Jij stemt zeker Wildersquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:30 schreef wolferl het volgende:[..]Ajax en Galatasaray schelen financieel niet veel (licht voordeel Galatasaray).Grotere club dan Ajax? nee, Ajax heeft veel meer aanzien in Europa en de rest van de wereld. Ook qua prijzenkast mag Galatasaray niet eens de veters strikken van Ajax.Ja? wat bedoel je met Ja.Betere competitie, vergelijkbaar met Nederland.Islamitisch land. Hoe is dat een pluspunt. Nederland is toch ook bijna een islamitisch land.OT: Ajax doet er slim aan om wettelijk te kijken of ze El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer een tackle kunnen geven. 2 keer mondeling akkoord gaan met een een contract lijkt mij zeker bindend.
Houdt Ajax aan het lijntje. Als het nou een Bergkamp of een Kluivert was oke, maar fucking El Hamdaouiquote:
Wees blij. Die knuppel had toch alleen maar voor problemen gezorgd als hij bijv. een keer niet in de basis stond.quote:
dan moeten ze nog een ronde overleven. Ze zijn pas niet meer speelgerechtigt vanaf het hoofdtournooi en we moeten 2 voorrondes (4 wedstrijden) spelen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:21 schreef amersfoort22 het volgende:
Als Jol slim is laat ie zijn toppers lekker voetballen vanavond.
Zijn ze ook bijna niet meer verkoopbaar (indien Ajax zich plaatst voor het hoofdtoernooi)
Ik heb er zin in iig. Vak 126 vanavond
Eens!quote:Op woensdag 28 juli 2010 02:10 schreef dnzl het volgende:
Komkommertijd jongens, ik zou niet te happig zijn met het afbranden van El Ham/Ajax. De snelle mediaboys van dit land proberen nu te scoren, elke hit op deTelegraaf.nl/Ajaxinside.nl is er een (teveel).
Volgens mij kan hij prima zelf compensatie bieden van zijn extra salaris en bonussen.quote:'El Hamdaoui wil compensatie'
Bron: AD Sportweek
Mounir El Hamdaoui domineert de Nederlandse sportkranten van de afgelopen dagen. De aanvaller van AZ gaf reeds zijn jawoord aan Ajax, maar kwam op het laatste moment met nieuwe details, waardoor de overgang nog altijd niet is afgerond. Volgens AD/Sportwereld wil El Hamdaoui gecompenseerd worden voor zijn eigen sportzaak.
De Rotterdammer heeft in zijn geboortestad een eigen sportwinkel, maar vreest dat het slechter zal gaan met zijn zaak wanneer hij voor Ajax tekent. El Hamdaoui wil daarvoor een compensatie ontvangen, maar vooralsnog heeft Ajax daar niet welwillig op gereageerd. Martin Jol houdt vertrouwen in een goede afloop, maar weet dat hij de Marokkaan zeker niet kan opstellen tegen PAOK Saloniki.
De trainer is niet teleurgesteld: “Zoiets kan in het voetbal gebeuren. Gisteravond was ineens alles anders, maar ik ken hem en het is gewoon een goede jongen. Ik ben bij veel van de gesprekken aanwezig geweest. Van onze kant hebben we er alles aan gedaan, nu maken we een pas op de plaats. We dachten hem te kunnen toevoegen aan de lijst van spelers voor de wedstrijd tegen PAOK, maar vanuit zijn standpunt bleek dat toch anders. Misschien dat het toch nog goed zal komen.”
Lezen..................quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moeten ze nog een ronde overleven. Ze zijn pas niet meer speelgerechtigt vanaf het hoofdtournooi en we moeten 2 voorrondes (4 wedstrijden) spelen...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:21 schreef amersfoort22 het volgende:
Als Jol slim is laat ie zijn toppers lekker voetballen vanavond.
Zijn ze ook bijna niet meer verkoopbaar (indien Ajax zich plaatst voor het hoofdtoernooi)
Ik heb er zin in iig. Vak 126 vanavond
Precies , wat een kutargument trouwens , dan gaat hij toch lekker met z'n winkeltje in Amsterdam zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij prima zelf compensatie bieden van zijn extra salaris en bonussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |