Stand #2008quote:
Maar het zijn wel woorden, dus makkelijker te onthouden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:05 schreef PhysicsRules het volgende:
wel een suf bruggetje, de volgorde klopt niet
En auto's en bussen zijn geen verschillende soorten transport?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nee, dat noemde we vroegah een P+R.
Je hebt misschien letterlijk wel gelijk, maar je krijgt het niet, want ik zoek iets anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
En auto's en bussen zijn geen verschillende soorten transport?
Het antwoord is gewoon goed, maar PR zoekt weer wat andersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je hebt misschien letterlijk wel gelijk, maar je krijgt het niet, want ik zoek iets anders.![]()
Ik wil een trein, bus, metro en tramstation in één.
Nee, het antwoord is fout. Ik wil een plek waar transport samenkomt, niet een parkeerplaats naast een station. En nu stoppen met klagen en een goed antwoord gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Het antwoord is gewoon goed, maar PR zoekt weer wat anders.
Een transferium is niet alleen een parkeerplaats, de bushalte is er ook onderdeel van, en in Amsterdam Zuid heb je er ook gelijk metro bij!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, het antwoord is fout. Ik wil een plek waar transport samenkomt, niet een parkeerplaats naast een station. En nu stoppen met klagen en een goed antwoord geven
zo moeilijk is het dan nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb geen idee, en ik werk nog wel bij een goot OV bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |