abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45696442
Wat is Catch you toch een heerlijk nummer.

Ben echt benieuwd naar het nieuwe album.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  zondag 28 januari 2007 @ 21:39:24 #52
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_45772043
Heb de nieuwe single nog niet gehoord... Ben wel heel nieuwsgierig. Haar vorige albums zijn errug leker!
Ga snel op YouTube kijken en luisteren naar de nieuwe SEB.

Sophie Ellis is helemaal top! Geniet nog steeds van die geweldige clips van haar. Murder On The Dancefloor is te gek, heel erg humoristisch!
Lijkt me een geweldig wijf om mee door te zakken!
pi_45794364
Catch you is weer geweldig.. beetje blondie-achtig.. (a la One Way Or Another, die Sophie toevallig ook gecovered heeft).. album moet wel weer goed zijn, vorige 2 waren dik in orde
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_47739676
Heb gisteren Me and my imagination gevonden en ben nu helemaal in de discosfeer
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:05:24 #55
13973 ranja
image means nothing
pi_47739800
Ik heb een paar weken geleden in een HMV gevraagd of al bekend was wanneer het album komt.
Pas in mei

Maar die is nu inmiddels wel te bestellen via cdwow.
pi_47751908
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:05 schreef ranja het volgende:
Ik heb een paar weken geleden in een HMV gevraagd of al bekend was wanneer het album komt.
Pas in mei

Maar die is nu inmiddels wel te bestellen via cdwow.
was je in engeland of zit er in nederland ook een HMV??
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:47:35 #57
13973 ranja
image means nothing
pi_47752314
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Mvnl het volgende:

was je in engeland of zit er in nederland ook een HMV??
Ik was in Londen
  zondag 22 april 2007 @ 15:20:27 #58
82036 AstroStart
http://www.mushroomkingdom.nl
pi_48599860
Today The Sun's On Us wordt waarschijnlijk haar derde single.
De grootste Super Mario fansite van Nederland: Mushroom Kingdom.
pi_49393999
De clip voor Me and my imagination

Ben heel benieuwd naar het complete album dat komende maandag uitkomt
pi_49458034
ik heb het album vandaag vast gekocht/besteld op cdwow (maar 12 euro )
Ben benieuwd maar kan eigenlijk niet missen..
(ik vond Shoot From The Hip in eerste instantie zwaar tegenvallen maar ben het op den duur erg gaan waarderen, en Read My Lips vind ik helemaal erg geslaagd)
pi_49458123
Hoorde dat nieuwe nummer op de radio en wist gelijk dat zij het was. Herkenbaar, maar ze moet het niet gaan uitmelken!
pi_49458429
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Hoorde dat nieuwe nummer op de radio en wist gelijk dat zij het was. Herkenbaar, maar ze moet het niet gaan uitmelken!
In nederland is het Catch You toch?
(aangezien in de UK net een ander 'nieuw nummer' uit is)

Ik vind Catch You qua sound helemaal niet zo overduidelijk SEB.. Hij lijkt wel een beetje op haar One Way Or Another-cover van een paar jaar terug, maar Me & My Imagination vind ik veeel meer 'standaard Sophie'. Neemt niet weg dat ik ook gelijk hoor dat het Sophie is bij Catch You, maar da's vooral vanwege haar stem/accent
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:59:21 #63
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_49460194
Dat optreden op Koninginnedag Museumplein jongstleden: zielig dat het geluid zat te kutten. Maar op een gegeven moment werdt ze echt pissig waardoor ik rillingen door mijn lijf kreeg. Jammer, want haar liedjes waren wel leuk, ondanks de backing tape.

Zie anders het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=c3aZY71NhwU
pi_49647126
Heb het album een uur geleden gekregen en ik ben nu helemaal in de hogere discosferen. Geweldig album!
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Ze heeft inderdaad een heel herkenbare stem, maar het nieuwe album is echt heel erg gevarieerd qua muziek. De 12 nummers zijn allemaal heel anders, maar toch echt Sophie
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:15:44 #65
13973 ranja
image means nothing
pi_49649248
Ik zit te wachten tot cdwow 'm opstuurt
Maar ja, wel goedkoper dan bij de FRS bijvoorbeeld.

Overigens, wat is de echte Sophie? Op haar eerste album staan ook al heel verschillende nummers. By Chance of Is It Any Wonder zijn toch anders dan een Murder on the Dancefloor. Ik had wel de eerste keer dat ik Catch You hoorde het idee van 'yes, ze is weer terug'. In vergelijking met haar 2e album bedoel ik dan, die viel toch tegen. Maar het album van Theaudience en Read My Lips blijven toch geweldig en met Catch You als eerste single verwacht ik ook een erg goed nieuw album.
pi_49649444
Ik had hem bij bol.com besteld, voor ¤15,99 en levering de volgende dag. Wel nog ¤2 verzendkosten, maar door ook het nieuwe Maroon 5 album te bestellen viel dat weer mee
Ik hoop dat je hem snel krijgt

Volgens mij is er geen echte Sophie, maar ze heeft een bepaalde sound en haar nummers zijn altijd net wat slimmer qua muziek en tekst dan bij de gemiddelde popster.
pi_49673144
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:20 schreef bladibladibla het volgende:

Volgens mij is er geen echte Sophie, maar ze heeft een bepaalde sound en haar nummers zijn altijd net wat slimmer qua muziek en tekst dan bij de gemiddelde popster.
Dat is we erg overdreven. Ik ken popsterren die wel iets slimmer zijn met hun nummers. Die scoren daarom dan ook vette nummer 1 hits. Denk aan een Madonna en recent Nelly Furtado.Maar toch... ze heeft een goede eigen sound en de muziek van Sophie Ellis Bextor is wel erg lekkkkkuuurrrrr! En die CD heb ik hopelijk volgende week in huis.
Nothing takes the past away like the future!
pi_49675223
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef ranja het volgende:
Ik zit te wachten tot cdwow 'm opstuurt
Maar ja, wel goedkoper dan bij de FRS bijvoorbeeld.
Me too!!!
Kan soms wel ff duren bij cdwow maar 12 euro is idd een leuke prijs, én inclusief 2 bonustracks die er in nederland niet opstaan
pi_49677923
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 04:50 schreef Hapertje het volgende:
Dat is we erg overdreven. Ik ken popsterren die wel iets slimmer zijn met hun nummers. Die scoren daarom dan ook vette nummer 1 hits. Denk aan een Madonna en recent Nelly Furtado.
Ik heb dat gevoel echt niet bij Madonna of Nelly Furtado. Hun muziek is niet onaardig, maar ik vind Sophie's muziek dan echt stukken beter
pi_49678659
Kom op zeg... je kan een Like A Prayer of Frozen toch niet tegenover een Murder On The Dancefloor zetten! Of een Billy Jean tegenover een Get Over You...
Nothing takes the past away like the future!
pi_49678895
Dan noem je met Lika A Prayer en Frozen ook wel twee nummers waar ik een absolute schijthekel aan heb, dus dan zou ik nog altijd voor Murder on the Dancefloor en Get Over You kiezen

Ik heb trouwens nooit gezegd dat Sophie de beste is op het gebied van popmuziek, maar naar mijn mening behoort ze wel bij de beste in haar vakgebied. Voor mij staat ze boven Madonna. Misschien niet qua shock-waarde, maar qua vocale capaciteiten zeker.
  zondag 27 mei 2007 @ 17:07:35 #72
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49824359
Er is een review van haar album verschenen op de FP: CD: Sophie Ellis-Bextor - Trip the Light Fantastic
  zondag 27 mei 2007 @ 22:46:44 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_49835281
Ik vind die nieuwe muzikale koers toch een beetje jammer. Haar eerste album met die discosound blijft wel favoriet.
pi_50035783
Is hier toevallig nog iemand die de cd via cdwow heeft besteld?
De mijne is er nog steeds niet
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:52:38 #75
13973 ranja
image means nothing
pi_50041784
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:15 schreef Mvnl het volgende:
Is hier toevallig nog iemand die de cd via cdwow heeft besteld?
De mijne is er nog steeds niet
idem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')