Wat moet een tweejarige met een PC?quote:
Hou 'm nog zoveel mogelijk bij de tv/pc vandaan, voor zover 't gaat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt er niet snel genoeg met beginnen, Pacman bijv.
waarom een apparaat wat je wilt verkopen, en wat dus naar jou mening geld waard is weggooien als je het niet kan verkopen. omdat je te egoïstisch bent om niet wilt doneren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
En nee, als ik mijn pc doneer is het aan de vuilnisbelt.
kloptquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Synthesist het volgende:
[..]
waarom een apparaat wat je wilt verkopen, en wat dus naar jou mening geld waard is weggooien als je het niet kan verkopen. omdat je te egoïstisch bent om niet wilt doneren.
smerige egoist
150 als er een monitor bij zit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
150 hoor ik van 3 verschillende mensen. Bedankt, ik trap hem op 150
Nu je het zegt.... Ik heb hier een PC de container in gedumpt met vergelijkbare specs.... wel met 1 Gb geheugen dan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef popolon het volgende:
Zou 't gratis niet willen hebben. Doneren dat ding.
Soms krijg ik ineens bedenkingen hoe alle oude PC zooi daarheen gaat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:40 schreef waffles het volgende:
Doneren. Dit is een organisatie die pc's naar Afrika stuurt: http://www.siso.nl/1_donaties_pc_voor_afrika.htm
Als de PC's nuttig worden gebruikt, zou ik het wel doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:40 schreef waffles het volgende:
Doneren. Dit is een organisatie die pc's naar Afrika stuurt: http://www.siso.nl/1_donaties_pc_voor_afrika.htm
Met ubuntu open je zoveel mogelijkhedenquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... Ik heb hier een PC de container in gedumpt met vergelijkbare specs.... wel met 1 Gb geheugen dan.
Waardeloos, je kunt er niets meer mee.
tenzij je text based werkt, is ubuntu bijna net zo zwaar als windows 7,quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Met ubuntu open je zoveel mogelijkheden
kun je niet lezen? Als ik hem ga doneren is dat aan de vuilnisbeltquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:40 schreef waffles het volgende:
Ik draai naar alle tevredenheid ubuntu op een 2Ghz processor met 768Mb geheugen, dus er is nog hoop voor TSquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:14 schreef Adames het volgende:
[..]
tenzij je text based werkt, is ubuntu bijna net zo zwaar als windows 7,
Onzin, mijn moeder gebruikt de oude pc van mijn broer met een Sempron 3000+ en 1GB geheugen. Debian er op gezet met Gnome als desktop omgeving en het draait als een zonnetjequote:Op donderdag 29 juli 2010 03:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... Ik heb hier een PC de container in gedumpt met vergelijkbare specs.... wel met 1 Gb geheugen dan.
Waardeloos, je kunt er niets meer mee.
Doe dat dan, dikke zuurpruim. Open dan ook niet van die nodeloze topics.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
kun je niet lezen? Als ik hem ga doneren is dat aan de vuilnisbelt
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef waffles het volgende:
[..]
Doe dat dan, dikke zuurpruim. Open dan ook niet van die nodeloze topics.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef waffles het volgende:
[..]
Doe dat dan, dikke zuurpruim. Open dan ook niet van die nodeloze topics.
Fijn voor je meid. Kan je weer lekker naar de frituur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
even MP afwachten nogheb al 3 reacties gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |