quote:
De Desire is veel hipper.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee ik ben de meelopers juist ver voor, heb zelf ooit zo'n HTC Wizard gehad een aantal jaren terug.
Ik heb zelf een htc gehad en ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad . Misschien zijn ze niet zo zuinig met hun telefoon omgegaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan constant kapot, hoor ik van aardig wat mensen die er één hebben/hadden.
Mijn legend heeft 5 minuten in het water gelegen en doet het nogquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ik heb zelf een htc gehad en ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad . Misschien zijn ze niet zo zuinig met hun telefoon omgegaan.
En nu nog de argumentenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef HeatWave het volgende:
Sja, HTC heeft lang middelmatige, maar goedkope toestellen gemaakt, en nu maken ze iets betere toestellen, maar met Android om de kosten te dekken.
Ik heb zelf een HTC Hero (met 2.1 en overclock) maar het werkt eigenlijk voor geen meter dat Android, vergeleken met de iPhone. Het is net als alles met Linux etc, gewoon net niet.
De Desire is een mooi toestel, maar het is maar Android, en dat blijft altijd cheap aanvoelen vind ik.
Faalpost van dit topic.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef HeatWave het volgende:
Sja, HTC heeft lang middelmatige, maar goedkope toestellen gemaakt, en nu maken ze iets betere toestellen, maar met Android om de kosten te dekken.
Ik heb zelf een HTC Hero (met 2.1 en overclock) maar het werkt eigenlijk voor geen meter dat Android, vergeleken met de iPhone. Het is net als alles met Linux etc, gewoon net niet.
De Desire is een mooi toestel, maar het is maar Android, en dat blijft altijd cheap aanvoelen vind ik.
Kapot gaan weet ik niet, maar mijn eigen ervaring en die van kennisen/collega's met een HTC is dat de toestellen in het begin leuk zijn, maar al gauw allerlei kuren gaan vertonen waarna je je er alleen nog maar aan ergert. Overigens betrof dit wel allemaal Windows-toestellen; geen idee of dit met de Android-modellen ook zo is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Disorder het volgende:
Ze gaan constant kapot, hoor ik van aardig wat mensen die er één hebben/hadden.
Mijn argumenten zijn mijn dagelijkse ervaring, ik heb de HTC van mijn werk en erger me kapot aan dat ding. Het is dat ik mijn iPhone niet wil opzadelen met een verplichte beveiliging anders had ik die HTC zo weer in de kast gelegd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En nu nog de argumentenIk vind de HTC legend niet 'cheap' aanvoelen ten opzichte van welke smartphone dan ook. Zeer stevig gebouwd, goed werkend OS.
Als mensen nu eens zeggen wat er mis mee isquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kapot gaan weet ik niet, maar mijn eigen ervaring en die van kennisen/collega's met een HTC is dat de toestellen in het begin leuk zijn, maar al gauw allerlei kuren gaan vertonen waarna je je er alleen nog maar aan ergert. Overigens betrof dit wel allemaal Windows-toestellen; geen idee of dit met de Android-modellen ook zo is.
ja man!!1 1111quote:
En nog steeds geen goede argumenten... Ik heb alleen nog maar genoten van mijn Legendquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn argumenten zijn mijn dagelijkse ervaring, ik heb de HTC van mijn werk en erger me kapot aan dat ding. Het is dat ik mijn iPhone niet wil opzadelen met een verplichte beveiliging anders had ik die HTC zo weer in de kast gelegd.
Android werkt wel, en meestal ook best redelijk, maar het wint het op geen 1 vlak van IOS.
Wat een onzin. Ubuntu werkt prima net zoals veel andere linux'en. Android ook. Vertel mij nu eens wat er niet goed aan is?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja man!!1 1111D11111!!111
Of gewoon niet natuurlijk, Android is een leuk begin, maar NOG niet goed genoeg, net zoals Ubuntu dat op de PC is, leuk, maar niet meer dan dat.
Je hebt duidelijk niet met een fatsoenlijke HTC met Android er op gewerkt, een Desire met Android 2.1 is gewoon een directe concurrent voor een iPhone, de software werkt perfect en de hardware is alles behalve goedkoop, dat is echt bullshit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja man!!1 1111D11111!!111
Of gewoon niet natuurlijk, Android is een leuk begin, maar NOG niet goed genoeg, net zoals Ubuntu dat op de PC is, leuk, maar niet meer dan dat.
Opzich heb je gelijk, maar niet als je met iemand praat die beide, dagelijks, de hele dag gebruikt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En nog steeds geen goede argumenten... Ik heb alleen nog maar genoten van mijn LegendJouw mening tegen de mijne
En Heatwave het is maar net wie je vraagt wel OS beter is en dat weet jij ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |