uiteraard. Je kunt je op ieder willekeurig moment aanmeldenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:57 schreef Ronnyb het volgende:
is het trouwens mogelijk om je naderhand nog in te schrijven voor een subleague ?
Kan het nl nergens vinden
Ik denk dat je verkeerd kijkt, als in een ronde spelers hebt vervangen dan staan die ergens bij team historie (oid) en daar zie je alle statistieken van de spelers die op enig moment in die ronde in bezit zijn geweest, zodoende staan er veel meer spelers.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:20 schreef foesje het volgende:
ik vraag me af hoe hetkan dat Fc yolanthe nummer 8 in de huidige ranking 19 spelers heeft waarvoor hij punten heeft ontvangen terwijl je er toch maar 11 per ronde kan opstellen.
kan iemand dit mij uitleggen
De betreffende user heeft nog voor de start een aantal wissels gemaakt. Uiteraard worden de punten van de spelers die uit het team zijn gehaald niet meegeteld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:20 schreef foesje het volgende:
ik vraag me af hoe hetkan dat Fc yolanthe nummer 8 in de huidige ranking 19 spelers heeft waarvoor hij punten heeft ontvangen terwijl je er toch maar 11 per ronde kan opstellen.
kan iemand dit mij uitleggen
Heb Koning en Kopic van Heerenveen opeens staan ze wissel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Haal ik El-ackaoui eruit en doe Koning erin. Staat El-a nu wel in de basis en Koning niet..
Waarom staat Djuricic eigenlijk niet in de basis?
Kopic heeft een blessure, dus die was niet geheel onverwacht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb Koning en Kopic van Heerenveen opeens staan ze wissel.
Inderdaad, gewoon een loepzuivere assist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik zeg het maar alvast, maar ik zie dat Sparv niet de assist krijgt voor de goal van Enevoldsen, terwijl hij toch behoorlijk duidelijk de bal naar hem toe schiet. De bal werd nog wel van richting verandert, maar lijkt me toch een assist.
Leek me ook, al is het maar omdat ie ook in m'n manager staat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een loepzuivere assist.
Dat is toch nog niet zeker? Dacht dat ze hem uit voorzorg buiten de selectie hielden na wat knie-klachten en dat ie binnenkort een scan laat maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kopic heeft een blessure, dus die was niet geheel onverwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |