Ik meen mij te herinneren dat er jaren geleden al iets in het nieuws was over een zorgverzekeraar die idd een hoer vergoedde. Dit omdat gehandicapten ook behoeftes hebben en nu op een "verkeerde" manier aan hun trekken komenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja had het al gezien. Gehandicapten aftrekken, wtf, dat zou gewoon nooit ''moeten''. Dat ze daar dan speciaal een hoer voor inhuren.
Nou, dat tokkies zich zo noemen betekent toch niet dat jij het hoeft te zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?
Ze noemen zichzelf zo hoor
En nee, Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.quote:
Ga je mond eens spoelenquote:
quote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, dat tokkies zich zo noemen betekent toch niet dat jij het hoeft te zeggen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En nee, Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik stink niet uit mijn mondquote:
Ik kan ook niets anders zeggen, Rotterdam afvoerputje van het land en Den Haagquote:
Haha nou Amsterdam is natuurlijk het mooistequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan ook niets anders zeggen, Rotterdam afvoerputje van het land en Den Haag![]()
Misschien Utrecht dan nog.
020 is gewoon een veredelde vuilnisbelt vol boeren en BN-ersquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |