quote:Dat is niet meer geloofwaardig joh
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef Dhaha het volgende:
Ik moet hier gepost hebben want AP heeft hier ook gepost
quote:Hee, jullie willen dat ze tieten krijgt dus niet zeikenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]kensersmerig, niets meer van dat leuke lieve meisje over. Ga je schamen.
quote:Alleen TS en nog een paar mongolen hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee, jullie willen dat ze tieten krijgt dus niet zeiken
quote:Het maakt mensen kwaad, dat maakt mij blij.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:39 schreef Sok. het volgende:
JE UI JUSTIN BIEBER NEE DIT KAN NIET WAT HEEFT HIJ!
VERTEL HOE HET WEG GAAT.
quote:
quote:Heiligschennis, doe eens niet man.
quote:Bron?
quote:OMG
quote:Je kan het nog mooier hasjee
quote:Dat bedoel ik.Op woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
OMG
Niks mis met die tietjes
quote:Iemand zoals Groevenkat mag sowieso niet zeiken. Dat wordt er met de harde hand uitgeslagen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef groovy-cat het volgende:
Kleine tieten kunnen ook mooi zijn.
Ik zeik toch ook niet over de grootte van een man zijn, in dit geval, 'kleine' vriend?
quote:Wat lul je.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iemand zoals Groovy-Cat mag sowieso niet zeiken. Dat wordt er met de harde hand uitgeslagen.
En je vergelijking is geen vergelijking gelijk.
quote:Grootte van borsten bij een vrouw bepaalt een groot gedeelte van haar verhoudingen, uiterlijk, alles. De grootte van een lul ziet 99% van de omgeving niets van. Daarom is het begrijpelijk dat er eerder over borsten wordt geklaagd, Gravenkoet.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Wat lul je.
Het word toch ook met grootheid vergeleken en nooit us mag de vrouw over jullie maten zeiken.
quote:Desnoods brushen we hem bij, incluis de achtergrond. Een beetje meer is nooit verkeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
Pics van je ass trouwens, groovy-cat. Hebben die 17.000 lurkers toch nog wat om naar te kijken.
quote:Jullie zijn echt..Op vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
Pics van je ass trouwens, groovy-cat. Hebben die 17.000 lurkers toch nog wat om naar te kijken.
quote:Ben hier nog geen een stel échte borsten tegengekomenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grootte van borsten bij een vrouw bepaalt een groot gedeelte van haar verhoudingen, uiterlijk, alles. De grootte van een lul ziet 99% van de omgeving niets van. Daarom is het begrijpelijk dat er eerder over borsten wordt geklaagd, Groovy-cat.
quote:Echt wat? Ik vind het wel een terechte opmerking.
quote:Echt jongensOp zaterdag 30 oktober 2010 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Echt wat? Ik vind het wel een terechte opmerking.
quote:Siliconentieten hoeft niet, echte mag ook gewoon.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Echt jongens![]()
Hopeloos op zoek naar een stel siliconentieten
quote:Als ze maar dubbel D zijn zekerOp zaterdag 30 oktober 2010 01:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Siliconentieten hoeft niet, echte mag ook gewoon.
quote:Bij dezeOp zaterdag 30 oktober 2010 01:13 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Ben hier nog geen een stel échte borsten tegengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:C mag ook nog wel, ik ben geen borsten-jongen dus ik ben zeer snel tevreden op dat gebied.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:18 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Als ze maar dubbel D zijn zeker
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:19 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]Zieke geest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Ja maar gewoon zodra er een foto van een meisje met A word gepost komen er van die kutopmerkingenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
C mag ook nog wel, ik ben geen borsten-jongen dus ik ben zeer snel tevreden op dat gebied.
quote:Tieten maken mij niet uit, billen wil ik zien.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:27 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Ja maar gewoon zodra er een foto van een meisje met A word gepost komen er van die kutopmerkingen
quote:Hoezo kut opmerking. Ik denk dat vrouwen die een A hebben er ook niet tevreden mee zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:27 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Ja maar gewoon zodra er een foto van een meisje met A word gepost komen er van die kutopmerkingen
quote:Ik ben hartstikke tevreden ik krijg later tenminste geen theezakjesOp zaterdag 30 oktober 2010 01:31 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Hoezo kut opmerking. Ik denk dat vrouwen die een A hebben er ook niet tevreden mee zijn.
Verder maakt cup geen ruk uit als je iemand leuk vindt. Mijn partner heeft D en groter hoeft van mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |