Dat doet m'n vriendin ook, af en toe. Ik ben echt slecht in dat soort games, tot haar grote ergernisquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox
Call of duty en gears of war
Ow jammerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee. Zo vaak doe ik het ook niet meer.
quote:
Okéquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow jammer
Mijn gamertag is SCF Faithy mocht je een keer willen gamen
De meiden die ik ken zijn best knap allemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat de gamende vrouwen alles behalve manwijven zijn
Nee het is alleen gamen als je ook daadwerkelijk gameplay hebt en niet gewoon een ton mini games met vage gimmicks.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Want? Het is alleen gamen als je alleen maar je vinger hoeft te bewegen?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat doet m'n vriendin ook, af en toe. Ik ben echt slecht in dat soort games, tot haar grote ergernis
Geef mij maar RPG's enzo
ik denk dat manwijven andere hobbies hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De meiden die ik ken zijn best knap allemaal
Oh dat is ook zo leukquote:
Vetste spel ooit.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik Amerika deed ik het veel meer met mijn zus daar, dan deden we Halo, zeiden we iets en meteen kwamen alle puberende jongetjes die daar nooit een vrouw zien op ons af, inclusief alle white knights.
Amerikanen op Xbox livequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik Amerika deed ik het veel meer met mijn zus daar, dan deden we Halo, zeiden we iets en meteen kwamen alle puberende jongetjes die daar nooit een vrouw zien op ons af, inclusief alle white knights.
Ow, okquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee het is alleen gamen als je ook daadwerkelijk gameplay hebt en niet gewoon een ton mini games met vage gimmicks.
Zie mij snappen wat je zegtquote:Zie mij eens jargon gebruiken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Tjoy Tjap?
Wacht.
Eerst had ik er eentje, Geer, met het idee om no2 dan Goor te noemen. Dat vond ik een jaar geleden grappig. Nu niet meer, dus heet nummer twee nu Bertje. Een kitten van 12,5 week oud. )+
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
Rollercoaster 1 heb ik toendertijd helemaal grijs gespeeld. Toen ik nog op de PC gamede.
Ik ga trouwens of. Straks nog ff filmpje kijken en als het goed is slaat de recorder voor Top Gear ook aan zometeen.
Fokking irritant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |