En terecht ook. Het is ook echt een kutreclame.quote:
Leger des heilsquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
"Postal Gold stuurde mij ¤450,-. Dat was echt fantastisch"
Waar zouden ze die C-actrice vandaan hebben gehaald?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef BunnyCookii het volgende:
Dit is inderdaad een kutreclame, echt om je dood aan te ergeren
..
Inderdaad, wat irritantquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:16 schreef Dutchlike het volgende:
"Spul het zakje met uw ongewenste gouden spullen."
Daar irriteer erger ik mij het meest aan, hadden ze geen geld om het even over te doen?
Haha in de OP zeggen dat je je ergert aan 'u hebt' terwijl je zelf typt: 'Ik irriteer me aan'quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef shiftknop het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Postal games![]()
![]()
![]()
Postal film![]()
![]()
Celeron.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef shiftknop het volgende:
Ik speelde dit op mijn Celeron 900MHz, 512MB, Geforce 3 Ti200!
http://binsearch.info/?b=NZBMatrix.com+Presents+-+Postal+2+Fudge+Pack+(WIN+-+OSX+-+LINUX+&g=alt.binaries.mac.games&p=Lean%40pocket.net+(Lean)&max=250quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
Bol.com heeft hem niet.
Ik wil hem wel weer hebben eigenlijk, Postal 2 met alle add-ons!
Jawel, ik begrijp echter niet dat je het een mooie tijd kunt noemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef shiftknop het volgende:
Is goed heer WO Informaticus![]()
U begrijpt niet dat kinderen met een beperkt budget kozen voor Celeron ipv PIII?
Hap ik nou in een trol of snap je het echt niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp echter niet dat je het een mooie tijd kunt noemen.
die film was zo slecht dattie goed wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef shiftknop het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Postal games![]()
![]()
![]()
Postal film![]()
![]()
Huh, waar heb je het over?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Hap ik nou in een trol of snap je het echt niet?![]()
Je bent prototype autist?
Amateurs die dit her-ingesproken hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef Koeketrommel het volgende:
Sorry voor de linkdump, maar hier irriteer ik mij dus zo mateloos aan.
Elke keer wanneer dit op tv is moet ik gauw zappen voordat ik fronsrimpels krijg.
Klacht: Stomme kut reclame, stom kutaccent, en de fout "hebt u" inplaats van "heeft u" maken.
Het ding viel zo vaak uit elkaar dat ze erg veel tijd buiten spendeerden en daar van genoten hebben. Mooie tijd was dat, toen de computer kapot was.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp echter niet dat je het een mooie tijd kunt noemen.
Ongewenst goud?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef Hyundai het volgende:
'Svul het zakje met uw ongewenste goud"
Svul
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef shiftknop het volgende:
Is allang uit, wachten op Postal 3 nu!
Terechte klacht. Kutreclamequote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef Koeketrommel het volgende:
Sorry voor de linkdump, maar hier irriteer ik mij dus zo mateloos aan.
Elke keer wanneer dit op tv is moet ik gauw zappen voordat ik fronsrimpels krijg.
Klacht: Stomme kut reclame, stom kutaccent, en de fout "hebt u" inplaats van "heeft u" maken.
Pardon?quote:Verkoop uw goud aan Postal Pold, en wij smelten uw om en bewerken ze tot nieuwe producten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |