Uhm....ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
en voorgesneden spul kopen? wie laat zich belachelijk veel geld uit zijn zak kloppen door bijv een voorgesneden ui te kopen?![]()
1 ui kost een paar cent, even snijden is zo gedaan. voorgesneden is minder vers, er is gas bij gespoten om te vers te houden, er zit plastic omheen.....
* Sarabi steekt vinger opquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
en voorgesneden spul kopen? wie laat zich belachelijk veel geld uit zijn zak kloppen door bijv een voorgesneden ui te kopen?![]()
1 ui kost een paar cent, even snijden is zo gedaan. voorgesneden is minder vers, er is gas bij gespoten om te vers te houden, er zit plastic omheen.....
Ik kom je straks opvrolijkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Wakker pfff wat heb ik weer leuk gedroomd ben et helemaal blegh van
weer wat geleerd, tnxquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
Wordt niet mierzoet sol, ik maak halfzoete jam. (als je geleisuiker gebruikt ipv gewone heb je veel minder nodig... waar je anders met een pak suiker bezig bent gebruik ik maar 200 gr... scheelt aanzienlijk)
De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
Ze heeft door het slotje heen gepost in het vorige topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, Pee, ik zie die post van memo helemaal niet die jij quote
Uitje niet, maar nadeel van ijsbergsla is dat je gelijk zo'n berg hebtquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind voorgesneden groenten zó goor ruikenen hoeveel moeite is het nou om zelf even een krop ijsbergsla te snijden en te wassen, of om een uitje te choppen?
Getsie, en bij dat voorgesneden vlees pleuren ze alle middelmatige stukken die ik zelf weg zou gooien, er gewoon bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.
Zelf ben ik af en toe wel makkelijk, maar probeer meestal wel vers spul te halen. Nu inkopen op de markt doen
.
Ik neem de cam mee, we fotograferen de katten en daarna gaan we een happie doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik geloof alleen niet dat ik in een p de foto gaan bui benaar de katten misschien wel ;p
Een goed scherp mes doet wonderen voor het snijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef borisz het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander die te lui is om niet te snijden. Dat snijden van het vlees(kipfiletreepjes, rundvleesreepjes) vaak zo'n 2 euro per kg. Tenmiste bij de AH is dat zo. Voorgesneden troep is echt cashen voor de supermarkten.
Zelf ben ik af en toe wel makkelijk, maar probeer meestal wel vers spul te halen. Nu inkopen op de markt doen
.
Maar een krop kost net zoveel als een zak, dus wat dat betreft doet het weinig pijn als je 't dan naar de kinderboerderij brengtquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitje niet, maar nadeel van ijsbergsla is dat je gelijk zo'n berg hebtEn ik ben in mijn uppie
Hoe lang kun je zo'n krop eigenlijk goed houden indien aangesneden?
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar een krop kost net zoveel als een zak, dus wat dat betreft doet het weinig pijn als je 't dan naar de kinderboerderij brengt
Het blijft, in de koelkast en in een folietje, een dag of 4 goed, denk ik. Kun je ook wat sla op je brood doen enzo.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso is ijsbergsla maar smakeloos spulLekker voor de crunch, maar niet meer dan dat.
De meeste kookwinkels kunnen wel een goede slijper voor je regelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens 3 niet meer zo scherpe messen en geen messenslijper in de buurtIemand enig idee hoe ik dit kan gaan fixen
Het zijn mooie Zwillings
Werken perfect als ze goed scherp zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |