abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84596382
Ik ben er echt helemaal klaar mee inmiddels: relaties, de hele 'lovegame' en alles wat er mee te maken heeft. Het gaat gewoon nooit over waar het echt om moet gaan: geven om anderen. Al die spelletjes waarin de bedoeling is om ervoor te zorgen dat je zo interessant mogelijk naar voren moet komen en die alleen maar als resultaat hebben dat je enorm gekweld wordt, ik ben er kots misselijk van.

Status, dat is waar het om draait, niet je karakter. Als je een jongen bent die echt om een meisje geeft, in haar geïnteresseerd bent en lieve dingen tegen haar zegt dan ben je kennelijk minder aantrekkelijk dan als je als een of andere macho (Of 'Bad Boy', het woord waar ik inmiddels echt van kots :r ) die alleen maar op zit te scheppen over weet ik veel wat voor nieuwe aankoop van hem. Het is misschien iets overdreven, maar het principe lijkt me duidelijk: het is je status die er toe doet en niet je personality.

Af en toe snap je ook gewoon niet wat vrouwen bezielt; vallen voor types waar je van een kilometer afstand kan zien dat ze alleen maar om zichzelf geven en helemaal niks om jou. Het lijkt inmiddels wel alsof het aantrekkelijk is om een ongelooflijke egoïst te zijn: geven om de mensen om je heen en om wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt is 'not done' als je een leuk meisje ontmoet en je met haar aan de praat raakt.

Ik neig bijna ernaar om advertenties te gaan rondspreiden. Gezocht: een geïnteresseerd, vrolijk, open minded, spontaan meisje die ook om anderen geeft en toch sexy is. (Dit laatste is toch wel een strenge eis O-) ). Iemand die zich gewoon normaal en open gedraagt op een date ipv de 'regels voor een 1e date' te willen volgen waardoor het alleen de bedoeling is om je te laten zwemmen. Iemand die valt op iemand die om haar geeft in plaats van iemand die haar alleen pijn doet.

Dit is natuurlijk geen serieuze oproep, maar ik hoop dat het wel mijn punt aangeeft. We zitten zo vastgeroest in spelletjes dat als je een oogje op iemand hebt het bijna onmogelijk wordt om te laten merken dat je dat echt een bijzonder meisje vindt. We zijn misschien een beetje te ver doorgedraafd in het je willen beschermen tegen verkeerde types dat het resultaat uiteindelijk alleen maar is dat je bij de verkeerde types terecht komt. Dit is overigens geen aanklacht tegen vrouwen, maar tegen ons mensen in het algemeen: waarom maken we het onszelf zo moeilijk? Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?

Graag reactie!
(wel alleen als je echt een mening hierover hebt. Opmerkingen over gay zijn enzo zie ik eerder als zwakte en een gebrek aan eigen mening en denkvermogen dan als een echte bijdrage. Oh, en als je denkt dat ik een (seksueel) gefrustreerd mannetje ben die dit gebruikt om zijn eigen tekortkomingen te maskeren kan je ook beter niet reageren ;) )
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:01:48 #2
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84596589
Ik denk eerder dat je de verkeerde types treft, ik hoef me echt niet anders voor te doen of overdreven aanwezig te zijn in de buurt van meiden om hun aandacht te krijgen, natuurlijk zijn er genoeg die daar op geilen, maar dat zijn sowieso m'n types niet.

Ik ken er genoeg hoor die aan die onzinnige regels en eisen doen, maar alsof je daar iets mee wilt beginnen.
Dat soort meiden prik je toch direct doorheen, laat ze lekker azen op een verkapte foute mooiboy met het ideale jasje aan en de perfecte zonnebril, dan vermaak ik me prima met die andere categorie meiden.
pi_84596755
Je treft / zoekt waardeloze lui...

Niet elke vrouw valt op mooiboys :X
pi_84597349
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:29:44 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84597354
Ik denk dat je gewoon verbitterd bent. Jij hebt niet de vrouwen kunnen krijgen die je wilde hebben (terwijl er misschien andere vrouwen waren die WEL om je gaf) en daardoor ben je boos.

Ooit gedacht dat vrouwen net zoals jij denken, dat ze iemand willen die open minded en lief en blah blah blah zijn maar tegelijkertijd ook een sexy man willen hebben? En kennelijk was jij niet sexy genoeg voor de vrouwen die je wilde hebben?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:32:12 #6
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84597423
Wellicht moet je de schuld bij jezelf zoeken, ouwe huilebalk :)
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:34:03 #7
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84597472
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef keste010 het volgende:
Ik wist dat ik dat stuk over bad boys toch niet had moeten plaatsen. Ik heb het ook niet over dat vrouwen alleen maar vallen op gladde mannetjes met diamantjes in de oren; ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Ja, want alle sexy vrouwen vallen op die sukkeltjes met diamanten oorbelletjes.

Ik zie het al, je hebt nog wat tijd nodig. Serieus bedoeld.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:35:57 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84597533
quote:
Ik heb het erover dat het zo moeilijk is om haar te laten merken dat je echt om haar geeft, en wat voor omwegen je daar allemaal wel niet voor nodig hebt. Graag reactie daarop.
Ik vrees dat dit niet iets is wat gedeeld gaat worden door veel leden, als ik om iemand geef merkt diegene dat vrij snel hoor en daar hoeft echt geen vliegtuigje met tekst voor het luchtruim in, laat staan dat ik me aan alle geldende etiquetten hou m.b.t wanneer je dient terug te sms'en, de 10 tips om niet wanhopig over te komen, de beste openingszinnen en een styling advies van een kasthomo.

Wees gewoon jezelf, open en spontaan en draai niet ineens 180 graden omdat het een leuke meid is, als je jezelf blijft hebben mensen ook sneller door of iets meent of niet en natuurlijk loop je het risico dat ze bepaalde dingen van je niets vind, maar liever dat dan dat ik me anders voor doe.
pi_84597725
Grappig. Het werkt nooit bij jou en dan plaats je de schuld bij alle anderen. Misschien tijd om eens te kijken wat jij fout doet? :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:51:54 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84598039
quote:
The shit is, vrijwel iedereen is lief en als ze een "sexy" meisje is zoals je eist, dan laten meerdere mannen zien dat ze om haar geef. Logisch, toch?

Dus wat jij aan te bieden dat andere mannen niet hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 28-07-2010 18:57:00 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84598075
quote:
Waarom is dat dan zo moeilijk? En zijn daar zoveel omwegen voor nodig?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84598238
Keur je die "spelletjes" uit principe af, of omdat je ze niet beheerst?
pi_84598322
Enigszins herkenbaar :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:06:16 #14
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84598489
Komt wel goed schatje (Y)
pi_84599179
Veel herkenbare punten in je verhaal, maar als ik er dieper over na denk, kom ik in de meeste gevallen altijd weer uit bij mezelf. Denk ook dat als je met zo'n gedachte naar de wereld/liefde kijkt, je op een gegeven moment ook alleen dat soort dingen ziet en/of aantrekt.

En als je niet van spelletjes houdt, dan doe je er toch gewoon niet mee? Jezelf blijven en de rest zoekt het maar uit toch :D
pi_84599316
Ik vind je verhaal wel enigszins herkenbaar, maar helaas heb ik maar geaccepteerd dat de werkelijkheid nu eenmaal zo in elkaar zit. Als mensen elkaar willen is er een soort dans, een modern paringsritueeltje waarvoor bepaalde ongeschreven gedragsregels zijn opgesteld. In de ideale wereld zouden mensen gewoon inderdaad voor elkaar kiezen en daarmee is de kous af, maar het werkt gewoon niet zo.

Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
pi_84599338
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef keste010 het volgende:
Wanneer kunnen we eens open en eerlijk tegen elkaar zijn en zonder omwegen gaan voor degene die je gewoon echt leuk vindt zoals je werkelijk bent?
Dat is niet hoe verliefdheid werkt en dat is ook logisch. Als we allemaal doodeerlijk tegen elkaar zouden zijn en elkaars nare trekjes vanaf dag 1 zouden weten, dan zou het geen echte verliefdheid zijn hè. Mensen liegen, met woorden, voorkomen, voorgewende emoties. Dat is wat we doen, ook in de liefde en daar helpen nog een stel stofjes in onze hersenen bij ook.

Het is begrijpelijk dat je je frustreert over het feit dat vrouwen mannen uitkiezen die minder waard lijken dan je zelf bent, maar dit kun je natuurlijk ook anders bekijken. Wat hebben zij dat jij niet hebt en wat heb jij dat zij niet hebben? Jij bent een wanhopige, gefrustreerde zeur en zij waarschijnlijk niet: dan is de keuze voor een vrouw al snel gemaakt. Die ruiken zelfvertrouwen en optimisme al van een afstand. En de geur van onzekerheid en pessimisme ook, want het lekt door je lichaamstaal en houding op veel verschillende manieren.
pi_84599408
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:25 schreef MidnightB00m het volgende:
En als je niet van spelletjes houdt, dan doe je er toch gewoon niet mee? Jezelf blijven en de rest zoekt het maar uit toch :D
Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.
pi_84599554
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind je verhaal wel enigszins herkenbaar, maar helaas heb ik maar geaccepteerd dat de werkelijkheid nu eenmaal zo in elkaar zit. Als mensen elkaar willen is er een soort dans, een modern paringsritueeltje waarvoor bepaalde ongeschreven gedragsregels zijn opgesteld. In de ideale wereld zouden mensen gewoon inderdaad voor elkaar kiezen en daarmee is de kous af, maar het werkt gewoon niet zo.

Overigens zit de werkelijkheid niet zo zwart wit in elkaar dat je de nice guys (die als laatste finishen) en de eikels (die alles neuken) hebt. Girls just wanna have fun, zoals het liedje gaat en een nice guy is gewoon niet fun.
Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogs 8)7
pi_84599692
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je het spel niet meespeelt kun je niet winnen, dat is het punt.
Liever dat dan mezelf anders voordoen.
pi_84599845
Het gaat om ' personality' maar jij eist een sexy vrouw? :N
pi_84599880
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oké, maar welke genetische afwijking hebben 'wij' dan dat wij het paringsritueel niet snappen of reinste flauwekul vinden? Nou zeg, ik val altijd op de nice guys en underdogs 8)7
We snappen het heus wel hoe het werkt, maar of het een goede manier van werken vinden is gewoon een ander verhaal. We hebben gewoon bepaalde ideaalbeelden in ons hoofd en de werkelijkheid schiet gewoon tekort; dat is gewoon teleurstellend. Vergelijk het met politiek: als je daarin gaat met het idee dat je je idealen wilt verwerkelijken, dan raak je nogal teleurgesteld als je ziet dat het grotendeels draait om het verkrijgen en behouden van macht.
pi_84600022
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Liever dat dan mezelf anders voordoen.
Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.
pi_84600043
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef Friek_ het volgende:
Dit ben ik niet met je eens. Ik heb tot nu altijd een nice guy als vriend gehad, maar wellicht ben ik dan ook niet sexy en leuk genoeg voor TS B-). Ik zit immers op Fok!
pi_84600068
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Oh ik moet me regelmatig anders voordoen dat ik ben, anders krijg ik geen vrouw. Vaak heb ik gemerkt dat vrouwen vielen op een bepaalde rol die ik aannam, niet echt op het persoon daarachter.
Wie hou je dan voor de gek, vraag ik me af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')