abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 17:40:19 #201
341099 Trolldontfeedthetroll
swag swag swag on you
pi_94985358
O+ aawh O+
hooi
pi_95288828
Kleine update!

Afgelopen dinsdag zijn we toch nog even met DeeDee terug naar de DA gegaan. Ze had een flinke bult bij haar wondje zitten en het wondje zelf zag er wat vochtig uit. Aldaar bleek dat de bult kwam doordat de hechting aan het oplossen was, waar ze niet honderd procent tegen kon, maar verder geen kwaad kon. De wond zelf was ietsjes ontstoken, dus de dame kreeg een antibiotica spuit.

DeeDee wilde die week ook niet al te best eten. Daarom waren we even afgeweken van het hypoallergene dieetvoer. Omdat ik het een beetje sneu vond voor Dexter hebben we ze allebei wat natvoer gegeven.. en man, dat vonden ze me toch een partij lekker...! :o Crimineel gewoon! Het was voor DeeDee zo te zien makkelijker weg te werken (ze heeft altijd wel wat moeite met brokjes gehad door een overbeetje).

We dachten ook.. laten we het weer eens proberen, om die switch te maken. En raad eens? *)

Het gaat goeoeoeoeoeoeoed *O* Goede poepjes in de bak *O*

En DeeDee haar wondje is helemaal dicht :Y

Dexter had laatst overigens ook een rare bui..

pi_95288930
Dat filmpje is O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_95290963
Volgens mij heb je wat lekkers op je vest gemorst :D En je hebt paarse plukken in je haar! :P
I had a signature once. It was awful.
pi_95296336
Ik zweer het je, er zat echt helemaal niets :P Alleen mijn vestzakje was soppig nadat Dexter ermee klaar was :') Hij werd ook helemaal gek van m'n shirt.. pontificaal tussen m'n tieten :{w Toen heb ik 'm maar weggezet :')

En jaaa, paarse plukjes.. Maar er is er al een uitgevallen ;( Stomme extensions :P
pi_97704499
Klein schopje :) Dexter en DeeDee zijn bijna één jaar oud nu! *O* Nog 13 daagjes om precies te zijn :Y

En dan nu, dames en heren, alvorens wij verder gaan, een quiz!

Hoeveel poten telt u op de foto en welke poot hoort bij welke kat? ;)

Dexter heeft hier binnen het huis de controle over de afstandbediening.. We kijken met grote regelmaat gedwongen naar Animal Planet ;)

DeeDee kan het ene moment erg charming zijn, en het andere moment gewoon lekker even niet! :6

Dexter is nog steeds heer en meester van de rare posities voor de persoonlijke hygiëne!

Ook kan hij nog lekker dromerig uit het mandje hangen. :)
Ik weet niet of ie voor iedereen op z'n zij toont.. Op photobucket staat ie wel rechtop -O-
  zondag 5 juni 2011 @ 11:30:44 #207
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97729585
Het zijn prachtige volwassen poezels geworden O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 5 juni 2011 @ 11:33:47 #208
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_97729669
_O_ _O_ _O_
Ze zijn mooi O+ En die laatste foto staat gewoon recht hier :Y

Die pootjes-foto O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_97733325
Alweer een jaar, wat gaat het hard he! Ze zijn zo mooi geworden, DeeDee is echt het leukste lapje dat ik ken op m'n eigen lapjes na ;)
pi_98301568
*O* Er zijn er twee jarig, hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat zijn zij! *O*

Hun 'cadeau', een lekker stukje vis!

DeeDee wist er geen raad mee.. dus kreeg de vis een tikje..

Dexter echter wel.. en dat liet ie horen ook. Brompotje O+

DeeDee bleek diep onder de indruk door het bromorkest van haar broer

Uiteindelijk hebben we de vis maar in stukjes geknipt.. Anders kreeg DeeDee het niet weg, en hadden we waarschijnlijk een stuk vis in bed liggen of zo.. Dexter wilde er al mee weglopen _O-

Daarna hebben ze er lekker van gesmikkeld! :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:59:54 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98301610
*;
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_100340656
Gekke Dexter heeft weer iets nieuws uitgevonden o|O

Op die laatste foto kijkt hij echt zo van ' :{w Wat nou ik mag daar niet zitten'
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 01:52:13 #213
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100340801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:45 schreef Hitomi het volgende:
Gekke Dexter heeft weer iets nieuws uitgevonden o|O

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op die laatste foto kijkt hij echt zo van ' :{w Wat nou ik mag daar niet zitten'
Geweldig _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100340853
Ik verbaas me eigenlijk dat het Dexter is. Hij leek me toch wel de domste van het stel :Y

Waarom moeten katten toch altijd hoger dan eigenlijk -kan-.. Ik weet dat katten altijd op hun pootjes terechtkomen, maar het lijkt me geen fijne val, zeker niet omdat er allerlei spul onder staat opgeslagen.
pi_100368432
Haha, slimme vent! Tsja, katten hebben zo hun eigen streken... ;)
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:25:33 #216
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_100483352
Lol ik voel een 'ceiling cat is watching you' aankomen :D _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:07:32 #217
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_100525284
Net pas dit topic tegen gekomen. geweldig _O_ Blijf alsjeblieft posten in dit topic hoe het gaat met de twee deugnieten. 2 maanden geleden mijn geweldige je-weet-wel-kater in moeten laten slapen, maar wanneer ik die twee van jou zie, ohh poessebeesten O+ ...
pi_100551151
Ook ik zie pas net dit topic. In een keer doorgelezen, wat een avonturen hebben ze al beleefd, vooral met dat mandje op de fiets, poehee, dat zal wel spannend zijn geweest.
En ze zijn ontzettend mooi geworden.
*volgt topic*
pi_100553879
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Chanty het volgende:
Lol ik voel een 'ceiling cat is watching you' aankomen :D _O-
Nu je het zegt _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Net pas dit topic tegen gekomen. geweldig _O_ Blijf alsjeblieft posten in dit topic hoe het gaat met de twee deugnieten. 2 maanden geleden mijn geweldige je-weet-wel-kater in moeten laten slapen, maar wanneer ik die twee van jou zie, ohh poessebeesten O+ ...
Haha, ik zal het doen! :) De meeste gekke fratsen hebben ze ondertussen wel gehad, ook al zijn ze elke avond nog wel in een gekke-hyperbui, maar telkens als ik mijn camera tevoorschijn haal voor foto's of filmpjes, zijn ze weer normaal.

Was je je-weet-wel-kater ziek, of gewoon een lekker oud baasje? Sterkte in ieder geval, je kunt zo'n geweldig beest zo erg missen!!

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef miek221 het volgende:
Ook ik zie pas net dit topic. In een keer doorgelezen, wat een avonturen hebben ze al beleefd, vooral met dat mandje op de fiets, poehee, dat zal wel spannend zijn geweest.
En ze zijn ontzettend mooi geworden.
*volgt topic*
Dat avontuur met het mandje was inderdaad erg spannend.. Ik heb er met rijlessen vaker langs gereden en ik zag het steeds dichter begroeid worden, en elke keer dacht ik tegen mezelf "wat ben ik zo ontzettend blij dat het nog winter was.." Want nu had je haar gewoon nooit meer gevonden.. Waar tijdens het voorval alle bosjes en bomen kaal waren, kijk je nu gewoon tegen een muur van groen aan.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:16:47 #220
313458 Zonnetje1981
pi_100560340
[quote]0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Haha, ik zal het doen! :) De meeste gekke fratsen hebben ze ondertussen wel gehad, ook al zijn ze elke avond nog wel in een gekke-hyperbui, maar telkens als ik mijn camera tevoorschijn haal voor foto's of filmpjes, zijn ze weer normaal.

Was je je-weet-wel-kater ziek, of gewoon een lekker oud baasje? Sterkte in ieder geval, je kunt zo'n geweldig beest zo erg missen!!

Nee, helaas is meneer niet zo oud geworden, 7 jaar maar. Hij was een geboren ch-kitten (http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebellar_hypoplasia) en heeft een hersenbloeding gekregen. Daardoor was zijn hele achterkant zo goed als verlamd...we hebben nog een paar dagen spierversterkers en AB geprobeerd, maar dat sloeg niet aan. Het enige humane wat je dan kan doen is hem laten gaan..,mis hem nog steeds, hij was zo'n geweldige kat O+
pi_100578665
Dat lijkt me een erg naar einde ;( Heb zelf een kat gehad die een beroerte of hersenbloeding of iets dergelijks heeft gehad, we weten het niet precies. Ze werd eerst langzaamaan doof, daarna blind (maar, ze was best oud, 17 jaar). Na een tijdje kon ze echter alleen nog maar rechtsom lopen. Haar hebben we ook nog geprobeerd te redden met injecties en vochtinbreng, maar dat mocht niet meer baten.

Het zijn ontzettend lieve beestjes en de band die ze in hun leven met je opbouwen, zij het kort of lang, je zal ze altijd in je hart bij je dragen en je zal voor altijd hun grappen en grollen herinneren en hun onvoorwaardelijke liefde laat een afdruk achter in je hart die niemand zal kunnen uitwissen O+

On a side note: DeeDee was net aan het headbangen :{ Of zo leek het. :') Natuurlijk weer geen camera bij de hand :|W
pi_100589556
Als een kat ontsnapt die normaal nooit buiten komt is dat zo erg. Ik heb een Siamees met een zware obsessie voor buiten, maar mag hier niet naar buiten. Een veel te drukke weg, en hij is het niet gewend. Af en toe ga ik met een riempje aan buiten lopen, vind hij geweldig. Maar hij is nu ook al drie keer ontsnapt. Door de kleine raampjes (zelfs op de bovenverdieping) waarvan ik dacht, dat zal hij vast niet doen.
De eerste keer zat hij doodsbang onder een auto te krijsen en kon ik hem zo pakken, de tweede keer na een uur of 3 bij de overburen, en de 3e keer pas na een hele zaterdag thuis te hebben gezeten. De andere katten boven, alle deuren beneden open en wachten maar. Juist toen het lekker 30 graden was natuurlijk. Om 8 uur 's avonds kwamen de overburen thuis en die zagen hem in de tuin.
De hele dag in de stress gezeten, om de 5 minuten buiten lopen, roepen, zoeken...verschrikkelijk. Zo bang dat hij onder een auto zou komen, meegenomen door andere of gewoon nooit meer terug zou komen.
Nu heeft Loki een halsbandje met belletje en adreskoker, zodat we hem in elk geval horen als hij binnen is, en mocht hij nog eens ontsnappen.

Katten vermaken je inderdaad volop. Ik las eens op een forum iemand zn onderschrift, "katten laten pootafdrukjes achter op je hart". Die vond ik wel mooi..
pi_101985164
Zo, dat was weer een bezoekje naar de dierenarts. Gelukkig niets ernstigs, gewoon de jaarlijkse vaccinatie! Dat we die ontzettend gekke beestjes alweer meer dan een jaar hebben, wat vliegt de tijd zeg!

Zodra ik de deur naar de trappengang van ons gebouw opliep begon het kattenorkest al te zingen. Volgens mij keek de onderbuurvrouw ook nog even om het hoekje van de deur om te kijken of haar vogeltjes nog veilig waren _O-

Het gezang ging door totdat we in de auto van schoonmams zaten - daar werd de bovenkant van de kattentas opengeritst en werden ze eventjes lekker gekriebeld. Toen vonden ze het niet zo heel erg. :)

Bij de dierenarts zijn ze gecontroleerd, gewogen en natuurlijk gevaccineerd. :) Dexter is 4,3 kilo en DeeDee 3,45! DeeDee is compleet in orde - Dexter heeft een nageltje dat enigszins scheef groeit, maar daar heeft hij geen last van op het moment en hij groeit ook niet in de richting van een teen, dus dat is nog niet zo erg volgens de DA. Verder is hij ook gezond en wel.

DeeDee was zoals gewoonlijk ontzettend lief tijdens het vaccineren. Niet spartelen, geen gezeur, gewoon een brave meid.
Dexter aan de andere kant..... Die haalde al twee keer uit naar de DA voordat die ook maar in de buurt was met de vaccinatie. Ik hield 'm dus maar vast, maar toen de vaccinatie begon wurmde hij zich los en sprong van tafel.. De vaccinatie zat er wel in, maar, probleem probleem: de naald zelf ook nog!

Ach ja, even de kat gekalmeerd en toen kon de naald er ook weer uit.. Probleem-kat, echt waar!

De schade: één kras op mijn arm. Foei Dexter! ;(
  donderdag 15 september 2011 @ 19:02:37 #224
313458 Zonnetje1981
pi_101985474
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met DeeDee en Dexter O+
pi_102701263

_O-

Let niet op het stomme muziekje, had iets nodig om mijn lame-ass lach weg te werken :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')