Ik beloof mezelf bij dezen dat ik stop als ik bij de 50 ben. Uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet. het gaat op een gegeven moment ook vooral om het verzamelen.
Er zijn Amerikaanse blogsters met over de 3000 lakjes
Kijk maar eens:
http://www.vampyvarnish.c(...)ish-stash-july-2010/
Ah, dat zei ik in December ook...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik beloof mezelf bij dezen dat ik stop als ik bij de 50 ben. Uiterlijk.
lollerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef febster het volgende:
Wij kerels verliezen nu dus serieus van glazen potjes met chemisch spul dat je op je nagels smeert?
Glazen potjes met chemisch spul verlaten je niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef febster het volgende:
Wij kerels verliezen nu dus serieus van glazen potjes met chemisch spul dat je op je nagels smeert?
quote:
Als ze kunstnagels gaan plakken wordt het nog veel ergerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef febster het volgende:
Daar doe ik niet aan, klotedingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze kunstnagels gaan plakken wordt het nog veel erger
NOOITquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze kunstnagels gaan plakken wordt het nog veel erger
+ puntje voor jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, klotedingen.
van jou wist ik dat al gelukkigquote:
*knoopt gulp weer los*quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
heren, ik ga van slapenstein!
She's all yours again
vlucht!quote:
niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef r8ality het volgende:
Hebben we een vrouw erbij, is het weer geen 18.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef bleiblei het volgende:
Zo zie je maar weer. Er wordt om mij gevraagd terwijl ik er niet eens ben. Is die zaagtafel mooi zijn geld waard. Charmes zijn overrated. Vrouwen willen kerels met zaagtafels om lakbakken te maken.
Ja, Artic L.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet?
of bedoel je dat ze te oud is voor je?
Ik doe geen zwakbegaafden...heb je weer gelukquote:
Zou dat ook werken met Lego?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef bleiblei het volgende:
Zo zie je maar weer. Er wordt om mij gevraagd terwijl ik er niet eens ben. Is die zaagtafel mooi zijn geld waard. Charmes zijn overrated. Vrouwen willen kerels met zaagtafels om lakbakken te maken.
1 woord:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Glazen potjes met chemisch spul verlaten je niet.
[..]! Ik moet geld hebben voor een motorrijbewijs + motor. Ik heb geen keus.
Ik heb die verzameldrang meer met CD's trouwens.
als dat waar is moet ie aan de schandpaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zit jij serieus bij een logopediste om van je zachte g af te komen?
ik ken die man ergens vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja?
Hier mijn nieuwe schort
[ afbeelding ]
Tjaquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
En ik blijf erbij dat het raar is om jezelf steeds onherkenbaar te maken maar wel je kind over het www te spammen
Dank jequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry. Maar juup, je eigen hoofd is veel leuker!
Ik kan dat maar heel slecht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
wel duidelijk dat mijn photoshop skills beter zijn dan die van Juup
Dat zei ik niet he. Maar nee, maar ik zal ongetwijfeld nog wel bij de logopedist belanden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zit jij serieus bij een logopediste om van je zachte g af te komen?
laat hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:33 schreef Juup© het volgende:
Heb ook nog een paar laaf/lurck foto's van twee mensen uit deze topicreeks
NIMBYquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja?
Hier mijn nieuwe schort
[ afbeelding ]
haiquote:
Je bent lekquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:33 schreef Levitation het volgende:
morge..
even mijn gevoel van vanmorgen samenvatten: pfffffffffffffffffffffff...
Je loopt leegquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:33 schreef Levitation het volgende:
morge..
even mijn gevoel van vanmorgen samenvatten: pfffffffffffffffffffffff...
Moggel concurent op het gebied van matige garpjesquote:
daar hebben we een topic vol vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moggel concurent op het gebied van matige garpjes
omdat alles aan mijn lijf me tegenwerkt.quote:
Ik moest 4x kijken maar nu zie ik hetquote:
Ja, ik moest gisteren ook werken, maar ik zag eruit als een zombie dus ik moest maar naar huis van mn baasquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Levitation het volgende:
Ik moet werken inu.Had vannacht tijd om te slapen, maar toen had ik hoofdpijn en nu moet ik werken maar heb ik hoofdpijn.
Heb even de bijsluiter van m'n medicijnen nogmaal bekeken, hoofdpijn staat bij bijwerkingen die "zelden" optreden, in dat rijtje staat ook hallucineren... is dus nu een kwestie van wachten op de roze lollifanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
En why the fuck ben je dan om 8.43 wakkerquote:
Da's toch jouw probleem, niet het onze?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:14 schreef r8ality het volgende:
Levi. Ik heb de heul oude lay-out nog. Daar werkt plaatjes spoileren niet
.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef Levitation het volgende:
als je googlet op roze olifant krijg je oa onderstaand plaatje... heb 'm maar even gespoilert ivm onsmakelijkheidomnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meld je dan ziek, idiootquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:04 schreef Levitation het volgende:
Ik moet werken inu.Had vannacht tijd om te slapen, maar toen had ik hoofdpijn en nu moet ik werken maar heb ik hoofdpijn.
Heb even de bijsluiter van m'n medicijnen nogmaal bekeken, hoofdpijn staat bij bijwerkingen die "zelden" optreden, in dat rijtje staat ook hallucineren... is dus nu een kwestie van wachten op de roze lollifanten.disclaimer
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:14 schreef r8ality het volgende:
Levi. Ik heb de heul oude lay-out nog. Daar werkt plaatjes spoileren niet
.
ja maar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch jouw probleem, niet het onze?
[..]
omnomnom!
[..]
meld je dan ziek, idioot
Like?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja maar!![]()
Ik heb wel 100.000 redenen om me niet ziek te melden.
En je hebt er maar 1 nodig om het wel te doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja maar!![]()
Workaholic-juppenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja maar!![]()
ze liegt hoor.quote:
Dat ik dan thuis moet gaan zitten en ook niet alle andere dingen kan doen die ik nog moet doen. Haast haast...quote:
Je moet ook niet gaan zitten, je moet een ibu nemen en gaan slapenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ik dan thuis moet gaan zitten en ook niet alle andere dingen kan doen die ik nog moet doen. Haast haast...
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan zitten, je moet een ibu nemen en gaan slapen
Die haast zit tussen je oren...quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ik dan thuis moet gaan zitten en ook niet alle andere dingen kan doen die ik nog moet doen. Haast haast...
[ afbeelding ]
Gaar en geen zinquote:
nu wel ja..onder de douche geweest, mijn baard van een week erafquote:
sort of.quote:
boormachine?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:03 schreef ArTiC het volgende:
matig...je horloge van de 6e naar de 28ste moeten doordraaien...gelukkig hoef je geen 24 uur door te draaien maar 4 uur heen en weer 4 uur terug maar toch...22x
kom ik zo doorheen...ja, ik rij over mierlo, geldrop naar eindh centrumquote:
FUFFIE, sommige mensen (waaronder ik) denken dat jij model hebt gestaan voor deze commercial:quote:
helaas, ik ben het nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
FUFFIE, sommige mensen (waaronder ik) denken dat jij model hebt gestaan voor deze commercial:
en hoeveel moet je r voor verkopen voor hetzelfde salaris als je nu hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
Ik wil ook voor mezelf werkenLijkt me heel fijn werken en voor mij ook praktisch, omdat ik dan echt mijn dag kan aanpassen aan mijn lijf, maar ik weet niet zo goed wat ik wil doen... Heb nu wat meer van die kussens gehaald om eens te kijken of er een markt is voor zelfgemaakte kussen en knuffels
The Horrorquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:01 schreef Inu het volgende:
En ik heb gedroomd dat SQ en Artic een stelletje waren
ja..dan ga je eerst 40 jaar een taal studeren die al 4000 jaar niet meer gebruikt wordt en dan ga je zelf kussentjes maken en verkopen tot je 67stequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
Ik wil ook voor mezelf werkenLijkt me heel fijn werken en voor mij ook praktisch, omdat ik dan echt mijn dag kan aanpassen aan mijn lijf, maar ik weet niet zo goed wat ik wil doen... Heb nu wat meer van die kussens gehaald om eens te kijken of er een markt is voor zelfgemaakte kussen en knuffels
Die zelfgemaakte kussen van jou zouden best eens wat op kunnen leverenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
een combi van jou en Juupquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef Levitation het volgende:
als je googlet op roze olifant krijg je oa onderstaand plaatje... heb 'm maar even gespoilert ivm onsmakelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hejquote:
leuk als je een ton wiint in de loterij, voor erbij, maar om van rond te komen nog niet misschien,quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zelfgemaakte kussen van jou zouden best eens wat op kunnen leveren
LEZENquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
leuk als je een ton wiint in de loterij, voor erbij, maar om van rond te komen nog niet misschien,
tenzij je perse op water en brood wil leven en genoegen neemt met een rijtjeswoning in de bennekel
FrauFUFR zegt nu dat ze ook aan mij moest denken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
FUFFIE, sommige mensen (waaronder ik) denken dat jij model hebt gestaan voor deze commercial:
Dat heb ik gedaan.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
FrauFUFR zegt nu dat ze ook aan mij moest denken.
Gratis af te halen: Vrouw. Veelvuldig misbruikt. Kan koken (sort of)
Ik neem dr overmorgen wel mee!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Handig zo'n horlogequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:03 schreef ArTiC het volgende:
matig...je horloge van de 6e naar de 28ste moeten doordraaien...gelukkig hoef je geen 24 uur door te draaien maar 4 uur heen en weer 4 uur terug maar toch...22x
Oh nee, meer voor erbij bedoel ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
en hoeveel moet je r voor verkopen voor hetzelfde salaris als je nu hebt.
* reality check
Er stond: kussen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
En ik heb daar mijn conclusie uit getrokken.
Misschien moet jij eens wat minder nagellak snuiven![]()
zoutzout
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je bezig aan zo'n unit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh nee, meer voor erbij bedoel ikDat ik wat minder werk dit erbij voor de leuk
En ik denk eigenlijk dat er best een marge opzit. Als ik zelf kussens leer naaien wordt het nog goedkoper en een bol wol kost maar 1 euro en je hebt maar een klein beetje nodig
eerlijk gezegd snap ik hem ook nu pasquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er stond: kussen.
Zelfgemaakte kussen.
Is het wat voor Reaal?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Strak plan, ik spreek uit ervaring dat het enorm fijn KAN zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
Ik wil ook voor mezelf werkenLijkt me heel fijn werken en voor mij ook praktisch, omdat ik dan echt mijn dag kan aanpassen aan mijn lijf.
Ik heb deze in een avondje gemaakt, dus misschien een uur of 4 ofzo. Het meeste werk was nog wel het vastnaaien aan de hoes, maar als dat met de naaimachine kan gaat dat veel snellerquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je bezig aan zo'n unit?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Inu is dus inmiddels al officieel gehandicapt begrijp ik?
Inu, dagje Efteling doen?
Nee, ik wil niet officieel gehandicapt zijn, dan moet ik meer betalen voor een hypotheekquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Inu is dus inmiddels al officieel gehandicapt begrijp ik?
Inu, dagje Efteling doen?
Zeg dat je er drie uur aan bezig bent. Zo'n kussentje kun je misschien voor 20 euro verkopen. Zeg dat er 5 euro materiaal in zit. Da's een bruto uurloon van 5 euro.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb deze in een avondje gemaakt, dus misschien een uur of 4 ofzo. Het meeste werk was nog wel het vastnaaien aan de hoes, maar als dat met de naaimachine kan gaat dat veel sneller
Als zij er lol in heeft en elk extraatje kan gebruiken is het een leuke bezigheid denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dat je er drie uur aan bezig bent. Zo'n kussentje kun je misschien voor 20 euro verkopen. Zeg dat er 5 euro materiaal in zit. Da's een bruto uurloon van 5 euro.
Ik zou het wel weten
Ik vind het wel een leuke tijdsbesteding die ik sowieso toch zou doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dat je er drie uur aan bezig bent. Zo'n kussentje kun je misschien voor 20 euro verkopen. Zeg dat er 5 euro materiaal in zit. Da's een bruto uurloon van 5 euro.
Ik zou het wel weten
Que?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet officieel gehandicapt zijn, dan moet ik meer betalen voor een hypotheek
Uhm bahquote:
Ja, omdat ik meer kans heb om arbeidsongeschikt te raken en dan willen ze je minder graag een lening gevenquote:
Ze had het over een eigen business, dus ik ging er van uit dat hier een fulltime bezigheid mee bedoeld werd. My bad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als zij er lol in heeft en elk extraatje kan gebruiken is het een leuke bezigheid denk ik.
Ik neem aan geestelijk? Want gezien de conditie van FUFR lijkt me de fysieke inspanning niet zo heel hoogquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat reaal dat overleeft
Je hebt mrs. Fufr duidelijk nog nooit ontmoetquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik neem aan geestelijk? Want gezien de conditie van FUFR lijkt me de fysieke inspanning niet zo heel hoog.
Jij snapt em nietquote:
Jij welquote:
Oh nee, zo realistisch ben ik idd welquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze had het over een eigen business, dus ik ging er van uit dat hier een fulltime bezigheid mee bedoeld werd. My bad.
Behalve wat geestelijke afwijkingen heb ik nietsquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er nog mensen hier die geen ziektes, afwijkingen of handicap hebben by the way?
Het voelt zo eenzaam soms
Jij bent ook niet helemaal normaal toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er nog mensen hier die geen ziektes, afwijkingen of handicap hebben by the way?
Jij hoort toch ook gewoon bij het kneuzenclubje? Jij had redelijk recent nog een wazige leverontsteking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal is een zeer subjectief begripquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal normaal toch?
Nou-houquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hoort toch ook gewoon bij het kneuzenclubje? Jij had redelijk recent nog een wazige leverontsteking.
ja, en dan nog, al stond er zelfgemaakte pannenlap.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er stond: kussen.
Zelfgemaakte kussen.
Laat maar, hij valt nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, en dan nog, al stond er zelfgemaakte pannenlap.
Daar kun je toch NIET van rondkomen?
ah, je wil ruilenquote:
daar kun je je toch behoorlijk in vergissenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik neem aan geestelijk? Want gezien de conditie van FUFR lijkt me de fysieke inspanning niet zo heel hoog.
jij denkt alles zo mee te kunnen nemen, ik neem alleen genoegen met inruil.quote:
*kuch*quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Normaal is een zeer subjectief begrip
Maar ik heb het volgens mij nooit over m'n beperkingen, wel dan?
gratis af te halen was het toch!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij denkt alles zo mee te kunnen nemen, ik neem alleen genoegen met inruil.
niet voor handelaren!quote:
Enlighten us.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar kun je je toch behoorlijk in vergissen
wij gaan zo!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef FUFR het volgende:
ik wil ook naar de efteling, maar wij gaan pas in september heeft mijn vrouw unaniem besloten.
quote:
you wishquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toch niet als gehandicapte en hulpje?
You wish you couldquote:
you wish you could knowquote:
geen zin, ik geniet momenteel van een hele lekkere plaatquote:
Ik zeur wel veel, maar niet over fysieke beperkingsquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen zin, ik geniet momenteel van een hele lekkere plaat
opslag?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van (nounou, jij hebt toch zeker geen kleine bolletjes, ) bb krijgt ook wel eens complimentjes.
Mijn manager stak net een veer in mijn reet.
Ze is net terug van vakantie en ze is op vele fronten tot de conclusie gekomen dat ze onmisbaar is omdat het anders in de soep loopt, maar bij mij liep het perfect door.
Whiej!
quote:
Brave kantoorkneuzenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van (nounou, jij hebt toch zeker geen kleine bolletjes, ) bb krijgt ook wel eens complimentjes.
Mijn manager stak net een veer in mijn reet.
Ze is net terug van vakantie en ze is op vele fronten tot de conclusie gekomen dat ze onmisbaar is omdat het anders in de soep loopt, maar bij mij liep het perfect door.
Whiej!
Ja. Hallo. Foto svp.quote:
R8, zie jij ook een verkapte -zie mij es geweldig zijn- post?quote:
zo verkapt vind ik 'm anders nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
R8, zie jij ook een verkapte -zie mij es geweldig zijn- post?
Kantoorteigers hebben anders geen enkele reden voor levensvreugdequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
R8, zie jij ook een verkapte -zie mij es geweldig zijn- post?
Hoe staat het met het emigreren naar Zweden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kantoorteigers hebben anders geen enkele reden voor levensvreugde.
Goed. De datum is er alquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe staat het met het emigreren naar Zweden?
Ik lig nog eerder ergens onder een brugquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou best eens tien jaar vooruit willen kijken in de tijd. Gewoon, om te zien hoe r8al daar achter zijn bureautje zit op kantoor, er een foto van te maken, en die hier te posten.
Geen goed plan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef Levitation het volgende:
ojee, iemand die de strijd aan gaat met reaal.
Noorwegen is mooier. Levensstandaard is zo mogelijk nog hoger dan in Zweden. Alleen zijn Zweden wat vriendelijker en hebben ze er veel Volvo'squote:
Het is een -18 meisje, ik zal liev doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef Levitation het volgende:
ojee, iemand die de strijd aan gaat met reaal.
oh god, het is een jonge meid, wat voorspelbaar ben jijquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Noorwegen is mooier. Levensstandaard is zo mogelijk nog hoger dan in Zweden. Alleen zijn Zweden wat vriendelijker en hebben ze er veel Volvo's.
ah, zit 't 'm daar in? Zijn wij gewoon te oud voor je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is een -18 meisje, ik zal liev doen.
Ja ik houd zo erg van Noorwegen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Noorwegen is mooier. Levensstandaard is zo mogelijk nog hoger dan in Zweden. Alleen zijn Zweden wat vriendelijker en hebben ze er veel Volvo's.
Wij zijn te onbereikbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
ah, zit 't 'm daar in? Zijn wij gewoon te oud voor je?
dat vroeg ik me ook af.quote:
hell yeah!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik lig nog eerder ergens onder een brug.
Misschien ben ik samen wel met FUFR op de vlucht voor een of andere instantie.
Ah zoooo. Ik dacht alsin jonge meisjes zijn makkelijker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation is getrouwd en ik woon samen met een andere topicbewoner, dat maakt jou net iets bereikbaarderder voor R8al
Los van dat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah zoooo. Ik dacht alsin jonge meisjes zijn makkelijker.
Omdat jij altijd vol tegengas geeft. Je geeft al tegengas als er nog niet eens voorgas is gegeven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
Wat zijn jullie een stel (ondanks het tegengestelde wat jullie beweren) pubers zeg. Ze dramt niet door (zie ook haar reply), ik word niet persoonlijk afgezeken, waarom zou ik dan vol tegengas geven?
Krassers.
Scandinavië is geen landquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
Oh, en meisjes waarvan hun favo vakantieland Scandinavie is.
Ik moest lachen al snap ik eigenlijk niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
Wat zijn jullie een stel (ondanks het tegengestelde wat jullie beweren) pubers zeg. Ze dramt niet door (zie ook haar reply), ik word niet persoonlijk afgezeken, waarom zou ik dan vol tegengas geven?
Krassers.
dit klinkt best stom.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
Oh, en meisjes waarvan hun favo vakantieland Scandinavie is.
Onzin, en dat weet je.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat jij altijd vol tegengas geeft. Je geeft al tegengas als er nog niet eens voorgas is gegeven.
quote:
Dat bedoel ik dus. Janksmoelenquote:
ouchquote:
ok, jij zegt/typt domme dingen en daarom zijn wij janksmoelen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus. Janksmoelen.
trek die tenen es inquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus. Janksmoelen.
ik plaag je maar, dat is hier gebruikelijk.quote:
Volgens mij hebben jullie wel een idee van mijn intelligentie. Dus als ik zulke dingen typ, weten jullie heus wel wat ik bedoel. Maar nee, zeuren moeten jullie altijd...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
ok, jij zegt/typt domme dingen en daarom zijn wij janksmoelen?
Have fun in Sweden
het is geen comic, het is een waargebeurd verhaal over 2 fokkers die samen op de vlucht zijn en hele interessante dingen belevenquote:
Nee maar daar kan ik dan toch een comic over schrijven? Based on ze troe stoorie!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is geen comic, het is een waargebeurd verhaal over 2 fokkers die samen op de vlucht zijn en hele interessante dingen beleven
oh god, nu gaat ze mex voor een 17-jarige slet uitmakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plaag je maar, dat is hier gebruikelijk.
Gelukkig ben ik zelf ook een 17-jarig sletje geweest
I know, ben wel wat gewend hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plaag je maar, dat is hier gebruikelijk.
Gelukkig ben ik zelf ook een 17-jarig sletje geweest
nee, dit is wapenstilstand...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is dit één van de eensindedriemaanden ruzies?
dit is geen ruzie, no worries.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is dit één van de eensindedriemaanden ruzies?
*Artic en mezelf inschrijftquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know, ben wel wat gewend hoor.
Ik niet! Misschien moet het nog komen.
ah zo, maar ik wil wel overleven aan het eind. En rijk zijn, en een bus vol 17 jarige sletjes hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar daar kan ik dan toch een comic over schrijven? Based on ze troe stoorie!
Het vuur brandt niet uit zichzelf he, dat moet je opstokenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jammer, ik houd wel van relletjes.
based on ze TROE stoorie!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah zo, maar ik wil wel overleven aan het eind. En rijk zijn, en een bus vol 17 jarige sletjes hebben
Ah, zijn het zulke types.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met een marginaal kansje zijn deze heren al dik tevreden doorgaans
quote:
Hoi, neuken?quote:
Dat ik wat slik?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
ik lees net dat Mexi slikt
Maar meisje, op jouw leeftijd..
Hoi, pijpen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
ik lees net dat Mexi slikt
Maar meisje, op jouw leeftijd..
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb echt het lekkerste boterhambeleg gevonden; Zuivelspread light (om toch nog een beetje gezond te doen) met Italiaanse kruiden erover
Stiekem is het lekker met mascarpone, maar dat is niet heel goed voor je
Fuf is ook gewoon een kantoortIJger hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik lig nog eerder ergens onder een brug.
Misschien ben ik samen wel met FUFR op de vlucht voor een of andere instantie.
ho ho, ik ben een vrije jongen he.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Fuf is ook gewoon een kantoortIJger hoor.
dat waar je het in het x forum over hebtquote:
Ah, gut.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat waar je het in het x forum over hebt
ik sjekte je uit, je weet zelf.quote:
Dat is een utopie op deze aardklootquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ho ho, ik ben een vrije jongen he.
Geen slaaf ofzo
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb echt het lekkerste boterhambeleg gevonden; Zuivelspread light (om toch nog een beetje gezond te doen) met Italiaanse kruiden erover
Stiekem is het lekker met mascarpone, maar dat is niet heel goed voor je
sorry ben er niet anders konden we lunchenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:05 schreef r8ality het volgende:
[..].
Nou nog een fatsoenlijk lunchadres voor over een halfuur.
Zwemmenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef FUFR het volgende:
ik wil naar huis, telefoon uit en lekker een paar uurtjes draaien, maar als ik zo om me heen kijk wordt het kikkers vangen en zwemmen
Hoezo, zou jij naar Hedel komen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry ben er niet anders konden we lunchen
Hedel, kom op zeg, daar komt nog geen fatsoenlijke joekel vandaan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo, zou jij naar Hedel komen dan?.
bosjesmannen wonen in zuidelijk afrika, niet op sumatra.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is een utopie op deze aardkloot.
Naja, op die anderhalve bosjesman op Sumatra na dan.
welkom, we zijn pas bij deeltje 1830, dus je kunt best nog aan boord springen!quote:
Het zal je verbazen hoe vaak mensen aan de kassa hun pincode proberen te herinneren en hem hardop zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
welkom, we zijn pas bij deeltje 1830, dus je kunt best nog aan boord springen!
Ik zou zeggen, stel je even voor...
Gewone zaken als je exacte woonadres, creditcardnummer, pincode etc.
O da's beter dan dat de trein HEUL ver weg is al he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
welkom, we zijn pas bij deeltje 1830, dus je kunt best nog aan boord springen!
quote:Ik zou zeggen, stel je even voor...
Gewone zaken als je exacte woonadres, creditcardnummer, pincode etc.
Wat studeer je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O da's beter dan dat de trein HEUL ver weg is al he?
[..]
Ik woon niet in Ehvn, maar in Vhvn. Studeer wel in Ehvn!
das -niet- hetzelfde.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O da's beter dan dat de trein HEUL ver weg is al he?
[..]
Ik woon niet in Ehvn, maar in Vhvn. Studeer wel in Ehvn!
eindhovelogiequote:
ohnoes..die homo weerquote:
Ja daar stata het studentenhuis nu eenmaal!quote:
speak voor jezelf damequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met een marginaal kansje zijn deze heren al dik tevreden doorgaans
ik denk metro, niet homoquote:
jah want het gaat ook zo goed in de bouwwereld, vooral bij Makelaars en Architecten.quote:
Jaaaa daar ga ik mijn studie ook echt op kiezennnnn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah want het gaat ook zo goed in de bouwwereld, vooral bij Makelaars en Architecten.
onder tafel is er zat te verdienenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah want het gaat ook zo goed in de bouwwereld, vooral bij Makelaars en Architecten.
je kan altijd nog kussentjes gaan makenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaa daar ga ik mijn studie ook echt op kiezennnnn.
r8alityquote:
Ik word Rem Koolhaas 2.0.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan altijd nog kussentjes gaan maken
volgens mij wel..of iig VVD danquote:
zullen we matties worden op facebook?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
ik in ieder geval wel, jullie mogen mij nu aanraken.
wiekiewiekiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |