dat was voorheen toch ook geen probleem..quote:
en dat je van de straat af bent natuurlijk.quote:
Uhuh.. en hoe komt er dan geld op dat pasje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat pin ik met zo'n verdomd mieters pasje!
ed.tv is vast al onderwegquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh, paniek, paniek..bel de kranten.
geen snijwonden van het glas ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
We wilden hier een afzichtelijk schilderij vervangen door mijn mooie The Rose van Dali...... lijst open met imbussleutels (wat eeen K-lijst zeg) .... een toen leunde ik met mijn knie op de glasplaats......... KRAK .........Tot zover het schilderij
quote:
Nee dat wil zeggen dat je ondanks alle geruchten toch mens bent.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat wil zeggen dat je ondanks alle geruchten toch mens bent.
Niet te veel en te openhartig hier openbaringen doen, straks krijg je ze allemaal weer keihard van Parleur voor je voeten gesmetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik baal van mijn onhandigheidIk laat altijs alles vallen!
Ik kan niet koken zonder dat het eten op de grond ligt of op het aanrecht.
Ik kan geen glasplaat heel houden. Ik kan niets rechtmaken wat krom is of andersom zonder me te bezeren.
STOM!!!!!!!!!!!!!!
Onhandigheid kan ook heel schattig zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan geen glasplaat heel houden. Ik kan niets rechtmaken wat krom is of andersom zonder me te bezeren.
STOM!!!!!!!!!!!!!!
O jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet te veel en te openhartig hier openbaringen doen, straks krijg je ze allemaal weer keihard van Parleur voor je voeten gesmeten![]()
HET IS IRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onhandigheid kan ook heel schattig zijn
IK VIND HET SCHATTIG!!!!!!!!!!quote:
Homo's hebben toch altijd een slap polsje? Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
STOM!!!!!!!!!!!!!!
Nou, we kregen net met 2 die lijst nog maar amper in elkaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's hebben toch altijd een slap polsje? Dat verklaart een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |