abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84564018

Appelsap 10 year anniversary - Zondag 1 augustus Oosterpark Amsterdam - 12.00-22.00 - Gratis toegang

quote:
Op zondag 1 augustus zal het muziekpodium van het Oosterpark in Amsterdam wederom getransformeerd worden in een bruisende stage voor binnen- en buitenlandse hiphop, soul en electronische acts en dj's. Naast nieuw binnen- en buitenlands talent is Appelsap vanouds hét podium voor de top van de Nederlandse underground scene. Vele klassiekers hebben reeds de revue gepasseerd, of zijn klassiekers geworden door hun optreden op dit unieke gratis openlucht festival. Appelsap biedt in haar programmering ruimte aan vernieuwende muziek zonder haar hiphop roots te vergeten. Het festival manifesteert zichzelf als meeting place voor groot en klein talent en als melting pot voor muziekliefhebbers uit Amsterdam en ver daarbuiten. Appelsap heeft in het afgelopen decennium een indrukwekkende groei doorgemaakt van blockjam naar een volwaardig muziekfestival. Elk jaar weer wordt er alles aan gedaan om de intieme sfeer te behouden en de organisatie stelt kwaliteit nog altijd boven kwantiteit. Er is een breed aanbod aan health food, er wordt sinds vorig jaar gebruikt gemaakt van het beste geluidssysteem en ook zijn er dit jaar een aantal verrassingen op het gebied van sponsoring en samenwerkingen.
quote:
Appelsap gaat griiiiindin het 10-jarig bestaan vieren met Clipse als een van de main acts. Over dit duo uit Virginia hoeven we je waarschijnlijk niks te vertellen. De Jeugd Van Tegenwoordig geeft iedereen in het Oosterpark alvast een voorproefje van hun nieuwe album. Rich Medina uit Philadelphia staat met zijn brede muzieksmaak garant voor een dj-set die gaat variëren van soul en funk tot hiphop en house. De mensen van Viral Radio nemen Dimlite uit Zwitserland mee voor een elektronische live-set. Juha en Cinnaman zorgen voor nieuwe elektronische beats. En dan is er nog een vertegenwoordiging van de hedendaagse Nederlandse hiphopscene, zowel qua dj’s als live acts. Kleine Jay & Cartes, La Melodia, Reverse, Jayh & Adje en Kleine Viezerik komen met harde showcases en dj’s SP, Mr. Wix, Vic Crezee, Danny de Funk en Abstract maken het feestje compleet. Hosts van de dag zijn Lyrical Tie en Lentini. Tijden blijven onbekend en de acts beginnen vroeg, dus kom vroeg!
Goede sfeer, goede muziek, altijd tof. Prima om de zondag mee door te komen. Zijn er FOK!(k/st)ers bij?

Voor meer info check ook appelsap.net, facebook, twitter. En een appelsap playlist op 22tracks.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:06:30 #2
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_84565495
Baalde dat ik het vorig jaar gemist heb met Pharoah Monch en Theophilius London. Dit jaar weet ik ook nog niet, misschien als ik iemand mee weet te krijgen. Namen doen me geloof ik niet zo veel eerst maar eens beluisteren op 22tracks.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_84565673
Als ik nog vrij kan krijgen :Y
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:47:03 #4
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_84567259
Aanwezig.
The Most Incredible, Baby
pi_84568300
Aanwezig. Alleen voor de Jeugd.
pi_84571601
Dik dik dik dik.

[ Bericht 81% gewijzigd door friekin_ op 27-07-2010 23:36:52 ]
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:55:56 #7
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_84730433
Zo te zien ziet het weer er goed uit.
pi_84731487
Iemand enig idee van een timetable??
pi_84754304
De jeugd was kut :@
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_84755003
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:55 schreef Roi het volgende:
De jeugd was kut :@
:o Kut? Verklaar!
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:37:34 #11
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_84764646
pi_84766209
Wat een KUT geluid. Ongelooflijk.

Als je 50 meter van het podium stond, kon je helemaal NIETS verstaan.

Kutfeest, dikke 0.
pi_84842784
Ben niet geweest en als ik die foto's zie ben ik blij dat ik niet geweest ben.

Deze wilde ik jullie niet onthouden

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')