Daar ging ik ook vanuit, maar na de RTL5 vond ik mijn RTL8 wel toepasselijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
jongens ... hij zit in verwegistan
geen RTL 8 denk ik haha
Nee, maar snap je hem?quote:
dan is Henk en Harry in het donkere bos vast een leuke filmquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef crv het volgende:
[..]
niet in de mood. denk dat ik maar eedn actie/thriller uitzoek of zo
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
jongens ... hij zit in verwegistan
geen RTL 8 denk ik haha
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet niet zo Baselen.
Snap je hem Basel, Zwitserland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel jahquote:
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Je brengt me op een idee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan is Henk en Harry in het donkere bos vast een leuke film
Blijft die dan ook spuiten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
Oh god, ik heb zon luchtverfrisser die spuit als je er langs loopt ofzo. Mijn kat loopt er net langs, dus dan begint dat ding te werken en dat hoort die. Gaat die er naar kijken en recht met zijn kopje voor dat ding zitten.Sukkel.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
Oh god, ik heb zon luchtverfrisser die spuit als je er langs loopt ofzo. Mijn kat loopt er net langs, dus dan begint dat ding te werken en dat hoort die. Gaat die er naar kijken en recht met zijn kopje voor dat ding zitten.Sukkel.
Cola.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef crv het volgende:
Volgende dilemma,
wil wat drinken maar weet niet wat
Bierquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef crv het volgende:
Volgende dilemma,
Limonade met een rietje...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef crv het volgende:
Volgende dilemma,
quote:
Leuk, zelfs in de herhalingquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee.
Ga The Green Mile kijken
ow shit sorry ik was in de warquote:
Ja blijf het een fantastische film vindenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij spuit 1 keer dan.Maar het kwam volop in zijn gezicht, dat vond die niet zo tof.
Bekend ietsquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
domme katquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij spuit 1 keer dan.Maar het kwam volop in zijn gezicht, dat vond die niet zo tof.
Kijk, dat zijn de suggesties!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee.
Ga The Green Mile kijken
Ja goed plan, heb een een Grand Grand Prestige koud staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |