je kan ook eerst tegen haar zeggen dat je overweegt om er mee te stoppen, misschien schrikt ze ineens goed wakker...
quote:Dan geef je het antwoord zelf eigenlijk al...
Op zaterdag 18 mei 2002 14:24 schreef Eternity2002 het volgende:
heb ik al 10000 keer gedaan, en elke keer belooft ze weer dat ze dingen zal veranderen maar er verandert uiteindelijk niks.
achteraf zegt ze altijd dat ze het wel heeft geprobeerd maar dat het ze het niet kon
10.000 keer gedaan en geen verandering...ik zou zeggen, trek de enige conclusie : kappen ermee.
Zij verandert dus niet en jij pikt het niet : 1+ 1 = uit
quote:dan blijf je bij d'r en accepteert haar gedrag...dat is de enige andere optie die overblijft...
Op zaterdag 18 mei 2002 14:36 schreef Eternity2002 het volgende:
kan ik alsnog niet zonder haar...
Het is een kwestie van afwegen..de leuke momenten tegen de niet leuke momenten..als de balans doorslaat naar de laatste, hou je jezelf voor de gek als je toch doorgaat.
quote:Als ze echt niet veranderd en ik me er nogsteeds aan zou ergeren zou ik het uitmaken...
Op zaterdag 18 mei 2002 14:42 schreef Eternity2002 het volgende:
wat zouden jullie doen in mijn geval?
quote:Dat weet jij wel, en wij weten dat je toch niet luistert of excuses zoekt om het tegenovergestelde goed te praten... en terecht, het gaat er niet om wat wij zouden doen..het gaat erom wat jij wilt... wij kunnen hooguit zeggen of dat in onze ogen verstandig is..
Wat wil je horen?
quote:Precies zoals Milagro zegt.... De relatie afkappen als er geen verandering in zit. Kun je haar niet missen... dan zul je haar moeten accepteren zoals ze is.
quote:Die ruzie komt heus nog wel een keer. Leg de beslissing niet buiten jezelf, dan voel je je er later veel beter over
Op zaterdag 18 mei 2002 14:52 schreef Eternity2002 het volgende:
hmm ok bedankt dan voor de reacties, ik denk dat ik het dit weekend nog aankijk en als we weer ruzie hebben dan maak ik het uit en ga ik op zoek naar iemand anders.
prrrrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |