abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2002 @ 14:19:32 #1
28541 Eternity2002
mijn Mitsubishi Colt
pi_4231742
Ik zit in de volgende situatie:
ik heb bijna anderhalf jaar verkering / relatie met een meisje.
alleen dat gaat al vanaf het begin gepaard met ruzies, twijfelen van haar kant etc.
ook is ze erg negatief, over zichzelf en over het leven en nogal puberaal (ondanks dat ze 18 is). Dit laatste is iets waar ik me steeds meer aan erger. een voorbeeld hiervan is bv als ik iets liefs zeg tegen haar dat ik een rotopmerking terugkrijg.
ook wil ze het liefste tv kijken enzo terwijl ik ook graag andere dingen doe. maar dan is ze gelijk beledigt als ik voorstel iets anders te gaan doen.
ze heeft verder vrij weinig zin in dingen en is vreselijk onzeker over zichzelf waardoor bv sex eronder lijdt omdat ze het moeilijk vind om zichzelf te laten zien. (wat onzin is omdat ze er supergoed uitziet vind ik)
verder doe ik alles voor haar, als ze wil winkelen ga ik mee, als ze wil dat ik kom (ik woon btw 35km van haar vandaan) dan kom ik en ik kom ook altijd alleen maar naar haar toe.
ze is in de anderhalf jaar tijd 1x naar mij gekomen. verder haal en breng ik haar altijd.
kortom ik krijg het gevoel dat ik alleen maar voor haar bezig ben en krijg zelf bijna niks terug. geen waardering of iets.
meeste probleem is nog dat ze wel heel veel van me houd en ik van haar maar toch ben ik de laatste tijd echt steeds vaker aan het twijfelen of ik het niet uit moet maken. ik kan echt niet langer doorgaan op deze manier aangezien ik er geestelijk aan onderdoor ga maar ik kan ook niet zonder haar want ik zou haar te erg missen. wat moet ik nou doen? uitmaken of niet. sorry voor het hele verhaal maar moest het ff kwijt. thnx
Wij doden de tijd zoals de tijd ons doodt....
pi_4231767
probeer er over te praten
  zaterdag 18 mei 2002 @ 14:24:49 #3
28541 Eternity2002
mijn Mitsubishi Colt
pi_4231797
heb ik al 10000 keer gedaan, en elke keer belooft ze weer dat ze dingen zal veranderen maar er verandert uiteindelijk niks.
achteraf zegt ze altijd dat ze het wel heeft geprobeerd maar dat het ze het niet kon
pi_4231829
uitmaken... of er mee leven. dat laatste klinkt echter niet als een optie, en veranderen zal ze toch niet. blijft er eigenlijk maar 1 ding over dus, hoe pijnlijk dat ook kan zijn. waarschijnlijk ben je er blij mee als je over die pijn heen bent.

je kan ook eerst tegen haar zeggen dat je overweegt om er mee te stoppen, misschien schrikt ze ineens goed wakker...

zaterdag 18 mei 2002 @ 14:30:14 #5
28541 Eternity2002
mijn Mitsubishi Colt
pi_4231853
heb van de week gezegd dat ik het niet meer zie zitten als ze nier veranderd. ik haal haar vanavond weer op, blijft tot maandag. ik vind het nu wel mooi geweest. als we nog 1x ruzie hebben in het weekend maak ik het uit.:'(
verstandig ?
pi_4231869
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 14:24 schreef Eternity2002 het volgende:
heb ik al 10000 keer gedaan, en elke keer belooft ze weer dat ze dingen zal veranderen maar er verandert uiteindelijk niks.
achteraf zegt ze altijd dat ze het wel heeft geprobeerd maar dat het ze het niet kon
Dan geef je het antwoord zelf eigenlijk al...

10.000 keer gedaan en geen verandering...ik zou zeggen, trek de enige conclusie : kappen ermee.
Zij verandert dus niet en jij pikt het niet : 1+ 1 = uit

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 18 mei 2002 @ 14:36:16 #7
28541 Eternity2002
mijn Mitsubishi Colt
pi_4231900
kan ik alsnog niet zonder haar...
pi_4231939
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 14:36 schreef Eternity2002 het volgende:
kan ik alsnog niet zonder haar...

dan blijf je bij d'r en accepteert haar gedrag...dat is de enige andere optie die overblijft...

Het is een kwestie van afwegen..de leuke momenten tegen de niet leuke momenten..als de balans doorslaat naar de laatste, hou je jezelf voor de gek als je toch doorgaat.

zaterdag 18 mei 2002 @ 14:42:51 #9
28541 Eternity2002
mijn Mitsubishi Colt
pi_4231948
wat zouden jullie doen in mijn geval?
pi_4231958
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 14:42 schreef Eternity2002 het volgende:
Als ze echt niet veranderd en ik me er nogsteeds aan zou ergeren zou ik het uitmaken...
pi_4231971
quote:
Dat weet jij wel, en wij weten dat je toch niet luistert of excuses zoekt om het tegenovergestelde goed te praten... en terecht, het gaat er niet om wat wij zouden doen..het gaat erom wat jij wilt... wij kunnen hooguit zeggen of dat in onze ogen verstandig is..

Wat wil je horen?

pi_4231974
quote:
Precies zoals Milagro zegt.... De relatie afkappen als er geen verandering in zit. Kun je haar niet missen... dan zul je haar moeten accepteren zoals ze is.
  zaterdag 18 mei 2002 @ 14:52:18 #13
28541 Eternity2002
mijn Mitsubishi Colt
pi_4232010
hmm ok bedankt dan voor de reacties, ik denk dat ik het dit weekend nog aankijk en als we weer ruzie hebben dan maak ik het uit en ga ik op zoek naar iemand anders.
  zaterdag 18 mei 2002 @ 21:55:42 #14
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4235867
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 14:52 schreef Eternity2002 het volgende:
hmm ok bedankt dan voor de reacties, ik denk dat ik het dit weekend nog aankijk en als we weer ruzie hebben dan maak ik het uit en ga ik op zoek naar iemand anders.
Die ruzie komt heus nog wel een keer. Leg de beslissing niet buiten jezelf, dan voel je je er later veel beter over
Want ja! Voor deze ruzie was er wel echt een excuus, ze bedoelde het niet zo, misschien reageerde ik ook niet aardig, etc etc...
Sterkte

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')