was je in engeland of zit er in nederland ook een HMV??quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:05 schreef ranja het volgende:
Ik heb een paar weken geleden in een HMV gevraagd of al bekend was wanneer het album komt.
Pas in mei
Maar die is nu inmiddels wel te bestellen via cdwow.
Ik was in Londenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Mvnl het volgende:
was je in engeland of zit er in nederland ook een HMV??
In nederland is het Catch You toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Hoorde dat nieuwe nummer op de radio en wist gelijk dat zij het was. Herkenbaar, maar ze moet het niet gaan uitmelken!
Ze heeft inderdaad een heel herkenbare stem, maar het nieuwe album is echt heel erg gevarieerd qua muziek. De 12 nummers zijn allemaal heel anders, maar toch echt Sophiequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Hoorde dat nieuwe nummer op de radio en wist gelijk dat zij het was. Herkenbaar, maar ze moet het niet gaan uitmelken!
Dat is we erg overdreven. Ik ken popsterren die wel iets slimmer zijn met hun nummers. Die scoren daarom dan ook vette nummer 1 hits. Denk aan een Madonna en recent Nelly Furtado.Maar toch... ze heeft een goede eigen sound en de muziek van Sophie Ellis Bextor is wel erg lekkkkkuuurrrrr! En die CD heb ik hopelijk volgende week in huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:20 schreef bladibladibla het volgende:
Volgens mij is er geen echte Sophie, maar ze heeft een bepaalde sound en haar nummers zijn altijd net wat slimmer qua muziek en tekst dan bij de gemiddelde popster.
Me too!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef ranja het volgende:
Ik zit te wachten tot cdwow 'm opstuurt
Maar ja, wel goedkoper dan bij de FRS bijvoorbeeld.
Ik heb dat gevoel echt niet bij Madonna of Nelly Furtado. Hun muziek is niet onaardig, maar ik vind Sophie's muziek dan echt stukken beterquote:Op woensdag 23 mei 2007 04:50 schreef Hapertje het volgende:
Dat is we erg overdreven. Ik ken popsterren die wel iets slimmer zijn met hun nummers. Die scoren daarom dan ook vette nummer 1 hits. Denk aan een Madonna en recent Nelly Furtado.
idemquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:15 schreef Mvnl het volgende:
Is hier toevallig nog iemand die de cd via cdwow heeft besteld?
De mijne is er nog steeds niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |