quote:
Zonder deze dingen deze morgenquote:Met koekiemonsters en vroege ochtendseks
Geen last van op momentquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:41 schreef GameBabe het volgende:
Ross die TTNu moet ik weer de hele dag aan seks denken...
![]()
Wie begon er nou over niet alleen slapen het vorige topic?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:41 schreef GameBabe het volgende:
![]()
En Kroesje, ik ken je niet zo goed hoor
Dat zal dan de eerste echte kind van mijzelf zijn, ondanks ik al papa ben van een stiefzoon.quote:
Als je je posts erop nahoudt rest meer de vraag wanneer niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:41 schreef GameBabe het volgende:
![]()
Hoe doe je dat...quote:
Goede vraagquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Als je je posts erop nahoudt rest meer de vraag wanneer niet.
Respect, dat lijkt me echt moeilijk om een stiefkind te hebben. Op die manier zit je heel je relatie lang nog altijd aan "de ex" van je vriendin/vrouw vast. Weet niet of ik dat zou kunnen eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat zal dan de eerste echte kind van mijzelf zijn, ondanks ik al papa ben van een stiefzoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen overigens!
Gisteren knieoperatie gehad dus moet er echt even niet aandenkenquote:
Dat valt gelukkig wel mee, haar ex kijk nooit naar zijn 3 kinderen om die hy bij 3 verschillende vrouwen heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Respect, dat lijkt me echt moeilijk om een stiefkind te hebben. Op die manier zit je heel je relatie lang nog altijd aan "de ex" van je vriendin/vrouw vast. Weet niet of ik dat zou kunnen eigenlijk
Aah, lekker. Weet ik wat er eventueel aan gaat komen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Tain het volgende:
Gisteren knieoperatie gehad dus moet er echt even niet aandenken
Stukje meniscus en een hoop littekenweefsel is weggehaald dus het voelt een beetje beurs aan
I knowquote:
Zijn toch maar drastische maatregelen om je libido te beperkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Gisteren knieoperatie gehad dus moet er echt even niet aandenken
Stukje meniscus en een hoop littekenweefsel is weggehaald dus het voelt een beetje beurs aan
Dat soort mannenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig wel mee, haar ex kijk nooit naar zijn 3 kinderen om die hy bij 3 verschillende vrouwen heeft.
Dat ligt maar net aan de situatie bij mij. Sommige vaders kijken niet naar hun kinderen om, anderen kunnen nog steeds op een normale manier die dingen afspreken. Het is niet altijd haat en nijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Respect, dat lijkt me echt moeilijk om een stiefkind te hebben. Op die manier zit je heel je relatie lang nog altijd aan "de ex" van je vriendin/vrouw vast. Weet niet of ik dat zou kunnen eigenlijk
Het gaat me er meer om dat er altijd een derde persoon in je relatie betrokken is. Nouja vierde als je het kind meerekent natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de situatie bij mij. Sommige vaders kijken niet naar hun kinderen om, anderen kunnen nog steeds op een normale manier die dingen afspreken. Het is niet altijd haat en nijd
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Mag ik hier even mijn vraag kwijt
Iemand wel eens besteldl via de volgende site?
https://shop.strato.com/epages/62060817.sf/seckBeptwYR1u_/
Is deze site betrouwbaar??
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-115.htmlquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je welquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Zou kijken via www.budgetgaming.nl betrouwbare overzichts site van internetwinkels binnen Nederland.
Een baan, een kleine.... Lekkere week voor jequote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef badboynova het volgende:
het is nu zeker, de dokter heeft het nu bevestigd met een test "WE WORDEN ECHT PAPA NOVA"
Van harte BBNquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef badboynova het volgende:
het is nu zeker, de dokter heeft het nu bevestigd met een test "WE WORDEN ECHT PAPA NOVA"
Ook ik ken de site niet of mensen die er wat gekocht hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Het heeft natuurlijk ook met mijn leeftijd te maken, nog 1 jaartje en dan ben ik 30. De kans dat de vrouw in kwestie al een kind heeft word natuurlijk alleen maar groter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat er altijd een derde persoon in je relatie betrokken is. Nouja vierde als je het kind meerekent natuurlijk
Maar ik vind het knap
Nu moet ik alleen nog de staatsloterij winnen, ik ga straks maar gelijk een paar loten kopen voor dat deze super week voorbij isquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een baan, een kleine.... Lekkere week voor je
Wederom gefeliciteerd kerel
Geluk kan dan niet op als dat er ook nog bij komt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:01 schreef badboynova het volgende:
Nu moet ik alleen nog de staatsloterij winnen, ik ga straks maar gelijk een paar loten kopen voor dat deze super week voorbij is![]()
Ik moet dan wel hopen dat dit niet al het geluk is dat ik in mijn leven nog tegoed heb, want anders word het erg lastig als al mijn geluk eind van de week op is voor de rest van mij levenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Geluk kan dan niet op als dat er ook nog bij komt.
KAAAAAAAAHN?quote:
Ik heb al besteldquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog nooit van gehoord C_A, geen idee of ze te vertrouwen zijn...!
Ben ik weerquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gefeliciteerd nova
Beetje laat, maar wel gemeend
QFT!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een baan, een kleine.... Lekkere week voor je
Wederom gefeliciteerd kerel
Misschien kan The Games Factory nog een doorstart maken oid... Ik denk namelijk dat een fairytale fights-variant voor de iPad het best goed zou doen! Zijn natuurlijk al soortgelijke games te vinden maar FTF heeft wel toffe settingquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:55 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)files-for-bankruptcy
Playlogic dus officieel failliet
Dude, Delta Force was geniaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Eindelijk. Krijgen we niet meer van die baggerale abominaties als de Delta-Force franchise. Kolere, wat een buggy klotegames waren dat
Zo geniaal als het A-team is jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude, Delta Force was geniaalHeb 1 en 2 echt kapot gespeeld
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo geniaal als het A-team is ja
De vijand schoot vrijwel altijd mis, en ze deden geen fuck als je niet in het gezichtsveld van de vijand lag
(Terwijl in de meeste games de vijand DIRECT reageert met versterking, een alarm of een Mission Failed)
van mij welquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dring zomaar jullie SC binnenMag dat wel
Pff, tuurlijk nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
En met foto'squote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pff, tuurlijk nietToestemming dient aangevraagd te worden bij minstens drie vaste SC'ers via PM
zie pmquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pff, tuurlijk nietToestemming dient aangevraagd te worden bij minstens drie vaste SC'ers via PM
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 11:33:01 ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Voor jouw maar 2 sc'ers aangezien ik al toestemming gegeven heb
Je bent welkom hoor, just kiddingquote:
Ik ben veiligquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, just kidding
Maar alsnog blijven die mannen een risico
Hoe kunnen wij het raden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen
Wat is dat wat ik in mijn mailbox verschijnen zie
Enl4rg3 y0ur p3n1s?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen
Spamquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen
Ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, just kidding
Maar alsnog blijven die mannen een risico
Ga jij eens het nieuws op de index verversenquote:
Moet ik 1000 euro contant meenemen om de erfenis mee te krijgen?quote:
En ik ga eerst checken wie er komt voordat ik mijn stewardessenpakje aantrek, sommige mensen vertrouw ik echt niet op dat puntquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
Tevens, vind je dat thema op die dag niet een beetje smakeloos Ross? Een klein knagend gevoel?
Poit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ik ga eerst checken wie er komt voordat ik mijn stewardessenpakje aantrek, sommige mensen vertrouw ik echt niet op dat punt
Mwoah nee, dat moet ondertussen toch wel kunnen vind ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
Tevens, vind je dat thema op die dag niet een beetje smakeloos Ross? Een klein knagend gevoel?
oh nice bonusquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah nee, dat moet ondertussen toch wel kunnen vind ik
Plus ik weet dat een aantal leuk uitziende dames als stewardessen waren tijdens carnaval, dus die komen gegarandeerd in hun pakjes
Win-Win
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah nee, dat moet ondertussen toch wel kunnen vind ik
Plus ik weet dat een aantal leuk uitziende dames als stewardessen waren tijdens carnaval, dus die komen gegarandeerd in hun pakjes
Win-Win
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Er wonen dus toch knappe meiden in Engeland
Geen idee of ze zo'n pakje heeft, maar ik ga haar wel aansporen jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]toevallig niet dat ene meisje waarvan ik de naam niet meer weet maar die wel op mn netvlies gebrand staat?
Lekker zwaar zeker?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag stukje geschiedenis binnen gekregen
Paintball marker uit 1980 of ouder (is niet geheel onbekend) helemaal uit messing!
[ afbeelding ]
Jup!quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Bedanktquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ik ga eerst checken wie er komt voordat ik mijn stewardessenpakje aantrek, sommige mensen vertrouw ik echt niet op dat punt
Er komen dus ook nog een paar vrouwen uit jou vriendenkring? Moet echt mijn piloot bril gaan zoekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee of ze zo'n pakje heeft, maar ik ga haar wel aansporen jaMaar die komt vast wel weer ja
Jonge, het is hier heul geen MSNquote:
Heb ik ook niet op het werkquote:
Die game is ook doodgebloed in de media toch?quote:
Je was op pagina 1 al binnen geslopen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Is het wat? vond aan de demo niet veel namelijk.quote:
Dat had ik de eerste keer ook, omdat ik dacht dat je alleen op dat ene kleine stukje grond wat dingen kapot kon schieten. Later ontdekte ik pas dat je hele lappen grond kunt verkennen en uitzoekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Je was op pagina 1 al binne geslopen.
[..]
Is het wat? vond aan de demo niet veel namelijk.
Tuurlijk! Ik ga echt niet alleen Fokkerts uitnodigen hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er komen dus ook nog een paar vrouwen uit jou vriendenkring? Moet echt mijn piloot bril gaan zoeken
Dat zullen dus meer extra dames moeten wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Tuurlijk! Ik ga echt niet alleen Fokkerts uitnodigen hoorZeker ook nog wat andere jongens en dames om de hoeveelheid nerderigheid wat te temperen
more meat for Poitquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zullen dus meer extra dames moeten worden
Geen probleem schatjuuuuhhhquote:
Dat klopt, het waren verlate excusesquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Je was op pagina 1 al binnen geslopen.
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt, het waren verlate excuses
Fixedquote:
Ik wil best als bal verkleed komen om de nerderigheid te temperenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik ga echt niet alleen Fokkerts uitnodigen hoorZeker ook nog wat andere jongens en dames om de hoeveelheid nerderigheid wat te temperen
Eigenlijk nooitquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie erg serieus trouwens???
Iedereen is een malloot, behalve Flodder, hij is legitquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben altijd doodserieusquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Flodder was toch een kloon van een kloon van een kloon.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Iedereen is een malloot, behalve Flodder, hij is legit
Ow gelukkig ben ik niet de enige nieuwe...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef SevD het volgende:
[..]
Hoi, ik ook![]()
Althans, ik postte eigenlijk noot in SC-topics
Gelukkig maar , want ik ben gek somsquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iedereen is een malloot, behalve Flodder, hij is legit
Heb je kort, vlot en pittig haar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar , want ik ben gek soms
Hallo je kan toch mijn fobo checken... dan had je kunnen zien dat ik dat allemaal niet heb...quote:
Hij kickt op jongens met kort vlot en pittig haar en is bang van meisjes. Dus daarom hoopt hij dat... laat ook maar....quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallo je kan toch mijn fobo checken... dan had je kunnen zien dat ik dat allemaal niet heb...
Lang golvend blond haar![]()
Hoezo?
Kort en pittig is te sexy, wist je dat niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallo je kan toch mijn fobo checken... dan had je kunnen zien dat ik dat allemaal niet heb...
Lang golvend blond haar![]()
Hoezo?
ik zit op me werk, kan ik deze veilig openen??? Denk het niet zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kort en pittig is te sexy, wist je dat niet?
Bron Kijk mij eens sexy poseren! #2
Bazentopicquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kort en pittig is te sexy, wist je dat niet?
Bron Kijk mij eens sexy poseren! #2
thx voor de uitleg...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:00 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Hij kickt op jongens met kort vlot en pittig haar en is bang van meisjes. Dus daarom hoopt hij dat... laat ook maar....
Heb hier al veel te veel gepost
Ik denk dat dat topic nergens geschikt is om te openenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit op me werk, kan ik deze veilig openen??? Denk het niet zeker
Ik hou niet van kort en pittig... ik wil niet te sexy zijn, eigenlijk ben ik een heel lief meisje
okquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik denk dat dat topic nergens geschikt is om te openen
Als je hem zou openen snap je wel meteen waarom je NOOIT een kort en pittig kapsel wilt nemen
Gelukkig kan ik veel hebben, veel maar niet allesquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik vervelend ben moeten jullie het zeggen he.... dan ga ik ergens afkoelen in een hoekje
Ik kan alleen vervelend worden als ik aangeschoten benquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik veel hebben, veel maar niet alles
Tot nu toe hoef je van mij nog niet naar het hoekje hoor
Ja duhquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alleen vervelend worden als ik aangeschoten ben
Maar dat kan jij weten volgens mijOf viel dat mee toen??? Met Gears
Toen was ik niet aangeschoten, toen was ik dronken
jaaaaa gezellig was het welquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ja duhik werd toen dronken van halve fles Jack Daniels
Toen moest ik ook zo nodig fles champagne lostrekken die ik al ruim 3 jaar had
De helft ging de volgende dag door de gootsteen. Ach het was toch maar een relatiegeschenk
Ze wouden de omzet paracetamol natuurlijk omhoog krijgen
Maar het was juist super gezellig
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
proobeer dze maar eens op te lossen
Dat zal wel uit de Lost Levels zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
Hangt er vanaf natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is nooit zo ingewikkeldquote:
Nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is nooit zo ingewikkeldTerugkomen naar de friend zone, dat is lastig...
Ik kan het weten!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Wellicht afhankelijk van de intensiteit en frequentie...maar seks met vrienden van het andere geslacht is toch wel iets om te ontwijken denk ik..quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Gelukkig welquote:
Ik heb dan ook geen ervaring met meerdere malen seks met dezelfde vriendin (buiten een relatie dan uiteraardquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wellicht afhankelijk van de intensiteit en frequentie...maar seks met vrienden van het andere geslacht is toch wel iets om te ontwijken denk ik..
Maar 1 steekproef is geen steekproef zeg ik als statisticusquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen ervaring met meerdere malen seks met dezelfde vriendin (buiten een relatie dan uiteraard)
Ja dag, Rossdale heeft wel degelijk gestoken, misschien zelfs geproefd! Telt dus wel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar 1 steekproef is geen steekproef zeg ik als statisticus
Dus 1x is geen issue nee
Waarom zouden wij dit willen weten jongens? Seks tussen SC-ersquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dag, Rossdale heeft wel degelijk gestoken, misschien zelfs geproefd! Telt dus wel!
Heb ik iets gemist tijdens de terugreis?quote:
Hebben jullie GAMSC-ers seks met elkaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dit willen weten jongens? Seks tussen SC-ers
Ik ben niet zo van seks met andere mannenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben jullie GAMSC-ers seks met elkaar
Wanneer is de eerstvolgende meet![]()
Te weinig dames binnen de SCquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn hier niet om over saaie dingen als games te praten hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zitten hier toch ook dames?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van seks met andere mannen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We zijn hier niet om over saaie dingen als games te praten hoor
En vrijdag
Koei op het moment, maar wij werken ze allemaal wel af hoor, geen zorgenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel dames zijn er dan?
GameBabe en???
Koei is hier ook vrijwel nooit. Dus jij bent eigenlijk de enige vrouw.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Koei op het moment, maar wij werken ze allemaal wel af hoor, geen zorgen
En summerbreeze en lanikoekje, maar die zijn al een tijdje mia
Yeah maar daar zijn SC'ers niet voor uitgenodigd, alleen crüquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Vrijdag al??? ow dat is die meet waar Phenoheen gaat?
Ik ben nieuw, dus ik durf nog niet...
Jijquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar daar zijn SC'ers niet voor uitgenodigd, alleen crü
EN DAT NADAT IK JARENLANG MN HART EN ZIEL IN DEZE KUTSITE HEB GESTOKEN!!!!111eins
Ik deed gewoon Gamer_V na!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jijje hebt nooit ene flikker uitgevoerd.
Valiant is dan ook gewoon gaafquote:
Yeah ik ook! Potdorie! Negatievelingen! Ik ga Iteejer op dit topic afsturen voor n beetje positiviteit!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Gamer_V het volgende:
Het was wel een beetje jammer, die tijden dat mensen aan het bitchen waren dat ik geen reet deed. Ik heb er ook veel tijd ingestoken, ja.
Polls bro, polls!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik denk dat ik de enige was die echt geen fuck deed.
Ik ben zo lovable, dus tja, waarom zou ik
Patatquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:30 schreef GameBabe het volgende:
Zo tijd om naar huis te gaan, maar eerst patat scoren op het station
Wat hebben jullie vrijdag dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar daar zijn SC'ers niet voor uitgenodigd, alleen crü
EN DAT NADAT IK JARENLANG MN HART EN ZIEL IN DEZE KUTSITE HEB GESTOKEN!!!!111eins
Disjfa...quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die laatste kon echt nietquote:
quote:BioWare's Greg Zeschuk has said that 10 million sales constitutes a hit in the console market.
Speaking to Videogamer, the co-founder of the Mass Effect and Dragon Age studio said that the team hopes its big MMO release for Electronic Arts, Star Wars: The Old Republic, reaches that figure.
"We need to sell 10 million units," he said. "That's actually the new target, right? We do top 10 games, our stuff is quite successful. I know Mass [Effect 2] is number eight so far this year, in North America."
"Sometimes I'm facetious when I say some of those things, knowing that we can sell a few million but seeing that someone else can sell 25. You're kinda like, 'Well, that's a hit!' We always joke that if we only do half as well as Blizzard on Star Wars: The Old Republic, we'll be quite satisfied. We've been very fortunate."
Zeschuk added that he knows the team is in a fortunate position, able to create blockbuster games backed by the marketing muscle of owner EA.
"I think we know how lucky we are. When we're saying that, we always know that we're super-fortunate that we have a nice combination of things going on - really great support from EA, a budget to make great big giant games. We recognise that in a sense it's a privileged position we're in."
Last month Zeschuk warned smaller developers that working on triple-A projects was too risky, with only the studios at the top are able to succeed in an expensive and competitive market.
"It's more competitive than it's ever been, it's more dangerous than it's ever been," Zeschuk told attendees of the Develop Conference in Brighton. "Right now it's precisely the wrong thing to chase."
Ik kom ook wel aardig in de buurt denkquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja heel lekker, heb weer een flinke dosis dopamine in het koppiequote:
Kees? OK, dat is wel een verrassing.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:18 schreef GameBabe het volgende:
Ja heel lekker, heb weer een flinke dosis dopamine in het koppie
Zo nog wat groens naar binnen schuiven en klaar is kees
Pardon?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nou, nog 34 jaar wachten en je kunt je bij die groep voegenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
WTF-programma op NED3
japanners die 50 zijn en nog maagd zijn en vrouwen die al 20 jar zonder seks zitten
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou, nog 34 jaar wachten en je kunt je bij die groep voegen
Volgens mij is het al best vaak gebeurd als de roddels kloppen :pquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pardon?Nikste seks tussen SC'ers
Nouja ik weet wel mensen maar ik distantieer me daarvan
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij is het al best vaak gebeurd als de roddels kloppen :p
Die situatie heb jij wel vaker toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
Onderwerp natuurlijkquote:
BOEMquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou, nog 34 jaar wachten en je kunt je bij die groep voegen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij is het al best vaak gebeurd als de roddels kloppen :p
En waarom zou dat verkeerd zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben gvd net pas thuis. Was ff bij familie, hadden ze het erover dat de kat kreupel liep. Dus ff kijken waar ie was, lag ie in de sloot.
Nja eruit halen ging dus niet, dus moeten lokken met kaas. Toch in een bak kunnen krijgen en naar de dieren arts er mee.
Daar kreeg ik al te horen dat de kat gebeten was door een andere kat, en dat er een flinke ontsteking was.2 spuitjes en een kuurtje.
Had dus ook anders kunnen lopen. En het mooiste is nog dat het een kat is die ooit aan is komen lopen. Waarschijnlijk door mensen uit de auto gezet. Jammer misschien van de 45 euro, maar goed dan maar een keer minder bier of games
ZO'N GROTE VUURBAL JONGUH! BAM!quote:
Ja tochquote:
Omdat seks voor het huwelijk echt een schande isquote:
Liegbeestquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja tochPlayers alom hoor, die nerds hier
[..]
Omdat seks voor het huwelijk echt een schande is
Ok laten we het anders formuleren:quote:
1ste puntje klopt, 2de ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok laten we het anders formuleren:
Seks zonder gevoelens leidt niet tot verlichting en is daarom een verspilling van energie
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1ste puntje klopt, 2de ben ik niet met je eens.
En charmed angel, laptop had nog een ander account open staan. Maar hoi terug op je foto boek
Blond zekerquote:
Tsjaaa wat maakt het uit.. je nicht of niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50% kans op regen zo te zien. Dus ik verwacht het ook niet dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:06 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Weinig strand zondag als ik het zo zie
Bijna heel juni is 25+ graden geweestquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:16 schreef Morthill het volgende:
ja, het is een typisch NL'se zomer aan het worden. Temperaturen rond de 20 graden en regelmatig regen. Dat zijn de voorspellingen voor de komende 14 dagen.
Wat nou warmste zomer ooit
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:
En in augustus + september kan het zeker nog boven de 30 graden uitkomen
juni is maar voor een klein deel zomer en juli is de hele maand zomer. Dus tot op heden is het geen bijzonder warme zomer oid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna heel juni is 25+ graden geweestEn in augustus + september kan het zeker nog boven de 30 graden uitkomen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:Leeftijdsverschil, haar ouders doen moeilijk
het komt hier met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
50% kans op regen zo te zien. Dus ik verwacht het ook niet dan.
inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:Leeftijdsverschil, haar ouders doen moeilijk
Ouders die je ontlasting checken ook nog:')quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:19 schreef Morthill het volgende:
[..]ik moest al lachen na de eerste alinea
hier schijnt de zonquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
het komt hier met bakken uit de lucht
goedemorgen trouwens
quote:Het voelt een beetje alsof ik een zwarte jood ben die bij de KKK wil gaan.
Had je ook maar iets anders verwacht dan? 80% van de posters op de FP mogen nog niet eens stemmen, waarom uberhaupt de moeite nemen om een discussie aan te gaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:
het valt me weer op hoe typisch mensen zijn. Die discussie over de Talibaan die blij zijn met de PvdA. Mensen roepen continu dingen over de Talibaan, waarom ze zo slecht zijn, die gewoon totaal niet waar zijn
Maar het is wel waar de mening op gebaseerd is dat die lui evil zijn en ons willen onderdrukken.
Het internet, waar je totaal niet hoeft te weten waar je over praat om toch gelijk te kunnen hebben
Geen flauw ideequote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je ook maar iets anders verwacht dan? 80% van de posters op de FP mogen nog niet eens stemmen, waarom uberhaupt de moeite nemen om een discussie aan te gaan?
Gohquote:
Gisteren My name is Bruce gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Er komt een Burn Notice film! Een prequel over het personage van Bruce Campbell
Het mooiste vind ik nog wel dat al die idioten die jarenlang riepen dat we weg moesten uit Afghanistan en zichzelf rechts noemden en links zo kut vonden, nu blijkbaar spontaan voor de missie zijnquote:
quote:Wat Morthill zegt heb ik al eens gelezen. Het lijkt er op dat ie weet waar ie over praat.
Consequent zijn in dingen afzeiken is blijkbaar heel moeilijk voor de meeste fokkertjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog wel dat al die idioten die jarenlang riepen dat we weg moesten uit Afghanistan en zichzelf rechts noemden en links zo kut vonden, nu blijkbaar spontaan voor de missie zijnTerugtrekken is nu ook al slecht, want de Taliban is er blij mee
.
Vandaag is echt fout jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:35 schreef Reintji het volgende:
Het foute uur bij Q-Music is echt fout...
Dat is meer dan je kan zeggen van de meeste FOK!kersquote:
Ik ben echt enorm links en was ook tegen het terugtrekken, en nu weer iedereen huilen als ze dan toch kappen om wat centen te besparen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog wel dat al die idioten die jarenlang riepen dat we weg moesten uit Afghanistan en zichzelf rechts noemden en links zo kut vonden, nu blijkbaar spontaan voor de missie zijnTerugtrekken is nu ook al slecht, want de Taliban is er blij mee
.
Het is nu allang geen militaire actie meer, het is ontwikkelingshulp met hindernissen, En ja het is een enorme klotesituatie en ja de VS has dun goofed, maar als we kunnen helpen, waarom niet. Het zal die mensen daar geen reet schelen wie wat heeft gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap sowieso niet wat europese militairen daar moeten. Nazorg geven voor de teringzooi die de VS heeft aangericht? De VS had daar uberhaupt niets te zoeken, anders dan pure wraak op 1 terroristiche cel die zich vermoedelijk in dat land schuil hielden
Militairen in Irak snap ik wel, want NL heeft zelf ingestemd met een inval en er op die manier indirect voor gezorgd dat het land zo instabiel als de nete is geworden.
De militairen zelf vinden het ook zonde dat ze daar weg moetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is nu allang geen militaire actie meer, het is ontwikkelingshulp met hindernissen, En ja het is een enorme klotesituatie en ja de VS has dun goofed, maar als we kunnen helpen, waarom niet. Het zal die mensen daar geen reet schelen wie wat heeft gedaan.
Bijvoorbeeld het opleiden van politie e.d. lijkt wel zoden aan de dijk te zetten daar, ik vind het dan ook zonde dat we daar mee stoppen.
Genoeg die het niet zonde vinden hoor. Lees voor de grap eens wat interviews, juist degene die moesten vechten snappen totaal niet wat we daar doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
De militairen zelf vinden het ook zonde dat ze daar weg moeten
Ja, en soms nog steeds.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef SevD het volgende:
Iemand hier die World in Conflict gespeeld heeft??
Preciesquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Willen ze die hulp uberhaupt wel? Wat zou jij er van denken als de japanners hier met militaire troepen zouden binnenvallen, de regering afzetten, door hen goedgekeurde mensen op hoge posities zouden zetten en dan Nederland gaan helpen om dingen net zo netjes, respectvol en punctueel te laten verlopen als in hun eigen land?
Goede bedoelingen, maar niemand die er op zit te wachten
Dat zullen er ook wel een hoop zijn idd. Ligt net aan welke media welke interviews hebben geplaatst.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Genoeg die het niet zonde vinden hoor. Lees voor de grap eens wat interviews, juist degene die moesten vechten snappen totaal niet wat we daar doen.
Wat een onzinnige vergelijking.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Willen ze die hulp uberhaupt wel? Wat zou jij er van denken als de japanners hier met militaire troepen zouden binnenvallen, de regering afzetten, door hen goedgekeurde mensen op hoge posities zouden zetten en dan Nederland gaan helpen om dingen net zo netjes, respectvol en punctueel te laten verlopen als in hun eigen land?
Goede bedoelingen, maar niemand die er op zit te wachten
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Wat een onzinnige vergelijking.
En als wij in een land leefde zonder politiemacht, berovingen, extreme corruptie en complete chaos dan mogen die Jappen hier best wel komen meehelpen. Domo Arigato!
Voor de inval van de VS was dat er allemaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Wat een onzinnige vergelijking.
En als wij in een land leefde zonder politiemacht, berovingen, extreme corruptie en complete chaos dan mogen die Jappen hier best wel komen meehelpen. Domo Arigato!
Ik praat die invasie ook niet goed, ik heb zelfs actief geprotesteerd tegen de oorlog, het heeft geen zin om daarom nu niet te helpen waar het nodig is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:57 schreef Morthill het volgende:
[..]dat was Afghanistan ook niet voor de invasie door Amerika. Vergelijking is net zo krom, want voor de invasie was het een erg stabiel land.
Ja, daar ligt het aan, de mediaquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zullen er ook wel een hoop zijn idd. Ligt net aan welke media welke interviews hebben geplaatst.
Je geeft argumenten waarom de invasie goed zou zijn. Maar in feite zijn alle problemen van nu terug te brengen naar de Amerikaanse invasie. Er is geen corrupte regering die opgedoekt moest worden, geen land dat in chaos verkeerde etc. Dat is allemaal dankzij het briljante Westen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik praat die invasie ook niet goed, ik heb zelfs actief geprotesteerd tegen de oorlog, het heeft geen zin om daarom nu niet te helpen waar het nodig is.
uhm in sommige journalen kwamen alleen de militairen aan het woord die in Kamp Holland verbleven. De rest die daadwerkelijk hadden gevochten kwamen gewoon niet in beeld...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, daar ligt het aan, de media. Lees het boek Op Missie eens een keertje. Hoor je van soldaten die voor en tegen zijn. En opvallend genoeg de soldaten die in Kamp Holland bleven waren voor en de soldaten die daadwerkelijk hadden gevochten en die echt de puinhope zagen waren tegen.
ik kijk nooit journaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm in sommige journalen kwamen alleen de militairen aan het woord die in Kamp Holland verbleven. De rest die daadwerkelijk hadden gevochten kwamen gewoon niet in beeld...
Superspelquote:
beetje hetzelfde als die schijterige puistige pauper-pubers die constant afgeven op Amerika en het Westen in z'n algemeen, maar ondertussen wel van alle gemakken gebruik maken die de door hun zo gehaatte landen leveren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:
het valt me weer op hoe typisch mensen zijn. Die discussie over de Talibaan die blij zijn met de PvdA. Mensen roepen continu dingen over de Talibaan, waarom ze zo slecht zijn, die gewoon totaal niet waar zijn
Maar het is wel waar de mening op gebaseerd is dat die lui evil zijn en ons willen onderdrukken.
Wablief? Ik beargumenteerde mijn originele stelling, beetje raar dat hoe je nu een discussie probeert te voeren die er niet is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je geeft argumenten waarom de invasie goed zou zijn. Maar in feite zijn alle problemen van nu terug te brengen naar de Amerikaanse invasie. Er is geen corrupte regering die opgedoekt moest worden, geen land dat in chaos verkeerde etc. Dat is allemaal dankzij het briljante Westen.
Beiden zeer tof, vooral coop is verslavend.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:42 schreef SevD het volgende:
Okay mooi - even bekijken dus. En Company of Heroes schijnt ook wel tof te zijn hoorde ik?
Lekker recent berichtje Fipoquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef Fipotje het volgende:
![]()
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |