Dat klinkt wel goed!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, druk vnl.
de dagen waren echt vol met van alles.
wel tof om het te doen, om er te zijn, en onderricht te krijgen van echte lama's.
moet alles echt laten bezinken, en kijken wat ik er mee kan
Kan ook heel zen zijn hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben dan ook net terug, en ga zo heel on-zen patat eten en wijn drinken
Heb je zoiets al Colitis of?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoi! Het zijn weer de dramatische-darm-dagen hier.... bweugh
Moet je veel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
wat heb je dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zeker als je buik ook van die onweergeluiden maaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat heb je dan?
hier ook hoor, ik heb aan 1 stuk door buikpijn, en ren me gek naar de wc.
best lastig als je in een tempel zit te mediteren
dat deed 'ie gelukkig niet, hihiquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker als je buik ook van die onweergeluiden maakt![]()
enkel qua geluid, niet wua pijn, da's enkel erger geworden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je buik heeft zich wel aan de zengedachten aangepast?
He bah, komt 't door het veganistisch eten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
enkel qua geluid, niet wua pijn, da's enkel erger geworden.
kan enkel nog een joggingbroek aan
da's daar niet zo raar, hiert natuurlijk wel, dus morgen moe'k wel weer een spijkerbrolek aan kunnen
kan, deels.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
He bah, komt 't door het veganistisch eten?
ga er eens mee naar de dokterquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben nooit naar de dokter geweest, dus geen officiele diagnose, maar ik kan mn darmen gewoon nooit vertrouwen. 's ochtends altijd en 's avonds vaak diarree, maar dat laatste is ook afhankelijk van het eten. Aardappels verdraag ik niet, paprika gaat ook erg slecht. En het feit dat ik weet dat mijn darmen me altijd en overal in de steek laten maakt me weer angstig dat dat dan ook weer gaat gebeuren, en als ik dat denk dan gebeurt het ookWant bij stress kan ik ook naar de wc rennen. Bweugh, heb er mijn buik een beetje vol van momenteel
Maarja, zo een warme beker thee drinken en dan wordt het hopelijk vanzelf weer rustiger....
Mirjam, balen ook zeg.... je wordt er zo knettergek van(wat een beeldspraak weer
)
ja idd naar dokter gaan! misschien ben je wel allergisch! ik mag niet teveel suiker, als ik dat teveel eet gaat mijn buik ook bitchen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben nooit naar de dokter geweest, dus geen officiele diagnose, maar ik kan mn darmen gewoon nooit vertrouwen. 's ochtends altijd en 's avonds vaak diarree, maar dat laatste is ook afhankelijk van het eten. Aardappels verdraag ik niet, paprika gaat ook erg slecht. En het feit dat ik weet dat mijn darmen me altijd en overal in de steek laten maakt me weer angstig dat dat dan ook weer gaat gebeuren, en als ik dat denk dan gebeurt het ookWant bij stress kan ik ook naar de wc rennen. Bweugh, heb er mijn buik een beetje vol van momenteel
Maarja, zo een warme beker thee drinken en dan wordt het hopelijk vanzelf weer rustiger....
Mirjam, balen ook zeg.... je wordt er zo knettergek van(wat een beeldspraak weer
)
qft!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook een aversie maar als er iets is ga ik ook, beetje dom ook om met zulke dingen te blijven lopen![]()
pittige swap! Maar gewoon bij de douglas of O'Chelle?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
Even een nagellak vraag tussendoor
Ik heb een paar Koh´s nodig voor een internationale swap. Weet iemand waar en of deze:
Koh Baby Grey
Koh Black Stars
Koh Banana
te verkrijgen zijn??
Nja, ik weet toch hoe dat gaat, je wordt met een paracetamolletje en 'doe maar rustig aan' weggestuurd. Als ik vroeger naar de huisarts moest was dat altijd de boodschap. Ben er gewoon klaar mee, ik kan ook een paracetamolletje nemen en rust houden zonder huisartsquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook een aversie maar als er iets is ga ik ook, beetje dom ook om met zulke dingen te blijven lopen![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nja, ik weet toch hoe dat gaat, je wordt met een paracetamolletje en 'doe maar rustig aan' weggestuurd. Als ik vroeger naar de huisarts moest was dat altijd de boodschap. Ben er gewoon klaar mee, ik kan ook een paracetamolletje nemen en rust houden zonder huisarts
(en ohja, kop in het zand enzo. En stronteigenwijs, ook dat. Ik ga echt niet)
O'Chelle hebben we hier niet. Maar dit zijn die grote Koh's toch? Niet die WIC. Die zijn aardig duur volgens mij? Maar ze is bereid om er dubbele lakjes voor terug te sturen of anders bij te betalen. Maakt mij niet zoveel uit. Ik heb zoveel op mijn wishlist staan van lakjes die ik anders onmogelijk in handen kan krijgen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pittige swap! Maar gewoon bij de douglas of O'Chelle?
Douglas heeft ze iig.. Ik heb voor een Koh 13,95 betaaldquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
O'Chelle hebben we hier niet. Maar dit zijn die grote Koh's toch? Niet die WIC. Die zijn aardig duur volgens mij? Maar ze is bereid om er dubbele lakjes voor terug te sturen of anders bij te betalen. Maakt mij niet zoveel uit. Ik heb zoveel op mijn wishlist staan van lakjes die ik anders onmogelijk in handen kan krijgen.
Oh en mijn pakket van een paar weken geleden had ik nog steeds niet betaald en die vrouw reageerde niet op mailtjes dat ze me een paypal request moest sturen. Nu een reactie gehad dat ze wel graag een verrassingspakket wil met veel glitters enzo. Helemaal goed, heb nog wel wat Nubars over, haha.
WIC is van heromequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
O'Chelle hebben we hier niet. Maar dit zijn die grote Koh's toch? Niet die WIC. Die zijn aardig duur volgens mij? Maar ze is bereid om er dubbele lakjes voor terug te sturen of anders bij te betalen. Maakt mij niet zoveel uit. Ik heb zoveel op mijn wishlist staan van lakjes die ik anders onmogelijk in handen kan krijgen.
Oh en mijn pakket van een paar weken geleden had ik nog steeds niet betaald en die vrouw reageerde niet op mailtjes dat ze me een paypal request moest sturen. Nu een reactie gehad dat ze wel graag een verrassingspakket wil met veel glitters enzo. Helemaal goed, heb nog wel wat Nubars over, haha.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Douglas heeft ze iig.. Ik heb voor een Koh 13,95 betaald![]()
En WIC is van Herome hè? Dat je niet de verkeerde lakjes koopt
Zie je, ik wist dat er iets niet klopte in mijn beredenatiequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WIC is van heromeKoh verkopen ze bij veel parfumerieen, en kost 15 euro. Staat er geen storefinder op de site?
Savitaquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:08 schreef AmyGrace het volgende:
vraagje: Zoya Savita of Zoya Yasmeen? Kan niet kiezen![]()
Ik weet dat Savita mat is, maar ik zou haar waarsch toch met topcoat dragen...
*proest* Dat kan niet hoor, alleen maar nette lakjes, ik ben een heel net meisjequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
SavitaIk ken ze allebei niet, maar ik vind het een heerlijke hoerennaam
dat is mijn ervaring ook van mijn huisarts, totdat ik ergens voor in het ziekenhuis kwam en dat ze er achterkwamen dat ongeveer niets bij mij kloptequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als dat je enige ervaring is heb je geen normale huisarts gehad
Nighty night!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Nu tukken! Morgen weer lange werkdag
Truste dames
Dat dus heb echt in de klinsch gelegen met hem, maar toen kwam er naar boven wat er aan de hand was. Nu is alles weer in ordequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is mijn ervaring ook van mijn huisarts, totdat ik ergens voor in het ziekenhuis kwam en dat ze er achterkwamen dat ongeveer niets bij mij klopteik heb wel gelijk een andere huisarts genomen want die heeft mij jaren voorgehouden dat het met paracetamol wel weg ging en dat het gewoon stress was enzo.
Als je de indruk hebt dat je niet serieus genomen wordt door je huisarts altijd een ander nemen, je gezondheid is te belangrijk!!!
jaja....quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
*proest* Dat kan niet hoor, alleen maar nette lakjes, ik ben een heel net meisje
Trusten!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Nu tukken! Morgen weer lange werkdag
Truste dames
Ja, jouw stem had ik alquote:
Wat moet ik nou?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb even swatches gekeken, en ik ben nog steeds voor savita
Ik ga zo es ff kieken!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef miss--moana het volgende:
heej Meiden!
Kon niet kiezen welke foto's ik zou posten in het topic aangezien het dan niet echt mijn stash is....dus ik heb ze op mijn blog gezet
Voor diegene die interesse hebben....http://miss--moana.blogspot.com/
De volgende keer maak ik wel totaal foto's voor hier, ik was zo vrolijk aan het fotoschieten geslagen dat ik er helemaal niet bij na had gedacht dat het er heel veel aan het worden waren. Morgen even een lakje lakken en gelijk konad doen bij mijn dochtertje![]()
De vorige keer had ze Hello Kitty op haar duim en ze bleef maar tegen iedereen zeggen ''kijk eens heeft mijn mama gemaakt''
Doe je ze om en omquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, jouw stem had ik al
[..]
Wat moet ik nou?Allebei dan maar?
Wat schattig!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef miss--moana het volgende:
heej Meiden!
Kon niet kiezen welke foto's ik zou posten in het topic aangezien het dan niet echt mijn stash is....dus ik heb ze op mijn blog gezet
De volgende keer maak ik wel totaal foto's voor hier, ik was zo vrolijk aan het fotoschieten geslagen dat ik er helemaal niet bij na had gedacht dat het er heel veel aan het worden waren. Morgen even een lakje lakken en gelijk konad doen bij mijn dochtertje![]()
De vorige keer had ze Hello Kitty op haar duim en ze bleef maar tegen iedereen zeggen ''kijk eens heeft mijn mama gemaakt''
Idee!quote:
Ow yeah!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat schattig!
En je hebt je eerste volger
Goeie stash heb jequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef miss--moana het volgende:
heej Meiden!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:31 schreef miss--moana het volgende:
heej Meiden!
Jaaa! Dat kan natuurlijk ook!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, jouw stem had ik al
[..]
Wat moet ik nou?Allebei dan maar?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Hrm. Ik twijfel, zal ik weer mee gaan doen aan de doos of niet? Ben eens kritisch naar m'n stash gaan kijken en nu zit ik te denken of ik afstand kan doen van m'n "schatjes".
Als je meedoet kun je weer nieuwe schatjes uitzoeken..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Hrm. Ik twijfel, zal ik weer mee gaan doen aan de doos of niet? Ben eens kritisch naar m'n stash gaan kijken en nu zit ik te denken of ik afstand kan doen van m'n "schatjes".
iets anders. Dat klinkt als iets gênantsquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en over huisartsen.. ik woon nu 7 jr in Tilburg, en mijn huisarts zit nog in mijn oude woonplaats...
En ik ben er pecies 2x geweest in 7 jaar: 1x op overbodige enkel-nacontrole en 1x voor iets anders.
Nah, was een verwijzing voor een shrink omdat ik een automutilerende gek was geworden...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iets anders. Dat klinkt als iets gênantsIk ben overigens dol op dat programma!
En wat is uwen genante doktersbezoek?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand hier wel eens een gênante ziekte gehad? Ik wel! Deel het!
SQ: jij moet het weten, want je hebt er 1quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:47 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nog eens wat: weet iemand toevallig nog zo waar je je ava getekend kon aanvragen??
in het RLS subforum ergens.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
SQ: jij moet het weten, want je hebt er 1
schurftquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En wat is uwen genante doktersbezoek?
Schurft toch!! Hoe kom je daar dan aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schurftVoor mijn automutilatie ben ik nooit naar de arts geweest, maar ik heb mezelf dan ook nooit ernstig verwond
Ik heb er nu een paar opzij gezet, die heb ik of als bijna dupe of ik ga ze toch nooit meer dragen. Oh, en eentje die ik verkeerd gekregen had en niet bijzonder vind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook!! Ik heb me maar gewoon opgegeven, dan MOET ik wel gaan ruimen in mijn stash...
och, tentje hoppen op dynamo open air...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schurft toch!! Hoe kom je daar dan aan![]()
![]()
Ja, nou, ik wilde alleen nog maar dood en am'de zo ongeveer elke dag en kwam mijn nest niet meer uit en ging niet meer naar school enzo... I needed a shrink
Langharig, schurftig tuig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, tentje hoppen op dynamo open air...
Nah, dat ging het niet worden hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, tentje hoppen op dynamo open air...
Oeh, ja, dat snap ik!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb een keer een vaginale echo gehad omdat ik bijna nooit ongesteld werdmaar dat bleek niets, de echo zelf voelde wel gênant
Langharig welquote:
als zo'n grote kale gyneacoloog een ijskoud dildovormig echo-apparaat in je flamoes schuiftquote:
Tuig ook welquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Langharig wel
Beestjes ben ik dan weer niet zo'n fan van.
Toastjes en kaasquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
En nu duiken we met een film, toastjes en kaasjes het bed in
Tuig kan heel leuk zijnquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als zo'n grote kale gyneacoloog een ijskoud dildovormig echo-apparaat in je flamoes schuift
kruimels in bedquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
En nu duiken we met een film, toastjes en kaasjes het bed in
Heb wel voetschimmel gehad als kind. Telt dat? Met gapende open wonden en pusbultenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Niets dames? Geen rare schimmels, haargroei, pusbulten of soa's? Ik geloof er geen reet van
Nee, sorry...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Niets dames? Geen rare schimmels, haargroei, pusbulten of soa's? Ik geloof er geen reet van
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Heb wel voetschimmel gehad als kind. Telt dat? Met gapende open wonden en pusbulten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |