Voor trajectcontroles ben ik niet zo bang. Waar ik banger voor ben is wat er gaat gebeuren als rekeningrijden is ingevoerd. Dan is waarschijnlijk snel gedaan met harder rijden dan Vmax.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Trajectcontrole dus.
Kun je alleen nog maar zo'n Porsche 911 kopen (zie trucje Jort Kelder).
Hoezo? Is dat te omzeilen dan?quote:
Mwoah... gezien de aanstaande bezuinigingen zie ik 't niet gebeuren dat er miljarden richting een complex ICT-project worden geslingerd eigenlijk.quote:Waar ik banger voor ben is wat er gaat gebeuren als rekeningrijden is ingevoerd. Dan is waarschijnlijk snel gedaan met harder rijden dan Vmax.
#.. dumdum dum dee ..#quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef bloodymary het volgende:
Wat zit DennisMoore hier nou? Die rijdt toch alleen op zijn paard door het veld?
Die was de Taliban toch aan het pijpen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef bloodymary het volgende:
Wat zit DennisMoore hier nou? Die rijdt toch alleen op zijn paard door het veld?
Nee, maar ik wil best wel Vmax rijden in een trajectcontrole hoor. Als je landelijke trajectcontrole bedoelt: dat is hetzelfde als het rekeningrijden-doemscenario.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat te omzeilen dan?
[..]
Laten we het hopen. Rekeningrijden is de ultieme melkkoe, dus ik zie het wel gebeuren.quote:Mwoah... gezien de aanstaande bezuinigingen zie ik 't niet gebeuren dat er miljarden richting een complex ICT-project worden geslingerd eigenlijk.
Nee hoor. Ik noem feiten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
DennisMoore, je bent eigenlijk een verschrikkelijk moralistische calvinist.
je bent echter nog steeds een ontzettende moralistisch calvinist.quote:
Nah, 'k denk het niet eigenlijk. 'k Zou er verder niet op tegen zijn (betalen voor 'schaarste' = tijd + plaats), mits (!) privacy goed geregeld en voldoende lage foutmarge en beroeps/correctiemogelijkheden aanwezig, en dat lijkt me (technisch) érg lastig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef OEM het volgende:
Laten we het hopen. Rekeningrijden is de ultieme melkkoe, dus ik zie het wel gebeuren.
Tja, maar wie neemt jou nou serieus he, zure ouwe man? Misschien in CUL nog ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef Pietverdriet het volgende:
je bent echter nog steeds een ontzettende moralistisch calvinist.
Kijk dit bedoel ik, het moet bestraft worden,quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, 'k denk het niet eigenlijk. 'k Zou er verder niet op tegen zijn (betalen voor 'schaarste' = tijd + plaats), mits (!) privacy goed geregeld en voldoende lage foutmarge en beroeps/correctiemogelijkheden aanwezig, en dat lijkt me (technisch) érg lastig.
Don't flatter yourself. Er is veel meer aan jou dat ik veracht. Dat je graag in een witte jurk rondloopt heeft nog wel iets liefs.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ringo is nog steeds boos dat ik 'm benoem als enge homofoob in diverse topics.
Voorlopig loop jij hier vooral zuur te zijn over autorijden en de snelheid waarmee onder een moralistisch laagje lakquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, maar wie neemt jou nou serieus he, zure ouwe man? Misschien in CUL nog ofzo.
Belasting op gebruik in plaats van bezit is geen straf, sufferd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk dit bedoel ik, het moet bestraft worden,
Tja, je kan 't nu wel 10x herhalen, maar het blijft dezelfde bullshit die je uitkraamt hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorlopig loop jij hier vooral zuur te zijn over autorijden en de snelheid waarmee onder een moralistisch laagje lak
Verachten zelfsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:01 schreef Ringo het volgende:
Don't flatter yourself. Er is veel meer aan jou dat ik veracht. Dat je graag in een witte jurk rondloopt heeft nog wel iets liefs.
Dat is nog niets vergeleken hoe diep ik bij jou zat gisterenquote:
Ga er bij zingen, dat communiceert beter.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verachten zelfs! Het zit diep bij je,
!
Heb je énig idee hoe je jezelf voor schut zet?!
Hoe kun je je daartoe verlagen, Piet? Ik dacht dat jij een echte coole ijsbeer was...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken hoe diep ik bij jou zat gisteren
Opwinden? Da's weer van die mislukte Libelle-psychologie blijkbaar. 'k Vermaak me namelijk prima met het observeren van de spastische sprongen die jullie maken in dit topicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:05 schreef Pietverdriet het volgende:
calvinisme pur sang.
Als het niet zo raak zou zijn, zou je je niet zo opwinden, moet een gevoelige snaar hebben geraakt.
Ja, dit niveau kennen we weer van jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is nog niets vergeleken hoe diep ik bij jou zat gisteren
Vooruit... om nog even on-topic te eindigen tenslotte, nógmaals bovenstaandquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
Feit is dat er Europese luchtkwaliteit-normen waren die Nederland niet kon halen. Feit is dat men in 2006 in Den Haag (democratisch) besloten heeft om de snelheid op 100 km/h te zetten ipv 120 km/h terwijl dat laatste ivm veiligheid best zou kunnen. Feit is dat er veel belanghebbenden zijn en dat automobilisten die 5 minuten eerder op hun bestemming willen zijn, niet bepalen wat de snelheid gaat worden en waar het asfalt komt te liggen. Feit is dat een lagere snelheid het aantal spookfiles vermindert en de doorstroming bevordert. Feit is dat structureel te hard rijden niet prettig is voor je portemonnee, zeker met trajectcontrole.
Bovenstaand de korte samenvatting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |