quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij doet Thailand moeilijk over een enkele reis, en geen bewijs van vertrek. Ik kan het me alleen niet meer precies herinneren... Ik zou het even goed uitzoeken:Y
En 1000 euro per maand, dat is aardig watIk kwam gemiddeld rond van 20-25 euro per dag, en dat is nog redelijk luxe. Als je wil zou je het dus nog een maand extra kunnen rekken, en Laos aandoen!
Uhm geen idee. Ik ben geen goed voorbeeld. Ik heb niet echt een budget in die zin dus ik let er ook niet op. Ik doe wat ik wil doen en slaap waar ik wil slapen. Dat is iets van 30 euro pd dus andere verhalen horend zou dat zeker te doen moeten zijn. Beter Laos skippen dan dat is de duurste van allemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Matthiasvz het volgende:
Godtje, denk jij dat ik aan 1000 e per maand voldoende heb?
Als maximaal uitgeven ongeveer uitkomt op 30e p/d (=900 per maand), dan moet ik het wel redden met 1000 per maand :-).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhm geen idee. Ik ben geen goed voorbeeld. Ik heb niet echt een budget in die zin dus ik let er ook niet op. Ik doe wat ik wil doen en slaap waar ik wil slapen. Dat is iets van 30 euro pd dus andere verhalen horend zou dat zeker te doen moeten zijn. Beter Laos skippen dan dat is de duurste van allemaal.
Al red je hè daar ook zeker voor 30pd
Hij is al in Halong Bay geweest en er waren geen Nederlanders aan boordquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef Xlarge het volgende:
Godje , leef je nog ?
Toeristenboot in Vietnam gezonken
Ik leef nog. Bericht was wel schrikken! Dat verwacht je daar toch niet! Alle boten waren netjes zo ver ik kon zien. Geen vrieskou, kalm water, veel boten in de buurt, geen grote boten waar je niet uit kan komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef Xlarge het volgende:
Godje , leef je nog ?
Toeristenboot in Vietnam gezonken
Oh naarquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik leef nog. Bericht was wel schrikken! Dat verwacht je daar toch niet! Alle boten waren netjes zo ver ik kon zien. Geen vrieskou, kalm water, veel boten in de buurt, geen grote boten waar je niet uit kan komen.
Damn! Best veel dode en zo dichtbij. Daar was ik paar dagen geleden nog.
Als het 's nachts gebeurt dan slaapt iedereen natuurlijk nog. En als je pas wakker wordt als je boot al bijna onder water zit kun je eigenlijk geen kant meer uit. Ik denk ook dat er in de meeste kamers niet echt ramen zullen zitten waar je zo uit kan, dus je zit dan gewoon opgesloten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik leef nog. Bericht was wel schrikken! Dat verwacht je daar toch niet! Alle boten waren netjes zo ver ik kon zien. Geen vrieskou, kalm water, veel boten in de buurt, geen grote boten waar je niet uit kan komen.
Damn! Best veel dode en zo dichtbij. Daar was ik paar dagen geleden nog.
Het is een boot en geen auto. Dat zinkt niet in enkele seconde. Alleen als je ze opblaast maar dat zal niet het geval zijn. In de nacht is kut maar ik verbaas me echt over het aantal op die plek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Als het 's nachts gebeurt dan slaapt iedereen natuurlijk nog. En als je pas wakker wordt als je boot al bijna onder water zit kun je eigenlijk geen kant meer uit. Ik denk ook dat er in de meeste kamers niet echt ramen zullen zitten waar je zo uit kan, dus je zit dan gewoon opgesloten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh naar![]()
Toch heel veel plezier verder. Leuk om te lezen dit topic, ik wil eind dit jaar zo'n 10 weken rondreizen in Zuidoost-Azië dus kom maar op met de verhalen
Meer verhalen én foto'squote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Godtje het volgende:
Nu in hoi an! Top plek!
Dat was het voor nu. Haha.
gisteren dagje hue leuk maar weinig speciaal. Maar als je met de bus gaat wel lekker om een dagje te stoppen gezien de reistijden.
Hoi an is echt prettig. Motet misschien meer verhalen er over. Nu nog brak van een grote avond in hue.
[..]
iPad dus kan geen foto's posten. Als Danny even een mailto account kan aanmaken zodat 's automatisch in mijn fb komen dan is het mogelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meer verhalen én foto'sen voor straks welterusten
Ehm, dan moeten we maar wachten tot je terug bent...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
iPad dus kan geen foto's posten. Als Danny even een mailto account kan aanmaken zodat 's automatisch in mijn fb komen dan is het mogelijk.
Leer je snel genoeg en het is bijna niet te leren en het komt van nature als je hier bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
Haha altijd spannend! Ik moet dus maar aan mijn onderhandelingstechnieken gaan schaven![]()
Benieuwd naar Maleisie.
Beer Hoi, geen smaak maar wel goedkoopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leer je snel genoeg en het is bijna niet te leren en het komt van nature als je hier bent.
Je zal altijd meer blijven betalen dan de locals en dat is prima. Het gaat maar om enkele euro's.
Ik leef hier goedkoper dan thuis. Aanzienlijk!
Gisteravond bier gedronken voor 0.15 cent per glas. Fresh beer.
Ik heb gegeten voor 0.76 cent.Daar heb je in nederland nog geen wortel voor.
Een boot kan echt snel zinken, vergis je daar niet in! Hele ferries vergaan in enkele minuten... En die kamers zijn niet raam,en meestal geen groot ruim, je zit zo opgeslotenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een boot en geen auto. Dat zinkt niet in enkele seconde. Alleen als je ze opblaast maar dat zal niet het geval zijn. In de nacht is kut maar ik verbaas me echt over het aantal op die plek.
Ik heb inmiddels de lokale krant gelezen. Het is om 5am gebeurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Een boot kan echt snel zinken, vergis je daar niet in! Hele ferries vergaan in enkele minuten... En die kamers zijn niet raam,en meestal geen groot ruim, je zit zo opgesloten
Niet te zuipenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Beer Hoi, geen smaak maar wel goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |