Dat was heul niet kut bedoeld... maar in combinatie met de post boven mij, zou dat waarschijnlijk vast zo opgevat worden.quote:
Nee, zo slecht was ik gelukkig nietquote:
quote:
Nogmaals...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Benny!
Wanneer komen MissBitchy en de nieuwe van Ll in de op?
Okeequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nogmaals...
Ik doe nog 1x veranderen van de OP voordat ik op vakantie ga... Ik weet niet of er nog mensjes zijn die wat willen veranderen, of dat er nieuwe mensjes bij komen, maar dan hebben die iig daar nog ff de tijd voor
Nou heb je dr weg gejaagdquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het duurde precies drie minuten om je Hyves te vinden!
Patje niet kennenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie?
Ok ok, genoeg excuses. Ik heb het voor jullie over.
Waarom vertel je dan zo stoer dat je der op hyves gevonden hebtquote:
Ik had Kittykat moeten zeggenquote:
wat is de dooie lijn?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nogmaals...
Ik doe nog 1x veranderen van de OP voordat ik op vakantie ga... Ik weet niet of er nog mensjes zijn die wat willen veranderen, of dat er nieuwe mensjes bij komen, maar dan hebben die iig daar nog ff de tijd voor
Geer zoekt een beer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook heul wel eens aan een talentjacht meegedaan![]()
Idols toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook heul wel eens aan een talentjacht meegedaan![]()
Nopequote:
Nou om te melden dat ze best op te sporen is. Als je het wil weten moet je zelf gaan zoekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan zo stoer dat je der op hyves gevonden hebt
Fopjequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Sosha het volgende:
Hoe kun je in godsnaam mijn Hyves vinden zonder naam
Had ik het nog niet gewetenquote:
Nee Goor wants morequote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Sosha het volgende:
Hoe kun je in godsnaam mijn Hyves vinden zonder naam
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Nou om te melden dat ze best op te sporen is. Als je het wil weten moet je zelf gaan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |