quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Konijntjes. Konijntjes zijn lievv.
Ketting korter maken crv, als ze genoeg ruimte heeft om uit de keuken te komen en te zeuren moet er een paar centimeter vanafquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:41 schreef crv het volgende:
goddomme ben druk en dan doet mijn vrouw ook nog eens moeilijk (standaard maandelijks
), komt er ook nog even een job interview voor mezelf waarvoor je je natuurlijk moet voorbereiden.
Heb niet eens tijd fatsoenlijk te FOK!ken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ketting korter maken crv, als ze genoeg ruimte heeft om uit de keuken te komen en te zeuren moet er een paar centimeter vanaf
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ketting korter maken crv, als ze genoeg ruimte heeft om uit de keuken te komen en te zeuren moet er een paar centimeter vanaf
Ik zie nu pas jouw ehm hoe heet het, signature? Ik vroeg me al waarom ik gisteren de hele tijd dat lied in mijn hoofd had.quote:
Godverdomme, nu heb ik em ook in mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie nu pas jouw ehm hoe heet het, signature? Ik vroeg me al waarom ik gisteren de hele tijd dat lied in mijn hoofd had.
En wat heeft de Heer daarmee te maken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, nu heb ik em ook in mijn hoofd.
Die heeft overal wat mee te maken. Zonder hem zouden wij niet bestaan. Geen domme vragen stellen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat heeft de Heer daarmee te maken?
Amen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heeft overal wat mee te maken. Zonder hem zouden wij niet bestaan. Geen domme vragen stellen.
hehe irritant he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, nu heb ik em ook in mijn hoofd.
Ja heerlijk nummer is datquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie nu pas jouw ehm hoe heet het, signature? Ik vroeg me al waarom ik gisteren de hele tijd dat lied in mijn hoofd had.
Ik zie alleen maar jonge dieren voor me als ik dat lied hoor. Thanks Wereld Natuur Fondsquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer is dat
Had hem even neergezet om de nieuwe lay-out te testen en hij staat er alweer een tijdje
Ik werk thuis en ik heb het eigenlijk ook best druk..wel lekker!quote:
Vast door een vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de trailer ophalen. Ik word aan het werk gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |