abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:03:38 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85313723
Alshammer is toch ook wel een fenomeen. Zo lang al aan de top. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85314065
net geen brons dus voor nijhuis
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_85314953
Toch wel een aardige prestatie al met al.
Met Veldhuis of Kromowidjojo was Schreuder waarschijnlijk niet op het podium gekomen.
Wordt nog een mooie strijd wie van die drie naar Londen mogen!
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:42:27 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_85314997
Die Hongaren zijn trouwens ook goed bezig in eigen huis, nu net 2 x een dubbel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_85315364
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:42 schreef chufi het volgende:
Die Hongaren zijn trouwens ook goed bezig in eigen huis, nu net 2 x een dubbel
weinig onverwachtte dubbels overigens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 augustus 2010 @ 18:11:15 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85315847
DSQ Rusland op de 4x100m wisselslag.
GB goud.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 augustus 2010 @ 18:26:40 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85316251
Brons voor de mannen :)
Frankrijk goud. Rusland zilver.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:27:44 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_85316280
Netjes *O*
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:30:51 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85316352
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:26 schreef borisz het volgende:
Brons voor de mannen :)
Frankrijk goud. Rusland zilver.
Netjes. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85316399
Volgens mij qua tijd zo ongeveer de perfecte race voor Nederland toch?
pi_85316423
zeiden ze nou split van 47,32 voor Verschuren?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:36:04 #222
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_85316506
Het valt me op dat ze inderdaad in de breedte gegroeid zijn... Nu zijn er bijna op alle nummers kandidaten en zelfs finalisten .. Wie weet wordt het nog wat in London
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_85316594
In de breedte best goed zonder onze topzwemsters, maar geen goud in het gewone zwemmen is toch wel een beetje jammer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 augustus 2010 @ 18:43:40 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85316720
MEdaillespiegel bij het langebaanzwemmen.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
1     France    8    7    6    21
2     Russia    7    4    1    12
3     GB         6    6    6    18
4     Hungary    6    4    3    13
5     Sweden    3    3    4    10
6     Germany    2    5    2    9
7     Denmark    2    2    2    6
8     Italy    2    0    4    6
9     Norway    1    2    0    3
10     Belarus    1    1    0    2
11     Spain    1    0    3    4
12     Poland    1    0    1    2
13     Netherlands    0    2    4    6
14     Austria    0    2    0    2
15     Faroe Islands    0    1    0    1
15     Ireland    0    1    0    1
15     Romania    0    1    0    1
18     Israel    0    0    2    2
19     Greece    0    0    1    1
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85316806
Frankrijk aan een opvallend goede sportzomer bezig, als je het desastreuze WK voetbal buiten beschouwing laat.

Veel medailles op de EK atletiek, een pak Touretappes en ook hier succesvol.
pi_85319911
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:33 schreef franklop het volgende:
zeiden ze nou split van 47,32 voor Verschuren?
Bazen-split voor hem inderdaad, snelste van de freestylers. :)

En echt rap vergeleken met z'n individuele tijden, als hij dit in de toekomst even laat zien, lekker onder de 48. :P
Jack does it in real time...
  Redactie Sport maandag 16 augustus 2010 @ 00:43:26 #227
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85332941
En daar was ie dan, de medaille, waar ze hun zinnen op hadden gezet! Brons voor Nick Driebergen, Lennart Stekelenburg, Joeri Verlinden en Sebastiaan Verschuren in de finale van de 4x100 meter wisselslag, het laatste zwemnummer van de Europese kampioenschappen in Boedapest, die voor de dertigste keer werden gehouden. Frankrijk was niet te kloppen met 3.31.32, Rusland was ook een maatje te groot (3.33.29), maar met een fraai nationaal record van 3.33.99 kan er vanavond met een gerust hart geproost worden. Alle drie de ploegen zwommen onder het kampioenschapsrecord van 2008 in Eindhoven. Verschuren had op de vrij de snelste split van het veld (47.32), Verlinden op de vlinder de één na snelste split (51.40). Bij de Russen waren er twee overnames van 0.00...

Frankrijk 3.31.32: Lacourt 52.46, Duboscq 59.67, Bousquet 51.84 en Gilot 47.35.
Rusland 3.33.29: Donets 54.19, Sludnov 59.97, Korotyshkin 51.27 en Lagunov 47.86.
Nederland 3.33.99: Nick Driebergen 54.48, Lennart Stekelenburg 1.00.79, Joeri Verlinden 51.40 en Sebastiaan Verschuren 47.32

http://www.zwemkroniek.com
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 16 augustus 2010 @ 00:51:34 #228
109131 crew  sportfreak
pi_85333237
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef Leatherface het volgende:
Frankrijk aan een opvallend goede sportzomer bezig, als je het desastreuze WK voetbal buiten beschouwing laat.

Veel medailles op de EK atletiek, een pak Touretappes en ook hier succesvol.
En Nederland is aan een opvallend zilveren sportzomer bezig

zilver WK voetbal
2x maal zilver EK atletiek
2x zilver EK zwemmen
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:28 #229
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_85343799

waar staat die fotograaf?

meer charmante en minder charmante foto's op:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)K-in-Boedapest.dhtml


-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  Redactie Sport maandag 16 augustus 2010 @ 13:30:09 #230
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85346403
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')