quote:Wie gebruik je dan? Ik krijg die stomme zak nooit ver weggemept.
Op vrijdag 05 juli 2002 21:04 schreef speknek het volgende:
Huh hoeveel meter moet je daarvoor halen dan? Ik zat dacht ik aan de 230 meter.
En is er bij jullie in de buurt al een videotheek oid die GC-spellen verhuurd? Mijn videotheek gaat dat namelijk wel doen, maar dat duurt nog ff
Of het moet heel erg goed gaan met de financien, dan koop ik alsnog een Xbox.
En ik moet zeggen dat het toch wel erg goed is
Aleen nog weinig spellen op de markt, das wel jammer
quote:de volgende maanden kun je je lol op!
Op dinsdag 30 juli 2002 00:51 schreef Mister_Orange het volgende:
K heb vorige week een Gamecube gekocht. En ook maar gelijk Super Monkey Ball, Tony Hawk 3, star wars en ISS2. En een extra gamepad en memory card. (als je iets doet, doe het dan goed!)En ik moet zeggen dat het toch wel erg goed is
Aleen nog weinig spellen op de markt, das wel jammer
quote:Volgens mij komt Zelda pas in Q2 2003 voor de GC in Japan, en een half jaar later hier in Europa. Of zit ik verkeerd?
Op dinsdag 30 juli 2002 11:47 schreef flappiewappie het volgende:[..]
de volgende maanden kun je je lol op!
mario sunshine, star fox , zelda , metroid prime, enzovoort. dus vermaak je nu maar ff met de games die je heb
quote:maandEN
Op dinsdag 30 juli 2002 13:59 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij komt Zelda pas in Q2 2003 voor de GC in Japan, en een half jaar later hier in Europa. Of zit ik verkeerd?
quote:Da's waar
Op dinsdag 30 juli 2002 19:58 schreef flappiewappie het volgende:[..]
maandEN
zijn er meerdere
http://www.nintendo.com/games/gamepage/gamepage_main.jsp?gameId=646
quote:Weird. Ik denk niet dat het echt een spel voor mij is, maar ik zou het best eens willen proberen.
Op donderdag 15 augustus 2002 20:23 schreef gieling.com het volgende:
Hoe denken jullie dat 'animal crossing' gaat worden???http://www.nintendo.com/games/gamepage/gamepage_main.jsp?gameId=646
quote:Zelda komt dit jaar misschien in Japan uit, maar zeker niet in Europa. Scheelt wel voor mijn beurs, want Resident Evil (September), Mario Sunshine, Starfox Adventures, Metroid Prime EN Zelda in 4 maanden kost wel erg veel.
Op donderdag 15 augustus 2002 22:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ook al veel over animal crossing gehoord, en het schijnt zo te zijn dat als je door de kiddy animations heen kijkt dat het een zeer unieke ervaring schijnt te zijn. Ik denk toch dat ik hem eerst een keer huur ofzo, als ik hem eventueel aan zou willen schaffen. Zelda komt trouwens dit jaar nog uit (onder voorbehoud natuurlijk), samen met metriod prime, resident evil en mischien resident evil zero, sega soccer slam, turok, mario sunshine, en volgens mij SMB2. Trouwens splinter cell word ook uitgebracht op de cube
quote:idd
Op donderdag 15 augustus 2002 22:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Zelda komt dit jaar misschien in Japan uit, maar zeker niet in Europa. Scheelt wel voor mijn beurs, want Resident Evil (September), Mario Sunshine, Starfox Adventures, Metroid Prime EN Zelda in 4 maanden kost wel erg veel.
graag commentaar
quote:of met fox
Op zaterdag 06 juli 2002 16:56 schreef Lexie het volgende:
Mijn taktiek is:
Je kiest Bowser.
Je pakt de bat.
Je mept een keer tegen de zak.
Sla de zak met smash a + up 4 keer omhoog.
Na de vierde keer mep je met smash a + naar voren, en probeer je de zak te raken als hij precies op ooghoogte hangt. Als het goed is krijg je nu niet de gebruikelijke ping te horen, em sla je meer dan 400 meter.
Nu krijg je een sandbag trofee en een nieuwe stage. Maar voor de paper mario trofee moet je meer dan 420 meter slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |