WTFquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dan wordt dit de nazomerhit van 2010 op TMF:
quote:colegioesperanca
10 uur geleden
See, I spoke that Showtek was dead a long time ago.
Now showtek is in decomposition, lol.
quote:SuperHardstyleJunkie
8 uur geleden
Showtek are gone to the dogs
Shit Kicks, Shit Lyrics, Shit Melody, Shit Everything
quote:hotboxtrip
16 uur geleden 48
i think showtek died at analogue players in a digital world.... such a garbage album... but this is just overkill. like putting a bullet into the heart when there's already one in the head
dat verneukt het genre echt tumor hard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:06 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme, wat zien mijn tere oogjes nu? Stereophonic op TMF?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef haakon het volgende:
woaaa vnaamd naar Schiphol, vannacht vliegen en vanaf 9 uur 's ochtends knalln in Chersonissos
klinkt goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef NLS04 het volgende:
Nieuwe Italian Hardstyle klinkt weer goed. Vamper heeft echt lekkere kicks![]()
http://www.hardstyle.com/album/vamper-italian-hardstyle-004/15738
Jij was ook in de Lier? Ging goed los ja!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:32 schreef InGebruik het volgende:
Gistermiddag 1,5 uurtje Headhunterz in een feesttent tijdens een feestweek van een dorp hier in de buurt. Ging aardig los ook al waren het alleen maar hitjes. De dj die voor Headhunterz draaide (winnaar van een contest) draaide veel beter qua overgangen en tracklist. Gold live klinkt zo lekker!
Voor de rest was het gewoon heel veel bier drinken en een stampje plaatsen. Zeer gezellig voor een vrijdagmiddag.
quote:Water is peperduur bij festivals
Vijf euro voor een halve liter is geen uitzondering: flesjes drinkwater zijn op festivals vaak duurder dan bier. Op het Haagse Parkpop kostte een glas water twee euro, net zoveel als een biertje. Awakenings was duurder: twee euro vijftig en vijf euro voor een halve literfles. Op Dance Valley dat vandaag in Spaarnwoude wordt gehouden, gelden dezelfde prijzen.
De flesjes bijvullen kan vaak niet: of er zijn alleen toiletten met vloeibaar ontsmettingsmiddel voor de handen, of het kraanwater is niet geschikt voor consumptie. A Day at the Park, in het Amsterdamse Bos, legde zelf een waterleiding aan om de glazen en flesjes te vullen. De kosten voor de aanleg verdient de organisatie dan terug met de waterverkoop. Zelf water meenemen is op de meeste festivals uit den boze: het wordt vaak ingenomen bij de ingangscontrole. De flesjes worden op Awakenings zelfs zonder dop verkocht, om te voorkomen dat er met volle flesjes kan worden gegooid.
Zitten er nou wel filters in deze exinores of niet? Heeft er iemand ervaring met deze? Of zijn er nog mensen die me andere aanraden?quote:Als ik een IEM T15 bestel, ontvang ik dan automatisch ook een paar ER gehoorbeschermers?
Nee. Het gaat hier om twee verschillende producten. Sommige klanten hebben bijvoorbeeld al ER gehoorbescherming en willen dit aanvullen met de IEM T15. Wanneer u een IEM T15 bestelt en u bent nog niet in het bezit van een paar ER gehoorbeschermers, zorgt u er dan voor dat u deze gelijktijdig besteld.
Las het ook, vind dat er maar eens wat aan gedaan mag worden. Who's with me?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Tijdje geleden ging het hier toch over water op festivals of het drinkwater was of niet. Las zonet een nieuwsitem op SpitsNieuws waar ze het er ook over hebben:
[..]
De IEM T15 is iets compleet andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ga naar the qontinent, en het is te laat om nog oordopjes helemaal aan te laten meten. Daarom ben ik nu opzoek naar wat wegwerp oordopjes. Nu kwam ik langs dit: http://www.oordopjes-kope(...)jes/evenementen.html
Op de exinore website lees ik het volgende:
[..]
Zitten er nou wel filters in deze exinores of niet? Heeft er iemand ervaring met deze? Of zijn er nog mensen die me andere aanraden?
BVD
Fuck, zat ik de verkeerde pagina te lezen.. Aardige fail.. Thnx voor je hulp iig! Thnx!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:41 schreef StM het volgende:
[..]
De IEM T15 is iets compleet andersDat is een in-ear monitor systeem. Jij zoekt gewone oordopjes. Die ER 20S is zover ik weet 1 van de beste universele omdat die een filter hebben die de ER filters uit de op maat gemaakte versie benaderen. (Maar niet evenaren omdat die filters een stuk duurder zijn)
Die heb ik en ze werken over het algemeen goed maar zit toch sinds dat artikel wat mstx een poosje geleden plaatste er hard over te denken om exinores aan te schaffen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Gelijk nog een laatste vraag (hoop ik), steken die dingen geen terineind je oren uit? Dat wil ik namelijk dan net weer niet hebben. Dan lijken deze mij toch een stukje minder uitsteken.
quote:
Mwua of het een win is dat je ze niet voelt....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hulde voor die uitvinding
Zitten relaxt (voel je helemaal niet), geen piep meer in je oor, je kunt iedereen nog verstaan = win win win
Jep, was alleen verschrikkelijk heet in die tent!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Jij was ook in de Lier? Ging goed los ja!
Begin van het einde is nu écht ingezet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |