Doe eens een foto danquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
wie is de Hollandste van het land?
Dat ben IK IK IK IK![]()
Dat is zo. En opa is inmiddels al twee jáár doodziek, we kunnen niet altijd thuisblijvenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja de helft van de familie gaat of is op vakantie en tot op het laatste moment hebben ze getwijfeld over uitstel, maar ik geloof dat iedereen toch gegaan is. En dat is maar beter ook, want niemand weet hoe het de komende tijd zal gaan. Je zal ook door moeten leven en wachten tot een oude man gaat en daarmee je leven stilleggen, dat wil ook niemand, zeker mijn opa niet. In het ergste geval zullen mensen dus terug moeten komen van hun vakantiebestemming. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit. En uiteindelijk komt het overlijden van wie dan ook toch nooit goed uit.
damn ik hoop ook dat er niks gebeurd tijdens de reis. sowieso heeft korea geen bereik met tel, rest vd landen weet ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is zo. En opa is inmiddels al twee jáár doodziek, we kunnen niet altijd thuisblijvenMaar goed, ik ben vooral bang dat we tussen het laatste hotel in Rusland en het logeeradres in Zuid-Korea echt nul komma niks bereikbaar zijn - en dat is dik twee weken. Sowieso kunnen we niet 'even' vanuit Mongolië naar huis vliegen ofzo. Wel een risico.
En ik hoop temeer dat het niet gebeurt omdat ik tzt graag goed afscheid neem; ik ben zeer aan mijn opa gehecht. En daarnaast: ik heb de begrafenis van oma ook al gemist omdat ik toen ook aan de andere kant van de wereld zat, en ik vond dat toen echt wel verdrietig.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben hollandser, want met meer gewicht en ik kan niet dansen.
du blöde Hollanderquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
wie is de Hollandste van het land?
Dat ben IK IK IK IK![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
En Sarabi, mijn pilatesjuf geloof niet in crunches en aanverwanten, dus ik doe ze maar gewoon braaf níet
Ja dat is wel zuur, ik ben gelukkig de komende tijd gewoon in Nederland. Het is wel een beetje het risico de reislust. Ik hoop overigens niet dat mijn opa nog jaren zo door moet modderen. Het is een echte doener, maar hij kan nu bijna niets meer. Natuurlijk is de slijtage niet van het laatste jaar, maar sinds de operatie begin dit jaar is het wel heel erg achteruit gegaan en hij baalt ook ontzettend daarvan. Hij wou ook niet gezien worden met de rollator in het dorp, daar schaamde hij zich voor. En dat terwijl de meeste mensen zijn leeftijd (hij is nu bijna 89) niet eens levend halen, laat staan met een rollator.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is zo. En opa is inmiddels al twee jáár doodziek, we kunnen niet altijd thuisblijvenMaar goed, ik ben vooral bang dat we tussen het laatste hotel in Rusland en het logeeradres in Zuid-Korea echt nul komma niks bereikbaar zijn - en dat is dik twee weken. Sowieso kunnen we niet 'even' vanuit Mongolië naar huis vliegen ofzo. Wel een risico.
En ik hoop temeer dat het niet gebeurt omdat ik tzt graag goed afscheid neem; ik ben zeer aan mijn opa gehecht. En daarnaast: ik heb de begrafenis van oma ook al gemist omdat ik toen ook aan de andere kant van de wereld zat, en ik vond dat toen echt wel verdrietig.
ik heb al een vol automaat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg er niet de voor mij lekkerste koffie uit en ook geen constante kwaliteit. Moet elke keer weer de fijnheid of de malingshoeveelheid bijstellen.
Interesse om te kopen?
Eten is alleen hollands als het op afspraak gaat.quote:
noord of zuid Holland?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:46 schreef Vork het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Holland, telt dat ook?
met eten heb ik bij jou af en toe het gevoel dat je meer een boer bent (want wat ie niet kent dat vreet ie niet)quote:
Ja, weet ik. Maar ik kan gewoon ook niet aan het apparaat wennen. Ziet er allemaal heel leuk en kek uit met al die knopjes en mogelijkheden, maar ik was een simpele en degelijke Krups volautomaat hiervoor gewend.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef z80 het volgende:
ik heb al een vol automaat.
maar je weet dat het 5 a 6 koppen koffie duurt als je de instellingen veranderd.
eerst moet de koffie de reeds gemalen is maar nog wel in het apparaat zit er uit.
Noord uiteraard.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef z80 het volgende:
noord of zuid Holland?
de rest is gewoon Nederland.
Ik vind het ook heel wat, zo oud worden. Dat ouderdom met gebreken komt, is inmiddels duidelijk en ik ben blij dat mijn opa in het algemeen nog vrij monter reageert op alles wat er in z'n lijf gebeurt. Maar dan nog. Ik had dat ribben-verhaal verteld toch, laatst? Hij raakt gewoon helemaal gesloopt van de kanker en het is echt bijna niet vol te houden, lijkt me. En inderdaad, hoewel ik echt heel erg hoop dat 'ie nog lang meegaat, hoop ik ook vooral dat het lijden beperkt blijft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja dat is wel zuur, ik ben gelukkig de komende tijd gewoon in Nederland. Het is wel een beetje het risico de reislust. Ik hoop overigens niet dat mijn opa nog jaren zo door moet modderen. Het is een echte doener, maar hij kan nu bijna niets meer. Natuurlijk is de slijtage niet van het laatste jaar, maar sinds de operatie begin dit jaar is het wel heel erg achteruit gegaan en hij baalt ook ontzettend daarvan. Hij wou ook niet gezien worden met de rollator in het dorp, daar schaamde hij zich voor. En dat terwijl de meeste mensen zijn leeftijd (hij is nu bijna 89) niet eens levend halen, laat staan met een rollator.
Ik geloof dat hij nu wel z'n huidige situatie een beetje heeft geaccepteerd, maar dan nog gun ik 'm niet nog jarenlange ellende, ziekigheid, pijn, ziekenhuisopnames en het bijna niets kunnen doen. Maarja, aan de andere kant wens ik 'm natuurlijk ook niet de dood.
Ik heb recent besloten dat ik gewoon klaar ben met afvallen. Ik blijf nu met flink eten en regelmatig bewegen al ruim een half jaar keurig op gewicht, BMI is net onder de 25, het moet nu maar gewoon eens afgelopen zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]dan zou ik het ook lekker niet doen
Achja ik word er ook wel rustig van als ik het nog even voor het slapen doe (klinkt dit obsessief?)
Morgenvroeg maar weer eens wegen en dan heb ik besloten dat ik er aan ga werken om stabiel te blijven en niet af te vallen, maar als ik dan toevallig wel afval moet ik dan weer meer gaan eten? Daar ben ik nog niet helemaal over uit....
Spijkerbroekmaten kan ik kennelijk niet op vertrouwen (die zit losser dan ooit maar ben dus echt wel aangekomen)quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb recent besloten dat ik gewoon klaar ben met afvallen. Ik blijf nu met flink eten en regelmatig bewegen al ruim een half jaar keurig op gewicht, BMI is net onder de 25, het moet nu maar gewoon eens afgelopen zijnIk wil er niet meer zo mee bezig zijn!!
Natuurlijk wel spijkerbroekmaat in de gaten houden, nog
Nou ja, er zijn natuurlijk praktische redenen waarom het niet uit zou komen, maar vooral: ik ben er echt nog niet aan toequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Wat een held, die opa van je CFZolang volhouden, al zal hij zijn hele moeilijke momenten ook zeker hebben.
Moeilijk hoor die oudjes, en wat Vork zegt, het komt 'nooit' uit.
Nou, ik weet eigenlijk verder helemaal niets van de situatie van je opa.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel wat, zo oud worden. Dat ouderdom met gebreken komt, is inmiddels duidelijk en ik ben blij dat mijn opa in het algemeen nog vrij monter reageert op alles wat er in z'n lijf gebeurt. Maar dan nog. Ik had dat ribben-verhaal verteld toch, laatst? Hij raakt gewoon helemaal gesloopt van de kanker en het is echt bijna niet vol te houden, lijkt me. En inderdaad, hoewel ik echt heel erg hoop dat 'ie nog lang meegaat, hoop ik ook vooral dat het lijden beperkt blijft.
Ik denk dat we er eind augustus maar weer eens langsgaan, net voor de reis.
Spieren nemen minder ruimte in dan vet. Dus als je meer weegt en een kleinere maat hebt, doe je het goed! Dan heb je gewoon meer spieren!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spijkerbroekmaten kan ik kennelijk niet op vertrouwen (die zit losser dan ooit maar ben dus echt wel aangekomen)
En een goede beslissing van jeik kan het nog niet jammer genoeg (maar goed mijn bmi is ook wel een stuk hoger)
Gewicht is maar gewicht, het enige wat uiteindelijk echt telt, zijn de centimeters. Vooral bij je taille.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spijkerbroekmaten kan ik kennelijk niet op vertrouwen (die zit losser dan ooit maar ben dus echt wel aangekomen)
En een goede beslissing van jeik kan het nog niet jammer genoeg (maar goed mijn bmi is ook wel een stuk hoger)
5 kilo spieren lijkt me sterk.....maar goed ik zit in deze SC en niet in slank omdat ik er ook minder meebezig wou zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spieren nemen minder ruimte in dan vet. Dus als je meer weegt en een kleinere maat hebt, doe je het goed! Dan heb je gewoon meer spieren!
Ik heb mijn zus en mijn vader verloren dat ging redelijk snel.Dus ik weet wel wat is om familie te verliezen, maar niet met al die onzekerheid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik weet eigenlijk verder helemaal niets van de situatie van je opa.Ik kom hier te weinig denk ik. Maar als ik het zo zie dan lijkt me dat inderdaad wel een vervelende situatie. Ik moet sowieso nog wennen aan het hele sterfelijkheidsconcept. Natuurlijk overlijden er mensen bij mij in de omgeving, ook die niet zo oud worden, maar met opa en oma was eigenlijk nooit veel aan de hand. Nouja, genoeg ouderdomsgebreken, maar nooit echt zaken waar we ons zorgen om zouden moeten maken. Dat is nu wel anders. Maargoed, zolang hij z'n infuus maar heeft en z'n morfine krijgt, heeft hij er lijfelijk in elk geval geen last van als in ondraaglijke pijn en andere zaken die de communicatie en het erbij zijn zeer lastig maken.
Stomzinnige gelijn? Je kwam altijd erg wijs overquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewicht is maar gewicht, het enige wat uiteindelijk echt telt, zijn de centimeters. Vooral bij je taille.
Sprak zij verstandigIk vind het ook best moeilijk hoor
Maar aan de andere kant: ik stabiliseer nu, ik moet mezelf niet gaan pushen om nog meer af te vallen met superveel sporten of weinig eten, want op de lange termijn is dat gewoon niet tof. Nu kan ik lekker een rondje rennen om mijn hoofd te klaren op zondag, maar ook lekker friet eten zo nu en dan (meestal eet ik keigezond trouwens
). En ik moet ook écht niet teveel zeiken over de spekkies op billen&bovenbenen, maar mijn zegeningen tellen dat mijn metabolisme nog zo goed is dat ik 2300 kcal/dag ofzo kan eten zonder aan te komen. Ondanks mijn bij vlagen stompzinnige gelijn
denk niet dat je er ooit aan toe zal zijn? Maar je zal je je er wel in moeten berusten op een gegeven momentquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk praktische redenen waarom het niet uit zou komen, maar vooral: ik ben er echt nog niet aan toeWij allemaal niet. Mijn broertje niet, mijn vader niet. Omdat het zo fijn is dat hij er nog is, ofzo
Oh, ik had dat laatst hier verteld, geloof ik (maar zo vaak ben je er natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik weet eigenlijk verder helemaal niets van de situatie van je opa.Ik kom hier te weinig denk ik. Maar als ik het zo zie dan lijkt me dat inderdaad wel een vervelende situatie. Ik moet sowieso nog wennen aan het hele sterfelijkheidsconcept. Natuurlijk overlijden er mensen bij mij in de omgeving, ook die niet zo oud worden, maar met opa en oma was eigenlijk nooit veel aan de hand. Nouja, genoeg ouderdomsgebreken, maar nooit echt zaken waar we ons zorgen om zouden moeten maken. Dat is nu wel anders. Maargoed, zolang hij z'n infuus maar heeft en z'n morfine krijgt, heeft hij er lijfelijk in elk geval geen last van als in ondraaglijke pijn en andere zaken die de communicatie en het erbij zijn zeer lastig maken.
Mja, ik heb ook een tijdje dat mallote SHE-dieet gedaan bijvoorbeeld, dat was echt veel te weinig... En leverde mij bovendien een fraaie overgevoeligheid voor suiker opquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stomzinnige gelijn? Je kwam altijd erg wijs over
En dat verhaal van Kwak zit ook wel steeds in mijn achterhoofd
Kwak? Ikke?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stomzinnige gelijn? Je kwam altijd erg wijs over
En dat verhaal van Kwak zit ook wel steeds in mijn achterhoofd
Ocherm! Voor je opa!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik had dat laatst hier verteld, geloof ik (maar zo vaak ben je er natuurlijk ook niet): opa heeft nierkanker, en onderwijl zitten z'n longen ook helemaal vol en heeft hij een mega-tumor in zijn kaak (naar gezicht). En laatst had hij ineens heel veel pijn, bleek z'n rib gebroken te zijn omdat die door een tumor in de verdrukking was gekomen. En dat was wel echt heel erg zielig, vond ik.
Ahh oke dat was ik alweer vergeten wie daar allemaal aan mee deedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een tijdje dat mallote SHE-dieet gedaan bijvoorbeeld, dat was echt veel te weinig... En leverde mij bovendien een fraaie overgevoeligheid voor suiker op't Is altijd vallen en opstaan met afvallen, omdat je stiekem altijd graag snel wilt.
Dat is ook het bestequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe geen dieet, dat zou ik ook niet willen. Wat Steer ook doet, gewoon meer verbranden dan je eet.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een tijdje dat mallote SHE-dieet gedaan bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik had dat laatst hier verteld, geloof ik (maar zo vaak ben je er natuurlijk ook niet): opa heeft nierkanker, en onderwijl zitten z'n longen ook helemaal vol en heeft hij een mega-tumor in zijn kaak (naar gezicht). En laatst had hij ineens heel veel pijn, bleek z'n rib gebroken te zijn omdat die door een tumor in de verdrukking was gekomen. En dat was wel echt heel erg zielig, vond ik.
Zitten wij ook te bekijken.quote:
Op zich spreekt het eten van alleen maar 'schone' etenswaar mij heel erg aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Echt?
Had ik niet van jou verwacht dat je zo'n iemand zou volgen ipv je gezond verstand te gebruiken
Dat natuurlijk in de 1e plaats. Klonk ook wel een beetje plastischquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
\
Nou ja, er zijn natuurlijk praktische redenen waarom het niet uit zou komen, maar vooral: ik ben er echt nog niet aan toeWij allemaal niet. Mijn broertje niet, mijn vader niet. Omdat het zo fijn is dat hij er nog is, ofzo
De NCRV gooit maar eigen personeel in het publiek omdat ze geen overig publiek kunnen vinden zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zitten wij ook te bekijken.
Morgen schijnt er een bekende van ons in het publiek te zitten, trouwens.
Maar juist dat verbaast me zo: sinds oma niet meer leeft (die was heel erg dement, had veel zorg nodig), is mijn opa zijn doel om voor te leven een beetje kwijt. Hij wil helemaal niet uitgebreid behandeld worden, op een incidentele bestraling tegen de pijn na. En toch blijft hij maar levenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet prettig. Sommige mensen zijn heel taai en hebben blijkbaar ook een hele sterke wil om te blijven leven. Verbazingwekkend soms, en ergens ook wel bewonderenswaardig.
Gezond eten is goed. Maar sinds ik sport, heb ik op sommige plaatsen opeens een extreem mooie huid!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op zich spreekt het eten van alleen maar 'schone' etenswaar mij heel erg aanIk hou van gezond! Is goed voor je darmen en je huid en wat al niet meer. Kléin vervelend bij-effectje dat ik niet helemaal goed had ingeschat: als je dan eens rommel eet, reageer je daar superheftig op. En dat maakt het sociaal echt een onmogelijk dieet: je kunt niet meer bij andere mensen eten, zowat.
Toen moest ik een weekje weg voor mijn werk, alleen maar buiten de deur eten - ik werd echt hartstikke ziek
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef borisz het volgende:
De NCRV gooit maar eigen personeel in het publiek omdat ze geen overig publiek kunnen vinden zeker.
Ook niet voor jullie? Ik kan me voorstellen dat je met zoveel ellende en gedoe niet meer wil leven, maar toch, het zou ergens vandaan moeten komen, zou je denken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Maar juist dat verbaast me zo: sinds oma niet meer leeft (die was heel erg dement, had veel zorg nodig), is mijn opa zijn doel om voor te leven een beetje kwijt. Hij wil helemaal niet uitgebreid behandeld worden, op een incidentele bestraling tegen de pijn na. En toch blijft hij maar leven![]()
Ik geloof niet in 'alleen schoon eten' . Ik geloof in alles met mate.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op zich spreekt het eten van alleen maar 'schone' etenswaar mij heel erg aanIk hou van gezond! Is goed voor je darmen en je huid en wat al niet meer. Kléin vervelend bij-effectje dat ik niet helemaal goed had ingeschat: als je dan eens rommel eet, reageer je daar superheftig op. En dat maakt het sociaal echt een onmogelijk dieet: je kunt niet meer bij andere mensen eten, zowat.
Toen moest ik een weekje weg voor mijn werk, alleen maar buiten de deur eten - ik werd echt hartstikke ziek
Mijn vader is eerder overleden dan mijn moeder. Als mijn moeder eerder was overleden, had hij ook geen doel meer gehad in zijn leven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar juist dat verbaast me zo: sinds oma niet meer leeft (die was heel erg dement, had veel zorg nodig), is mijn opa zijn doel om voor te leven een beetje kwijt. Hij wil helemaal niet uitgebreid behandeld worden, op een incidentele bestraling tegen de pijn na. En toch blijft hij maar leven![]()
Nou, ik hou wel van wilde uitbundige seks hoor.quote:
Ik geloof ik bewust eten. Bewuste keuzes maken voor bepaalde producten (denk aan eerlijke producten, seizoensvoedsel, biologisch etc.), maar ook met minder verpakkingsmateriaal. Daardoor koop je uiteindelijk minder in z'n totaliteit, maar wel vaak van een betere kwaliteit, plus dat het ook qua gevoel prettiger eet als je het eten daardoor meer respecteert.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof niet in 'alleen schoon eten' . Ik geloof in alles met mate.
alleen maar 'schone' etenswaar lijkt me behoorlijk eenzijdig. Ik ben echt dol op versch eten en dankzij vriendin heb ik groenten en fruit zo van het land maar verder gewoon ook 'ongezonde' dingen eten. Alleen wel met mate, ik eet geen borden vol voedsel of bergen snacksquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat niet raar. Je opa heeft ws alles samen gedaan met je oma. Als dat niet meer kan, is het extra zwaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook niet voor jullie? Ik kan me voorstellen dat je met zoveel ellende en gedoe niet meer wil leven, maar toch, het zou ergens vandaan moeten komen, zou je denken.
Mijn grootmoeder heeft dat tot haar 93ste volgehouden, dat idioot kwakkelen. Dan lag ze met een herseninfarct in het ziekenhuis waar ze weinig aan overhield tegen alle prognoses in, daarna een hartinfarct waarbij de artsen de familie inlichtten dat het niet lang meer ging duren...nou mooi niet, oma leefde maar door. Wie weet is jouw moeder ook zo'n taai persoon, maar of het iets is waar je blij mee moet zijn dat weet ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben al een aantal keren afscheid van mijn moeder genomen, en ze kwam er steeds weer - nog zwakker - 'redelijk' bovenop. Hoeveel kan een mens hebben vraag ik me wel eens af![]()
Ze wordt 90 op 16 augustus.
Toen mijn vader in 89 overleed, bloeide mijn moeder trouwens helemaal op
En deed dingen, ging uit, echt geweldig
Zie tegen de uitslag op? Ik hoop dat het goed is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, ik hou wel van wilde uitbundige seks hoor.
Het was een soort 'opluchting' dat mijn vader overleed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Had je moeder veel zorgen voor je vader, dat ze na zijn overlijden weer opbloeide?
Toplokatie dus. Je gaat er steeds meer op vooruit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Net wezen kijken bij mijn toekomstige expo-lokatie. Het wordt me watGeen electriciteit. Dat wordt provisorisch geregeld
De haken komen uit het plafond, de achtermuur ziet er smerig uit, geen vloerbedekking maar wel lijmresten..... het wordt een ruige expo
het valt best mee hoor schatquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
met eten heb ik bij jou af en toe het gevoel dat je meer een boer bent (want wat ie niet kent dat vreet ie niet)![]()
Laat ik verder maar niet over de natuurramp in Ierland beginnen of dat je dacht dat Libanon of wat dan ook tot de Balkan behoorde
Nee, zie er niet tegenop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Zie tegen de uitslag op? Ik hoop dat het goed is.
Trusten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef Braamyo het volgende:
weltruste iedereen :p
wat zijn jullie nog actief laat op deze avond
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Toplokatie dus. Je gaat er steeds meer op vooruit.
Eigenlijk was ze dus gewoon weer vrij. Wat een vreemd iets moet dat zijn geweest, maar ook fijn dat ze ook die tijd heeft gekendquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Het was een soort 'opluchting' dat mijn vader overleed.
Hij was niet alleen alcoholist met alles wat daarbij hoort maar ook een man die niet wilde dat zijn vrouw wegging, haar eigen dingen deed.
och jee Bquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was een soort 'opluchting' dat mijn vader overleed.
Hij was niet alleen alcoholist met alles wat daarbij hoort maar ook een man die niet wilde dat zijn vrouw wegging, haar eigen dingen deed.
Het rare is dat mijn oudste zus, die 14 jaar ouder is, heel andere herinneringen aan mijn vader heeft.
Het was, voor de alcohol, een hele lieve vader. Soms zag ik daar wel sporen van hoor, maar over het algemeen was het leven een stuk rustiger toen ie overleden was. (Wel een tijd ziek geweest trouwens)
Mwjah...niet echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
P, het wordt een soort grunge (zo heet dat toch?) expositie?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het valt best mee hoor schat
carnaval? Waar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Thank God dat je het nu wel goed opvat
Heb mijn best gedaan met de smiley's
Ben je zaterdag ook nog bij het carnaval?
exposeer je in de toren?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...niet echtHet merendeel worden Jazz foto's
Maar goed...jazz ademt emotie en dat levert dit pand ook op
De
emotie
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
tis nog best vroegwerd badend in t zweet wakker.. Alles nat
Dat Aboutaleb daar de stekker nog niet uit heeft getrokkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Thank God dat je het nu wel goed opvat
Heb mijn best gedaan met de smiley's
Ben je zaterdag ook nog bij het carnaval?
wat isa zegtquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
carnaval? Waar?denk t trouwens niet, tis finaleweekend tennis in Ter Aar
-knip- lang verhaal eigenlijk, laat maar ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
och jee Bherinner jij je niks meer voor de drank? Woonde je nog thuis?
Nee. Leegstaand pandje tegenover Boekhandel Paagman. Heeft een turks koffiehuis gezeten en die hebben de boel ietwat droevig achtergelatenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
exposeer je in de toren?dan vind ik het niet gek als je niet veel bezoekers verwacht
FFWD was het enige dance waar ik naar toe ging naast extrema. Zelfs Milou ging meequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat Aboutaleb daar de stekker nog niet uit heeft getrokken. Dat is best knap.
Wakker worden! Meedoen met het Zomercarnaval!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga weer verder slapen hoop ik.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Duderella het volgende:
Navond!![]()
Ik ga morgen wokken. In zo'n woktent. Mijn lieve god, hoe je met kinderen dingen die een slecht idee zijn, plots een goed idee gaat vinden.Nog even en ik proclameer: Ach ja, voor onszelf hoeven wij niet naar Centerparcs, maar als je kinderen het naar hun zin hebben, dan heb je dat zelf ook!
Ik debiliseer wel een beetje, met twee kinderen om me heen.
oh daar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Leegstaand pandje tegenover Boekhandel Paagman. Heeft een turks koffiehuis gezeten en die hebben de boel ietwat droevig achtergelaten
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Het is begonnen toen ik 6 jaar was tot mijn 30e dus.Drank is echt verschrikkelijk wat dat met een mens (en zijn omgeving) kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het begon toen je 6 was, dan wist jij ook bijna niet beter natuurlijk. Voor je zus moet het toch anders wrang zijn geweest; voor haar was het eerst een leuke papa en toen niet meer.
Dude...wokkenNou...succes
Je wordt idd wel een stuk minder snob op deze manier
En dat debilliseren daar heb ik meer kersverse ouders over gehoord!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Tolstoj ligt klaar en ik ga hem van de weeromstuit in het oud-Russisch lezen. Tijdens een moeilijke moderne toneelvoorstelling met op het podium plassende actrices die daarmee onmacht trachten te verbeelden en de notigheid van de mens. Daarna zal ik verse sushi eten door een hoogstpersoonlijk ingevlogen sushi-chef en laaf ik mij vervolgens aan de zaterdageditie van NRC. Én de Financial Times.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dude, je raakt wat van je snobbige imago kwijt zo
Moet je snel compenseren als ze weg zijn hoor
oh my.... dat heb ik zelfs nooit gedaan, sporthuiscentrum (:P) ook niet. Je bent een Überinstantmoeder die aan dit soort dingen denktquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Duderella het volgende:
Navond!![]()
Ik ga morgen wokken. In zo'n woktent. Mijn lieve god, hoe je met kinderen dingen die een slecht idee zijn, plots een goed idee gaat vinden.Nog even en ik proclameer: Ach ja, voor onszelf hoeven wij niet naar Centerparcs, maar als je kinderen het naar hun zin hebben, dan heb je dat zelf ook!
Ik debiliseer wel een beetje, met twee kinderen om me heen.
Niet met een hoogstpersoonlijk ingevlogen chef, I presume.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Is sushi niet alweer 'uit'? Omdat alle huisvrouwen tegenwoordig ook gewoon sushi eten en klaarmaken voor bij de sherry?
Welnee joh, ik overweeg dat niet echt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh my.... dat heb ik zelfs nooit gedaan, sporthuiscentrum (:P) ook niet. Je bent een Überinstantmoeder die aan dit soort dingen denktOh en ik wil die lamp
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[quote]Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
Tolstoj ligt klaar en ik ga hem van de weeromstuit in het oud-Russisch lezen. Tijdens een moeilijke moderne toneelvoorstelling met op het podium plassende actrices die daarmee onmacht trachten te verbeelden en de notigheid van de mens. Daarna zal ik verse sushi eten door een hoogstpersoonlijk ingevlogen sushi-chef en laaf ik mij vervolgens aan de zaterdageditie van NRC. Én de Financial Times.![]()
Ik ben verdeurie gekke jetje niet.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Tolstoj ligt klaar en ik ga hem van de weeromstuit in het oud-Russisch lezen. Tijdens een moeilijke moderne toneelvoorstelling met op het podium plassende actrices die daarmee onmacht trachten te verbeelden en de notigheid van de mens. Daarna zal ik verse sushi eten door een hoogstpersoonlijk ingevlogen sushi-chef en laaf ik mij vervolgens aan de zaterdageditie van NRC. Én de Financial Times.![]()
Ik ben verdeurie gekke jetje niet.
Hier ook nog evenquote:On August 14th the Delft-based photoclub FC'59 organises a photo exposition. This exposition will combine with the Jazz 'n Picnic @ Poptapark, Delft.
FC'59 members Marius Schinkels, Peter de Hoog and Jan Willem Kommer will show you a number of images on the inspiring theme of "Music". The exposition will be accessible for free from 10...am till 8pm.
More photos can be found on the websites http://www.fc59delft.nl/ and http://www.peterdehoog.nl/.
May gaat op de foto morgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen is t een jaar geleden alweer dat ik May doodziek naar de dierenarts heb gebrachten
voor hoe het nu gaat
Toch geen stress hequote:verder voel ik me beroerd heb t gigaheet en zo warm is het niet en ben ik doodop maar kan niet slapen
grappig dat je dat zegt want jij onderwijst ook kinderen (jongvolwassenen zijn wat mij betreft kinderen)quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet met een hoogstpersoonlijk ingevlogen chef, I presume.
Als dat ook al niet meer hip is, geef ik het op.![]()
Had ik al wel gezegd dat ik er levende Pekinees op eet? Ik ben natuurlijk ook erg van de grenzen verleggen hè, in mijn de-debiliseer-periode straks. Ik wil weer 'groeien'. Emotioneel en intellectueel. Spiritueel moet ik ook niet vergeten (* Mojito inschenkt).
Maar serieus: Ik vind het heerlijk dat de dames het zo naar hun zin hebben, maar mijn dagtaak zou het niet zijn, omgang met kinderen.Drie weken is precies leuk. Daarna wil ik weer zélf de wereld verkennen, in plaats van anderen daarin faciliteren.
Nee hoor, dat heeft niks met elkaar te maken. Bovendien is dat mijn werk en dit mijn privé. Dus dan sta je er al totaal anders in. Maar die minstens tien jaar verschil doen ook al wel het één en ander.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt want jij onderwijst ook kinderen (jongvolwassenen zijn wat mij betreft kinderen)
Hoera voor May! Wat een vechtertje hè? Ik weet het nog, dat het toen zo spannend was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen is t een jaar geleden alweer dat ik May doodziek naar de dierenarts heb gebrachten
voor hoe het nu gaat
verder voel ik me beroerd heb t gigaheet en zo warm is het niet en ben ik doodop maar kan niet slapen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
ZoNet heerlijk even een Facebook spam gedaan
[..]
Hier ook nog even
hebbie gelijk inquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft niks met elkaar te maken. Bovendien is dat mijn werk en dit mijn privé. Dus dan sta je er al totaal anders in. Maar die minstens tien jaar verschil doen ook al wel het één en ander.
Oh ja, waarom in godesnaam Duitslandquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef Duderella het volgende:
Maar in feite ga ik kamperen in Duitsland.
Laten we wel wezen.
ja en dat het eerst maar niet beter leek te gaan maar eerder slechter en dat de kans dat ze t niet ging redden heel groot was, wat heb ik een boel afgejankt toenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoera voor May! Wat een vechtertje hè? Ik weet het nog, dat het toen zo spannend was!
Hehe. Moest je huilen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, laatste aflevering seizoen 4 van Dexter bekeken.![]()
WAAAAAHT THE FFFFFFFFFFUUUU![]()
![]()
![]()
Nee, ik irriteerde me al wat langer aan de stem van dat karakter, dus ik ben wel blij dat die niet meer terugkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
ja, daar wachten wij ook al een tijdje op.quote:
weet je dat je als ouder soms heel erg depri kan wordn van OUDquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Welnee joh, ik overweeg dat niet echt.![]()
Ik lees het wel regelmatig in OUD! Maar ik weet heus wel dat er ook ouders zijn die hun eigen leven heel goed combineren met de behoeften van hun kinderen. Jij bent daar ook een goed voorbeeld van.
Vond jij ook deze (serie 4) tot nu toe de beste?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, maar... maar.... hoe moet dat nu met Dexter?
SHE is niet goed bij haar hoofd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een tijdje dat mallote SHE-dieet gedaan bijvoorbeeld, dat was echt veel te weinig... En leverde mij bovendien een fraaie overgevoeligheid voor suiker op't Is altijd vallen en opstaan met afvallen, omdat je stiekem altijd graag snel wilt.
Tolstoyquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Tolstoj ligt klaar en ik ga hem van de weeromstuit in het oud-Russisch lezen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er destijds weinig fiducie in had. Het leek zo slecht te gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en dat het eerst maar niet beter leek te gaan maar eerder slechter en dat de kans dat ze t niet ging redden heel groot was, wat heb ik een boel afgejankt toenmaar ze is er nog steeds
![]()
Voor mij is dit een volslagen onbegrijpelijke post van je Boorquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
Net 2x4 bekeken. Dat meurt lekker op het eind zullen we maar zeggen.
Ken ik uit mijn hoofd.quote:
Ik zal hem even spoileren voor Borisz.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond jij ook deze (serie 4) tot nu toe de beste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Wat Idioot, dude.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ken ik uit mijn hoofd.![]()
Achterstevoren.
Dexter s2e4quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor mij is dit een volslagen onbegrijpelijke post van je Boor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ik ben de laatste tijd stom bezigquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dexter s2e4Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt als de dag van gister.
Hm, wacht....![]()
Confidence through competence
Ik ben bang dat we op deze manier chronisch slaaptekort opbouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben de laatste tijd stom bezigdan kom ik doodop thuis maar weiger ik te slapen omdat het te vroeg is,ik nog wat aan de dag wil hebben,dan raak ik over mn vermoeidheid/slaperigheid heen en ben ik wakker,ik heb net mn schoenen gereorganiseerd, mn bed verschoond,en een uur terug ofzo een wasje gedraaid en opgehangen
Omdat ik er voor een stuk voor de krant destijds, achter kwam dat het er práchtig is. En dat de mensen er zó prettig zijn. Bourgondisch en beleefd tegelijk. En geïnteresseerd en betrokken. En ik dus wel moest besluiten dat het getút was om over Duitsland te zemelen. Ik ging met een grote bek weg voor die opdracht en kwam vrij timide terug: Het is er aangenaam.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, waarom in godesnaam Duitsland
ik verdenk robinook weleens om SHE te zijn, maar dan zou Sjors echt een meervoudige persoonlijkheid moeten hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SHE is niet goed bij haar hoofd.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zal hem even spoileren voor Borisz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Probeer ik zo anoniem te blijven op the interwebz en jíj weet mijn middle namequote:
Oh maar dat was al wel vastgesteld hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik verdenk robinook weleens om SHE te zijn, maar dan zou Sjors echt een meervoudige persoonlijkheid moeten hebben
Deutschland is best prettig om te zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Omdat ik er voor een stuk voor de krant destijds, achter kwam dat het er práchtig is. En dat de mensen er zó prettig zijn. Bourgondisch en beleefd tegelijk. En geïnteresseerd en betrokken. En ik dus wel moest besluiten dat het getút was om over Duitsland te zemelen. Ik ging met een grote bek weg voor die opdracht en kwam vrij timide terug: Het is er aangenaam.
En er zijn heel veel sprookjeskastelen en daar ben ik dol op.
Moffia, Oosterburen, 0049 kan allemaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef DarkElf het volgende:
waarom zeg je nou eerst Duitsland en daarna 0049? ik vind dat maar raar hoor![]()
Nee. SHE verraadt zichzelf ook veel te snel, omdat ze (neem het haar maar eens kwalijk) natuurlijk god's gift to FOK! is. Die kan een kloon geen tijden volhouden.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Moffia, Oosterburen, 0049 kan allemaal. Gewoon klein grapje tussendoor
.
die dalaiblama die in Lif in een of ander dieet/aankom/te weinig eten weet ik tquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee. SHE verraadt zichzelf ook veel te snel, omdat ze (neem het haar maar eens kwalijk) natuurlijk god's gift to FOK! is. Die kan een kloon geen tijden volhouden.
Dat vind ik er zo fijn: zelfs in de eenvoudigste horeca is de klant koning. Datzelfde vind ik terug in Londen bijvoorbeeld. Jij betaalt ergens voor en de deal is dat de ander dat inlost. Ik vind dat een erg prettige manier van met elkaar omgaan. Het zorgt er ook voor dat er automatisch een prettige sfeer ontstaat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Deutschland is best prettig om te zijn. Ook simpele restaurantjes in 0049 zijn 10x beter dan de zelfde categorie restauranten in NL. Oh en bier
Jep.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die dalaiblama die in Lif in een of ander dieet/aankom/te weinig eten weet ik t, topic post, die stijl is t wel.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
023 gaat slapen komt nog steeds niet vrijwillig in 0049.
En cultureel zijn die Duutsers ook zo leuk. Maken mooi toneel, experimenteren en durven van alles. Ze zijn na de val van de muur echt met een schone lei begonnen en dat levert cultureel zo'n bijzondere sfeer op, dat vind ik echt gaaf. Berlijn heeft zichzelf inderdaad ook herontdekt en heeft in een stroomversnelling zo veel moeten verwerken na de muur, dat je bijna nergens zoveel lef en hang naar vernieuwing ziet, dan daar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:11 schreef DarkElf het volgende:
Duitsland is idd leuk hoor, en ben helemaal dol op Berlijn. Wat een fijne stad waar mensen nog vriendelijk zijn (en dat in een grote stad.) Tis schoon, ruim, goeie winkels, veel te zien, massa's te doen, grote verscheidenheid aan mensen.... zou er zo een tijdje willen wonen. Jammer genoeg hebben ze bij t bedrijf waar de mr werkt het Berlijn kantoor ingekrompen...
ik wilde gaan slapen maar.... FOUT. wat moet hij/zij in een GHB-topic? hij/zij maakt het zelfquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die dalaiblama die in Lif in een of ander dieet/aankom/te weinig eten weet ik t, topic post, die stijl is t wel.
eenschquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
En cultureel zijn die Duutsers ook zo leuk. Maken mooi toneel, experimenteren en durven van alles. Ze zijn na de val van de muur echt met een schone lei begonnen en dat levert cultureel zo'n bijzondere sfeer op, dat vind ik echt gaaf. Berlijn heeft zichzelf inderdaad ook herontdekt en heeft in een stroomversnelling zo veel moeten verwerken na de muur, dat je bijna nergens zoveel lef en hang naar vernieuwing ziet, dan daar.
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zijn maar twee Big Macs of anderhalve Albert Heijn Pizza's hoor, P
Dat deed SHE toch ook, GBH maken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wilde gaan slapen maar.... FOUT. wat moet hij/zij in een GHB-topic? hij/zij maakt het zelf
Dat is een partydrug, dacht ik.quote:
ik wilde gaan slapen maar.... FOUT. wat moet hij/zij in een GHB-topic? Maakt het zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat wist ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat deed SHE toch ook, GBH maken?
je zegt mij niet eens gedagquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten DE
Trusten dames met grote tieten![]()
Geen idee hoe je dat overigens zelf maakt, want het is gewoon een medicijn (antidepressivum en gebruikt bij behandeling van oa narcolepsie en alcoholisme)quote:
KUT. Nu moet je het wel in FC gaan melden hè, als mod.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:27 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht dat dalaiblama idd SHE was. Slaap lekker, DE!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten DE
Trusten dames met grote tieten![]()
GHB lijkt me is heel makkelijk zelf te synthetiseren:quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat overigens zelf maakt, want het is gewoon een medicijn (antidepressivum en gebruikt bij behandeling van oa narcolepsie en alcoholisme)
ik weet er verder ook niks van, heb alleen ooit een vraag gesteld in het topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat overigens zelf maakt, want het is gewoon een medicijn (antidepressivum en gebruikt bij behandeling van oa narcolepsie en alcoholisme)
Ja wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
haar vriend was toch de gewone dalai op fok? zo sneu is ze niet lijkt me...
Ik lees overal dat intraveneus corticosteroiden de eerste keus behandeling is bij wat ik heb en dat (lees die laatste regel!) orale prednison zelfs het risico op recidieven lijkt te verhogen 7)8quote:CONCLUSIONS: Intravenous methylprednisolone followed by oral prednisone speeds the recovery of visual loss due to optic neuritis and results in slightly better vision at six months. Oral prednisone alone, as prescribed in this study, is an ineffective treatment and increases the risk of new episodes of optic neuritis.
Je kan hele leuke en truttige boekjes kopen waar je alles in kan plakken en in kan schrijvenquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:45 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe houden jullie btw alle losse recepten bijIk wil uiteindelijk niet al die kooktijdschriften bewaren ruimtegebrek
. Ben nu aan het twijfelen om alles op de PC op te slaan blijf IT-er he
of alles in een map te stoppen. Moeilijk, moeilijk
oké wat is FC? ik loop achter of de modjes melden zich echt bij Freecellquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
KUT. Nu moet je het wel in FC gaan melden hè, als mod.
Volgens mij is dat algemeen bekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:40 schreef Duderella het volgende:
KUT. Nu moet je het wel in FC gaan melden hè, als mod.
achter de schermen forum voor crew.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oké wat is FC? ik loop achter of de modjes melden zich echt bij Freecell
Wij houden het gewoon niet bij. Je wordt er stapelgek van en wat je zoekt is meestal toch wel te googlen. En de dingen die goed bevielen schrijf je wel op of bookmark je. Bij ons hangen er allerlei briefjes in de kookboeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:45 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe houden jullie btw alle losse recepten bijIk wil uiteindelijk niet al die kooktijdschriften bewaren ruimtegebrek
. Ben nu aan het twijfelen om alles op de PC op te slaan blijf IT-er he
of alles in een map te stoppen. Moeilijk, moeilijk
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij houden het gewoon niet bij. Je wordt er stapelgek van en wat je zoekt is meestal toch wel te googlen. En de dingen die goed bevielen schrijf je wel op of bookmark je. Bij ons hangen er allerlei briefjes in de kookboeken.
Ik heb een stapeltje geschreven recepten in 1 specifiek kookboek. Dus als ik iets uit die categorie zoek dan moet ik dat kookboek hebben. C'est ca simplequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:49 schreef Duderella het volgende:
Wij houden het gewoon niet bij. Je wordt er stapelgek van en wat je zoekt is meestal toch wel te googlen. En de dingen die goed bevielen schrijf je wel op of bookmark je. Bij ons hangen er allerlei briefjes in de kookboeken.
mm toch zou je denken dat je arts weet wat ze doet maar als je je zorgen maakt kun je morgen haar even bellen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet ik nu weer met dit soort wetenschappelijke info:
[..]
Ik lees overal dat intraveneus corticosteroiden de eerste keus behandeling is bij wat ik heb en dat (lees die laatste regel!) orale prednison zelfs het risico op recidieven lijkt te verhogen 7)8
oh niks spannends dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
achter de schermen forum voor crew.
Ik voel me zo stom. Ik roep altijd tegen iedereen dat je je arts heus alles kan vertellen en nu heb ik iets waar ik m'n vraagtekens bij heb (ik heb namelijk gewoon tabletten gekregen) en weet ik niet wat ik er nu mee moet. "Ja, hallo dokter, ik vond in een wetenschappelijk artikel dat ik eigenlijk intraveneus met corticosteroiden behandeld had moeten worden en dat oraal juist een averechts effect kan hebben" Hmpf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:57 schreef DarkElf het volgende:
mm toch zou je denken dat je arts weet wat ze doet maar als je je zorgen maakt kun je morgen haar even bellen?
en toch zou ik dan bellen en erbij zeggen dat ik t wrs raar overkomtquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me zo stom. Ik roep altijd tegen iedereen dat je je arts heus alles kan vertellen en nu heb ik iets waar ik m'n vraagtekens bij heb (ik heb namelijk gewoon tabletten gekregen) en weet ik niet wat ik er nu mee moet. "Ja, hallo dokter, ik vond in een wetenschappelijk artikel dat ik eigenlijk intraveneus met corticosteroiden behandeld had moeten worden en dat oraal juist een averechts effect kan hebben" Hmpf.
gelukkig dus ook goed nieuws gevonden ipv alleen horrorverhalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Maar het goede nieuws dat ik heb gevonden is dat ondanks de oorzaak van de ontsteking, het zicht eigenlijk bij bijna alle patienten volledig terugkeert
Dus je kan weer 100% gaan Warcraften binnenkortquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Maar het goede nieuws dat ik heb gevonden is dat ondanks de oorzaak van de ontsteking, het zicht eigenlijk bij bijna alle patienten volledig terugkeert
Ja, want ik vond dat het achteruit ging en ik wilde weten of dat normaal wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:01 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig dus ook goed nieuws gevonden ipv alleen horrorverhalen.
Nou, er zijn veel leukere dingen om met twee ogen te doen hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef PdeHoog het volgende:
Dus je kan weer 100% gaan Warcraften binnenkort
Zoalsquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er zijn veel leukere dingen om met twee ogen te doen hoor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want ik vond dat het achteruit ging en ik wilde weten of dat normaal was
Ik zie steeds minder met rechts.
Kijk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want ik vond dat het achteruit ging en ik wilde weten of dat normaal was
Ik zie steeds minder met rechts.
Ik had idd al langer pijn rond dat oog en dat trekt nu best snel weg, en het verlies van zicht begon een paar dagen later en wordt nu erger. Maar dat lijkt dus normaal te zijn.quote:The typical clinical course is that of eye pain and worsening visual function, which progresses over days to weeks. The eye pain usually resolves over days, often as the visual loss begins
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:10 schreef DarkElf het volgende:
de rust is weer terug, onweer is weg) en ik ga maar echt slapen nu. Trusten en een dikkevoor isa.
Zuuplap hihiquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Zelfde.
Ik ben nu vooral misselijk, maar heb ook domperidon
En ik heb eindelijk m'n kop uit het zand getrokken en ben eens rustig van alles gaan lezen over de aandoening. Word je niet vrolijk van, wel wat wijzer.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:06 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ignorance is bliss, maar niet altijd slim
(en domperidon is een middel tegen misselijkheid, geen drank)
Precies zoals het hoortquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Avondgebedjes voor mannen en vrouwen
MAN'S POEM
I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor
store and a golf course. This doesn't rhyme and I don't care.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:13 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga hardlopen, geen zin maar over een half uurtje ben ik vast erg blij met mezelf
En dan nog werken ook hè. Of zag ik dat verkeerdquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:58 schreef Duderella het volgende:
Isa, ik heb al maar zo het gevoel in al mijn vrolijke posts gelegd, dat ik zo báál van wat jij allemaal meemaakt nu.
Getsiederrière.
Waarom ga je dan ook werken nu joh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Erm ja, ik ben net thuis en ga zo naar bed. Viel klein beetje tegen, vooral het zonlicht op de weg naar huis was best naar.
waarom niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
023 gaat slapen komt nog steeds niet vrijwillig in 0049.
ik snap deze nietquote:
dat is ook een mooier normaler woord. als ze patient genoemd worden dan klinkt het officieel en worden ze ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:00 schreef freecell het volgende:
Rustig daar dan
Ja, sorry, kom uit de psychiatrie, die patienten worden boos als je ze aptient noemt, dus ik ben helemaal geïnstitutionaliseerd op client
quote:
ik snapte hem echt niet, maar heb dan blijkbaar jouw post over het hoofd gezien. ik dacht dat het gewoon een losse post wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
of snap je hem echt niet?
tis een beetje dezelfde grap die ik naar steer maakte met de naam van een culsc'er er in
Het is in ziekenhuizen heel gangbaar om de mensen patienten te noemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is ook een mooier normaler woord. als ze patient genoemd worden dan klinkt het officieel en worden ze ook niet vrolijk van
Mjah, alsof het niet officieel is als ze al zitten opgeslotenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is ook een mooier normaler woord. als ze patient genoemd worden dan klinkt het officieel en worden ze ook niet vrolijk van
'quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Mjah, alsof het niet officieel is als ze al zitten opgeslotenIk vond het een beetje zinloos... POlitiek correct gedonder.
Ze willen mensen met bepaalde handicaps nu 'mensen met mogelijkheden' gaan noemen.
Alsof wij geen mogelijkheden hebben
Werk zequote:
Ja. Dat heb k net ook gedaan zeg maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Succes P met het doorspitten van de magazinesOoit zelf aan begonnen en na 2 tijdschriften besloten dat het allemaal gewoon met het oud papier mee moest
Slaap lekker
Wat freecell dus idd zegt. Waarom ga je nu werken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Erm ja, ik ben net thuis en ga zo naar bed. Viel klein beetje tegen, vooral het zonlicht op de weg naar huis was best naar.
Nou we hebben gisteravond en vannacht genoeg bakken water over ons gekregen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Werk zeIk zit fris & fruitig wakker te worden
En ik zie zon ipv de voorspelde gigantische bak regen
![]()
Da's ook een oplossing jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh Pee, als ik iets écht wil bewaren omdat ik het vaker wil maken en gebleken is dat het een succesnr is (een recept) print ik het uit vouw het na het maken op. Er ligt nu een stapeltje óp de kookboeken
Mwjah...ik heb dus een schrift liggen hier (gebruik ik echt nooit meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb alles geprobeerd, in favo's, een receptenblog, een account bij de appie, niks werkt echt zo goed als even tussen mijn stapeltje recepten kijken
Of eventueel netjes in een plastic hoes, maar ook dat werkte niet zo(was ik dat hele pakket weer kwijt bijv.)
Ik stond pasgeleden eens op die receptenkaartjes tek ijken maar dat is echt het bij elkaar gooien van kant-en-klare producten tegenwoordigquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:57 schreef borisz het volgende:
AH account is wel handig, alleen tegenwoordig zijn die recepten matig. Dus zo vaak kom ik er niet meer.
Goeiemorgen Donkere Elfquote:
of een SOLletje doen als je opeens een opruim/schoonmaakaanval krijgt (t wordt hoog tijd dat ik er weereens één krijg btwquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
of snap je hem echt niet?
tis een beetje dezelfde grap die ik naar steer maakte met de naam van een culsc'er er in
Ja. Sinds een jaar is het concept van die gerecht simpel en snel. Kortom kant en klare gehaktballetjes, kipfiletreepjes, zak groente etc etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik stond pasgeleden eens op die receptenkaartjes tek ijken maar dat is echt het bij elkaar gooien van kant-en-klare producten tegenwoordig
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:02 schreef SeaOfLove het volgende:
of een SOLletje doen als je opeens een opruim/schoonmaakaanval krijgt (t wordt hoog tijd dat ik er weereens één krijg btw) Een steer doen is als je in ik-analyseer-alles-kapot-bui bent en zo kunnen we van iedereen wel wat maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]Of als je een recept nodig hebt, zie boven, dan doen we een Peetje
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]Of als je een recept nodig hebt, zie boven, dan doen we een Peetje
Dat was niet altijd zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik stond pasgeleden eens op die receptenkaartjes tek ijken maar dat is echt het bij elkaar gooien van kant-en-klare producten tegenwoordig
Nicequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
aardbeitjes staan in een kom met verse vanille erbij, lekker een paar uur trekken en vanavond dus aardbeien-vanillejam maken
maar dat is dan ook gewoon leuker dan t kopen en veel lekkerder ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
Jullie maken echt allemaal lekkere dingen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
aardbeitjes staan in een kom met verse vanille erbij, lekker een paar uur trekken en vanavond dus aardbeien-vanillejam maken
Dat laatste geloof ik zekerquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar dat is dan ook gewoon leuker dan t kopen en veel lekkerder ook
wordt dat niet mierzoet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Lang, lang geleden opa spreekt nuquote:
Minder dan vroegerquote:
Jij kokkerelt heel wat af he?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Idd. Volgens mij had ik ze nog van veel vroegerquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Minder dan vroeger. Heb nog receptenkaarten uit 2004 liggen. Toen moest je nog iets van moeite doen om zelf te snijden. Tegenwoordig is veel meer kant en klaar.
Wat P. zegt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |