abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84607442
wie is de Hollandste van het land?

Dat ben IK IK IK IK w/
:P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84607477
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat ben IK IK IK IK w/
Doe eens een foto dan
Ik geloof je niet meer :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:35:33 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84607496
Wat versta je onder Hollands?
pi_84607647
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja de helft van de familie gaat of is op vakantie en tot op het laatste moment hebben ze getwijfeld over uitstel, maar ik geloof dat iedereen toch gegaan is. En dat is maar beter ook, want niemand weet hoe het de komende tijd zal gaan. Je zal ook door moeten leven en wachten tot een oude man gaat en daarmee je leven stilleggen, dat wil ook niemand, zeker mijn opa niet. In het ergste geval zullen mensen dus terug moeten komen van hun vakantiebestemming. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit. En uiteindelijk komt het overlijden van wie dan ook toch nooit goed uit.
Dat is zo. En opa is inmiddels al twee jáár doodziek, we kunnen niet altijd thuisblijven ;) Maar goed, ik ben vooral bang dat we tussen het laatste hotel in Rusland en het logeeradres in Zuid-Korea echt nul komma niks bereikbaar zijn - en dat is dik twee weken. Sowieso kunnen we niet 'even' vanuit Mongolië naar huis vliegen ofzo. Wel een risico.
En ik hoop temeer dat het niet gebeurt omdat ik tzt graag goed afscheid neem; ik ben zeer aan mijn opa gehecht. En daarnaast: ik heb de begrafenis van oma ook al gemist omdat ik toen ook aan de andere kant van de wereld zat, en ik vond dat toen echt wel verdrietig.
pi_84607663
Ik ben hollandser, want met meer gewicht en ik kan niet dansen. :P
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84607753
En Sarabi, mijn pilatesjuf geloof niet in crunches en aanverwanten, dus ik doe ze maar gewoon braaf níet O-)
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:40:54 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84607771
1-1 en geen penalty daar waar we daar wel recht op hadden. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84607788
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is zo. En opa is inmiddels al twee jáár doodziek, we kunnen niet altijd thuisblijven ;) Maar goed, ik ben vooral bang dat we tussen het laatste hotel in Rusland en het logeeradres in Zuid-Korea echt nul komma niks bereikbaar zijn - en dat is dik twee weken. Sowieso kunnen we niet 'even' vanuit Mongolië naar huis vliegen ofzo. Wel een risico.
En ik hoop temeer dat het niet gebeurt omdat ik tzt graag goed afscheid neem; ik ben zeer aan mijn opa gehecht. En daarnaast: ik heb de begrafenis van oma ook al gemist omdat ik toen ook aan de andere kant van de wereld zat, en ik vond dat toen echt wel verdrietig.
damn ik hoop ook dat er niks gebeurd tijdens de reis. sowieso heeft korea geen bereik met tel, rest vd landen weet ik niet
pi_84607816
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben hollandser, want met meer gewicht en ik kan niet dansen. :P
-O-
jij wint -O-
;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:42:18 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_84607852
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat ben IK IK IK IK w/
du blöde Hollander ;)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_84607875
terugvindhollander
pi_84607886
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:35 schreef Vork het volgende:
Wat versta je onder Hollands?
eten, praten, denken.....
pi_84607919
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
En Sarabi, mijn pilatesjuf geloof niet in crunches en aanverwanten, dus ik doe ze maar gewoon braaf níet O-)
:D dan zou ik het ook lekker niet doen
Achja ik word er ook wel rustig van als ik het nog even voor het slapen doe (klinkt dit obsessief?)
Morgenvroeg maar weer eens wegen en dan heb ik besloten dat ik er aan ga werken om stabiel te blijven en niet af te vallen, maar als ik dan toevallig wel afval moet ik dan weer meer gaan eten? Daar ben ik nog niet helemaal over uit....
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:45:19 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608044
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ja dat is wel zuur, ik ben gelukkig de komende tijd gewoon in Nederland. Het is wel een beetje het risico de reislust. Ik hoop overigens niet dat mijn opa nog jaren zo door moet modderen. Het is een echte doener, maar hij kan nu bijna niets meer. Natuurlijk is de slijtage niet van het laatste jaar, maar sinds de operatie begin dit jaar is het wel heel erg achteruit gegaan en hij baalt ook ontzettend daarvan. Hij wou ook niet gezien worden met de rollator in het dorp, daar schaamde hij zich voor. En dat terwijl de meeste mensen zijn leeftijd (hij is nu bijna 89) niet eens levend halen, laat staan met een rollator.

Ik geloof dat hij nu wel z'n huidige situatie een beetje heeft geaccepteerd, maar dan nog gun ik 'm niet nog jarenlange ellende, ziekigheid, pijn, ziekenhuisopnames en het bijna niets kunnen doen. Maarja, aan de andere kant wens ik 'm natuurlijk ook niet de dood.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:46:09 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608088
Ik ben geboren en getogen in Holland, telt dat ook?
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:47:01 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_84608133
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik krijg er niet de voor mij lekkerste koffie uit en ook geen constante kwaliteit. Moet elke keer weer de fijnheid of de malingshoeveelheid bijstellen.

Interesse om te kopen?
ik heb al een vol automaat.

maar je weet dat het 5 a 6 koppen koffie duurt als je de instellingen veranderd.
eerst moet de koffie de reeds gemalen is maar nog wel in het apparaat zit er uit.
pi_84608253
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Eten is alleen hollands als het op afspraak gaat.
Praten doen hollanders alleen oppervlakkig.
Denken..... Hmm, weet ik niet,ik denk wel veel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:49:39 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_84608267
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:46 schreef Vork het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Holland, telt dat ook?
noord of zuid Holland?
de rest is gewoon Nederland.
pi_84608282
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

met eten heb ik bij jou af en toe het gevoel dat je meer een boer bent (want wat ie niet kent dat vreet ie niet) :P ;) Laat ik verder maar niet over de natuurramp in Ierland beginnen of dat je dacht dat Libanon of wat dan ook tot de Balkan behoorde :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 22:51:10 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:50:01 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84608288
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef z80 het volgende:

ik heb al een vol automaat.

maar je weet dat het 5 a 6 koppen koffie duurt als je de instellingen veranderd.
eerst moet de koffie de reeds gemalen is maar nog wel in het apparaat zit er uit.
Ja, weet ik. Maar ik kan gewoon ook niet aan het apparaat wennen. Ziet er allemaal heel leuk en kek uit met al die knopjes en mogelijkheden, maar ik was een simpele en degelijke Krups volautomaat hiervoor gewend.
Ga nu dus over naar een Siemens die ook wat simpeler te bedienen is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:50:08 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608292
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef z80 het volgende:
noord of zuid Holland?
de rest is gewoon Nederland.
Noord uiteraard.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:51:19 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84608354
Noord-Hollander, geboren, getogen en nog steeds woonachtig. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:51:58 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_84608394
woonachtig nietmeer, maar er is een kleine kans dat daar binnenkort verandering in gaat komen.
pi_84608435
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:45 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja dat is wel zuur, ik ben gelukkig de komende tijd gewoon in Nederland. Het is wel een beetje het risico de reislust. Ik hoop overigens niet dat mijn opa nog jaren zo door moet modderen. Het is een echte doener, maar hij kan nu bijna niets meer. Natuurlijk is de slijtage niet van het laatste jaar, maar sinds de operatie begin dit jaar is het wel heel erg achteruit gegaan en hij baalt ook ontzettend daarvan. Hij wou ook niet gezien worden met de rollator in het dorp, daar schaamde hij zich voor. En dat terwijl de meeste mensen zijn leeftijd (hij is nu bijna 89) niet eens levend halen, laat staan met een rollator.

Ik geloof dat hij nu wel z'n huidige situatie een beetje heeft geaccepteerd, maar dan nog gun ik 'm niet nog jarenlange ellende, ziekigheid, pijn, ziekenhuisopnames en het bijna niets kunnen doen. Maarja, aan de andere kant wens ik 'm natuurlijk ook niet de dood.
Ik vind het ook heel wat, zo oud worden. Dat ouderdom met gebreken komt, is inmiddels duidelijk en ik ben blij dat mijn opa in het algemeen nog vrij monter reageert op alles wat er in z'n lijf gebeurt. Maar dan nog. Ik had dat ribben-verhaal verteld toch, laatst? Hij raakt gewoon helemaal gesloopt van de kanker en het is echt bijna niet vol te houden, lijkt me. En inderdaad, hoewel ik echt heel erg hoop dat 'ie nog lang meegaat, hoop ik ook vooral dat het lijden beperkt blijft.
Ik denk dat we er eind augustus maar weer eens langsgaan, net voor de reis.

FFT, die vrienden zijn gewoon telefonisch bereikbaar hoor! En anders hebben ze ook nog mail & skype. Daar maak ik me weinig zorgen om.
pi_84608522
Wat een held, die opa van je CF O+ Zolang volhouden, al zal hij zijn hele moeilijke momenten ook zeker hebben.
Moeilijk hoor die oudjes, en wat Vork zegt, het komt 'nooit' uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')