nah velen denk ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
Ik gok dat iedereen hier wel eens een SOA heeft gehad, al is het maar een koortslip
Vertelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
Ik gok dat iedereen hier wel eens een SOA heeft gehad, al is het maar een koortslip
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een koortslip en dat was het. Sorry, geen juicy details over een druiper of pukkeltjes
Dat mag je niet vragen Dat vindt ie vervelendquote:
Nooit meer doen!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens hele vage bultjes op mijn hand gehad nadat ik een meisje had gevingerd
Dat was een teken van boven denk ik
Og wat maakt het uit, is toch doodnormaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag je niet vragen Dat vindt ie vervelend
Volgens de dokter was het een allergische reactie op de zuurgraad van haar doosquote:
hehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens de dokter was het een allergische reactie op de zuurgraad van haar doos
Daarom ga ik daar altijd met een grote boog omheenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Deceit het volgende:
Inschrijven
Inschrijven kan vanaf 18 jaar. Hoe langer u ingeschreven staat, hoe groter uw kans op een woning. Op dit moment is de gemiddelde wachttijd voor een woning vier jaar.
Vandaag ingeschreven..
Zucht, snappen jullie nu dat ik al 2 x ben gaan samenwonen
Als je dat voor elkaar bent ben je op zich best een baas... en is degene die zich buiten laat zetten te dom om te poepenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:52 schreef creno het volgende:
en dan de ander buiten schoppen, ik zie niet in wat daar verkeerd aan is.
Tuurlijk is dat niet zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samenwonen om maar een woning te hebben... ik hoop dat je een grapje maakt!
En bij de eerste op de Zuid-Willemsvaart was moeilijker, maar uiteindelijk wilde hij toch niet blijven omdat de huur te hoog was in zijn uppie, thank godquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar bent ben je op zich best een baas... en is degene die zich buiten laat zetten te dom om te poepen
In E. waren (zijn?) er woningcorporaties die werken met loting. Je schrijft je in per complex (tegen een bedrag van een paar euro), en als er dan iets vrijkomt in dat complex wordt geloot onder de mensen die zich daarvoor hebben ingeschreven. Iedereen heeft dan evenveel kans, ongeacht hoe lang je al wacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Deceit het volgende:
Inschrijven
Inschrijven kan vanaf 18 jaar. Hoe langer u ingeschreven staat, hoe groter uw kans op een woning. Op dit moment is de gemiddelde wachttijd voor een woning vier jaar.
Vandaag ingeschreven..
Zucht, snappen jullie nu dat ik al 2 x ben gaan samenwonen
Voor GE iets zegtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef Deceit het volgende:
Hmm ik moet connecties hebben.
Ja dat wordt me mijn nieuwe project
Was 't zo'n zure pruim dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:
Oh!! ik ga even googlen of ze deze ook in denbosch hebben..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In E. waren (zijn?) er woningcorporaties die werken met loting. Je schrijft je in per complex (tegen een bedrag van een paar euro), en als er dan iets vrijkomt in dat complex wordt geloot onder de mensen die zich daarvoor hebben ingeschreven. Iedereen heeft dan evenveel kans, ongeacht hoe lang je al wacht.
Je kunt de kans op een woning wel vergroten door je voor meer complexen in te schrijven. Ik had destijds uitgerekend voor hoeveel complexen ik mij moest inschrijven om statistisch 50% kans te hebben op een woning binnen 6 maanden. En uiteindelijk bleek dat binnen 3 maanden te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |