Dat dus, hoewel bij mij Win Mobile 6.5quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Fenomeno het volgende:
BB is voor breezers en mooiboys, iPhone is vaak te duur en HTC zijn gewoon mooi vormgegeven telefoons + android.
Jij hebt een iPhone hè?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef retorbrapi het volgende:
Android.Leuk speelgoed voor Linux rukkers die geilen op bewegende lijntjes en stipjes over hun beeldscherm waarna ze lekker twintig processen moeten killen omdat hun Desire (
) anders traag wordt en de batterij leegzuipt dankzij de baggercode waaruit het bestaat. Maar hey, je kan tenminste wel kiezen uit honderd ringtone apps
[ afbeelding ]
Heatwave dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef retorbrapi het volgende:
Android.Leuk speelgoed voor Linux rukkers die geilen op bewegende lijntjes en stipjes over hun beeldscherm waarna ze lekker twintig processen moeten killen omdat hun Desire (
) anders traag wordt en de batterij leegzuipt dankzij de baggercode waaruit het bestaat. Maar hey, je kan tenminste wel kiezen uit honderd ringtone apps
[ afbeelding ]
Zie jij ergens de woorden Apple, Jobs, iPhone, Mac of iOS staan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heatwave dit bedoel ik dus.
Waar Android eigenaars zich aardig fatsoenlijk houden komt deze Apple troll weer de evangelie van Jobs verkopen. Uiteraard met onwaarheden.
Your logo says it all..quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zie jij ergens de woorden Apple, Jobs, iPhone, Mac of iOS staan?
Rot toch op vent.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
je UIquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geschiedenis ken ik inderdaad ja. Kloon zal het niet zijn, hij heeft nog af en toe goede punten ook. Alleen nuance is bij hem ver te zoeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Z'n geschiedenis... Heatwave zeg me even of hij een kloontje is of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een hele aanbeveling en dan afraden in de laatste zin..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Waarom zou het dan geen kloon zijn... Hij zit zo te trollen dat het haast wel moet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Geschiedenis ken ik inderdaad ja. Kloon zal het niet zijn, hij heeft nog af en toe goede punten ook. Alleen nuance is bij hem ver te zoeken.
Ken je me zo goed dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Weer lekker grof gebekt as usual.
Agree.quote:
Dat ik de moeite neem...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Agree.
Antwoord op TT: omdat HTC's apple's gehyped zijn en meelopers er 1 kopen om "erbij te horen" en lekker ermee te showen in de Starbucks.
Hehe het sarcasme vliegt er vanaf...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Agree.
Antwoord op TT: omdat HTC's gehyped zijn en meelopers er 1 kopen om "erbij te horen" en lekker ermee te showen in de Starbucks.
Dat hoeven we niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |