abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84972049
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Dan wordt dit de nazomerhit van 2010 op TMF:

WTF :') het eerste Showtek youtube filmpje waarbij bijna alle reacties negatief zijn. Normaal staat het vol met Britten die het helemaal geweldig vinden.

quote:
colegioesperanca
10 uur geleden
See, I spoke that Showtek was dead a long time ago.

Now showtek is in decomposition, lol.
quote:
SuperHardstyleJunkie
8 uur geleden
Showtek are gone to the dogs :P

Shit Kicks, Shit Lyrics, Shit Melody, Shit Everything
quote:
hotboxtrip
16 uur geleden 48
i think showtek died at analogue players in a digital world.... such a garbage album... but this is just overkill. like putting a bullet into the heart when there's already one in the head
pi_84972171
"I don't even want this track for free... :<"

Met 58 duimpjes omhoog erbij... Shit dan zou ik me kut voelen als producer :%
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:15:07 #203
258885 Solique
I Kill You !
pi_84972244
Nummer is ook gewoon bagger. :{
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:32:13 #204
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_84972684
Gistermiddag 1,5 uurtje Headhunterz in een feesttent tijdens een feestweek van een dorp hier in de buurt. Ging aardig los ook al waren het alleen maar hitjes. De dj die voor Headhunterz draaide (winnaar van een contest) draaide veel beter qua overgangen en tracklist. Gold live klinkt zo lekker! O+

Voor de rest was het gewoon heel veel bier drinken en een stampje plaatsen. Zeer gezellig voor een vrijdagmiddag. :Y
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:21:55 #205
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_84974117
woaaa vnaamd naar Schiphol, vannacht vliegen en vanaf 9 uur 's ochtends knalln in Chersonissos :D
The Outside Agency
pi_84974247
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:06 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme, wat zien mijn tere oogjes nu? Stereophonic op TMF :') ?

:') :') :') :') :') :') :') !!!!!!!!!!!!!
dat verneukt het genre echt tumor hard. :'( :'( :'(
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:04:01 #207
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84975412
Nieuwe Italian Hardstyle klinkt weer goed. Vamper heeft echt lekkere kicks O+

http://www.hardstyle.com/album/vamper-italian-hardstyle-004/15738
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:04:48 #208
255848 InGebruik
pi_84975430
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef haakon het volgende:
woaaa vnaamd naar Schiphol, vannacht vliegen en vanaf 9 uur 's ochtends knalln in Chersonissos :D
Veel plezier! :)
pi_84975641
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef NLS04 het volgende:
Nieuwe Italian Hardstyle klinkt weer goed. Vamper heeft echt lekkere kicks O+

http://www.hardstyle.com/album/vamper-italian-hardstyle-004/15738
klinkt goed. ;)
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:28:31 #210
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_84976038
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:32 schreef InGebruik het volgende:
Gistermiddag 1,5 uurtje Headhunterz in een feesttent tijdens een feestweek van een dorp hier in de buurt. Ging aardig los ook al waren het alleen maar hitjes. De dj die voor Headhunterz draaide (winnaar van een contest) draaide veel beter qua overgangen en tracklist. Gold live klinkt zo lekker! O+

Voor de rest was het gewoon heel veel bier drinken en een stampje plaatsen. Zeer gezellig voor een vrijdagmiddag. :Y
Jij was ook in de Lier? Ging goed los ja! :D

http://www.tmf.nl/video/49803/nieuw
WTF? Nja, zat eraan te komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Baronpilsener op 07-08-2010 15:42:20 ]
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_84977519
Tijdje geleden ging het hier toch over water op festivals of het drinkwater was of niet. Las zonet een nieuwsitem op SpitsNieuws waar ze het er ook over hebben:
quote:
Water is peperduur bij festivals

Vijf euro voor een halve liter is geen uitzondering: flesjes drinkwater zijn op festivals vaak duurder dan bier. Op het Haagse Parkpop kostte een glas water twee euro, net zoveel als een biertje. Awakenings was duurder: twee euro vijftig en vijf euro voor een halve literfles. Op Dance Valley dat vandaag in Spaarnwoude wordt gehouden, gelden dezelfde prijzen.

De flesjes bijvullen kan vaak niet: of er zijn alleen toiletten met vloeibaar ontsmettingsmiddel voor de handen, of het kraanwater is niet geschikt voor consumptie. A Day at the Park, in het Amsterdamse Bos, legde zelf een waterleiding aan om de glazen en flesjes te vullen. De kosten voor de aanleg verdient de organisatie dan terug met de waterverkoop. Zelf water meenemen is op de meeste festivals uit den boze: het wordt vaak ingenomen bij de ingangscontrole. De flesjes worden op Awakenings zelfs zonder dop verkocht, om te voorkomen dat er met volle flesjes kan worden gegooid.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:30:11 #212
301430 Baronpilsener
pi_84977572
Ik ga naar the qontinent, en het is te laat om nog oordopjes helemaal aan te laten meten. Daarom ben ik nu opzoek naar wat wegwerp oordopjes. Nu kwam ik langs dit: http://www.oordopjes-kope(...)jes/evenementen.html

Op de exinore website lees ik het volgende:
quote:
Als ik een IEM T15 bestel, ontvang ik dan automatisch ook een paar ER gehoorbeschermers?
Nee. Het gaat hier om twee verschillende producten. Sommige klanten hebben bijvoorbeeld al ER gehoorbescherming en willen dit aanvullen met de IEM T15. Wanneer u een IEM T15 bestelt en u bent nog niet in het bezit van een paar ER gehoorbeschermers, zorgt u er dan voor dat u deze gelijktijdig besteld.
Zitten er nou wel filters in deze exinores of niet? Heeft er iemand ervaring met deze? Of zijn er nog mensen die me andere aanraden?

BVD :D
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:30:50 #213
301430 Baronpilsener
pi_84977593
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:28 schreef poiuytr het volgende:
Tijdje geleden ging het hier toch over water op festivals of het drinkwater was of niet. Las zonet een nieuwsitem op SpitsNieuws waar ze het er ook over hebben:
[..]

Las het ook, vind dat er maar eens wat aan gedaan mag worden. Who's with me?
Aka Black/Out
pi_84977827
Ik wil best 5 euro meer betalen voor een kaartje als er gratis drinkwater wordt uitgedeeld, of 5 euro voor een speciaal flesje dat ik onbeperkt mag bijvullen (met dop).
pi_84977886
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ga naar the qontinent, en het is te laat om nog oordopjes helemaal aan te laten meten. Daarom ben ik nu opzoek naar wat wegwerp oordopjes. Nu kwam ik langs dit: http://www.oordopjes-kope(...)jes/evenementen.html

Op de exinore website lees ik het volgende:
[..]

Zitten er nou wel filters in deze exinores of niet? Heeft er iemand ervaring met deze? Of zijn er nog mensen die me andere aanraden?

BVD :D
De IEM T15 is iets compleet anders ;) Dat is een in-ear monitor systeem. Jij zoekt gewone oordopjes. Die ER 20S is zover ik weet 1 van de beste universele omdat die een filter hebben die de ER filters uit de op maat gemaakte versie benaderen. (Maar niet evenaren omdat die filters een stuk duurder zijn)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:45:38 #216
301430 Baronpilsener
pi_84978002
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:41 schreef StM het volgende:

[..]

De IEM T15 is iets compleet anders ;) Dat is een in-ear monitor systeem. Jij zoekt gewone oordopjes. Die ER 20S is zover ik weet 1 van de beste universele omdat die een filter hebben die de ER filters uit de op maat gemaakte versie benaderen. (Maar niet evenaren omdat die filters een stuk duurder zijn)
Fuck, zat ik de verkeerde pagina te lezen.. Aardige fail.. Thnx voor je hulp iig! Thnx!

Gelijk nog een laatste vraag (hoop ik), steken die dingen geen terineind je oren uit? Dat wil ik namelijk dan net weer niet hebben. Dan lijken deze mij toch een stukje minder uitsteken.
Aka Black/Out
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:52:46 #217
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84978249
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:45 schreef Baronpilsener het volgende:

Gelijk nog een laatste vraag (hoop ik), steken die dingen geen terineind je oren uit? Dat wil ik namelijk dan net weer niet hebben. Dan lijken deze mij toch een stukje minder uitsteken.
Die heb ik en ze werken over het algemeen goed maar zit toch sinds dat artikel wat mstx een poosje geleden plaatste er hard over te denken om exinores aan te schaffen..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_84978323
Die steken net zo goed uit je oren. De op maat gemaakt zie je ook (goed) zitten. Je moet er iets voor over hebben ;) Toen ik er 2 jaar geleden mee begon keek men veel raarder als nu. Ik zie inmiddels ook meer mensen met doppen. (Maar naar mijn mening nog veel te weinig..) Toen werd je ook gerust aangesproken van waarom kom je hier als je doppen in doet.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:55:44 #219
301430 Baronpilsener
pi_84978328
Vind nu net dit topic, dus k ga daar wel even spammen. Thnx 4 the help so far iig! ^O^
Aka Black/Out
pi_84978867
* StM schopt de Baron naar deeltje 5: Gehoorbescherming #5 Wat!?
pi_84978963
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef NLS04 het volgende:
exinores
_O_ Hulde voor die uitvinding
Zitten relaxt (voel je helemaal niet), geen piep meer in je oor, je kunt iedereen nog verstaan = win win win *O*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:28:23 #222
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84979408
K heb van die filterdoppen van 15E. Bevallen ook prima, je hoort alles nog, verstaat iedereen nog, alleen als het echt HARD gaat en je staat 2m van de box, ja dan trekken die t ook niet meer.. Zitten prima, steken klein eindje uit.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_84980324
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:

[..]

_O_ Hulde voor die uitvinding
Zitten relaxt (voel je helemaal niet), geen piep meer in je oor, je kunt iedereen nog verstaan = win win win *O*
Mwua of het een win is dat je ze niet voelt.... :P Ik grijp regelmatig naar mn oren automatisch om te voelen of ze er nog wel inzetten :') Juist omdat je ze niet merkt.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:26:26 #224
255848 InGebruik
pi_84983089
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:28 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Jij was ook in de Lier? Ging goed los ja! :D
Jep, was alleen verschrikkelijk heet in die tent! :Y
Kom je uit de buurt?

quote:
http://www.tmf.nl/video/49803/nieuw
WTF? Nja, zat eraan te komen.
Begin van het einde is nu écht ingezet. :r
pi_84983156
ach, dat zal wel meevallen.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')