abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:39:05 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84577708

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Papa Nova? :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:39:48 #2
258885 Solique
I Kill You !
pi_84577724
quote:
Met koekiemonsters en vroege ochtendseks
Zonder deze dingen deze morgen :(
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_84577752
Mogguh :O
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84577759
Ross die TT :X Nu moet ik weer de hele dag aan seks denken... 8)7

En Kroesje, ik ken je niet zo goed hoor :)
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_84577768
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:41 schreef GameBabe het volgende:
Geen last van op moment :X
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:43:17 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84577788
quote:

En Kroesje, ik ken je niet zo goed hoor :)
Wie begon er nou over niet alleen slapen het vorige topic?

He? HE? :P
pi_84577813
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Papa Nova? :D

Dat zal dan de eerste echte kind van mijzelf zijn, ondanks ik al papa ben van een stiefzoon.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:44:59 #8
258885 Solique
I Kill You !
pi_84577814
quote:
Als je je posts erop nahoudt rest meer de vraag wanneer niet. })
pi_84577826
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:42 schreef Tain het volgende:

[..]

Geen last van op moment :X
Hoe doe je dat...

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:44 schreef Solique het volgende:

[..]

Als je je posts erop nahoudt rest meer de vraag wanneer niet. })
Goede vraag :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:47:13 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84577849
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:44 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat zal dan de eerste echte kind van mijzelf zijn, ondanks ik al papa ben van een stiefzoon.
Respect, dat lijkt me echt moeilijk om een stiefkind te hebben. Op die manier zit je heel je relatie lang nog altijd aan "de ex" van je vriendin/vrouw vast. Weet niet of ik dat zou kunnen eigenlijk
pi_84577850
Papa Nova?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen overigens!
pi_84577853
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hoe doe je dat...
Gisteren knieoperatie gehad dus moet er echt even niet aandenken :P
Stukje meniscus en een hoop littekenweefsel is weggehaald dus het voelt een beetje beurs aan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84577904
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Respect, dat lijkt me echt moeilijk om een stiefkind te hebben. Op die manier zit je heel je relatie lang nog altijd aan "de ex" van je vriendin/vrouw vast. Weet niet of ik dat zou kunnen eigenlijk
Dat valt gelukkig wel mee, haar ex kijk nooit naar zijn 3 kinderen om die hy bij 3 verschillende vrouwen heeft.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:52:10 #14
258885 Solique
I Kill You !
pi_84577920
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Tain het volgende:
Stukje meniscus en een hoop littekenweefsel is weggehaald dus het voelt een beetje beurs aan
Aah, lekker. Weet ik wat er eventueel aan gaat komen. :X

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:45 schreef GameBabe het volgende:
Goede vraag :')
I know oO<
pi_84578479
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Tain het volgende:

[..]

Zijn toch maar drastische maatregelen om je libido te beperken :P

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:51 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat valt gelukkig wel mee, haar ex kijk nooit naar zijn 3 kinderen om die hy bij 3 verschillende vrouwen heeft.
Dat soort mannen :N
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:27:44 #16
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84578493
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat ligt maar net aan de situatie bij mij. Sommige vaders kijken niet naar hun kinderen om, anderen kunnen nog steeds op een normale manier die dingen afspreken. Het is niet altijd haat en nijd
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:29:37 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84578543
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat ligt maar net aan de situatie bij mij. Sommige vaders kijken niet naar hun kinderen om, anderen kunnen nog steeds op een normale manier die dingen afspreken. Het is niet altijd haat en nijd
Het gaat me er meer om dat er altijd een derde persoon in je relatie betrokken is. Nouja vierde als je het kind meerekent natuurlijk :)

Maar ik vind het knap ^O^
pi_84578761
Mag ik hier even mijn vraag kwijt O+

Iemand wel eens besteldl via de volgende site?

https://shop.strato.com/epages/62060817.sf/seckBeptwYR1u_/

Is deze site betrouwbaar??

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 09:39:55 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:43:43 #19
258885 Solique
I Kill You !
pi_84578847
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:

Nog nooit van gehoord.
Zou kijken via www.budgetgaming.nl betrouwbare overzichts site van internetwinkels binnen Nederland.
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:45:05 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84578886
quote:

http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-115.html

Ik ken hem niet, maar blijkbaar wel :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:46:20 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84578914
Geen idee waarom ik hard moest lachen, maar gewoon een droge foto :P

pi_84578999
het is nu zeker, de dokter heeft het nu bevestigd met een test "WE WORDEN ECHT PAPA NOVA"
pi_84579080
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord.
Zou kijken via www.budgetgaming.nl betrouwbare overzichts site van internetwinkels binnen Nederland.
Dank je wel :*

Ik heb even aandachtig alles doorgelezen.

En heb de nieuwe guitar hero gereserveerd ;) 44,95 O+ Leuk prijsje ^O^
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:55:22 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84579111
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef badboynova het volgende:
het is nu zeker, de dokter heeft het nu bevestigd met een test "WE WORDEN ECHT PAPA NOVA"
Een baan, een kleine.... Lekkere week voor je :D

Wederom gefeliciteerd kerel ^O^
pi_84579113
Nog nooit van gehoord C_A, geen idee of ze te vertrouwen zijn...!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_84579124
Gefeliciteerd badboy! *O*
pi_84579128
Gisteren trouwens echt ENORM lekker sushi gegeten in mn nieuwe pak, was echt leuke avond :)
pi_84579159
Gefeliciteerd BBN *O*
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:57:32 #29
258885 Solique
I Kill You !
pi_84579161
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef badboynova het volgende:
Van harte BBN *O*
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:59:57 #30
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84579199
quote:

Ook ik ken de site niet of mensen die er wat gekocht hebben
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:00:53 #31
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84579221
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het gaat me er meer om dat er altijd een derde persoon in je relatie betrokken is. Nouja vierde als je het kind meerekent natuurlijk :)

Maar ik vind het knap ^O^
Het heeft natuurlijk ook met mijn leeftijd te maken, nog 1 jaartje en dan ben ik 30. De kans dat de vrouw in kwestie al een kind heeft word natuurlijk alleen maar groter.
pi_84579230
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nu moet ik alleen nog de staatsloterij winnen, ik ga straks maar gelijk een paar loten kopen voor dat deze super week voorbij is *O* :+
pi_84579236
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:03:32 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84579280
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:01 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
:D !
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:04:01 #35
258885 Solique
I Kill You !
pi_84579289
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:01 schreef badboynova het volgende:

Nu moet ik alleen nog de staatsloterij winnen, ik ga straks maar gelijk een paar loten kopen voor dat deze super week voorbij is *O* :+
Geluk kan dan niet op als dat er ook nog bij komt. :D
pi_84579329
Feli nova :D :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:11:54 #37
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84579490
Gefeliciteerd nova *O*

Beetje laat, maar wel gemeend :D
pi_84579497
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Geluk kan dan niet op als dat er ook nog bij komt. :D
Ik moet dan wel hopen dat dit niet al het geluk is dat ik in mijn leven nog tegoed heb, want anders word het erg lastig als al mijn geluk eind van de week op is voor de rest van mij leven :+

P.s

Speciaal voor AQ,

Ja ik heb weer in een tuintje gespit :P

P.s 2
Als ik de hoofdprijs win, is het voor iedereen party time *O*
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:18:31 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84579705
ohja over partytime gesproken :o moet nog de housewarming uitnodiging versturen vandaag :P
pi_84579991
quote:
[ afbeelding ]
KAAAAAAAAHN?
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:37:43 #41
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84580282
quote:
[ afbeelding ]
Waldo!!!

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_84580291
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog nooit van gehoord C_A, geen idee of ze te vertrouwen zijn...!
Ik heb al besteld ;)
pi_84580464
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gefeliciteerd nova *O*

Beetje laat, maar wel gemeend :D
Ben ik weer :W

Wanneer gaan we weer gearen O+
pi_84580795
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

QFT!
pi_84580869
http://www.gamesindustry.(...)files-for-bankruptcy

Playlogic dus officieel failliet
pi_84580992
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:55 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)files-for-bankruptcy

Playlogic dus officieel failliet
Misschien kan The Games Factory nog een doorstart maken oid... Ik denk namelijk dat een fairytale fights-variant voor de iPad het best goed zou doen! Zijn natuurlijk al soortgelijke games te vinden maar FTF heeft wel toffe setting :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:59:21 #47
187674 Sigmund666
pi_84581003
Eindelijk. Krijgen we niet meer van die baggerale abominaties als de Delta-Force franchise. Kolere, wat een buggy klotegames waren dat _O-
pi_84581013
Mjah, ik zeg het verkeerd, ze hebben surseance aangevraagd, dus wellicht komen ze nog terug. Maar ik betwijfel het.
pi_84581026
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Eindelijk. Krijgen we niet meer van die baggerale abominaties als de Delta-Force franchise. Kolere, wat een buggy klotegames waren dat _O-
Dude, Delta Force was geniaal _O_ Heb 1 en 2 echt kapot gespeeld _O_
pi_84581137
Delta Force: Black Hawk Down + addon Team Sabre _O_
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:03:48 #51
187674 Sigmund666
pi_84581159
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dude, Delta Force was geniaal _O_ Heb 1 en 2 echt kapot gespeeld _O_
Zo geniaal als het A-team is ja :')
De vijand schoot vrijwel altijd mis, en ze deden geen fuck als je niet in het gezichtsveld van de vijand lag :')
(Terwijl in de meeste games de vijand DIRECT reageert met versterking, een alarm of een Mission Failed)
pi_84581292
Welk butje gaat dan ook Delta Force SP spelen? MP is where it's at baby!
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:11:10 #53
187674 Sigmund666
pi_84581354
O ja, ze hadden ook een MP, maar die draaide niet eens toen ik het spel kocht, omdat het op TelNet ofzo moest draaien (een of ander heel oude gamedienst die al lang achterhaald is)
pi_84581410
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:03 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Zo geniaal als het A-team is ja :')
De vijand schoot vrijwel altijd mis, en ze deden geen fuck als je niet in het gezichtsveld van de vijand lag :')
(Terwijl in de meeste games de vijand DIRECT reageert met versterking, een alarm of een Mission Failed)
:') de game stamt ui 1998. Andere tijden, andere eisen.
pi_84581446
Ik dring zomaar jullie SC binnen :@ Mag dat wel :@
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:16:23 #56
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84581520
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
van mij wel *O*
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:18:28 #57
187674 Sigmund666
pi_84581592
Blood! Dat was pas een briljant bazenspel! _O_

pi_84581698
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:16 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

van mij wel *O*
O+
pi_84581829
quote:
Pff, tuurlijk niet :{w Toestemming dient aangevraagd te worden bij minstens drie vaste SC'ers via PM
pi_84581899
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Pff, tuurlijk niet :{w Toestemming dient aangevraagd te worden bij minstens drie vaste SC'ers via PM
En met foto's :9

En natuurlijk is het toegang op eigen risico, veel succes met de mannen voorblijven als ze achter je aan sjeesen ;)
pi_84581953
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

zie pm O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:30:47 #62
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84581999
Voor jouw maar 2 sc'ers aangezien ik al toestemming gegeven heb :D
pi_84582006
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

zie pm O+
^O^ :D
pi_84582064
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:27 schreef GameBabe het volgende:
En met foto's :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze :* O+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 11:33:01 ]
pi_84582075
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Voor jouw maar 2 sc'ers aangezien ik al toestemming gegeven heb :D
*O*
pi_84582125
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

*O*
Je bent welkom hoor, just kidding :)

Maar alsnog blijven die mannen een risico ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:35:10 #67
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84582169
Goedemorgen

Wat is dat wat ik in mijn mailbox verschijnen zie :o
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_84582201
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ben veilig :X
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:36:17 #69
187674 Sigmund666
pi_84582216
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen

Hoe kunnen wij het raden? :o
Mijn glazen is op revisie, mijn waarzegster met vakantie.
pi_84582217
quote:
Goedemorgen

Enl4rg3 y0ur p3n1s?
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:37:16 #71
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_84582256
Tvp
Do androids dream of electric sheep?
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:37:31 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84582268
quote:
Goedemorgen

Spam :o
pi_84582323
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ben wel wat gewend O-)
pi_84582381
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef RitseB het volgende:
Tvp
Ga jij eens het nieuws op de index verversen :{w er staat nu niets van 19-7 en 20-7 :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:47:49 #75
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84582648
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Spam :o
Moet ik 1000 euro contant meenemen om de erfenis mee te krijgen?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:48:48 #76
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84582688
Tevens, vind je dat thema op die dag niet een beetje smakeloos Ross? Een klein knagend gevoel? :P
pi_84582777
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
Tevens, vind je dat thema op die dag niet een beetje smakeloos Ross? Een klein knagend gevoel? :P
En ik ga eerst checken wie er komt voordat ik mijn stewardessenpakje aantrek, sommige mensen vertrouw ik echt niet op dat punt :o
pi_84582869
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En ik ga eerst checken wie er komt voordat ik mijn stewardessenpakje aantrek, sommige mensen vertrouw ik echt niet op dat punt :o
Poit?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:55:35 #79
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84582965
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:48 schreef Gamer_V het volgende:
Mwoah nee, dat moet ondertussen toch wel kunnen vind ik :D

Plus ik weet dat een aantal leuk uitziende dames als stewardessen waren tijdens carnaval, dus die komen gegarandeerd in hun pakjes :D

Win-Win *)
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:59:17 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84583115
God, wat een tekst :')

I am not a whore , but I like to do it
pi_84583417
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Plus ik weet dat een aantal leuk uitziende dames als stewardessen waren tijdens carnaval, dus die komen gegarandeerd in hun pakjes :D

Win-Win *)
oh nice bonus :9

Wie gaat er als mijn wingman?
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:10:28 #82
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84583551
Oh, dat is trouwens het weekend van Appelpop. Hmm.
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:12:38 #83
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84583624

Er wonen dus toch knappe meiden in Engeland :o
pi_84583674
Beetje veel make-up ;)

Ik ben benieuwd of ze nog knap is zonder die troep ;)
pi_84583675
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Win-Win *)
:D toevallig niet dat ene meisje waarvan ik de naam niet meer weet maar die wel op mn netvlies gebrand staat?
pi_84583702
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Er wonen dus toch knappe meiden in Engeland :o
:') een gaastopje, dat kan dus écht niet, hoe sexy je lichaam dan ook wel niet is!
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:16:38 #87
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84583758
Vandaag stukje geschiedenis binnen gekregen :O

Paintball marker uit 1980 of ouder (is niet geheel onbekend) helemaal uit messing!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:17:53 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84583809
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D toevallig niet dat ene meisje waarvan ik de naam niet meer weet maar die wel op mn netvlies gebrand staat?
Geen idee of ze zo'n pakje heeft, maar ik ga haar wel aansporen ja :P Maar die komt vast wel weer ja ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:18:17 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84583816
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag stukje geschiedenis binnen gekregen :O

Paintball marker uit 1980 of ouder (is niet geheel onbekend) helemaal uit messing!
[ afbeelding ]
Lekker zwaar zeker? :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:19:00 #90
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84583838
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lekker zwaar zeker? :P
Jup!
De marker alleen is al zwaarder dan mij wedstrijd marker met fles! _O-
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:20:44 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84583895
pi_84584147
Katten _O_

woensdag 28 juli 2010 @ 12:34:51 #93
187674 Sigmund666
pi_84584365
Eindelijk de blu-rays van Commando en Kill Bill gekocht :D
pi_84584426
quote:
^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_84584460
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Bedankt :(
pi_84584507
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Geen idee of ze zo'n pakje heeft, maar ik ga haar wel aansporen ja :P Maar die komt vast wel weer ja ;)
Er komen dus ook nog een paar vrouwen uit jou vriendenkring? Moet echt mijn piloot bril gaan zoeken :D
pi_84584511
Kwar fucking tet !
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:40:00 #98
187674 Sigmund666
pi_84584528
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kwar fucking tet !
Jonge, het is hier heul geen MSN :(
pi_84584778
Sorry Spank!
pi_84584784
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:40 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jonge, het is hier heul geen MSN :(
Heb ik ook niet op het werk :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:02:22 #101
187674 Sigmund666
pi_84585322
Zo. Just Cause 2 is binnen :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:03:37 #102
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84585371
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Die game is ook doodgebloed in de media toch?
Eerst veel aandacht maar na de release verstomde het.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:04:48 #103
187674 Sigmund666
pi_84585404
Geen flauw idee. Ik heb hem tegen Fallout 3 geruild, waar ik nu de GOTY van heb :)
(Omdat ik het een beetje sadness vind dat ze op Marketplace 800 punten per DLC vragen, zo'n 4000 punten samen dus)
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:11:20 #104
258885 Solique
I Kill You !
pi_84585655
quote:
Je was op pagina 1 al binnen geslopen. ;)

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Is het wat? vond aan de demo niet veel namelijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door Solique op 28-07-2010 13:16:22 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:14:12 #105
187674 Sigmund666
pi_84585765
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Solique het volgende:

[..]

Je was op pagina 1 al binne geslopen. ;)
[..]

Is het wat? vond aan de demo niet veel namelijk.
Dat had ik de eerste keer ook, omdat ik dacht dat je alleen op dat ene kleine stukje grond wat dingen kapot kon schieten. Later ontdekte ik pas dat je hele lappen grond kunt verkennen en uitzoeken :D
(ik leg hem ook alvast klaar voor de koudere en regenachtiger dagen)
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:15:47 #106
258885 Solique
I Kill You !
pi_84585836
Als ik wat meer games hebt uitgespeeld en de prijs is gezakt zal ik hem eens oppikken.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:15:54 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84585841
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Er komen dus ook nog een paar vrouwen uit jou vriendenkring? Moet echt mijn piloot bril gaan zoeken :D
Tuurlijk! Ik ga echt niet alleen Fokkerts uitnodigen hoor :P Zeker ook nog wat andere jongens en dames om de hoeveelheid nerderigheid wat te temperen ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:17:14 #108
258885 Solique
I Kill You !
pi_84585883
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:

Tuurlijk! Ik ga echt niet alleen Fokkerts uitnodigen hoor :P Zeker ook nog wat andere jongens en dames om de hoeveelheid nerderigheid wat te temperen ;)
Dat zullen dus meer extra dames moeten worden >:)
pi_84585981
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat zullen dus meer extra dames moeten worden >:)
more meat for Poit :+
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:23:38 #110
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84586136
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef Fipotje het volgende:
Sorry Spank!
Geen probleem schatjuuuuhhh :*
pi_84586609
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

^O^
O+

Ik voel me gelijk thuis O+
pi_84586731
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Solique het volgende:

[..]

Je was op pagina 1 al binnen geslopen. ;)

Dat klopt, het waren verlate excuses :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:53:13 #113
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84587324
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat klopt, het waren verlate excuses :')
Beter laat dan nooit ^O^
pi_84587523
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:19 schreef badboynova het volgende:

[..]

more meat for Nick :+
Fixed
pi_84587786
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit ^O^
dat dacht ik ook :P
pi_84588036
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik wil best als bal verkleed komen om de nerderigheid te temperen :7 Heb nog wel een McGregor-pak, paar mooie maatschirts :Y Alleen nog ergens mooie zwarte schoenen scoren. En een pilotenzonnebril natuurlijk.
pi_84588157
mile High ik neem wel wat jointjes mee ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:24:21 #118
187674 Sigmund666
pi_84588700
pi_84589695
Zijn jullie erg serieus trouwens???
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:49:11 #120
238141 SevD
Boventitel
pi_84589725
Zo, weer thuis :W
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:50:52 #121
258885 Solique
I Kill You !
pi_84589801
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk nooit (8>
pi_84589820
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef SevD het volgende:
Zo, weer thuis :W
Hoi ik ben nieuw :)
pi_84589839
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:50 schreef Solique het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit (8>
Iedereen of alleen jij?
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:51:54 #124
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84589860
quote:
Iedereen is een malloot, behalve Flodder, hij is legit
pi_84589878
quote:
Ik ben altijd doodserieus
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:52:28 #126
238141 SevD
Boventitel
pi_84589881
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoi ik ben nieuw :)
Hoi, ik ook :D

Althans, ik postte eigenlijk noot in SC-topics :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:53:04 #127
258885 Solique
I Kill You !
pi_84589905
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Flodder was toch een kloon van een kloon van een kloon. :?
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:53:33 #128
238141 SevD
Boventitel
pi_84589927

_O_
pi_84590014
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef SevD het volgende:

[..]

Hoi, ik ook :D

Althans, ik postte eigenlijk noot in SC-topics :P
Ow gelukkig ben ik niet de enige nieuwe...

Heb jij ook foto's moeten sturen :')

Zoooooooooooooooo heb geen zin meer! Ik wil naar huis :P

Ik kom in 2 SC's deze nu en TAL SC

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 14:56:48 ]
pi_84590028
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gelukkig maar , want ik ben gek soms :P
pi_84590080
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ik ben altijd doodserieus
Kan gezellig worden dus :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:58:32 #132
182714 RitseB
pi_84590123
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Gelukkig maar , want ik ben gek soms :P
Heb je kort, vlot en pittig haar?
pi_84590159
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Hallo je kan toch mijn fobo checken... dan had je kunnen zien dat ik dat allemaal niet heb...

Lang golvend blond haar O-)

Hoezo?
pi_84590224
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hallo je kan toch mijn fobo checken... dan had je kunnen zien dat ik dat allemaal niet heb...

Hoezo?
Hij kickt op jongens met kort vlot en pittig haar en is bang van meisjes. Dus daarom hoopt hij dat... laat ook maar....

Heb hier al veel te veel gepost
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:01:00 #135
238141 SevD
Boventitel
pi_84590226
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Hehe. Pittig kapsel, lekker gek! :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:02:20 #136
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84590274
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoezo?
Kort en pittig is te sexy, wist je dat niet? :o

Bron Kijk mij eens sexy poseren! #2
pi_84590329
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

ik zit op me werk, kan ik deze veilig openen??? Denk het niet zeker :P

Ik hou niet van kort en pittig... ik wil niet te sexy zijn, eigenlijk ben ik een heel lief meisje ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:04:23 #138
238141 SevD
Boventitel
pi_84590355
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Bazentopic _O_
pi_84590372
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:00 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Hij kickt op jongens met kort vlot en pittig haar en is bang van meisjes. Dus daarom hoopt hij dat... laat ook maar....

Heb hier al veel te veel gepost
thx voor de uitleg... :')
pi_84590388
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef SevD het volgende:

[..]

Hehe. Pittig kapsel, lekker gek! :P
Ik kan ook gek zijn hoor O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:07:37 #141
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84590467
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik zit op me werk, kan ik deze veilig openen??? Denk het niet zeker :P

Ik hou niet van kort en pittig... ik wil niet te sexy zijn, eigenlijk ben ik een heel lief meisje ;)
Ik denk dat dat topic nergens geschikt is om te openen :')

Als je hem zou openen snap je wel meteen waarom je NOOIT een kort en pittig kapsel wilt nemen :P
pi_84590526
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Ik denk dat dat topic nergens geschikt is om te openen :')

Als je hem zou openen snap je wel meteen waarom je NOOIT een kort en pittig kapsel wilt nemen :P
ok O+ Ik hou het bij lang haar O+
pi_84590544
Als ik vervelend ben moeten jullie het zeggen he.... dan ga ik ergens afkoelen in een hoekje O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:12:40 #144
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84590679
wat :P
pi_84590729
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
wat :P
:?
pi_84590743
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

thx voor de uitleg... :')
Geen probleem!
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:15:07 #147
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84590760
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik vervelend ben moeten jullie het zeggen he.... dan ga ik ergens afkoelen in een hoekje O+
Gelukkig kan ik veel hebben, veel maar niet alles :P

Tot nu toe hoef je van mij nog niet naar het hoekje hoor :D
pi_84590882
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik veel hebben, veel maar niet alles :P

Tot nu toe hoef je van mij nog niet naar het hoekje hoor :D
Ik kan alleen vervelend worden als ik aangeschoten ben :P
Maar dat kan jij weten volgens mij :P Of viel dat mee toen??? Met Gears :D

Toen was ik niet aangeschoten, toen was ik dronken :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:21:00 #149
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84590971
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik kan alleen vervelend worden als ik aangeschoten ben :P
Maar dat kan jij weten volgens mij :P Of viel dat mee toen??? Met Gears :D

Toen was ik niet aangeschoten, toen was ik dronken :')
Ja duh :P ik werd toen dronken van halve fles Jack Daniels :') Toen moest ik ook zo nodig fles champagne lostrekken die ik al ruim 3 jaar had :') De helft ging de volgende dag door de gootsteen. Ach het was toch maar een relatiegeschenk :D Ze wouden de omzet paracetamol natuurlijk omhoog krijgen :')

Maar het was juist super gezellig :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:24:19 #150
270524 Flodder450
pi_84591080
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:?
:P

proobeer dze maar eens op te lossen :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:24:29 #151
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84591087
Kortom: dat moeten we vaker doen, ik heb hier nog bier staan die ook nog een keer op moet :P
pi_84591093
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ja duh :P ik werd toen dronken van halve fles Jack Daniels :') Toen moest ik ook zo nodig fles champagne lostrekken die ik al ruim 3 jaar had :') De helft ging de volgende dag door de gootsteen. Ach het was toch maar een relatiegeschenk :D Ze wouden de omzet paracetamol natuurlijk omhoog krijgen :')

Maar het was juist super gezellig :D
jaaaaa gezellig was het wel O+

Tijd niet meer gegamed btw... verbouwing enzo...

Maar zaterdag stop ik gears er weer in O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:25:45 #153
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84591127
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:24 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

woensdag 28 juli 2010 @ 15:27:38 #154
187674 Sigmund666
pi_84591194
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]

Dat zal wel uit de Lost Levels zijn :')
Wachten tot die tornado je omhoogtilt, en je hebt hem geloof ik uit.
pi_84591573
owja ik ben op me werk :')

Ga even "wat" doen :*
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:46:33 #156
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84591818
Dat heb ik vanmorgen al genoeg gedaan :p vanavond hoef ik pas weer 'wat' te doen
pi_84592598
Strakkies weer naar huis :) tot over een topic of 10 !
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:12:34 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84592754
Zo even mijn nieuwe Xbox ophalen :P Nog 30 min aanwezig zijn op't werk en dan ben ik er vandoor :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:20:07 #159
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84593027
Strakjes weer richting werk *O*
pi_84593148
quote:
Hangt er vanaf natuurlijk :)
pi_84593406
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
Strakjes weer richting werk *O*
heb je leuk werk?
pi_84593412
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hangt er vanaf natuurlijk :)
hangt af van wat?
pi_84593433
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:25 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is nooit zo ingewikkeld :') Terugkomen naar de friend zone, dat is lastig...
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:32:09 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84593492
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat is nooit zo ingewikkeld :') Terugkomen naar de friend zone, dat is lastig...
Nooit problemen mee gehad eigenlijk.
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:34:51 #165
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84593596
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik kan het weten! O+
pi_84593599
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wellicht afhankelijk van de intensiteit en frequentie...maar seks met vrienden van het andere geslacht is toch wel iets om te ontwijken denk ik..
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:36:26 #167
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84593668
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

heb je leuk werk?
Gelukkig wel :D nu ga ik naar het hotel waar ik werk, 's morgens werk ik in een apotheek. Lekker afwisselend :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:44:13 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84593979
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Wellicht afhankelijk van de intensiteit en frequentie...maar seks met vrienden van het andere geslacht is toch wel iets om te ontwijken denk ik..
Ik heb dan ook geen ervaring met meerdere malen seks met dezelfde vriendin (buiten een relatie dan uiteraard :P)
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:44:31 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84593988
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik kan het weten! O+
Sssssst
pi_84594124
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen ervaring met meerdere malen seks met dezelfde vriendin (buiten een relatie dan uiteraard :P)
Maar 1 steekproef is geen steekproef zeg ik als statisticus :9

Dus 1x is geen issue nee :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:50:02 #171
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84594202
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar 1 steekproef is geen steekproef zeg ik als statisticus :9

Dus 1x is geen issue nee :P
Ja dag, Rossdale heeft wel degelijk gestoken, misschien zelfs geproefd! Telt dus wel!
pi_84594323
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja dag, Rossdale heeft wel degelijk gestoken, misschien zelfs geproefd! Telt dus wel!
Waarom zouden wij dit willen weten jongens? Seks tussen SC-ers :r
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:55:00 #173
258885 Solique
I Kill You !
pi_84594382
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef GameBabe het volgende:
Seks tussen SC-ers :r
Heb ik iets gemist tijdens de terugreis? :s)
pi_84594446
quote:

[..]

Hebben jullie GAMSC-ers seks met elkaar :9~

Wanneer is de eerstvolgende meet :9

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 16:58:34 ]
pi_84594728
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van seks met andere mannen :X
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:04:47 #176
258885 Solique
I Kill You !
pi_84594774
quote:

Te weinig dames binnen de SC :'(
pi_84594810
quote:

[..]

We zijn hier niet om over saaie dingen als games te praten hoor ;)

En vrijdag :9~
pi_84594819
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van seks met andere mannen :X
er zitten hier toch ook dames?
pi_84594860
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

We zijn hier niet om over saaie dingen als games te praten hoor ;)

En vrijdag :9~
Gelukkig maar :9~

Vrijdag al??? ow dat is die meet waar Pheno O+ heen gaat?

Ik ben nieuw, dus ik durf nog niet... :')
pi_84594875
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Te weinig dames binnen de SC :'(
Hoeveel dames zijn er dan?

GameBabe en???
pi_84594919
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoeveel dames zijn er dan?

GameBabe en???
Koei op het moment, maar wij werken ze allemaal wel af hoor, geen zorgen :9

En summerbreeze en lanikoekje, maar die zijn al een tijdje mia
pi_84594970
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:08 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Koei op het moment, maar wij werken ze allemaal wel af hoor, geen zorgen :9

En summerbreeze en lanikoekje, maar die zijn al een tijdje mia
Koei is hier ook vrijwel nooit. Dus jij bent eigenlijk de enige vrouw.
pi_84595104
Vanmiddag Inception gezien. Wat een film _O_
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:15:39 #184
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84595184
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Gelukkig maar :9~

Vrijdag al??? ow dat is die meet waar Pheno O+ heen gaat?

Ik ben nieuw, dus ik durf nog niet... :')
Yeah maar daar zijn SC'ers niet voor uitgenodigd, alleen crü ;(

EN DAT NADAT IK JARENLANG MN HART EN ZIEL IN DEZE KUTSITE HEB GESTOKEN!!!!111eins :'(
pi_84595203
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

EN DAT NADAT IK JARENLANG MN HART EN ZIEL IN DEZE KUTSITE HEB GESTOKEN!!!!111eins :'(
Jij :') je hebt nooit ene flikker uitgevoerd.
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:19:37 #186
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84595328
Was dat de bedoeling dan? Oh
pi_84595693
Zo tijd om naar huis te gaan, maar eerst patat scoren op het station :Y
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:32:24 #188
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84595726
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Jij :') je hebt nooit ene flikker uitgevoerd.
Ik deed gewoon Gamer_V na!
pi_84595763
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik deed gewoon Gamer_V na!
Valiant is dan ook gewoon gaaf _O_
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:36:35 #190
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84595845
Het was wel een beetje jammer, die tijden dat mensen aan het bitchen waren dat ik geen reet deed. Ik heb er ook veel tijd ingestoken, ja. :@
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:38:31 #191
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84595890
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Gamer_V het volgende:
Het was wel een beetje jammer, die tijden dat mensen aan het bitchen waren dat ik geen reet deed. Ik heb er ook veel tijd ingestoken, ja. :@
Yeah ik ook! Potdorie! Negatievelingen! Ik ga Iteejer op dit topic afsturen voor n beetje positiviteit!
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:41:34 #192
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84595997
pi_84596152
Ik denk dat ik de enige was die echt geen fuck deed. :Y

Ik ben zo lovable, dus tja, waarom zou ik :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:50:00 #194
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84596231
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Polls bro, polls!
pi_84596328
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Polls bro, polls!
Oh ja, de polls. :D :7
pi_84596388
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:30 schreef GameBabe het volgende:
Zo tijd om naar huis te gaan, maar eerst patat scoren op het station :Y
Patat O+
pi_84596408
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat hebben jullie vrijdag dan?
pi_84596431
quote:

Disjfa...
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:57:28 #199
258885 Solique
I Kill You !
pi_84596444
Zal zo maar eens gaan verzinnen wat te eten, koelkast en vriezer zijn leeg qua eten merk ik net. :{
pi_84596515
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo flauw :D
Die laatste kon echt niet :')
pi_84596620
Dat zijn nog eens verwachtingen. http://www.gamesindustry.(...)llion-sales-is-a-hit

quote:
BioWare's Greg Zeschuk has said that 10 million sales constitutes a hit in the console market.

Speaking to Videogamer, the co-founder of the Mass Effect and Dragon Age studio said that the team hopes its big MMO release for Electronic Arts, Star Wars: The Old Republic, reaches that figure.

"We need to sell 10 million units," he said. "That's actually the new target, right? We do top 10 games, our stuff is quite successful. I know Mass [Effect 2] is number eight so far this year, in North America."

"Sometimes I'm facetious when I say some of those things, knowing that we can sell a few million but seeing that someone else can sell 25. You're kinda like, 'Well, that's a hit!' We always joke that if we only do half as well as Blizzard on Star Wars: The Old Republic, we'll be quite satisfied. We've been very fortunate."

Zeschuk added that he knows the team is in a fortunate position, able to create blockbuster games backed by the marketing muscle of owner EA.

"I think we know how lucky we are. When we're saying that, we always know that we're super-fortunate that we have a nice combination of things going on - really great support from EA, a budget to make great big giant games. We recognise that in a sense it's a privileged position we're in."

Last month Zeschuk warned smaller developers that working on triple-A projects was too risky, with only the studios at the top are able to succeed in an expensive and competitive market.

"It's more competitive than it's ever been, it's more dangerous than it's ever been," Zeschuk told attendees of the Develop Conference in Brighton. "Right now it's precisely the wrong thing to chase."
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:10:17 #202
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84596852
Maar nu ga ik echt richting werk *O*

Laterz
pi_84597047
quote:

Ik kom ook wel aardig in de buurt denk :@ Heb al een half jaar niets gedaan, zal er vrijdag maar mijn afscheidsmeet van maken :P

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Patat O+
Ja heel lekker, heb weer een flinke dosis dopamine in het koppie :D

Zo nog wat groens naar binnen schuiven en klaar is kees
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:29:03 #204
258885 Solique
I Kill You !
pi_84597329
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:18 schreef GameBabe het volgende:
Ja heel lekker, heb weer een flinke dosis dopamine in het koppie :D

Zo nog wat groens naar binnen schuiven en klaar is kees
Kees? OK, dat is wel een verrassing. :*

Mijn zus had al eten gehaald om te bereiden maar had niet door dat mijn auto voor de deur stond, dus belde me net op waar ik bleef. 8)7 Nu mag ze gaan koken ook.
pi_84600468
Zo lekker gesport, even hardloopbroekje aantrekken en dan hardlopen *O*
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:03:39 #206
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84600690
quote:

[..]

Pardon? :') Nikste seks tussen SC'ers :') Nouja ik weet wel mensen maar ik distantieer me daarvan :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:18:31 #207
270524 Flodder450
pi_84601301
WTF-programma op NED3 :')

japanners die 50 zijn en nog maagd zijn en vrouwen die al 20 jar zonder seks zitten :')
pi_84601505
Verdorie, internet :r zit ik weer oude afleveringen van Zero Punctuation te kijken en kan niet stoppen :X
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:26:25 #209
187674 Sigmund666
pi_84601582
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
WTF-programma op NED3 :')

japanners die 50 zijn en nog maagd zijn en vrouwen die al 20 jar zonder seks zitten :')
Nou, nog 34 jaar wachten en je kunt je bij die groep voegen :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:32:02 #210
270524 Flodder450
pi_84601843
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

o|O
pi_84602615
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pardon? :') Nikste seks tussen SC'ers :') Nouja ik weet wel mensen maar ik distantieer me daarvan :P
Volgens mij is het al best vaak gebeurd als de roddels kloppen :p
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:13:31 #212
270524 Flodder450
pi_84603675
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ik wil t eigenlijk niet horen :')
pi_84603964
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]

Die situatie heb jij wel vaker toch?

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hangt af van wat?
Onderwerp natuurlijk ;)
pi_84604014
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

BOEM
pi_84604276
Ik ben gvd net pas thuis. Was ff bij familie, hadden ze het erover dat de kat kreupel liep. Dus ff kijken waar ie was, lag ie in de sloot.
Nja eruit halen ging dus niet, dus moeten lokken met kaas :D. Toch in een bak kunnen krijgen en naar de dieren arts er mee.

Daar kreeg ik al te horen dat de kat gebeten was door een andere kat, en dat er een flinke ontsteking was.2 spuitjes en een kuurtje.
Had dus ook anders kunnen lopen. En het mooiste is nog dat het een kat is die ooit aan is komen lopen. Waarschijnlijk door mensen uit de auto gezet. Jammer misschien van de 45 euro, maar goed dan maar een keer minder bier of games :)
pi_84604440
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

O+ Gezellig *O*
pi_84604450
quote:

[..]

En waarom zou dat verkeerd zijn :D :)
pi_84604473
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben gvd net pas thuis. Was ff bij familie, hadden ze het erover dat de kat kreupel liep. Dus ff kijken waar ie was, lag ie in de sloot.
Nja eruit halen ging dus niet, dus moeten lokken met kaas :D. Toch in een bak kunnen krijgen en naar de dieren arts er mee.

Daar kreeg ik al te horen dat de kat gebeten was door een andere kat, en dat er een flinke ontsteking was.2 spuitjes en een kuurtje.
Had dus ook anders kunnen lopen. En het mooiste is nog dat het een kat is die ooit aan is komen lopen. Waarschijnlijk door mensen uit de auto gezet. Jammer misschien van de 45 euro, maar goed dan maar een keer minder bier of games :)
O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:43:44 #219
187674 Sigmund666
pi_84604954
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

BOEM
ZO'N GROTE VUURBAL JONGUH! BAM!
pi_84605046
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

O+ Gezellig *O*
Ja toch ;) Players alom hoor, die nerds hier :o

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En waarom zou dat verkeerd zijn :D :)
Omdat seks voor het huwelijk echt een schande is ~O>
pi_84606046
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja toch ;) Players alom hoor, die nerds hier :o
[..]

Omdat seks voor het huwelijk echt een schande is ~O>
Liegbeest :D
pi_84606472
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Liegbeest :D
Ok laten we het anders formuleren:
Seks zonder gevoelens leidt niet tot verlichting en is daarom een verspilling van energie :D
pi_84607822
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ok laten we het anders formuleren:
Seks zonder gevoelens leidt niet tot verlichting en is daarom een verspilling van energie :D
1ste puntje klopt, 2de ben ik niet met je eens :).
En charmed angel, laptop had nog een ander account open staan :). Maar hoi terug op je foto boek ;)
pi_84609442
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

1ste puntje klopt, 2de ben ik niet met je eens :).
En charmed angel, laptop had nog een ander account open staan :). Maar hoi terug op je foto boek ;)
:D Ik snapte het al niet :P
pi_84613346
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:D Ik snapte het al niet :P
Blond zeker :P?
pi_84614031
  donderdag 29 juli 2010 @ 02:03:35 #227
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84614232
quote:
Tsjaaa wat maakt het uit.. je nicht of niet.. :D
Als ze lekker is .. toch?

SPOILER
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:35:07 #228
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_84615254
Ah, goede feestjes.
pi_84615666
Morguhhhh :O. Nog 2 dagen :D
pi_84615687
Goedemorgen!
pi_84615945
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Blond zeker :P?
:@

Goedemorgen trouwens allemaal :*
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:23:37 #232
258885 Solique
I Kill You !
pi_84615985
Goedemorgen :O
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:48:22 #233
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84616253
quote:
fake
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:48:32 #234
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84616255
Goedemorgen :)
pi_84616372
Morguuh

en kusje voor me schatje :*
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:58:11 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84616377
pi_84616517
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Weinig strand zondag als ik het zo zie ;)
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:10:34 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84616596
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:06 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Weinig strand zondag als ik het zo zie ;)
50% kans op regen zo te zien. Dus ik verwacht het ook niet dan.

*)
pi_84616700
ja, het is een typisch NL'se zomer aan het worden. Temperaturen rond de 20 graden en regelmatig regen. Dat zijn de voorspellingen voor de komende 14 dagen.

Wat nou warmste zomer ooit :N
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:18:00 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84616727
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:16 schreef Morthill het volgende:
ja, het is een typisch NL'se zomer aan het worden. Temperaturen rond de 20 graden en regelmatig regen. Dat zijn de voorspellingen voor de komende 14 dagen.

Wat nou warmste zomer ooit :N
Bijna heel juni is 25+ graden geweest :D En in augustus + september kan het zeker nog boven de 30 graden uitkomen :Y
pi_84616749
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:
En in augustus + september kan het zeker nog boven de 30 graden uitkomen :Y
*O*
pi_84616764
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bijna heel juni is 25+ graden geweest :D En in augustus + september kan het zeker nog boven de 30 graden uitkomen :Y
juni is maar voor een klein deel zomer en juli is de hele maand zomer. Dus tot op heden is het geen bijzonder warme zomer oid.
pi_84616772
quote:
:') ik moest al lachen na de eerste alinea
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:31:44 #245
270524 Flodder450
pi_84617035
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

50% kans op regen zo te zien. Dus ik verwacht het ook niet dan.

*)
het komt hier met bakken uit de lucht :')

goedemorgen trouwens *O*
pi_84617108
Het foute uur bij Q-Music is echt fout...
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:35:58 #247
270524 Flodder450
pi_84617123
quote:
inderdaad :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:37:05 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84617144
"Ze is al heel volwassen want ze verstopt een laptop in haar kussensloop en neemt laxeermiddelen om 's nachts te kunnen MSN'en."

:') :') :') :') :') :')
pi_84617173
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') ik moest al lachen na de eerste alinea
Ouders die je ontlasting checken ook nog:')

Je zou je er bijna normaal van gaan voelen :o
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:46:43 #250
238141 SevD
Boventitel
pi_84617357
Goeiemorgen :W
pi_84617485
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

het komt hier met bakken uit de lucht :')

goedemorgen trouwens *O*
hier schijnt de zon :)
pi_84617547
:') het valt me weer op hoe typisch mensen zijn. Die discussie over de Talibaan die blij zijn met de PvdA. Mensen roepen continu dingen over de Talibaan, waarom ze zo slecht zijn, die gewoon totaal niet waar zijn _O- Maar het is wel waar de mening op gebaseerd is dat die lui evil zijn en ons willen onderdrukken.

Het internet, waar je totaal niet hoeft te weten waar je over praat om toch gelijk te kunnen hebben O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:58:24 #253
187674 Sigmund666
pi_84617641
quote:
Het voelt een beetje alsof ik een zwarte jood ben die bij de KKK wil gaan.
_O- (Daar spoot de melk uit mijn neus)
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:00:31 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84617682
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:
:') het valt me weer op hoe typisch mensen zijn. Die discussie over de Talibaan die blij zijn met de PvdA. Mensen roepen continu dingen over de Talibaan, waarom ze zo slecht zijn, die gewoon totaal niet waar zijn _O- Maar het is wel waar de mening op gebaseerd is dat die lui evil zijn en ons willen onderdrukken.

Het internet, waar je totaal niet hoeft te weten waar je over praat om toch gelijk te kunnen hebben O+
Had je ook maar iets anders verwacht dan? 80% van de posters op de FP mogen nog niet eens stemmen, waarom uberhaupt de moeite nemen om een discussie aan te gaan?
pi_84617719
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Had je ook maar iets anders verwacht dan? 80% van de posters op de FP mogen nog niet eens stemmen, waarom uberhaupt de moeite nemen om een discussie aan te gaan?
Geen flauw idee :') Ik ben soms wat hardleers denk ik :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:06:51 #256
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84617852
:D
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:19:47 #257
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84618188
Zo,ff it crowd en futurama kijken tijdens mn ontbijt! Gisteraaf voor het eerst in een jaar ofzo weer online gegamed met wat vrienden,was vergeten hoe tof het is :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:22:12 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84618254
Er komt een Burn Notice film! Een prequel over het personage van Bruce Campbell _O_
pi_84618275
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

fake
Goh :D
pi_84618318
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Er komt een Burn Notice film! Een prequel over het personage van Bruce Campbell _O_
Gisteren My name is Bruce gezien :D Bruce Campbell _O_
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84618382
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
:D
Het mooiste vind ik nog wel dat al die idioten die jarenlang riepen dat we weg moesten uit Afghanistan en zichzelf rechts noemden en links zo kut vonden, nu blijkbaar spontaan voor de missie zijn _O- Terugtrekken is nu ook al slecht, want de Taliban is er blij mee _O-.
pi_84618450
Whehehe

quote:
Wat Morthill zegt heb ik al eens gelezen. Het lijkt er op dat ie weet waar ie over praat.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:29:10 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84618454
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het mooiste vind ik nog wel dat al die idioten die jarenlang riepen dat we weg moesten uit Afghanistan en zichzelf rechts noemden en links zo kut vonden, nu blijkbaar spontaan voor de missie zijn _O- Terugtrekken is nu ook al slecht, want de Taliban is er blij mee _O-.
Consequent zijn in dingen afzeiken is blijkbaar heel moeilijk voor de meeste fokkertjes :Y
pi_84618507
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:35 schreef Reintji het volgende:
Het foute uur bij Q-Music is echt fout...
Vandaag is echt fout ja :D, maar wel tof :)
pi_84618555
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Reintji het volgende:
Whehehe
[..]

Dat is meer dan je kan zeggen van de meeste FOK!kers :D
pi_84618931
Hahaha, indeed.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:17:21 #267
238141 SevD
Boventitel
pi_84619817
Ah, m'n buren zijn weer terug van vakantie. Daar gaat de rust ;(
pi_84619989
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben echt enorm links en was ook tegen het terugtrekken, en nu weer iedereen huilen als ze dan toch kappen om wat centen te besparen. :D Die hele missie is een grote fail door het domme volk wat hier in NL stemrecht heeft. :N
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:28:16 #269
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84620088
Ik snap sowieso niet wat europese militairen daar moeten. Nazorg geven voor de teringzooi die de VS heeft aangericht? De VS had daar uberhaupt niets te zoeken, anders dan pure wraak op 1 terroristiche cel die zich vermoedelijk in dat land schuil hielden :N

Militairen in Irak snap ik wel, want NL heeft zelf ingestemd met een inval en er op die manier indirect voor gezorgd dat het land zo instabiel als de nete is geworden.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:32:15 #270
238141 SevD
Boventitel
pi_84620232
Iemand hier die World in Conflict gespeeld heeft??
pi_84620411
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap sowieso niet wat europese militairen daar moeten. Nazorg geven voor de teringzooi die de VS heeft aangericht? De VS had daar uberhaupt niets te zoeken, anders dan pure wraak op 1 terroristiche cel die zich vermoedelijk in dat land schuil hielden :N

Militairen in Irak snap ik wel, want NL heeft zelf ingestemd met een inval en er op die manier indirect voor gezorgd dat het land zo instabiel als de nete is geworden.
Het is nu allang geen militaire actie meer, het is ontwikkelingshulp met hindernissen, En ja het is een enorme klotesituatie en ja de VS has dun goofed, maar als we kunnen helpen, waarom niet. Het zal die mensen daar geen reet schelen wie wat heeft gedaan.

Bijvoorbeeld het opleiden van politie e.d. lijkt wel zoden aan de dijk te zetten daar, ik vind het dan ook zonde dat we daar mee stoppen.
pi_84620598
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Het is nu allang geen militaire actie meer, het is ontwikkelingshulp met hindernissen, En ja het is een enorme klotesituatie en ja de VS has dun goofed, maar als we kunnen helpen, waarom niet. Het zal die mensen daar geen reet schelen wie wat heeft gedaan.

Bijvoorbeeld het opleiden van politie e.d. lijkt wel zoden aan de dijk te zetten daar, ik vind het dan ook zonde dat we daar mee stoppen.
De militairen zelf vinden het ook zonde dat ze daar weg moeten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:43:06 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84620611
Willen ze die hulp uberhaupt wel? Wat zou jij er van denken als de japanners hier met militaire troepen zouden binnenvallen, de regering afzetten, door hen goedgekeurde mensen op hoge posities zouden zetten en dan Nederland gaan helpen om dingen net zo netjes, respectvol en punctueel te laten verlopen als in hun eigen land?

Goede bedoelingen, maar niemand die er op zit te wachten
pi_84620751
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Tain het volgende:

[..]

De militairen zelf vinden het ook zonde dat ze daar weg moeten
Genoeg die het niet zonde vinden hoor. Lees voor de grap eens wat interviews, juist degene die moesten vechten snappen totaal niet wat we daar doen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:47:33 #275
258885 Solique
I Kill You !
pi_84620754
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef SevD het volgende:
Iemand hier die World in Conflict gespeeld heeft??
Ja, en soms nog steeds.
pi_84620778
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Willen ze die hulp uberhaupt wel? Wat zou jij er van denken als de japanners hier met militaire troepen zouden binnenvallen, de regering afzetten, door hen goedgekeurde mensen op hoge posities zouden zetten en dan Nederland gaan helpen om dingen net zo netjes, respectvol en punctueel te laten verlopen als in hun eigen land?

Precies :) Dat proberen landen nu al honderden jaren in Afghanistan en het werkt daar nooit. Laat dat land nu gewoon zijn ding doen. Taliban kwam daar ook niet aan de macht zonder steun van de bevolking.
pi_84621002
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Genoeg die het niet zonde vinden hoor. Lees voor de grap eens wat interviews, juist degene die moesten vechten snappen totaal niet wat we daar doen.
Dat zullen er ook wel een hoop zijn idd. Ligt net aan welke media welke interviews hebben geplaatst.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84621012
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:

Wat een onzinnige vergelijking.
En als wij in een land leefde zonder politiemacht, berovingen, extreme corruptie en complete chaos dan mogen die Jappen hier best wel komen meehelpen. Domo Arigato!
pi_84621043
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

En als wij in een land leefde zonder politiemacht, berovingen, extreme corruptie en complete chaos dan mogen die Jappen hier best wel komen meehelpen. Domo Arigato!
:') dat was Afghanistan ook niet voor de invasie door Amerika. Vergelijking is net zo krom, want voor de invasie was het een erg stabiel land.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:52 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84621067
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Voor de inval van de VS was dat er allemaal ;) Nouja corruptie etc natuurlijk wel, maar dat zijn interne problemen die kun je niet door buitenstaanders laten oplossen.

Moet Italie dan ook worden binnengevallen om Ome Berlus van zijn troon te stoten?
pi_84621086
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') dat was Afghanistan ook niet voor de invasie door Amerika. Vergelijking is net zo krom, want voor de invasie was het een erg stabiel land.
Ik praat die invasie ook niet goed, ik heb zelfs actief geprotesteerd tegen de oorlog, het heeft geen zin om daarom nu niet te helpen waar het nodig is.
pi_84621126
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat zullen er ook wel een hoop zijn idd. Ligt net aan welke media welke interviews hebben geplaatst.
Ja, daar ligt het aan, de media :'). Lees het boek Op Missie eens een keertje. Hoor je van soldaten die voor en tegen zijn. En opvallend genoeg de soldaten die in Kamp Holland bleven waren voor en de soldaten die daadwerkelijk hadden gevochten en die echt de puinhope zagen waren tegen.
pi_84621178
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik praat die invasie ook niet goed, ik heb zelfs actief geprotesteerd tegen de oorlog, het heeft geen zin om daarom nu niet te helpen waar het nodig is.
Je geeft argumenten waarom de invasie goed zou zijn. Maar in feite zijn alle problemen van nu terug te brengen naar de Amerikaanse invasie. Er is geen corrupte regering die opgedoekt moest worden, geen land dat in chaos verkeerde etc. Dat is allemaal dankzij het briljante Westen.
pi_84621287
Of het was de VS allemaal te doen om "recht te zetten" wat ze in de jaren 80 in Afghanistan aan het doen waren?
pi_84621450
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, daar ligt het aan, de media :'). Lees het boek Op Missie eens een keertje. Hoor je van soldaten die voor en tegen zijn. En opvallend genoeg de soldaten die in Kamp Holland bleven waren voor en de soldaten die daadwerkelijk hadden gevochten en die echt de puinhope zagen waren tegen.
uhm in sommige journalen kwamen alleen de militairen aan het woord die in Kamp Holland verbleven. De rest die daadwerkelijk hadden gevochten kwamen gewoon niet in beeld...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:14:27 #286
238141 SevD
Boventitel
pi_84621670
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:47 schreef Solique het volgende:

[..]

Ja, en soms nog steeds.
Is het wat? :)
pi_84621706
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Tain het volgende:

[..]

uhm in sommige journalen kwamen alleen de militairen aan het woord die in Kamp Holland verbleven. De rest die daadwerkelijk hadden gevochten kwamen gewoon niet in beeld...
ik kijk nooit journaal :X te beperkt. lees liiever kranten en boeken
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:40:25 #288
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84622548
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef SevD het volgende:

[..]

Is het wat? :)
Superspel _O_
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:42:26 #289
238141 SevD
Boventitel
pi_84622616
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Superspel _O_
Okay mooi - even bekijken dus. En Company of Heroes schijnt ook wel tof te zijn hoorde ik?
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:45:30 #290
3140 PhalanX
Technarchy
pi_84622729
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Morthill het volgende:

beetje hetzelfde als die schijterige puistige pauper-pubers die constant afgeven op Amerika en het Westen in z'n algemeen, maar ondertussen wel van alle gemakken gebruik maken die de door hun zo gehaatte landen leveren.

Of van dat trieste emo-klootjesvolk dat denkt heel individualistisch te zijn maar ondertussen in een massale circle-jerk met z'n allen op een door anime en manga gebaseerd beeld van Japan geilen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_84623670
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je geeft argumenten waarom de invasie goed zou zijn. Maar in feite zijn alle problemen van nu terug te brengen naar de Amerikaanse invasie. Er is geen corrupte regering die opgedoekt moest worden, geen land dat in chaos verkeerde etc. Dat is allemaal dankzij het briljante Westen.
Wablief? Ik beargumenteerde mijn originele stelling, beetje raar dat hoe je nu een discussie probeert te voeren die er niet is.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:15:08 #293
258885 Solique
I Kill You !
pi_84623870
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:42 schreef SevD het volgende:

Okay mooi - even bekijken dus. En Company of Heroes schijnt ook wel tof te zijn hoorde ik?
Beiden zeer tof, vooral coop is verslavend.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:19:52 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84624040
quote:
Lekker recent berichtje Fipo :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:33:09 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84624560
pi_84625381
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84625473
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_84625580
4
pi_84625594
3
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:58:55 #300
182714 RitseB
pi_84625615
seks seks seks
pi_84625616
2