abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84607442
wie is de Hollandste van het land?

Dat ben IK IK IK IK w/
:P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84607477
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat ben IK IK IK IK w/
Doe eens een foto dan
Ik geloof je niet meer :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:35:33 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84607496
Wat versta je onder Hollands?
pi_84607647
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja de helft van de familie gaat of is op vakantie en tot op het laatste moment hebben ze getwijfeld over uitstel, maar ik geloof dat iedereen toch gegaan is. En dat is maar beter ook, want niemand weet hoe het de komende tijd zal gaan. Je zal ook door moeten leven en wachten tot een oude man gaat en daarmee je leven stilleggen, dat wil ook niemand, zeker mijn opa niet. In het ergste geval zullen mensen dus terug moeten komen van hun vakantiebestemming. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit. En uiteindelijk komt het overlijden van wie dan ook toch nooit goed uit.
Dat is zo. En opa is inmiddels al twee jáár doodziek, we kunnen niet altijd thuisblijven ;) Maar goed, ik ben vooral bang dat we tussen het laatste hotel in Rusland en het logeeradres in Zuid-Korea echt nul komma niks bereikbaar zijn - en dat is dik twee weken. Sowieso kunnen we niet 'even' vanuit Mongolië naar huis vliegen ofzo. Wel een risico.
En ik hoop temeer dat het niet gebeurt omdat ik tzt graag goed afscheid neem; ik ben zeer aan mijn opa gehecht. En daarnaast: ik heb de begrafenis van oma ook al gemist omdat ik toen ook aan de andere kant van de wereld zat, en ik vond dat toen echt wel verdrietig.
pi_84607663
Ik ben hollandser, want met meer gewicht en ik kan niet dansen. :P
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84607753
En Sarabi, mijn pilatesjuf geloof niet in crunches en aanverwanten, dus ik doe ze maar gewoon braaf níet O-)
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:40:54 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84607771
1-1 en geen penalty daar waar we daar wel recht op hadden. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84607788
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is zo. En opa is inmiddels al twee jáár doodziek, we kunnen niet altijd thuisblijven ;) Maar goed, ik ben vooral bang dat we tussen het laatste hotel in Rusland en het logeeradres in Zuid-Korea echt nul komma niks bereikbaar zijn - en dat is dik twee weken. Sowieso kunnen we niet 'even' vanuit Mongolië naar huis vliegen ofzo. Wel een risico.
En ik hoop temeer dat het niet gebeurt omdat ik tzt graag goed afscheid neem; ik ben zeer aan mijn opa gehecht. En daarnaast: ik heb de begrafenis van oma ook al gemist omdat ik toen ook aan de andere kant van de wereld zat, en ik vond dat toen echt wel verdrietig.
damn ik hoop ook dat er niks gebeurd tijdens de reis. sowieso heeft korea geen bereik met tel, rest vd landen weet ik niet
pi_84607816
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben hollandser, want met meer gewicht en ik kan niet dansen. :P
-O-
jij wint -O-
;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:42:18 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_84607852
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat ben IK IK IK IK w/
du blöde Hollander ;)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_84607875
terugvindhollander
pi_84607886
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:35 schreef Vork het volgende:
Wat versta je onder Hollands?
eten, praten, denken.....
pi_84607919
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
En Sarabi, mijn pilatesjuf geloof niet in crunches en aanverwanten, dus ik doe ze maar gewoon braaf níet O-)
:D dan zou ik het ook lekker niet doen
Achja ik word er ook wel rustig van als ik het nog even voor het slapen doe (klinkt dit obsessief?)
Morgenvroeg maar weer eens wegen en dan heb ik besloten dat ik er aan ga werken om stabiel te blijven en niet af te vallen, maar als ik dan toevallig wel afval moet ik dan weer meer gaan eten? Daar ben ik nog niet helemaal over uit....
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:45:19 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608044
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ja dat is wel zuur, ik ben gelukkig de komende tijd gewoon in Nederland. Het is wel een beetje het risico de reislust. Ik hoop overigens niet dat mijn opa nog jaren zo door moet modderen. Het is een echte doener, maar hij kan nu bijna niets meer. Natuurlijk is de slijtage niet van het laatste jaar, maar sinds de operatie begin dit jaar is het wel heel erg achteruit gegaan en hij baalt ook ontzettend daarvan. Hij wou ook niet gezien worden met de rollator in het dorp, daar schaamde hij zich voor. En dat terwijl de meeste mensen zijn leeftijd (hij is nu bijna 89) niet eens levend halen, laat staan met een rollator.

Ik geloof dat hij nu wel z'n huidige situatie een beetje heeft geaccepteerd, maar dan nog gun ik 'm niet nog jarenlange ellende, ziekigheid, pijn, ziekenhuisopnames en het bijna niets kunnen doen. Maarja, aan de andere kant wens ik 'm natuurlijk ook niet de dood.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:46:09 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608088
Ik ben geboren en getogen in Holland, telt dat ook?
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:47:01 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_84608133
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik krijg er niet de voor mij lekkerste koffie uit en ook geen constante kwaliteit. Moet elke keer weer de fijnheid of de malingshoeveelheid bijstellen.

Interesse om te kopen?
ik heb al een vol automaat.

maar je weet dat het 5 a 6 koppen koffie duurt als je de instellingen veranderd.
eerst moet de koffie de reeds gemalen is maar nog wel in het apparaat zit er uit.
pi_84608253
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Eten is alleen hollands als het op afspraak gaat.
Praten doen hollanders alleen oppervlakkig.
Denken..... Hmm, weet ik niet,ik denk wel veel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:49:39 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_84608267
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:46 schreef Vork het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Holland, telt dat ook?
noord of zuid Holland?
de rest is gewoon Nederland.
pi_84608282
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

met eten heb ik bij jou af en toe het gevoel dat je meer een boer bent (want wat ie niet kent dat vreet ie niet) :P ;) Laat ik verder maar niet over de natuurramp in Ierland beginnen of dat je dacht dat Libanon of wat dan ook tot de Balkan behoorde :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 22:51:10 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:50:01 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84608288
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef z80 het volgende:

ik heb al een vol automaat.

maar je weet dat het 5 a 6 koppen koffie duurt als je de instellingen veranderd.
eerst moet de koffie de reeds gemalen is maar nog wel in het apparaat zit er uit.
Ja, weet ik. Maar ik kan gewoon ook niet aan het apparaat wennen. Ziet er allemaal heel leuk en kek uit met al die knopjes en mogelijkheden, maar ik was een simpele en degelijke Krups volautomaat hiervoor gewend.
Ga nu dus over naar een Siemens die ook wat simpeler te bedienen is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:50:08 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608292
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef z80 het volgende:
noord of zuid Holland?
de rest is gewoon Nederland.
Noord uiteraard.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:51:19 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84608354
Noord-Hollander, geboren, getogen en nog steeds woonachtig. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:51:58 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608394
woonachtig nietmeer, maar er is een kleine kans dat daar binnenkort verandering in gaat komen.
pi_84608435
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja dat is wel zuur, ik ben gelukkig de komende tijd gewoon in Nederland. Het is wel een beetje het risico de reislust. Ik hoop overigens niet dat mijn opa nog jaren zo door moet modderen. Het is een echte doener, maar hij kan nu bijna niets meer. Natuurlijk is de slijtage niet van het laatste jaar, maar sinds de operatie begin dit jaar is het wel heel erg achteruit gegaan en hij baalt ook ontzettend daarvan. Hij wou ook niet gezien worden met de rollator in het dorp, daar schaamde hij zich voor. En dat terwijl de meeste mensen zijn leeftijd (hij is nu bijna 89) niet eens levend halen, laat staan met een rollator.

Ik geloof dat hij nu wel z'n huidige situatie een beetje heeft geaccepteerd, maar dan nog gun ik 'm niet nog jarenlange ellende, ziekigheid, pijn, ziekenhuisopnames en het bijna niets kunnen doen. Maarja, aan de andere kant wens ik 'm natuurlijk ook niet de dood.
Ik vind het ook heel wat, zo oud worden. Dat ouderdom met gebreken komt, is inmiddels duidelijk en ik ben blij dat mijn opa in het algemeen nog vrij monter reageert op alles wat er in z'n lijf gebeurt. Maar dan nog. Ik had dat ribben-verhaal verteld toch, laatst? Hij raakt gewoon helemaal gesloopt van de kanker en het is echt bijna niet vol te houden, lijkt me. En inderdaad, hoewel ik echt heel erg hoop dat 'ie nog lang meegaat, hoop ik ook vooral dat het lijden beperkt blijft.
Ik denk dat we er eind augustus maar weer eens langsgaan, net voor de reis.

FFT, die vrienden zijn gewoon telefonisch bereikbaar hoor! En anders hebben ze ook nog mail & skype. Daar maak ik me weinig zorgen om.
pi_84608522
Wat een held, die opa van je CF O+ Zolang volhouden, al zal hij zijn hele moeilijke momenten ook zeker hebben.
Moeilijk hoor die oudjes, en wat Vork zegt, het komt 'nooit' uit.
pi_84608566
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D dan zou ik het ook lekker niet doen
Achja ik word er ook wel rustig van als ik het nog even voor het slapen doe (klinkt dit obsessief?)
Morgenvroeg maar weer eens wegen en dan heb ik besloten dat ik er aan ga werken om stabiel te blijven en niet af te vallen, maar als ik dan toevallig wel afval moet ik dan weer meer gaan eten? Daar ben ik nog niet helemaal over uit....
Ik heb recent besloten dat ik gewoon klaar ben met afvallen. Ik blijf nu met flink eten en regelmatig bewegen al ruim een half jaar keurig op gewicht, BMI is net onder de 25, het moet nu maar gewoon eens afgelopen zijn :Y Ik wil er niet meer zo mee bezig zijn!!
Natuurlijk wel spijkerbroekmaat in de gaten houden, nog ;)
pi_84608632
Ruim een half jaar op gewicht, haske goed man *O*
pi_84608654
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb recent besloten dat ik gewoon klaar ben met afvallen. Ik blijf nu met flink eten en regelmatig bewegen al ruim een half jaar keurig op gewicht, BMI is net onder de 25, het moet nu maar gewoon eens afgelopen zijn :Y Ik wil er niet meer zo mee bezig zijn!!
Natuurlijk wel spijkerbroekmaat in de gaten houden, nog ;)
Spijkerbroekmaten kan ik kennelijk niet op vertrouwen (die zit losser dan ooit maar ben dus echt wel aangekomen)
En een goede beslissing van je :Y ik kan het nog niet jammer genoeg (maar goed mijn bmi is ook wel een stuk hoger)
pi_84608681
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Wat een held, die opa van je CF O+ Zolang volhouden, al zal hij zijn hele moeilijke momenten ook zeker hebben.
Moeilijk hoor die oudjes, en wat Vork zegt, het komt 'nooit' uit.
Nou ja, er zijn natuurlijk praktische redenen waarom het niet uit zou komen, maar vooral: ik ben er echt nog niet aan toe :@ Wij allemaal niet. Mijn broertje niet, mijn vader niet. Omdat het zo fijn is dat hij er nog is, ofzo :{
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:00:00 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84608788
Geniet zolang het kan van de aanwezigheid van jullie ouders en grootouders.
Ik ben intussen zelf de oudste generatie in de familie. :)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:00:21 #31
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608806
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel wat, zo oud worden. Dat ouderdom met gebreken komt, is inmiddels duidelijk en ik ben blij dat mijn opa in het algemeen nog vrij monter reageert op alles wat er in z'n lijf gebeurt. Maar dan nog. Ik had dat ribben-verhaal verteld toch, laatst? Hij raakt gewoon helemaal gesloopt van de kanker en het is echt bijna niet vol te houden, lijkt me. En inderdaad, hoewel ik echt heel erg hoop dat 'ie nog lang meegaat, hoop ik ook vooral dat het lijden beperkt blijft.
Ik denk dat we er eind augustus maar weer eens langsgaan, net voor de reis.
Nou, ik weet eigenlijk verder helemaal niets van de situatie van je opa. :@ Ik kom hier te weinig denk ik. Maar als ik het zo zie dan lijkt me dat inderdaad wel een vervelende situatie. Ik moet sowieso nog wennen aan het hele sterfelijkheidsconcept. Natuurlijk overlijden er mensen bij mij in de omgeving, ook die niet zo oud worden, maar met opa en oma was eigenlijk nooit veel aan de hand. Nouja, genoeg ouderdomsgebreken, maar nooit echt zaken waar we ons zorgen om zouden moeten maken. Dat is nu wel anders. Maargoed, zolang hij z'n infuus maar heeft en z'n morfine krijgt, heeft hij er lijfelijk in elk geval geen last van als in ondraaglijke pijn en andere zaken die de communicatie en het erbij zijn zeer lastig maken.
pi_84608846
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Spijkerbroekmaten kan ik kennelijk niet op vertrouwen (die zit losser dan ooit maar ben dus echt wel aangekomen)
En een goede beslissing van je :Y ik kan het nog niet jammer genoeg (maar goed mijn bmi is ook wel een stuk hoger)
Spieren nemen minder ruimte in dan vet. Dus als je meer weegt en een kleinere maat hebt, doe je het goed! Dan heb je gewoon meer spieren!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84608877
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewicht is maar gewicht, het enige wat uiteindelijk echt telt, zijn de centimeters. Vooral bij je taille.

Sprak zij verstandig :') Ik vind het ook best moeilijk hoor ;) Maar aan de andere kant: ik stabiliseer nu, ik moet mezelf niet gaan pushen om nog meer af te vallen met superveel sporten of weinig eten, want op de lange termijn is dat gewoon niet tof. Nu kan ik lekker een rondje rennen om mijn hoofd te klaren op zondag, maar ook lekker friet eten zo nu en dan (meestal eet ik keigezond trouwens :P ). En ik moet ook écht niet teveel zeiken over de spekkies op billen&bovenbenen, maar mijn zegeningen tellen dat mijn metabolisme nog zo goed is dat ik 2300 kcal/dag ofzo kan eten zonder aan te komen. Ondanks mijn bij vlagen stompzinnige gelijn :@
pi_84608943
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Spieren nemen minder ruimte in dan vet. Dus als je meer weegt en een kleinere maat hebt, doe je het goed! Dan heb je gewoon meer spieren!
5 kilo spieren lijkt me sterk.....maar goed ik zit in deze SC en niet in slank omdat ik er ook minder meebezig wou zijn
Dus ik ga mijn mond houden, het zat me nu gewoon even dwars -O-
Gewoon verstandig en gezond leven en niet zoveel zorgen maken of ik nu 72 of 76 weeg (zolang het maar niet weer 100+ gaat worden)
pi_84608988
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:00 schreef Vork het volgende:

[..]

Nou, ik weet eigenlijk verder helemaal niets van de situatie van je opa. :@ Ik kom hier te weinig denk ik. Maar als ik het zo zie dan lijkt me dat inderdaad wel een vervelende situatie. Ik moet sowieso nog wennen aan het hele sterfelijkheidsconcept. Natuurlijk overlijden er mensen bij mij in de omgeving, ook die niet zo oud worden, maar met opa en oma was eigenlijk nooit veel aan de hand. Nouja, genoeg ouderdomsgebreken, maar nooit echt zaken waar we ons zorgen om zouden moeten maken. Dat is nu wel anders. Maargoed, zolang hij z'n infuus maar heeft en z'n morfine krijgt, heeft hij er lijfelijk in elk geval geen last van als in ondraaglijke pijn en andere zaken die de communicatie en het erbij zijn zeer lastig maken.
Ik heb mijn zus en mijn vader verloren dat ging redelijk snel.Dus ik weet wel wat is om familie te verliezen, maar niet met al die onzekerheid.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84609009
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gewicht is maar gewicht, het enige wat uiteindelijk echt telt, zijn de centimeters. Vooral bij je taille.

Sprak zij verstandig :') Ik vind het ook best moeilijk hoor ;) Maar aan de andere kant: ik stabiliseer nu, ik moet mezelf niet gaan pushen om nog meer af te vallen met superveel sporten of weinig eten, want op de lange termijn is dat gewoon niet tof. Nu kan ik lekker een rondje rennen om mijn hoofd te klaren op zondag, maar ook lekker friet eten zo nu en dan (meestal eet ik keigezond trouwens :P ). En ik moet ook écht niet teveel zeiken over de spekkies op billen&bovenbenen, maar mijn zegeningen tellen dat mijn metabolisme nog zo goed is dat ik 2300 kcal/dag ofzo kan eten zonder aan te komen. Ondanks mijn bij vlagen stompzinnige gelijn :@
Stomzinnige gelijn? Je kwam altijd erg wijs over O+
En dat verhaal van Kwak zit ook wel steeds in mijn achterhoofd
pi_84609013
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn natuurlijk praktische redenen waarom het niet uit zou komen, maar vooral: ik ben er echt nog niet aan toe :@ Wij allemaal niet. Mijn broertje niet, mijn vader niet. Omdat het zo fijn is dat hij er nog is, ofzo :{
denk niet dat je er ooit aan toe zal zijn? Maar je zal je je er wel in moeten berusten op een gegeven moment :) Ik had dat en was net zo nuchter over mijn oma als Vork dat over zijn opa is. Het verdriet is er niet minder om...
pi_84609030
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:00 schreef Vork het volgende:

[..]

Oh, ik had dat laatst hier verteld, geloof ik (maar zo vaak ben je er natuurlijk ook niet :P ): opa heeft nierkanker, en onderwijl zitten z'n longen ook helemaal vol en heeft hij een mega-tumor in zijn kaak (naar gezicht). En laatst had hij ineens heel veel pijn, bleek z'n rib gebroken te zijn omdat die door een tumor in de verdrukking was gekomen. En dat was wel echt heel erg zielig, vond ik.
pi_84609132
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mja, ik heb ook een tijdje dat mallote SHE-dieet gedaan bijvoorbeeld, dat was echt veel te weinig... En leverde mij bovendien een fraaie overgevoeligheid voor suiker op :') 't Is altijd vallen en opstaan met afvallen, omdat je stiekem altijd graag snel wilt.
pi_84609133
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kwak? Ikke? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84609175
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik had dat laatst hier verteld, geloof ik (maar zo vaak ben je er natuurlijk ook niet :P ): opa heeft nierkanker, en onderwijl zitten z'n longen ook helemaal vol en heeft hij een mega-tumor in zijn kaak (naar gezicht). En laatst had hij ineens heel veel pijn, bleek z'n rib gebroken te zijn omdat die door een tumor in de verdrukking was gekomen. En dat was wel echt heel erg zielig, vond ik.
Ocherm! Voor je opa! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84609204
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mja, ik heb ook een tijdje dat mallote SHE-dieet gedaan bijvoorbeeld, dat was echt veel te weinig... En leverde mij bovendien een fraaie overgevoeligheid voor suiker op :') 't Is altijd vallen en opstaan met afvallen, omdat je stiekem altijd graag snel wilt.
Ahh oke dat was ik alweer vergeten wie daar allemaal aan mee deed
Maar goed om te horen dat je er nu klaar mee bent :) en met succes dus
pi_84609215
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Kwak? Ikke? :?
Kwak :) iemand uit het Slanke topic
pi_84609238
Ik doe geen dieet, dat zou ik ook niet willen. Wat Steer ook doet, gewoon meer verbranden dan je eet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84609281
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kwak :) iemand uit het Slanke topic
Oh!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84609288
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe geen dieet, dat zou ik ook niet willen. Wat Steer ook doet, gewoon meer verbranden dan je eet.
Dat is ook het beste :Y ik heb ook nooit een dieet gevolgd, ben er sowieso te eigenwijs voor :D
pi_84609464
quote:

[..]

Mja, ik heb ook een tijdje dat mallote SHE-dieet gedaan bijvoorbeeld.
:D Echt? _O- Had ik niet van jou verwacht dat je zo'n iemand zou volgen ipv je gezond verstand te gebruiken :o
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:14:17 #48
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84609489
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
:*

Dat klinkt inderdaad niet prettig. Sommige mensen zijn heel taai en hebben blijkbaar ook een hele sterke wil om te blijven leven. Verbazingwekkend soms, en ergens ook wel bewonderenswaardig.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juli 2010 @ 23:14:22 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84609495
On Air maar eens kijken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:15:07 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84609540
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef borisz het volgende:
On Air maar eens kijken.
Zitten wij ook te bekijken.
Morgen schijnt er een bekende van ons in het publiek te zitten, trouwens.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:17:17 #51
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84609631
Sinds ik niet meer doelbewust probeer te minderen in gewicht ben ik nog 12 kilo kwijtgeraakt (bovenop de 10 die ik al eerder kwijt was en niet gelijk weer terug heb gekregen in een mindere periode) en dat jojo ik er dan ook veel moeilijker weer aan gelukkig. Een beetje gezond verstand (en leven natuurlijk) en geduld.
pi_84609662
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

:D Echt? _O- Had ik niet van jou verwacht dat je zo'n iemand zou volgen ipv je gezond verstand te gebruiken :o
Op zich spreekt het eten van alleen maar 'schone' etenswaar mij heel erg aan :Y Ik hou van gezond! Is goed voor je darmen en je huid en wat al niet meer. Kléin vervelend bij-effectje dat ik niet helemaal goed had ingeschat: als je dan eens rommel eet, reageer je daar superheftig op. En dat maakt het sociaal echt een onmogelijk dieet: je kunt niet meer bij andere mensen eten, zowat.
Toen moest ik een weekje weg voor mijn werk, alleen maar buiten de deur eten - ik werd echt hartstikke ziek :o
pi_84609663
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:

\

Dat natuurlijk in de 1e plaats. Klonk ook wel een beetje plastisch :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juli 2010 @ 23:17:58 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84609668
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Zitten wij ook te bekijken.
Morgen schijnt er een bekende van ons in het publiek te zitten, trouwens.
De NCRV gooit maar eigen personeel in het publiek omdat ze geen overig publiek kunnen vinden zeker :P.
pi_84609754
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad niet prettig. Sommige mensen zijn heel taai en hebben blijkbaar ook een hele sterke wil om te blijven leven. Verbazingwekkend soms, en ergens ook wel bewonderenswaardig.
Maar juist dat verbaast me zo: sinds oma niet meer leeft (die was heel erg dement, had veel zorg nodig), is mijn opa zijn doel om voor te leven een beetje kwijt. Hij wil helemaal niet uitgebreid behandeld worden, op een incidentele bestraling tegen de pijn na. En toch blijft hij maar leven :o :D
pi_84609796
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op zich spreekt het eten van alleen maar 'schone' etenswaar mij heel erg aan :Y Ik hou van gezond! Is goed voor je darmen en je huid en wat al niet meer. Kléin vervelend bij-effectje dat ik niet helemaal goed had ingeschat: als je dan eens rommel eet, reageer je daar superheftig op. En dat maakt het sociaal echt een onmogelijk dieet: je kunt niet meer bij andere mensen eten, zowat.
Toen moest ik een weekje weg voor mijn werk, alleen maar buiten de deur eten - ik werd echt hartstikke ziek :o
Gezond eten is goed. Maar sinds ik sport, heb ik op sommige plaatsen opeens een extreem mooie huid! :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:20:51 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84609810
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef borisz het volgende:

De NCRV gooit maar eigen personeel in het publiek omdat ze geen overig publiek kunnen vinden zeker :P.
^O^
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:21:15 #58
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84609822
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Maar juist dat verbaast me zo: sinds oma niet meer leeft (die was heel erg dement, had veel zorg nodig), is mijn opa zijn doel om voor te leven een beetje kwijt. Hij wil helemaal niet uitgebreid behandeld worden, op een incidentele bestraling tegen de pijn na. En toch blijft hij maar leven :o :D
Ook niet voor jullie? Ik kan me voorstellen dat je met zoveel ellende en gedoe niet meer wil leven, maar toch, het zou ergens vandaan moeten komen, zou je denken.
pi_84609893
quote:

[..]

Ik geloof niet in 'alleen schoon eten' . Ik geloof in alles met mate.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84610022
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mijn vader is eerder overleden dan mijn moeder. Als mijn moeder eerder was overleden, had hij ook geen doel meer gehad in zijn leven.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:26:19 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84610043
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef krakkemieke het volgende:

Ik geloof in alles met mate.
Nou, ik hou wel van wilde uitbundige seks hoor. :')
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:27:17 #62
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84610080
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof niet in 'alleen schoon eten' . Ik geloof in alles met mate.
Ik geloof ik bewust eten. Bewuste keuzes maken voor bepaalde producten (denk aan eerlijke producten, seizoensvoedsel, biologisch etc.), maar ook met minder verpakkingsmateriaal. Daardoor koop je uiteindelijk minder in z'n totaliteit, maar wel vaak van een betere kwaliteit, plus dat het ook qua gevoel prettiger eet als je het eten daardoor meer respecteert.
pi_84610093
quote:

[..]

alleen maar 'schone' etenswaar lijkt me behoorlijk eenzijdig. Ik ben echt dol op versch eten en dankzij vriendin heb ik groenten en fruit zo van het land maar verder gewoon ook 'ongezonde' dingen eten. Alleen wel met mate, ik eet geen borden vol voedsel of bergen snacks :P
pi_84610117
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Vork het volgende:

[..]

Ook niet voor jullie? Ik kan me voorstellen dat je met zoveel ellende en gedoe niet meer wil leven, maar toch, het zou ergens vandaan moeten komen, zou je denken.
Ik vind dat niet raar. Je opa heeft ws alles samen gedaan met je oma. Als dat niet meer kan, is het extra zwaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84610150
Wij hebben al een aantal keren afscheid van mijn moeder genomen, en ze kwam er steeds weer - nog zwakker - 'redelijk' bovenop. Hoeveel kan een mens hebben vraag ik me wel eens af :?
Ze wordt 90 op 16 augustus.

Toen mijn vader in 89 overleed, bloeide mijn moeder trouwens helemaal op :')
En deed dingen, ging uit, echt geweldig ^O^
pi_84610304
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben al een aantal keren afscheid van mijn moeder genomen, en ze kwam er steeds weer - nog zwakker - 'redelijk' bovenop. Hoeveel kan een mens hebben vraag ik me wel eens af :?
Ze wordt 90 op 16 augustus.

Toen mijn vader in 89 overleed, bloeide mijn moeder trouwens helemaal op :')
En deed dingen, ging uit, echt geweldig ^O^
Mijn grootmoeder heeft dat tot haar 93ste volgehouden, dat idioot kwakkelen. Dan lag ze met een herseninfarct in het ziekenhuis waar ze weinig aan overhield tegen alle prognoses in, daarna een hartinfarct waarbij de artsen de familie inlichtten dat het niet lang meer ging duren...nou mooi niet, oma leefde maar door. Wie weet is jouw moeder ook zo'n taai persoon, maar of het iets is waar je blij mee moet zijn dat weet ik niet.

Had je moeder veel zorgen voor je vader, dat ze na zijn overlijden weer opbloeide?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84610312
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Nou, ik hou wel van wilde uitbundige seks hoor. :')
Zie tegen de uitslag op? Ik hoop dat het goed is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84610442
Vork ik stuur je morgen even pm, kan niet zo goed er tegen :) Voor mij is het iets te vers nog en het verdriet te groot :) En te herkenbaar wat jij vertelt. CF ook btw :)
pi_84610468
cf: ik had nergens bereik en bleek toen ook dat naar NL bellen met vaste tel ook niet lukte. Wat vreemd dat je vrienden wel bereik hebben :?
pi_84610508
Hoi :D Jullie waren inmiddels alweer een topicje verder :D

Net wezen kijken bij mijn toekomstige expo-lokatie. Het wordt me wat _O- Geen electriciteit. Dat wordt provisorisch geregeld _O- De haken komen uit het plafond, de achtermuur ziet er smerig uit, geen vloerbedekking maar wel lijmresten..... het wordt een ruige expo _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84610527
weltruste iedereen :p

wat zijn jullie nog actief laat op deze avond :o
pi_84610600
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:

Had je moeder veel zorgen voor je vader, dat ze na zijn overlijden weer opbloeide?
Het was een soort 'opluchting' dat mijn vader overleed.
Hij was niet alleen alcoholist met alles wat daarbij hoort maar ook een man die niet wilde dat zijn vrouw wegging, haar eigen dingen deed.

Het rare is dat mijn oudste zus, die 14 jaar ouder is, heel andere herinneringen aan mijn vader heeft.
Het was, voor de alcohol, een hele lieve vader. Soms zag ik daar wel sporen van hoor, maar over het algemeen was het leven een stuk rustiger toen ie overleden was. (Wel een tijd ziek geweest trouwens)
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:41:10 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84610608
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:

Net wezen kijken bij mijn toekomstige expo-lokatie. Het wordt me wat _O- Geen electriciteit. Dat wordt provisorisch geregeld _O- De haken komen uit het plafond, de achtermuur ziet er smerig uit, geen vloerbedekking maar wel lijmresten..... het wordt een ruige expo _O-
Toplokatie dus. Je gaat er steeds meer op vooruit. :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_84610618
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

met eten heb ik bij jou af en toe het gevoel dat je meer een boer bent (want wat ie niet kent dat vreet ie niet) :P ;) Laat ik verder maar niet over de natuurramp in Ierland beginnen of dat je dacht dat Libanon of wat dan ook tot de Balkan behoorde :D
het valt best mee hoor schat :*
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:41:58 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84610647
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef krakkemieke het volgende:

Zie tegen de uitslag op? Ik hoop dat het goed is.
Nee, zie er niet tegenop.
Verwacht dat het gewoon allemaal wel zal meevallen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84610653
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef Braamyo het volgende:
weltruste iedereen :p

wat zijn jullie nog actief laat op deze avond :o
Trusten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84610663
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Toplokatie dus. Je gaat er steeds meer op vooruit. :P
Ja :D _O- Nou ja, het is voor een dag en het is op zich ook wel weer lachen :D Toch leuk voor de fotografische CV ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84610671
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:

Hij was niet alleen alcoholist met alles wat daarbij hoort maar ook een man die niet wilde dat zijn vrouw wegging, haar eigen dingen deed.
Eigenlijk was ze dus gewoon weer vrij. Wat een vreemd iets moet dat zijn geweest, maar ook fijn dat ze ook die tijd heeft gekend :)

P, het wordt een soort grunge (zo heet dat toch?) expositie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84610728
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het rare is dat mijn oudste zus, die 14 jaar ouder is, heel andere herinneringen aan mijn vader heeft.
Het was, voor de alcohol, een hele lieve vader. Soms zag ik daar wel sporen van hoor, maar over het algemeen was het leven een stuk rustiger toen ie overleden was. (Wel een tijd ziek geweest trouwens)
och jee B -O- herinner jij je niks meer voor de drank? Woonde je nog thuis?
pi_84610767
tis nog best vroeg :o werd badend in t zweet wakker.. Alles nat :{
pi_84610807
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
P, het wordt een soort grunge (zo heet dat toch?) expositie?
Mwjah...niet echt :') Het merendeel worden Jazz foto's :D Maar goed...jazz ademt emotie en dat levert dit pand ook op _O- De :r emotie _O-
pi_84610809
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het valt best mee hoor schat :*
:D Thank God dat je het nu wel goed opvat :* Heb mijn best gedaan met de smiley's :P Ben je zaterdag ook nog bij het carnaval?
pi_84610881
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

:D Thank God dat je het nu wel goed opvat :* Heb mijn best gedaan met de smiley's :P Ben je zaterdag ook nog bij het carnaval?
carnaval? Waar? :o denk t trouwens niet, tis finaleweekend tennis in Ter Aar
pi_84610905
Zomercarnaval *O* Dansen *O*
pi_84610908
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah...niet echt :') Het merendeel worden Jazz foto's :D Maar goed...jazz ademt emotie en dat levert dit pand ook op _O- De :r emotie _O-
exposeer je in de toren? :o dan vind ik het niet gek als je niet veel bezoekers verwacht :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:49:30 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84610912
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
tis nog best vroeg :o werd badend in t zweet wakker.. Alles nat :{
:9~
[/ inkop]
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juli 2010 @ 23:50:12 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84610928
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat Aboutaleb daar de stekker nog niet uit heeft getrokken :'). Dat is best knap. :P
pi_84610943
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Zomercarnaval *O* Dansen *O*
oelala wat leuk! *O*
pi_84610948
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

carnaval? Waar? :o denk t trouwens niet, tis finaleweekend tennis in Ter Aar
wat isa zegt *O*
pi_84610990
ik ga weer verder slapen hoop ik. :W
pi_84610996
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:

och jee B -O- herinner jij je niks meer voor de drank? Woonde je nog thuis?
-knip- lang verhaal eigenlijk, laat maar ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 29-07-2010 00:16:44 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:52:27 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84611010
Poef.....gone! ©golfer
pi_84611078
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

exposeer je in de toren? :o dan vind ik het niet gek als je niet veel bezoekers verwacht :D
Nee. Leegstaand pandje tegenover Boekhandel Paagman. Heeft een turks koffiehuis gezeten en die hebben de boel ietwat droevig achtergelaten :')
pi_84611079
Oh FFT, je bent niet bij het zomercarnaval?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84611097
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat Aboutaleb daar de stekker nog niet uit heeft getrokken :'). Dat is best knap. :P
FFWD was het enige dance waar ik naar toe ging naast extrema. Zelfs Milou ging mee :D Stomme VOETBAL-IDIOTEN bij HvH!
pi_84611145
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga weer verder slapen hoop ik. :W
Wakker worden! Meedoen met het Zomercarnaval!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:56:51 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84611158
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:00:01 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84611250
Voorlaatste Rick Stein in DVD-speler douwt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84611256
Milou is btw al helemaal in de dansstemming met haar gelakte nageltjes en ze wil absoluut een jurk aan zaterdag :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:00:21 #100
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84611263
Navond! :W

Ik ga morgen wokken. In zo'n woktent. Mijn lieve god, hoe je met kinderen dingen die een slecht idee zijn, plots een goed idee gaat vinden. :') Nog even en ik proclameer: Ach ja, voor onszelf hoeven wij niet naar Centerparcs, maar als je kinderen het naar hun zin hebben, dan heb je dat zelf ook!

Ik debiliseer wel een beetje, met twee kinderen om me heen. :@
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84611330
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Duderella het volgende:

Ik ga morgen wokken. In zo'n woktent. Mijn lieve god, hoe je met kinderen dingen die een slecht idee zijn, plots een goed idee gaat vinden. :') Nog even en ik proclameer: Ach ja, voor onszelf hoeven wij niet naar Centerparcs, maar als je kinderen het naar hun zin hebben, dan heb je dat zelf ook!

_O_ Dude, je raakt wat van je snobbige imago kwijt zo :o Moet je snel compenseren als ze weg zijn hoor :o
pi_84611357
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Leegstaand pandje tegenover Boekhandel Paagman. Heeft een turks koffiehuis gezeten en die hebben de boel ietwat droevig achtergelaten :')
oh daar!
pi_84611550
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:

Het is begonnen toen ik 6 jaar was tot mijn 30e dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drank is echt verschrikkelijk wat dat met een mens (en zijn omgeving) kan doen :{
En als het begon toen je 6 was, dan wist jij ook bijna niet beter natuurlijk. Voor je zus moet het toch anders wrang zijn geweest; voor haar was het eerst een leuke papa en toen niet meer.

Dude...wokken :') Nou...succes :D Je wordt idd wel een stuk minder snob op deze manier :Y)
En dat debilliseren daar heb ik meer kersverse ouders over gehoord!
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:08:12 #104
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84611552
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O_ Dude, je raakt wat van je snobbige imago kwijt zo :o Moet je snel compenseren als ze weg zijn hoor :o
Tolstoj ligt klaar en ik ga hem van de weeromstuit in het oud-Russisch lezen. Tijdens een moeilijke moderne toneelvoorstelling met op het podium plassende actrices die daarmee onmacht trachten te verbeelden en de notigheid van de mens. Daarna zal ik verse sushi eten door een hoogstpersoonlijk ingevlogen sushi-chef en laaf ik mij vervolgens aan de zaterdageditie van NRC. Én de Financial Times. }:|

Ik ben verdeurie gekke jetje niet. :(
pi_84611608
Is sushi niet alweer 'uit'? Omdat alle huisvrouwen tegenwoordig ook gewoon sushi eten en klaarmaken voor bij de sherry?
pi_84611668
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Duderella het volgende:

oh my.... dat heb ik zelfs nooit gedaan, sporthuiscentrum (:P) ook niet. Je bent een Überinstantmoeder die aan dit soort dingen denkt :D Oh en ik wil die lamp :P
pi_84611846
Nog 6 uur en dan ben ik op weg naar Schiphol *O*

eigenlijk zou ik dan nu toch wel moeten gaan slapen he :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:16:51 #108
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84611889
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Is sushi niet alweer 'uit'? Omdat alle huisvrouwen tegenwoordig ook gewoon sushi eten en klaarmaken voor bij de sherry?
Niet met een hoogstpersoonlijk ingevlogen chef, I presume.

Als dat ook al niet meer hip is, geef ik het op. :{w
Had ik al wel gezegd dat ik er levende Pekinees op eet? Ik ben natuurlijk ook erg van de grenzen verleggen hè, in mijn de-debiliseer-periode straks. Ik wil weer 'groeien'. Emotioneel en intellectueel. Spiritueel moet ik ook niet vergeten (* Mojito inschenkt).

Maar serieus: Ik vind het heerlijk dat de dames het zo naar hun zin hebben, maar mijn dagtaak zou het niet zijn, omgang met kinderen. :D Drie weken is precies leuk. Daarna wil ik weer zélf de wereld verkennen, in plaats van anderen daarin faciliteren.
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:18:58 #109
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84611959
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oh my.... dat heb ik zelfs nooit gedaan, sporthuiscentrum (:P) ook niet. Je bent een Überinstantmoeder die aan dit soort dingen denkt :D Oh en ik wil die lamp :P
Welnee joh, ik overweeg dat niet echt. ;)
Ik lees het wel regelmatig in OUD! Maar ik weet heus wel dat er ook ouders zijn die hun eigen leven heel goed combineren met de behoeften van hun kinderen. Jij bent daar ook een goed voorbeeld van.

Veel vakantieplezier alvast, Laydina! w/
pi_84611964
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[quote] Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:

Tolstoj ligt klaar en ik ga hem van de weeromstuit in het oud-Russisch lezen. Tijdens een moeilijke moderne toneelvoorstelling met op het podium plassende actrices die daarmee onmacht trachten te verbeelden en de notigheid van de mens. Daarna zal ik verse sushi eten door een hoogstpersoonlijk ingevlogen sushi-chef en laaf ik mij vervolgens aan de zaterdageditie van NRC. Én de Financial Times. }:|

:D Gek wief O+
pi_84611974
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:

[..]

:D _O_
pi_84611998
Zo :9 Net heerlijk even een Facebook spam gedaan :D

quote:
On August 14th the Delft-based photoclub FC'59 organises a photo exposition. This exposition will combine with the Jazz 'n Picnic @ Poptapark, Delft.

FC'59 members Marius Schinkels, Peter de Hoog and Jan Willem Kommer will show you a number of images on the inspiring theme of "Music". The exposition will be accessible for free from 10...am till 8pm.

More photos can be found on the websites http://www.fc59delft.nl/ and http://www.peterdehoog.nl/.
Hier ook nog even :P
pi_84612016
Hee Pee, wat een bijzondere plek voor je exhibitsionisme positie *O*

Nog stukkie Rick S. kijken voor het slapen gaan :@
pi_84612025
morgen is t een jaar geleden alweer dat ik May doodziek naar de dierenarts heb gebracht :o en *O* voor hoe het nu gaat

verder voel ik me beroerd heb t gigaheet en zo warm is het niet en ben ik doodop maar kan niet slapen :{
pi_84612027
Nu tijd voor Spa Appel, ongezouten cashewnoten en Cake Boss :Y) Inspiratie opdoen voor Operatie Sacher zondag :9
pi_84612054
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen is t een jaar geleden alweer dat ik May doodziek naar de dierenarts heb gebracht :o en *O* voor hoe het nu gaat
May gaat op de foto morgen *O*
quote:
verder voel ik me beroerd heb t gigaheet en zo warm is het niet en ben ik doodop maar kan niet slapen :{
Toch geen stress he :o -O-
pi_84612058
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:

[..]

Niet met een hoogstpersoonlijk ingevlogen chef, I presume.

Als dat ook al niet meer hip is, geef ik het op. :{w
Had ik al wel gezegd dat ik er levende Pekinees op eet? Ik ben natuurlijk ook erg van de grenzen verleggen hè, in mijn de-debiliseer-periode straks. Ik wil weer 'groeien'. Emotioneel en intellectueel. Spiritueel moet ik ook niet vergeten (* Mojito inschenkt).

Maar serieus: Ik vind het heerlijk dat de dames het zo naar hun zin hebben, maar mijn dagtaak zou het niet zijn, omgang met kinderen. :D Drie weken is precies leuk. Daarna wil ik weer zélf de wereld verkennen, in plaats van anderen daarin faciliteren.
grappig dat je dat zegt want jij onderwijst ook kinderen (jongvolwassenen zijn wat mij betreft kinderen)
pi_84612091
Doeg Lay, veel plezier :W
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:23:55 #119
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84612125
Maar in feite ga ik kamperen in Duitsland.

Laten we wel wezen. :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:27:54 #120
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84612245
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

grappig dat je dat zegt want jij onderwijst ook kinderen (jongvolwassenen zijn wat mij betreft kinderen)
Nee hoor, dat heeft niks met elkaar te maken. Bovendien is dat mijn werk en dit mijn privé. Dus dan sta je er al totaal anders in. Maar die minstens tien jaar verschil doen ook al wel het één en ander. ;)
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:28:37 #121
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84612266
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:

Hoera voor May! Wat een vechtertje hè? Ik weet het nog, dat het toen zo spannend was!
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:29:49 #122
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84612309
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zo :9 Net heerlijk even een Facebook spam gedaan :D
[..]

Hier ook nog even :P
_O_

Gaaf hoor! Ik ben trots op je!
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:33:09 #123
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84612406
Nu mag iemand anders weer praten. :@
pi_84612418
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heeft niks met elkaar te maken. Bovendien is dat mijn werk en dit mijn privé. Dus dan sta je er al totaal anders in. Maar die minstens tien jaar verschil doen ook al wel het één en ander. ;)
hebbie gelijk in :P
pi_84612489
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Duderella het volgende:
Maar in feite ga ik kamperen in Duitsland.

Laten we wel wezen. :')
Oh ja, waarom in godesnaam Duitsland :{
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:42:06 #126
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84612657
Zo, laatste aflevering seizoen 4 van Dexter bekeken. ^O^

WAAAAAHT THE FFFFFFFFFFUUUU 8)7

:') ;( |:(
Confidence through competence
pi_84612670
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hoera voor May! Wat een vechtertje hè? Ik weet het nog, dat het toen zo spannend was!
ja en dat het eerst maar niet beter leek te gaan maar eerder slechter en dat de kans dat ze t niet ging redden heel groot was, wat heb ik een boel afgejankt toen :@ maar ze is er nog steeds *O* O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:42:41 #128
55709 Stereotomy
pi_84612675
Nouja, had toch al genoeg van dat karakter. oO<

Laat seizoen 5 maar komen. O-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:42:57 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84612682
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, laatste aflevering seizoen 4 van Dexter bekeken. ^O^

WAAAAAHT THE FFFFFFFFFFUUUU 8)7

:') ;( |:(
Hehe. Moest je huilen?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:43:04 #130
55709 Stereotomy
pi_84612685
Hee Memo, ik dacht dat je al sliep. :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:43:40 #131
55709 Stereotomy
pi_84612704
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Hehe. Moest je huilen?
Nee, ik irriteerde me al wat langer aan de stem van dat karakter, dus ik ben wel blij dat die niet meer terugkomt. :P

Dexter spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:43:51 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84612711
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:

Laat seizoen 5 maar komen. O-)
ja, daar wachten wij ook al een tijdje op.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:45:46 #134
55709 Stereotomy
pi_84612768
quote:
Ja, maar... maar.... hoe moet dat nu met Dexter? :')
pi_84612772
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Welnee joh, ik overweeg dat niet echt. ;)
Ik lees het wel regelmatig in OUD! Maar ik weet heus wel dat er ook ouders zijn die hun eigen leven heel goed combineren met de behoeften van hun kinderen. Jij bent daar ook een goed voorbeeld van.

weet je dat je als ouder soms heel erg depri kan wordn van OUD :@ niet alleen van de perfecte moeders zelf daar maar ook van jou bijv. :P Je kan het nooit goed doen lijkt wel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 00:46:32 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84612791
Net 2x4 bekeken. Dat meurt lekker op het eind zullen we maar zeggen ;).
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:46:35 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84612792
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:45 schreef Stereotomy het volgende:

Ja, maar... maar.... hoe moet dat nu met Dexter? :')
Vond jij ook deze (serie 4) tot nu toe de beste?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:47:10 #138
55709 Stereotomy
pi_84612811
quote:

[..]

SHE is niet goed bij haar hoofd. :)
pi_84612853
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Memo, ik dacht dat je al sliep. :)
Hoezo dacht je dat dan?:o
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:49:29 #140
55709 Stereotomy
pi_84612872
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:

[..]

Tolstoj ligt klaar en ik ga hem van de weeromstuit in het oud-Russisch lezen.
Tolstoy :{w

Dostoevsky 8-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:49:35 #141
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84612875
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja en dat het eerst maar niet beter leek te gaan maar eerder slechter en dat de kans dat ze t niet ging redden heel groot was, wat heb ik een boel afgejankt toen :@ maar ze is er nog steeds *O* O+
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er destijds weinig fiducie in had. Het leek zo slecht te gaan.

Maar good for her!
pi_84612878
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
Net 2x4 bekeken. Dat meurt lekker op het eind zullen we maar zeggen ;).
Voor mij is dit een volslagen onbegrijpelijke post van je Boor :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:49:46 #143
55709 Stereotomy
pi_84612882
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hoezo dacht je dat dan?:o
Ik las het op Twitter. :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:50:27 #144
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84612900
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tolstoy :{w

Dostoevsky 8-)
Ken ik uit mijn hoofd. :{w

Achterstevoren.
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:52:03 #145
55709 Stereotomy
pi_84612945
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Vond jij ook deze (serie 4) tot nu toe de beste?
Ik zal hem even spoileren voor Borisz.

SPOILER
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:52:33 #146
55709 Stereotomy
pi_84612962
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ken ik uit mijn hoofd. :{w

Achterstevoren.
Wat Idioot, dude. 8-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 00:52:35 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84612963
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Voor mij is dit een volslagen onbegrijpelijke post van je Boor :D
Dexter s2e4
SPOILER
pi_84613008
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik las het op Twitter. :')
ik ben de laatste tijd stom bezig :P dan kom ik doodop thuis maar weiger ik te slapen omdat het te vroeg is,ik nog wat aan de dag wil hebben,dan raak ik over mn vermoeidheid/slaperigheid heen en ben ik wakker,ik heb net mn schoenen gereorganiseerd, mn bed verschoond,en een uur terug ofzo een wasje gedraaid en opgehangen 8)7
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:55:34 #149
55709 Stereotomy
pi_84613035
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:52 schreef borisz het volgende:

[..]

Dexter s2e4
SPOILER
Oh ja :D Lijkt als de dag van gister.

Hm, wacht.... :@ :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:56:04 #150
55709 Stereotomy
pi_84613046
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben de laatste tijd stom bezig :P dan kom ik doodop thuis maar weiger ik te slapen omdat het te vroeg is,ik nog wat aan de dag wil hebben,dan raak ik over mn vermoeidheid/slaperigheid heen en ben ik wakker,ik heb net mn schoenen gereorganiseerd, mn bed verschoond,en een uur terug ofzo een wasje gedraaid en opgehangen 8)7
Ik ben bang dat we op deze manier chronisch slaaptekort opbouwen. :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 00:56:10 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84613048
Ik ga eens kijken wat Zarathoestra nog te vertellen heeft en dan slapen :W.
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:57:28 #152
55709 Stereotomy
pi_84613085
Ik ga ook slapen. :W :*

Oh en: 020 :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:58:40 #153
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613119
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh ja, waarom in godesnaam Duitsland :{
Omdat ik er voor een stuk voor de krant destijds, achter kwam dat het er práchtig is. En dat de mensen er zó prettig zijn. Bourgondisch en beleefd tegelijk. En geïnteresseerd en betrokken. En ik dus wel moest besluiten dat het getút was om over Duitsland te zemelen. Ik ging met een grote bek weg voor die opdracht en kwam vrij timide terug: Het is er aangenaam.

En er zijn heel veel sprookjeskastelen en daar ben ik dol op. O+
pi_84613123
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

SHE is niet goed bij haar hoofd. :)
ik verdenk robinook weleens om SHE te zijn, maar dan zou Sjors echt een meervoudige persoonlijkheid moeten hebben :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:58:53 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84613128
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:52 schreef Stereotomy het volgende:

Ik zal hem even spoileren voor Borisz.

SPOILER
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
pi_84613136
iedereen slaapt al?

trusten dan :)

en memo, al een jaar geleden, en dat terwijl ze zo ziek was. !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:00:54 #157
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613172
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat Idioot, dude. 8-)
Probeer ik zo anoniem te blijven op the interwebz en jíj weet mijn middle name :{w

/ flauw
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:01:52 #158
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613196
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik verdenk robinook weleens om SHE te zijn, maar dan zou Sjors echt een meervoudige persoonlijkheid moeten hebben :P
Oh maar dat was al wel vastgesteld hoor! :D

Maar volgens mij is Robinook tóch niet SHE. :)
pi_84613206
nee toch? die post niet in die stijl.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 01:03:05 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84613219
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:58 schreef Duderella het volgende:

[..]

Omdat ik er voor een stuk voor de krant destijds, achter kwam dat het er práchtig is. En dat de mensen er zó prettig zijn. Bourgondisch en beleefd tegelijk. En geïnteresseerd en betrokken. En ik dus wel moest besluiten dat het getút was om over Duitsland te zemelen. Ik ging met een grote bek weg voor die opdracht en kwam vrij timide terug: Het is er aangenaam.

En er zijn heel veel sprookjeskastelen en daar ben ik dol op. O+
Deutschland is best prettig om te zijn :Y. Ook simpele restaurantjes in 0049 zijn 10x beter dan de zelfde categorie restauranten in NL. Oh en bier :9~
pi_84613229
waarom zeg je nou eerst Duitsland en daarna 0049? ik vind dat maar raar hoor :@ :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 01:06:05 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84613288
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef DarkElf het volgende:
waarom zeg je nou eerst Duitsland en daarna 0049? ik vind dat maar raar hoor :@ :D
Moffia, Oosterburen, 0049 kan allemaal :P. Gewoon klein grapje tussendoor :P.
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:06:41 #163
55709 Stereotomy
pi_84613301
Robinook is een ander zelfgenoegzaamd (is dat een woord?) vrouwpersoon, maar géén SHE. :D

Categorie: 'als je maar hard genoeg schreeuwt heb je gelijk over eten' :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:07:16 #164
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613310
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:02 schreef DarkElf het volgende:
nee toch? die post niet in die stijl.
Nee. SHE verraadt zichzelf ook veel te snel, omdat ze (neem het haar maar eens kwalijk) natuurlijk god's gift to FOK! is. Die kan een kloon geen tijden volhouden.
pi_84613313
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:06 schreef borisz het volgende:

[..]

Moffia, Oosterburen, 0049 kan allemaal :P. Gewoon klein grapje tussendoor :P.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84613336
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:07 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nee. SHE verraadt zichzelf ook veel te snel, omdat ze (neem het haar maar eens kwalijk) natuurlijk god's gift to FOK! is. Die kan een kloon geen tijden volhouden.
die dalaiblama die in Lif in een of ander dieet/aankom/te weinig eten weet ik t :P, topic post, die stijl is t wel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:09:49 #167
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613366
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:

[..]

Deutschland is best prettig om te zijn :Y. Ook simpele restaurantjes in 0049 zijn 10x beter dan de zelfde categorie restauranten in NL. Oh en bier :9~
Dat vind ik er zo fijn: zelfs in de eenvoudigste horeca is de klant koning. Datzelfde vind ik terug in Londen bijvoorbeeld. Jij betaalt ergens voor en de deal is dat de ander dat inlost. Ik vind dat een erg prettige manier van met elkaar omgaan. Het zorgt er ook voor dat er automatisch een prettige sfeer ontstaat.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 01:10:26 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84613381
Oh en dat ik getallen tussendoor gooi heeft er ook mee te maken dat ik wel van cijfertjes hou :P. Van kleins af aan al :P. Eerste wat ik mijzelf al heel snel aanleerde was getallen lezen en klokkijken. TOen ik drie was kon ik al klokkijken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:11:11 #169
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613400
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die dalaiblama die in Lif in een of ander dieet/aankom/te weinig eten weet ik t :P, topic post, die stijl is t wel.
Jep. :Y
pi_84613409
Duitsland is idd leuk hoor, en ben helemaal dol op Berlijn. Wat een fijne stad waar mensen nog vriendelijk zijn (en dat in een grote stad.) Tis schoon, ruim, goeie winkels, veel te zien, massa's te doen, grote verscheidenheid aan mensen.... zou er zo een tijdje willen wonen. Jammer genoeg hebben ze bij t bedrijf waar de mr werkt het Berlijn kantoor ingekrompen... :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:13:08 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84613433
023 gaat slapen komt nog steeds niet vrijwillig in 0049. :W
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:14:25 #172
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613464
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
:D

Slaap lekker jullie. :*
pi_84613471
Slaap ze, 023 :D :W

Pfff....zit net de cals na te rekenen van dat gerecht van vanmiddag :X 1100 :X
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:17:15 #174
55709 Stereotomy
pi_84613509
Dat zijn maar twee Big Macs of anderhalve Albert Heijn Pizza's hoor, P :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:18:40 #175
55709 Stereotomy
pi_84613536
Eigenlijk is Dexter een serie met disfunctionele volwassenen die allemaal daddy-issues hebben.

Volwassenen die zich laten leiden door hun ouders. :') :@
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:19:43 #176
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613556
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:11 schreef DarkElf het volgende:
Duitsland is idd leuk hoor, en ben helemaal dol op Berlijn. Wat een fijne stad waar mensen nog vriendelijk zijn (en dat in een grote stad.) Tis schoon, ruim, goeie winkels, veel te zien, massa's te doen, grote verscheidenheid aan mensen.... zou er zo een tijdje willen wonen. Jammer genoeg hebben ze bij t bedrijf waar de mr werkt het Berlijn kantoor ingekrompen... :P
En cultureel zijn die Duutsers ook zo leuk. Maken mooi toneel, experimenteren en durven van alles. Ze zijn na de val van de muur echt met een schone lei begonnen en dat levert cultureel zo'n bijzondere sfeer op, dat vind ik echt gaaf. Berlijn heeft zichzelf inderdaad ook herontdekt en heeft in een stroomversnelling zo veel moeten verwerken na de muur, dat je bijna nergens zoveel lef en hang naar vernieuwing ziet, dan daar.
pi_84613567
quote:

[..]

ik wilde gaan slapen maar.... FOUT. wat moet hij/zij in een GHB-topic? hij/zij maakt het zelf

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 01:21:37 ]
pi_84613580
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

En cultureel zijn die Duutsers ook zo leuk. Maken mooi toneel, experimenteren en durven van alles. Ze zijn na de val van de muur echt met een schone lei begonnen en dat levert cultureel zo'n bijzondere sfeer op, dat vind ik echt gaaf. Berlijn heeft zichzelf inderdaad ook herontdekt en heeft in een stroomversnelling zo veel moeten verwerken na de muur, dat je bijna nergens zoveel lef en hang naar vernieuwing ziet, dan daar.
eensch :)

maar nu vallen mijn luikjes dicht en ga ik ook maar eens slapen, de mr slaapt al. :)

fijne nacht en trusten voor straks!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84613605
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zijn maar twee Big Macs of anderhalve Albert Heijn Pizza's hoor, P :D
Ja :D Volgens mij heb ik ergens iets niet goed berekend :D

edit: 4 eetlepels olijfolie = 500 cals dus :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:23:12 #180
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613616
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik wilde gaan slapen maar.... FOUT. wat moet hij/zij in een GHB-topic? hij/zij maakt het zelf
Dat deed SHE toch ook, GBH maken?
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:23:46 #181
55709 Stereotomy
pi_84613629
GBH? :@
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:25:39 #182
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613659
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is een partydrug, dacht ik.

( Ik heb zelfs nog nooit geblowd, dus vraag mij niks, maar dit wist ik!)

Oh, GHB! :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:26:32 #183
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613673
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
GroteBusteHouder.
pi_84613677
quote:

[..]

ik wilde gaan slapen maar.... FOUT. wat moet hij/zij in een GHB-topic? Maakt het zelf.
pi_84613680
Is het niet GHB?
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:27:13 #186
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613682
Truste DE! lekker slapen!
pi_84613688
En ik dacht dat dalaiblama idd SHE was. Slaap lekker, DE!
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:29:04 #188
55709 Stereotomy
pi_84613706
Trusten DE :)

Trusten dames met grote tieten :W :*
pi_84613744
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:23 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dat deed SHE toch ook, GBH maken?
dat wist ik niet :o
pi_84613780
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:29 schreef Stereotomy het volgende:

je zegt mij niet eens gedag :(
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:33:23 #191
55709 Stereotomy
pi_84613795
In mijn dromen héb je grote tieten, SOL :* :W
pi_84613801
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:

dat wist ik niet :o
Geen idee hoe je dat overigens zelf maakt, want het is gewoon een medicijn (antidepressivum en gebruikt bij behandeling van oa narcolepsie en alcoholisme)
pi_84613838
haar vriend was toch de gewone dalai op fok? zo sneu is ze niet lijkt me... :@
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:40:53 #194
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613884
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:27 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht dat dalaiblama idd SHE was. Slaap lekker, DE!
KUT. Nu moet je het wel in FC gaan melden hè, als mod. o|O
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:41:52 #195
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613899
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:29 schreef Stereotomy het volgende:

:W :W
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:42:23 #196
55709 Stereotomy
pi_84613909
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee hoe je dat overigens zelf maakt, want het is gewoon een medicijn (antidepressivum en gebruikt bij behandeling van oa narcolepsie en alcoholisme)
GHB lijkt me is heel makkelijk zelf te synthetiseren:

XTC is vele malen complexer en dat maken ze ook hier in de Brabantse bossen.
pi_84613923
onweer. Lawaai dus kan niet slapen nog. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84613931
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik weet er verder ook niks van, heb alleen ooit een vraag gesteld in het topic :P En dat komt steeds omhoog :(
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:44:52 #199
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84613947
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
haar vriend was toch de gewone dalai op fok? zo sneu is ze niet lijkt me... :@
Ja wel. ;)
pi_84613952
Hoe houden jullie btw alle losse recepten bij :? Ik wil uiteindelijk niet al die kooktijdschriften bewaren ruimtegebrek :') . Ben nu aan het twijfelen om alles op de PC op te slaan blijf IT-er he :P of alles in een map te stoppen. Moeilijk, moeilijk :P
pi_84613956
Wat moet ik nu weer met dit soort wetenschappelijke info:
quote:
CONCLUSIONS: Intravenous methylprednisolone followed by oral prednisone speeds the recovery of visual loss due to optic neuritis and results in slightly better vision at six months. Oral prednisone alone, as prescribed in this study, is an ineffective treatment and increases the risk of new episodes of optic neuritis.
Ik lees overal dat intraveneus corticosteroiden de eerste keus behandeling is bij wat ik heb en dat (lees die laatste regel!) orale prednison zelfs het risico op recidieven lijkt te verhogen 7)8
pi_84613962
google docs P! Via mijn gmail en heb mooie mapjes gemaakt dus kan alles snel terugvinden. Was ooit begonnen met bijhouden in een schrift maar daar ben ik veel te omgestructreerd voor :) dan vergat ik weer maanden t bij te houden en had dan een berg liggen om bij te werken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84613972
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:45 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe houden jullie btw alle losse recepten bij :? Ik wil uiteindelijk niet al die kooktijdschriften bewaren ruimtegebrek :') . Ben nu aan het twijfelen om alles op de PC op te slaan blijf IT-er he :P of alles in een map te stoppen. Moeilijk, moeilijk :P
Je kan hele leuke en truttige boekjes kopen waar je alles in kan plakken en in kan schrijven O-)
pi_84614000
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:40 schreef Duderella het volgende:

[..]

oké wat is FC? ik loop achter of de modjes melden zich echt bij Freecell :P
pi_84614011
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:40 schreef Duderella het volgende:

Volgens mij is dat algemeen bekend :')
pi_84614012
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oké wat is FC? ik loop achter of de modjes melden zich echt bij Freecell :P
achter de schermen forum voor crew.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:49:33 #207
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84614021
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:45 schreef PdeHoog het volgende:
Wij houden het gewoon niet bij. Je wordt er stapelgek van en wat je zoekt is meestal toch wel te googlen. En de dingen die goed bevielen schrijf je wel op of bookmark je. Bij ons hangen er allerlei briefjes in de kookboeken.
pi_84614052
oh ja en ik maak ook notities in kookboeken. Gewoon met potlood in t boek. Vond ik eerst zonde maar tis makkelijker dan allerlei losse dingen vond ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84614061
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:49 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wij houden het gewoon niet bij. Je wordt er stapelgek van en wat je zoekt is meestal toch wel te googlen. En de dingen die goed bevielen schrijf je wel op of bookmark je. Bij ons hangen er allerlei briefjes in de kookboeken.
Ja :D Dat heb ik nu ook ja ;) Met aanpassingen op de recepten die erin staan _O-
pi_84614064
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:49 schreef Duderella het volgende:

Ik heb een stapeltje geschreven recepten in 1 specifiek kookboek. Dus als ik iets uit die categorie zoek dan moet ik dat kookboek hebben. C'est ca simple
pi_84614096
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja wel. ;)
ik doe een FFT.... zo onnozel :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 01:55:14 ]
pi_84614143
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet ik nu weer met dit soort wetenschappelijke info:
[..]

Ik lees overal dat intraveneus corticosteroiden de eerste keus behandeling is bij wat ik heb en dat (lees die laatste regel!) orale prednison zelfs het risico op recidieven lijkt te verhogen 7)8
mm toch zou je denken dat je arts weet wat ze doet maar als je je zorgen maakt kun je morgen haar even bellen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84614153
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

achter de schermen forum voor crew.
oh niks spannends dus :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:58:12 #214
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84614158
Isa, ik heb al maar zo het gevoel in al mijn vrolijke posts gelegd, dat ik zo báál van wat jij allemaal meemaakt nu.

Getsiederrière.

:{
pi_84614164
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:57 schreef DarkElf het volgende:

mm toch zou je denken dat je arts weet wat ze doet maar als je je zorgen maakt kun je morgen haar even bellen?
Ik voel me zo stom. Ik roep altijd tegen iedereen dat je je arts heus alles kan vertellen en nu heb ik iets waar ik m'n vraagtekens bij heb (ik heb namelijk gewoon tabletten gekregen) en weet ik niet wat ik er nu mee moet. "Ja, hallo dokter, ik vond in een wetenschappelijk artikel dat ik eigenlijk intraveneus met corticosteroiden behandeld had moeten worden en dat oraal juist een averechts effect kan hebben" Hmpf.
pi_84614179
Maar het goede nieuws dat ik heb gevonden is dat ondanks de oorzaak van de ontsteking, het zicht eigenlijk bij bijna alle patienten volledig terugkeert *O*
pi_84614194
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik voel me zo stom. Ik roep altijd tegen iedereen dat je je arts heus alles kan vertellen en nu heb ik iets waar ik m'n vraagtekens bij heb (ik heb namelijk gewoon tabletten gekregen) en weet ik niet wat ik er nu mee moet. "Ja, hallo dokter, ik vond in een wetenschappelijk artikel dat ik eigenlijk intraveneus met corticosteroiden behandeld had moeten worden en dat oraal juist een averechts effect kan hebben" Hmpf.
en toch zou ik dan bellen en erbij zeggen dat ik t wrs raar overkomt :) maar een arts is er ook om uitleg te geven toch? En als je dus haar keus voor deze manier nog eens wilt horen is dat geen rare vraag. Beter zo dan van alles in je hoofd halen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84614206
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Maar het goede nieuws dat ik heb gevonden is dat ondanks de oorzaak van de ontsteking, het zicht eigenlijk bij bijna alle patienten volledig terugkeert *O*
gelukkig dus ook goed nieuws gevonden ipv alleen horrorverhalen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84614213
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Dus je kan weer 100% gaan Warcraften binnenkort *O*
pi_84614217
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 02:01 schreef DarkElf het volgende:

gelukkig dus ook goed nieuws gevonden ipv alleen horrorverhalen.
Ja, want ik vond dat het achteruit ging en ik wilde weten of dat normaal was :@
Ik zie steeds minder met rechts.
pi_84614224
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef PdeHoog het volgende:

Dus je kan weer 100% gaan Warcraften binnenkort *O*
Nou, er zijn veel leukere dingen om met twee ogen te doen hoor :D
pi_84614245
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, er zijn veel leukere dingen om met twee ogen te doen hoor :D
Zoals :? :P

Ik ga trouwens voorzichtig mijn bed opzoeken en kijken of ik nog even een kookblaadje door kan lopen en voorzien van gele post-itjes :P Ik heb zo'n hele stapel naast mijn bed en ik wil die stapel weghebben voor ik weer ga werken :P dan kan er een stapel met muziek- en fotografietijdschriften komen :') Teveel leesvoer hier dus *O* Heerlijk O+
pi_84614249
quote:

[..]

:{ gelukkig is t bijna vrijdag. Niet dat t dan ineens over is maar misschien weten ze dan meer en dus ook over de prognose. :* snap dat je t doodeng vindt en je zorgen maakt, ook daarom zou ik niet te lang blijven lopen met vragen / twijfels enz.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84614254
slaap lekker P :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84614267
Succes P met het doorspitten van de magazines :D Ooit zelf aan begonnen en na 2 tijdschriften besloten dat het allemaal gewoon met het oud papier mee moest :7 Slaap lekker :D
pi_84614299
quote:

Kijk!

quote:
The typical clinical course is that of eye pain and worsening visual function, which progresses over days to weeks. The eye pain usually resolves over days, often as the visual loss begins
Ik had idd al langer pijn rond dat oog en dat trekt nu best snel weg, en het verlies van zicht begon een paar dagen later en wordt nu erger. Maar dat lijkt dus normaal te zijn.
pi_84614312
de rust is weer terug, onweer is weg) en ik ga maar echt slapen nu. Trusten en een dikke :* voor isa.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84614347
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 02:10 schreef DarkElf het volgende:
de rust is weer terug, onweer is weg) en ik ga maar echt slapen nu. Trusten en een dikke :* voor isa.
Slaap lekker :* (het is toch fijn om te slapen met onweer?)
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:21:15 #229
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84614974
:W ff een zwaaitje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_84615004
Hey Hob! :W
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:34:46 #231
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84615032
Hoe gaat het nu met je oog ISa??
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_84615044
Zelfde.

Ik ben nu vooral misselijk, maar heb ook domperidon *O*

En ik heb eindelijk m'n kop uit het zand getrokken en ben eens rustig van alles gaan lezen over de aandoening. Word je niet vrolijk van, wel wat wijzer.
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:02:49 #233
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84615135
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Zelfde.

Ik ben nu vooral misselijk, maar heb ook domperidon *O*

En ik heb eindelijk m'n kop uit het zand getrokken en ben eens rustig van alles gaan lezen over de aandoening. Word je niet vrolijk van, wel wat wijzer.
Zuuplap hihi
Mare dat is niet leuk allemaal zeg! en er vanalles over te ontdekken met lezen is helemaal eng.
Misschien is minder weten dan toch minder weten een stuk fijner.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_84615148
Nou ja, ignorance is bliss, maar niet altijd slim ;)

(en domperidon is een middel tegen misselijkheid, geen drank :P )
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:42:19 #235
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84615277
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 04:06 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ignorance is bliss, maar niet altijd slim ;)

(en domperidon is een middel tegen misselijkheid, geen drank :P )
:') omg ik lekker wazig _O-

maar blijft klote voor je ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_84615480
Goede moggels dames en heren
pi_84615511
Hey, goedemorgen :)
pi_84615513
Net een gesprek met een collega gehad die elke avond tussen half 1 en 1 uur naar bed gaat en zijn wekker gaat dan weer af om 4 uur :{ En hij ziet er altijd fris en wakker uit!

Jaloers.
pi_84615521
Avondgebedjes voor mannen en vrouwen _O-

WOMAN'S POEM

Before I lay me down to sleep,
I pray for a man, who's not a creep,
One who's handsome, smart and strong.
One who loves to listen long,
One who thinks before he speaks,
One who'll call, not wait for weeks.
I pray he's gainfully employed,
When I spend his cash, won't be annoyed.
Pulls out my chair and opens my door,
Massages my back and begs to do more.
Oh! Send me a man who'll make love to my mind,
Knows what to answer to "how big is my behind?"
I pray that this man will love me to no end,
And always be my very best friend.

MAN'S POEM
I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor
store and a golf course. This doesn't rhyme and I don't care.
pi_84615595
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Avondgebedjes voor mannen en vrouwen _O-

MAN'S POEM
I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor
store and a golf course. This doesn't rhyme and I don't care.
Precies zoals het hoort ^O^
pi_84615597
Goeiemorgen trouwens...ik ga weer terug naar bed denk ik :')
pi_84615600
Goedemorgen allemaal
Ik ga hardlopen, geen zin maar over een half uurtje ben ik vast erg blij met mezelf :D
pi_84615726
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 07:13 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga hardlopen, geen zin maar over een half uurtje ben ik vast erg blij met mezelf :D
*O*
pi_84615759
goedemorgen :)
Steer je sig O+
pi_84615819
Alweer fris & fruitig @ work :W
pi_84615832
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:58 schreef Duderella het volgende:
Isa, ik heb al maar zo het gevoel in al mijn vrolijke posts gelegd, dat ik zo báál van wat jij allemaal meemaakt nu.

Getsiederrière.

:{
En dan nog werken ook hè. Of zag ik dat verkeerd :?
pi_84615834
Erm ja, ik ben net thuis en ga zo naar bed. Viel klein beetje tegen, vooral het zonlicht op de weg naar huis was best naar.
pi_84615896
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:03 schreef Bluezz het volgende:
:D dat is het betere werk

:* voor Isa
pi_84616047
:D Het valt op.
Mijn nieuwe kekke schoenen _O-
pi_84616158
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Erm ja, ik ben net thuis en ga zo naar bed. Viel klein beetje tegen, vooral het zonlicht op de weg naar huis was best naar.
Waarom ga je dan ook werken nu joh? :{

Dikke knuffel in elk geval :*
pi_84616181
Ja isa, ik zou me ook denk ik wel ziekmelden.
pi_84616240
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:29 schreef Bluezz het volgende:
:D Het valt op.
Mijn nieuwe kekke schoenen _O-
Kunnen je clienten je voeten zien dan? :D Of je collegae..?
pi_84616352
Collega's, docs :P
Clienten :D wij noemen ze Patienten ;)
Wat zijn dat, ik heb nog niks gezien :P
pi_84616414
Rustig daar dan :P
Ja, sorry, kom uit de psychiatrie, die patienten worden boos als je ze aptient noemt, dus ik ben helemaal geïnstitutionaliseerd op client :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:00:43 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_84616416
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
waarom niet?
het is een mooi land, zowel voor vakantie als om in te wonen.
pi_84616422
Goeiemorgen!

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik doe een FFT.... zo onnozel :P
ik snap deze niet :{

maar klinkt niet veelbelovend
pi_84616434
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:00 schreef freecell het volgende:
Rustig daar dan :P
Ja, sorry, kom uit de psychiatrie, die patienten worden boos als je ze aptient noemt, dus ik ben helemaal geïnstitutionaliseerd op client :P
dat is ook een mooier normaler woord. als ze patient genoemd worden dan klinkt het officieel en worden ze ook niet vrolijk van
pi_84616461
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
ik snap deze niet :{

of snap je hem echt niet? :@
tis een beetje dezelfde grap die ik naar steer maakte met de naam van een culsc'er er in
pi_84616518
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

tis een beetje dezelfde grap die ik naar steer maakte met de naam van een culsc'er er in
ik snapte hem echt niet, maar heb dan blijkbaar jouw post over het hoofd gezien. ik dacht dat het gewoon een losse post was :) thanks :)
pi_84616578
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is ook een mooier normaler woord. als ze patient genoemd worden dan klinkt het officieel en worden ze ook niet vrolijk van
Het is in ziekenhuizen heel gangbaar om de mensen patienten te noemen :)
Net als bewoners op mijn vorige werkplekken (verpleeghuizen).
pi_84616602
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mjah, alsof het niet officieel is als ze al zitten opgesloten :+ Ik vond het een beetje zinloos... POlitiek correct gedonder.
Ze willen mensen met bepaalde handicaps nu 'mensen met mogelijkheden' gaan noemen.
Alsof wij geen mogelijkheden hebben _O-
pi_84616716
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Mjah, alsof het niet officieel is als ze al zitten opgesloten :+ Ik vond het een beetje zinloos... POlitiek correct gedonder.
Ze willen mensen met bepaalde handicaps nu 'mensen met mogelijkheden' gaan noemen.
Alsof wij geen mogelijkheden hebben _O-
'

is zo ja. alleen in de psychiatrie ligt het denk extra gevoelig..
pi_84616751
goeie morgen :D !
pi_84616853
Het is altijd rot als je jezelf ziet transformeren van mens/individu in patient, client of bewoner.
Je zit meteen in een hokkie mét stempel. Dat is voor niemand leuk natuurlijk,
pi_84617014
denk het ook ja.

morgen Braam! vrij? w/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 09:51:12 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84617454
Mogge :W

De baas van Grolsch bij BNR. Hilarische vent.
pi_84618015
Er schijnt een heel goed boek te bestaan (er is ook een film van) My sisters keeper van Jody Picoult.
Ik kan het toch niet in het nl vinden :(

Gevonden, de 2e dochter :)
Toch maar weer eens lid worden van de bieb :P

[ Bericht 36% gewijzigd door Blues op 29-07-2010 10:38:56 ]
pi_84618836
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:03 schreef Bluezz het volgende:
Werk ze *O* Ik zit fris & fruitig wakker te worden *O* En ik zie zon ipv de voorspelde gigantische bak regen :D *O*
pi_84618856
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Succes P met het doorspitten van de magazines :D Ooit zelf aan begonnen en na 2 tijdschriften besloten dat het allemaal gewoon met het oud papier mee moest :7 Slaap lekker :D
Ja. Dat heb k net ook gedaan zeg maar _O- Iig met de allerhandes _O- De rest hou ik nog ff ;)
pi_84618887
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat freecell dus idd zegt. Waarom ga je nu werken? :o En misschien ff zonnebril in je tas stoppen tegen het zonlicht?
pi_84618956
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:

Werk ze *O* Ik zit fris & fruitig wakker te worden *O* En ik zie zon ipv de voorspelde gigantische bak regen :D *O*
Nou we hebben gisteravond en vannacht genoeg bakken water over ons gekregen.
(zeiknat poesje ook O+ )
pi_84619002
Oh Pee, als ik iets écht wil bewaren omdat ik het vaker wil maken en gebleken is dat het een succesnr is (een recept) print ik het uit vouw het na het maken op. Er ligt nu een stapeltje óp de kookboeken :s)
pi_84619125
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh Pee, als ik iets écht wil bewaren omdat ik het vaker wil maken en gebleken is dat het een succesnr is (een recept) print ik het uit vouw het na het maken op. Er ligt nu een stapeltje óp de kookboeken :s)
Da's ook een oplossing ja :9 Maar eens even over nadenken nog :9
pi_84619192
Ik heb alles geprobeerd, in favo's, een receptenblog, een account bij de appie, niks werkt echt zo goed als even tussen mijn stapeltje recepten kijken :)
Of eventueel netjes in een plastic hoes, maar ook dat werkte niet zo :) (was ik dat hele pakket weer kwijt bijv.)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 10:57:49 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84619242
AH account is wel handig, alleen tegenwoordig zijn die recepten matig. Dus zo vaak kom ik er niet meer :P.
pi_84619263
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb alles geprobeerd, in favo's, een receptenblog, een account bij de appie, niks werkt echt zo goed als even tussen mijn stapeltje recepten kijken :)
Of eventueel netjes in een plastic hoes, maar ook dat werkte niet zo :) (was ik dat hele pakket weer kwijt bijv.)
Mwjah...ik heb dus een schrift liggen hier (gebruik ik echt nooit meer :') ), een receptenprogramma (leuk tot je PC uitstaat en dat geldt eigenlijk voor alle andere electronische oplossingen eigenlijk ook -O- ) en een map met losse blaadjes. Ben nu de map kwijt _O-
pi_84619285
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:57 schreef borisz het volgende:
AH account is wel handig, alleen tegenwoordig zijn die recepten matig. Dus zo vaak kom ik er niet meer :P.
Ik stond pasgeleden eens op die receptenkaartjes tek ijken maar dat is echt het bij elkaar gooien van kant-en-klare producten tegenwoordig :o
pi_84619308
morning.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84619318
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
morning.
Goeiemorgen Donkere Elf *O*
pi_84619363
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

of een SOLletje doen als je opeens een opruim/schoonmaakaanval krijgt (t wordt hoog tijd dat ik er weereens één krijg btw :')) Een steer doen is als je in een ik-analyseer-alles-kapot-bui bent en zo kunnen we van iedereen wel wat maken :P En alles dus met een dikke vette knipoog ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 11:04:39 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 11:02:21 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84619366
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik stond pasgeleden eens op die receptenkaartjes tek ijken maar dat is echt het bij elkaar gooien van kant-en-klare producten tegenwoordig :o
Ja. Sinds een jaar is het concept van die gerecht simpel en snel. Kortom kant en klare gehaktballetjes, kipfiletreepjes, zak groente etc etc.
pi_84619414
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:02 schreef SeaOfLove het volgende:

of een SOLletje doen als je opeens een opruim/schoonmaakaanval krijgt (t wordt hoog tijd dat ik er weereens één krijg btw :')) Een steer doen is als je in ik-analyseer-alles-kapot-bui bent en zo kunnen we van iedereen wel wat maken :P
:D Of als je een recept nodig hebt, zie boven, dan doen we een Peetje :+
pi_84619450
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:N DE is van de mega-lekkere recepten. Ik ben van de foto's he 8-) Dus als je een poging doet tot fotograferen dan doe je een Peetje :+
pi_84619496
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

pi_84619498
aardbeitjes staan in een kom met verse vanille erbij, lekker een paar uur trekken en vanavond dus aardbeien-vanillejam maken :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84619515
Maar maar CF is ook van de recepten :P Oh nee, van de onconventionele reizen ):O
pi_84619516
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat was niet altijd zo?
pi_84619563
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
aardbeitjes staan in een kom met verse vanille erbij, lekker een paar uur trekken en vanavond dus aardbeien-vanillejam maken :9
Nice :D
Jullie maken echt allemaal lekkere dingen
pi_84619576
Pfffff die airco staat zo achterlijk hoog hier, ik heb het steenkoud :(
En het is veel te rustig :') We zitten hier met zijn2tjes te :O :O
pi_84619586
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nice :D
Jullie maken echt allemaal lekkere dingen
maar dat is dan ook gewoon leuker dan t kopen en veel lekkerder ook *O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84619607
quote:
:9
Lekker zo de hele dag kokkerellen eigenlijk he :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:10:39 #292
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_84619613
Hum, ik lees net even terug. Sterkte Isa :*.

Ik zou ook niet gaan werken om eerlijk te zijn.
pi_84619620
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

maar dat is dan ook gewoon leuker dan t kopen en veel lekkerder ook *O*
Dat laatste geloof ik zeker
Of het leuk is.....moet ik nog even aan wennen misschien
pi_84619676
quote:
wordt dat niet mierzoet?
pi_84619735
als je in een ik-gedraag-me-als-een-mongool-bui bent dan doe je natuurlijk een Miloutje :+
pi_84619754
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat was niet altijd zo?
Lang, lang geleden opa spreekt nu :P waren die kaartjes voorzien van lekkere gerechten waar je nog wel zelf wat voor moest doen :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2010 @ 11:15:13 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84619759
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat was niet altijd zo?
Minder dan vroeger :P. Heb nog receptenkaarten uit 2004 liggen. Toen moest je nog iets van moeite doen om zelf te snijden. Tegenwoordig is veel meer kant en klaar.

Wat P. zegt dus :P
pi_84619766
quote:
Jij kokkerelt heel wat af he? :9
pi_84619789
en heb je een ik-ben-depri-haat-de-wereld-bui dan doe je een memootje :+
pi_84619796
Dankjewel opa's ;)
pi_84619805
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:15 schreef borisz het volgende:

[..]

Minder dan vroeger :P. Heb nog receptenkaarten uit 2004 liggen. Toen moest je nog iets van moeite doen om zelf te snijden. Tegenwoordig is veel meer kant en klaar.

Wat P. zegt dus :P
Idd. Volgens mij had ik ze nog van veel vroeger :o
pi_84619904
Wakker pfff wat heb ik weer leuk gedroomd ben et helemaal blegh van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')