Daar ging het dan ook overquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed je laptop meenemen?
ow... jah... maar dan nog, hoe groot zijn die dingen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fann, lees je toch eens in. Het gaat niet over een telefoon maar over een i-pad
[ afbeelding ]
10 cmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah... maar dan nog, hoe groot zijn die dingen dan?
Zie hierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah... maar dan nog, hoe groot zijn die dingen dan?
Ja, maar als ie opgewonden is, meet ie toch gauw zo'n 25 cm (beelddiagonaal)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... da's toch harstikke klein?
of neem je me in de maling ?
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik had ook de I-phone in optie![]()
Gert, jij hebt toch ook een I-phone? Hoe bevalt hij jou?
9.7inch..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... da's toch harstikke klein?
of neem je me in de maling ?
ah... owke, ik had al zitten googelen maar kon zo snel nergens een afmeting vinden,quote:
24,638, mwah, bijna 25 dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
9.7inch..
en nu de volgende vraag, hoeveel is dat in cm..volgens mij 23.7 cm
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doen jullie nog allemaal wakker?
"i-pad" ...durf je wel nu Cc. weg is, tis iPad, dat je het weetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die i-pad lijkt mij wel handig om op het toilet te hangen. Beetje browsen in plaats van de krant lezen
Sigaretje erbij, sigaartje mag ook, volgens Derksenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die i-pad lijkt mij wel handig om op het toilet te hangen. Beetje browsen in plaats van de krant lezen
e-Books op een iPad zijn wel gaaf hoor. Hou je 'm horizontaal dan zie je twee bladzijden en verticaal één bladzijde. En je kan alles aanpassen, van het font tot de kleur van het papierquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doen jullie nog allemaal wakker?
Heb ooit een medion PC gehad, niks mis meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:58 schreef Jian het volgende:
"Medion is een van de vele fabrikanten die met een antwoord komen op de iPad. Hoeveel het budget-tablet bij Aldi gaat kosten, is nog niet bekend"![]()
Ben wel benieuwd !
quote:
Ik denk Venezuela:quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer! Die gaf toch kleur! En wat ie nu nog moet gaan doen... bondscoach van Trinidad worden of zo. Of nee, Colombia.
Daarom wacht ik ook nog wel effe met de aanschaf van zo'n tablet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ooit een medion PC gehad, niks mis mee
Beeldscherm en tekentablet hier, gaat al jaren meequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ooit een medion PC gehad, niks mis mee
Ohh.. Ik wil nog zoiets kopen maar ik ben Wacom tablet gewend. Denk dat dat qua prijs gaat schelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beeldscherm en tekentablet hier, gaat al jaren mee
Heb nu op de zaak een fonkelnieuwe Wacom, werkt wel lekkerder hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. Ik wil nog zoiets kopen maar ik ben Wacom tablet gewend. Denk dat dat qua prijs gaat schelen
quote:
Tja wachten, ik wil een nieuwe tv 3D . Ik wacht nog evenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook nog wel effe met de aanschaf van zo'n tablet.
Volgens mij mag je ze bij de Phonehouse twee weken proberen, ik weet niet hoe ze het oplossen als je helemaal niet met de gekozen telefoon overweg kunt, maar ik heb vorige week nog over die twee weken op proef gehoord.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap die dingen meestal wel snel, maar ik wil hem een weekje gebruiken om te kijken of hij aan mijn wensen en voorwaarden voldoet.
Het schijnt dat ik nogal veeleisend ben
Gewoon in iTunes zetten en synchroniseren maar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef Leandra het volgende:
en als jij graag je eigen muziek enz. op je telefoon wilt zetten, dan kun je met een iPhone je lol op, want die kun je dus niet even overzetten van je PC op je telefoon.
Als je op vakantie gaat neemt zo'n iPad met 20 boeken erop een stuk minder ruimte in dan die 20 boeken zelf....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Niet dat ik me er echt in heb verdiept..
Maar ik zie zo snel de voordelen van zo'n ding niet? Kan iemand even de punten benoemen waarom de Ipad zooo geweldig is?
Zwanger zeker?? Dan heb je er weinig mee te maken dat ze 19 weken weg is, dat is 3 weken vakantie en 16 weken zwangerschaps/bevallingsverlof... daar heb je simpelweg niets over te zeiken, dat kost de baas ook niets, dat wordt volledig door het UWV betaald.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
En een collega die zit te zaniken over een andere collega die om privéredenen een middag vrij heeft genomen.
Terwijl ze zelf om privéredenen 19 weken weg is dalijk en mij laat zitten met haar werk.![]()
Wordt een leuk dagje vandaag, ik vóel het gewoon!![]()
Dan nog is 't in die situatie ongepast om over een ander z'n vrije tijd te gaan lopen zaniken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zwanger zeker?? Dan heb je er weinig mee te maken dat ze 19 weken weg is, dat is 3 weken vakantie en 16 weken zwangerschaps/bevallingsverlof... daar heb je simpelweg niets over te zeiken, dat kost de baas ook niets, dat wordt volledig door het UWV betaald.
Dat staat buiten kijf, maar dan moet het ook niet als excuus gebruikt worden om even over de 19 weken weg van die collega te drammen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan nog is 't in die situatie ongepast om over een ander z'n vrije tijd te gaan lopen zaniken.
We krijgen wel een vervanger maar die moet dan de rotklusjes gaan doen terwijl ik haar werk overneem. En natuurlijk heb ik er niks over te zeggen, maar ik vind gewoon dat ze niet moet zeuren over die middag van onze collega. Gaat haar ook geen fuck aan, ik mag toch ook niets zeggen over haar 19 weken? Want neeee, dat is taboe! Ontzettend hypocriet vind ik datquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zwanger zeker?? Dan heb je er weinig mee te maken dat ze 19 weken weg is, dat is 3 weken vakantie en 16 weken zwangerschaps/bevallingsverlof... daar heb je simpelweg niets over te zeiken, dat kost de baas ook niets, dat wordt volledig door het UWV betaald.
Dat je werkgever vervolgens te beroerd is om de bespaarde loonkosten aan een vervanger uit te geven moet je hem kwalijk nemen.
En dat doe je dan toch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We krijgen wel een vervanger maar die moet dan de rotklusjes gaan doen terwijl ik haar werk overneem. En natuurlijk heb ik er niks over te zeggen, maar ik vind gewoon dat ze niet moet zeuren over die middag van onze collega. Gaat haar ook geen fuck aan, ik mag toch ook niets zeggen over haar 19 weken? Want neeee, dat is taboe! Ontzettend hypocriet vind ik dat
Jij noemt het drammen omdat je zelf kinderen hebt/krijgt en dat begrijp ik wel van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 09:38 schreef Leandra het volgende:
Het valt me wel vaker op dat de kinderlozen vooral een hoop te drammen hebben over de rechten die je nou eenmaal hebt, en dan is het zwangerschapsverlof in NL nog schofterig kort, gezien het aantal vrouwen dat de overheid graag aan het werk zou willen hebben.
Ja. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:43 schreef Copycat het volgende:
Moet die vervanger ook jouw rotklusjes overnemen? Dan zou ik juist blij zijn.
Echt, als je zoiets zou flikken dan zou ik dat melden..... zeker als we toch al geen vriendschappelijke werkrelatie zouden hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
Leg subtiel een pakje condooms op haar bureau in de pauze
Dat helpt in dit stadium niet meer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
Leg subtiel een pakje condooms op haar bureau in de pauze
Je maakt er wel een groot drama van "Wij draaien er altijd voor op" "Slachtoffer van". Je kunt het of overdrijven, of in breder perspectief zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij noemt het drammen omdat je zelf kinderen hebt/krijgt en dat begrijp ik wel van je![]()
Maar wij draaien er altijd voor op en zeg nu zelf, hoe zou jij het vinden als je met zeer grote regelmaat het slachtoffer wordt van andermans privékeuzes?
Nee daar gaat het niet om, het is simpelweg een recht in NL dat zwangerschapsverlof, en dan is het nog belachelijk kort.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij noemt het drammen omdat je zelf kinderen hebt/krijgt en dat begrijp ik wel van je![]()
Maar wij draaien er altijd voor op en zeg nu zelf, hoe zou jij het vinden als je met zeer grote regelmaat het slachtoffer wordt van andermans privékeuzes?
LOL, weet ik veel joh, ik heb alleen naar de teemobielknul geluisterd en toen hij zei dat ik niet zo even m'n liedjes van de PC kon overzetten was ik al klaar met de aaifoon, en helemaal toen hij de Samsung Galaxy S sowieso een beter (en beduidend goedkoper) alternatief noemde....quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:49 schreef Copycat het volgende:
Jonguh Leandra! Reageer nu eens op mijn iPhone muzieksynchronisatiepost! Waarmee ik met gemak muziek van computer op iPhone zet!
Ik wil polemiek!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
LOL, weet ik veel joh, ik heb alleen naar de teemobielknul geluisterd en toen hij zei dat ik niet zo even m'n liedjes van de PC kon overzetten was ik al klaar met de aaifoon, en helemaal toen hij de Samsung Galaxy S sowieso een beter (en beduidend goedkoper) alternatief noemde....
Zeker is de vergelijking krom.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat doe je dan toch.
En nee, zwangerschapsverlof (en zorgverlof en weet ik veel wat voor verlof er bestaat) heeft er werkelijk niets mee te maken.
Overigens heeft zij er ook weinig mee te maken dat een ander een vrije dag neemt, maar de vergelijking is gewoon krom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |