abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:41:17 #1
309720 Massachusetts
Verenigde Staten van Amerika
pi_84610615
L.S,

Op school moet ik straks een onderwerp kiezen voor mijn profielwerkstuk.

Na wat onderzoek op internet kwam ik er achter dat het werkstuk moet gaan over "een onderwerp uit mijn gekozen profiel." (bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Profielwerkstuk)
Hieruit kan ik dus opmaken dat het onderwerp van het werkstuk te maken moet hebben met één van de profiel(keuze)vakken?

Als dat zo is, waarom vind ik dan op internet profielwerkstukken Nederlands? Of Engels? Die vakken behoren toch tot het gemeenschappelijk deel?

Ik heb zelf voor het profiel Natuur & Techniek gekozen met als extra vak economie. De profiel(keuze)vakken interesseren mij amper, ik wil erg graag mijn profielwerkstuk over economie houden. Is dat mogelijk?
pi_84610654
Bij mij was het zo dat je verplicht twee profielvakken moest combineren.
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:42:16 #3
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_84610659
Het mag je profiel 'overstijgen', dus buiten je profiel zijn. Bij mij tenminste wel,
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_84610665
Kan per school verschillen.
You dream it, I live it.
pi_84610705
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Meddo het volgende:
Dat verschilt per school.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_84610706
User 1: Het kan niet.
User 2: Het kan wel.
User 3: Het hangt af van de situatie.

Arme TS. ;(
pi_84610740
Je daar nu al druk over maken is wel een beetje triest.

Het is toch vakantie! :D
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_84610796
Je mag je profielwerkstuk gewoon over elk vak dat je hebt doen.

Ik had N&G met Economie en mijn profielwerkstuk ging 100% over economie.

Overigens begon ik in februari ergens :')
pi_84610894
NT en Economie valt overigens prima te combineren, bij alle technische vraagstukken spelen economische afwegingen een hele grote rol. Schrijf bijvoorbeeld over subsidie op zonnepanelen, en waarom het in Duitsland big business is maar in Nederland nauwelijks van de grond komt.
pi_84611416
Jammer voor je,heb nog een pws eco/gesch over. 12 pagina(s, inclusief voor/achterkant, inhoudsopgave en bronnenlijst.. en nog voldoende gekregen :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:34:24 #11
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_84612450
Je mag twee vakken combineren. Ik had E&M, en ook mijn profielwerkstuk was Economie en Maatschappijleer qua vakken. Maar alleen Economie viel in mijn profieldeel, Maatschappijleer was de helft van het combinatiedeel en dat is gemeenschappelijk. Dus je hoeft er niet per sé twee. Of je er minimaal één moet weet ik niet.
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
pi_84613109
Verschilt per school.

Bij ons moest het een vak zijn uit je profieldeel, met genoeg studielasturen. Maatschappijleer kon niet, maar Engels en andere talen wel. Weet niet precies hoe het zat. :') Ik heb het over Tsjernobyl en kernenergie gedaan met als vak aardrijkskunde.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 00:59:35 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84613139
Je moest twee vakken combineren waarvan 1 profiel was geloof ik. Nou ja Economie en geschiedenis in mijn geval. Heb het over Cuba gehouden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_84613191
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:59 schreef borisz het volgende:
Je moest twee vakken combineren waarvan 1 profiel was geloof ik. Nou ja Economie en geschiedenis in mijn geval. Heb het over Cuba gehouden.
Ik hoefde helemaal geen vakken te combineren...
pi_84626998
Wij moesten ook 2 vakken combineren toevallig was dit bij ons binnen het profiel. Maar vaak wordt er iets gedaan als engels + geschiedenis.....
I'm not the man you think I am!
pi_84631349
Ik wilde een pws over filosofie doen, mocht alleen als ik er GS bij pakte, dat gedaan, het nauwelijks erover gehad, mocht gewoon.
JAAAAH JAAAA!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')