Wat hij zegt. TS, al een hard refresh gedaan? (Ctrl + F5.)quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Trollface. het volgende:
Klinkt alsof de CSS-bestanden niet goed ingeladen worden...
Ctrl + F5 werkt niet..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat hij zegt. TS, al een hard refresh gedaan? (Ctrl + F5.)
Hm. Privé browsen maar eens proberen (vergeet niet om het weer uit te zetten).quote:
Werkt dit?quote:Privénavigatie inschakelen
Bekijk een video van deze instructies
Om een privénavigatiesessie te starten:
1. Klik op het menu Extra en selecteer Privénavigatie starten .
3.0:
Niet aanwezig? Als Privénavigatie starten niet in het menu Extra aanwezig is, gebruikt u niet de meest recente versie Firefox. Werk Firefox bij naar versie 3.5 om deze functie te gebruiken.
2. De eerste keer dat u Privénavigatie inschakelt, zal Firefox u erop attenderen dat het uw huidige vensters en tabbladen zal opslaan voor als u hiermee stopt. Klik op Privénavigatie starten om verder te gaan.
* Plaats een vinkje naast “Dit dialoogvenster niet meer tonen” als u deze melding de volgende keer dat u Privénavigatie inschakelt niet meer wilt zien.
3. Vervolgens betreedt u de privénavigatiemodus en zal het informatiescherm van Privénavigatie verschijnen.
Tijdens het navigeren in privénavigatiemodus zal de venstertitel van Firefox (Privénavigatie) tonen.
Bron: [http://support.mozilla.com/nl/kb/Private+Browsing#Priv_navigatie_inschakelen]Mozilla.com[/url].
Werkt ook niet..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Privé browsen maar eens proberen (vergeet niet om het weer uit te zetten).
[..]
Werkt dit?
En als je je cache en cookies wist en het daarna nogmaals probeert?quote:
Even proberen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je je cache en cookies wist en het daarna nogmaals probeert?
Mapje weggooien is niet hetzelfde als deinstalleren...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen, heb ik 't gedelete en opnieuw gedownload, maar dat werkt ook niet..
Het werktttttt, dank je wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je je cache en cookies wist en het daarna nogmaals probeert?
Ik heb niet 't mapje weggegooid, ik heb hem gedelete bij 'mijn software'. Maar het werkt weer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mapje weggooien is niet hetzelfde als deinstalleren...
Da's mooi.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het werktttttt, dank je wel.
"Firefox geeft lay-out niet weer".quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat is er mis met 'weergeeft'?
Geeft weer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat is er mis met 'weergeeft'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |