Hoe speel ik een mineur met een powercord dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zijn maar twee noten, zoals je weet, trollemans.
En een 7 akkoord dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hoe speel ik een mineur met een powercord dan?
Niet. Een powerchord is per definitie alleen de grondtoon en de kwint. Nuances als septimen en mineuren etc zijn niet aan te brengen. Als je die wel speelt, dan is het geen powerchord meer, maar gewoon een barré.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hoe speel ik een mineur met een powercord dan?
Barré akkoord zegt toch alleen over hoe je iets speelt en niet wat voor tonen er in zitten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Niet. Een powerchord is per definitie alleen de grondtoon en de kwint. Nuances als septimen en mineuren etc zijn niet aan te brengen. Als je die wel speelt, dan is het geen powerchord meer, maar gewoon een barré.
quote:
+1! Af en toe denk je wel dat je hier op een gitaarverzamelaarstopic zit. Zowat iedereen heeft GAS en loopt er trots over te doen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En besides, het is toch wel eens ok als het in dit topic over gitaarSPELEN zou gaan, i.p.v. alleen maar over gear.
Dan zullen ze ook nooit weten hoeveel goedkoper alles vroeger was, ik voorzie een daling in het aantal zelfmoorden over 20 jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik ken iemand en die werkt in het onderwijs en heeft kinderen die de gulden niet kennen, das pas..!
Ik ben naar Parijs gefietst.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
+1! Af en toe denk je wel dat je hier op een gitaarverzamelaarstopic zit. Zowat iedereen heeft GAS en loopt er trots over te doen...
on-topic: zaterdag een Pod 2.0 en een Behringer AB200 gekocht
ik had ook eenquote:
Bij SingleCoil is humor meestal redelijk verkaptquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik had ook eenmoment toen ik dat las
of het is verkapte humor, dat kan natuurlijk ook
nee toch, verkapte humor? Is het heus? Schandalig, en dat in een topic waar ook bas-sis-ten komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik had ook eenmoment toen ik dat las
of het is verkapte humor, dat kan natuurlijk ook
geen betere spot dan zelfspotquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij SingleCoil is humor meestal redelijk verkapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |