen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |