Die heb ik al, dus dat is geen lastige keuze: een andere game dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Red Dead Redemption of een andere game.
Red Dead Redemption>andere gamesquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Red Dead Redemption of een andere game.
Wanneer komt die eigenlijk uit?quote:
Ik ben addictquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef ShevaJB het volgende:
Pleur op met je racegames. Echte bazen spelen Fallout 3, alleen al vanwege de Mini Nuke![]()
Heeft hij nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
Maar dit zijn natuurlijk arcade-racers hè, die TS hier noemt. Wat zijn de goeie racing simulators op de PS3?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef ShevaJB het volgende:
Pleur op met je racegames. Echte bazen spelen Fallout 3, alleen al vanwege de Mini Nuke![]()
Is Grand Turismo niet nog steeds gewoon koning?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
Maar dit zijn natuurlijk arcade-racers hè, die TS hier noemt. Wat zijn de goeie racing simulators op de PS3?
Dan Need For Speed, waar de vangrail je hand- en voetrem vervangt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:21 schreef Lightning87 het volgende:
[..]
Ik wil niet die realistische bullshit, ik wil gewoon keihard gaan en knallen
Dan moet je wachten op Gran Turrismo 5quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ik moet ook kunnen schieten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:22 schreef Viper23rd het volgende:
[..]
Dan Need For Speed, waar de vangrail je hand- en voetrem vervangt.
Ik koop elke maand of elke 1.5 maand een nieuw spelquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:23 schreef joeftw het volgende:
wacht op Gran Turismo 5. Zo van je gaat die pauper spelletjes spelen als GT5 er is![]()
en over 2 maanden trouwens ook F1 2010 van Codemasters (GRID/DiRT) .. ik weet niet of je Formule 1 leuk vind want dan is dit echt een must have. Splitscreen enz...![]()
Ik zeg bewaar je geld voor Maffia 2 (eind augustus), GT5, F1 2010, Call of Duty Black Ops, Fifa 11..
slotje!
Met Split Second kan je inderdaad alleen de omgeving beïnvloeden met power-ups.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb het idee dat split-second iets meer racen inhoudt dan Blur. Bij beide spellen kan je met powerups de tegenstander hinderen, maar bij Split-Second kan je gehinder door de tegenstander meestal wel ontwijken. Ik heb niet het idee dat die zo frustrerend is als Blur.
Ja, natuurlijk ken je die. Maar je moet ze ook kennen, anders kan je ze niet effectief toepassen op je tegenstanders. Het leuke is wel dat je de baan tijdens de race kan transformeren door echt de route aan te passen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef Lightning87 het volgende:
[..]
Met Split Second kan je inderdaad alleen de omgeving beïnvloeden met power-ups.
Zo kan je bijvoorbeeld een vliegtuig neerlaten storten op de weg, waar eventueel een tegenstander rijdt.
Het lijkt mij alleen zo dat wanneer je 10x die baan geraced hebt, je de plekken van al die power-ups wel kent.
Bij Blur is dat niet zo denk ik.
Novemberquote:
Buiten komen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Lightning87 het volgende:
Ik ga voor Blur
Nu het volgende dilemma, in 5 minuten naar de Bart Smit lopen en hem kopen voor 50 euro, of online bestellen voor 41 euro inc verzendkosten?
Ik zou alleen de filmpjes kijken op YouTube, dan hoef je het helemaal niet meer te spelen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Lightning87 het volgende:
Ik ga voor Blur
Nu het volgende dilemma, in 5 minuten naar de Bart Smit lopen en hem kopen voor 50 euro, of online bestellen voor 41 euro inc verzendkosten?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
Razend interessante klacht aangezien ik vrijdag ook een PS3 ga aanschaffen, incluis goeie racegame Hello Kitty Game.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |