Ja, want aan surinaams katoen/suikerriet was niks te verdienenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Respect voor het verruilen van New York voor Suriname______!
Plus we kregen wat goede voetballers.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ja, want aan surinaams katoen/suikerriet was niks te verdienen
En wat heeft dat te maken met de Antillenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Respect voor het verruilen van New York voor Suriname______!
Post boven mij had het over overzeese gebieden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:38 schreef erkel het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de Antillen
Dan moet je mij niet quoten en trouwens het was een goede deal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:42 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Post boven mij had het over overzeese gebieden.
Het zal ongetwijfeld een goede deal geweest zijn maar klinkt zo treurigquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet quoten en trouwens het was een goede deal.
Bedankt voor het als voorbeeld dienen van m'n klacht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef jeroen_s het volgende:
Laat die zwarte pieten daar dan lekker blijven hoef ik niet tegen hun kop aan te kijken
Of wij zijn opgefokt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:37 schreef fathank het volgende:
Ze zijn wel fucking lui daar allemaal.
'quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Conclusie: TS is een of andere quasi hippe tiener met identiteitscrisis die graag met negers omgaat omdat hij dan hip gevonden wordt en om zijn imago en schijnvertoning hoog te houden gaat hij hier nu klagen over Hollanders die erover zeiken.
Gelukkig ken je iedereen dat hier is komen wonen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Nou, even ontopic maar voor onze fijne vriend Ritmo: ik haat, om het zo maar te zeggen, de mensen uit Aruba/Suriname/Antillen die zich hier in Nederland misdragen. Deze moet je keihard aanpakken. Net als Nederlanders die zich misdragen overigens. Laat ze maar lekker werken. Een kanaal graven of zo. Werk zat!
Maar ja, wat de mensen daar ook over het algemeen zeggen: de verkeerde zijn hier naar toe gekomen. De mensen in die landen zelf zijn over het algemeen hartstikke aardige en leuke mensen.
niet alleen maar verkeerde zijn hierheen gekomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Nou, even ontopic maar voor onze fijne vriend Ritmo: ik haat, om het zo maar te zeggen, de mensen uit Aruba/Suriname/Antillen die zich hier in Nederland misdragen. Deze moet je keihard aanpakken. Net als Nederlanders die zich misdragen overigens. Laat ze maar lekker werken. Een kanaal graven of zo. Werk zat!
Maar ja, wat de mensen daar ook over het algemeen zeggen: de verkeerde zijn hier naar toe gekomen. De mensen in die landen zelf zijn over het algemeen hartstikke aardige en leuke mensen.
vernederlands geloof mequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Provoque het volgende:
Ik ga over 2 weken weer terug naar curacao![]()
Ben benieuwd hoe het geworden is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |