Zat er laatst nog aan te denken om weer eens een kickje te geven - jullie zijn me voor geweest!
vind ik wel heel erg lief hoor
Ook in 2011 lag er een cadeautje onder de boom.. dat vond hij wel erg fijn liggen.
![DSCF8284.jpg]()
Of nee.. toch liever hier, in de wastafel ...
![DSCF8287.jpg]()
Alhoewel... volgens mij had hij het moeilijk met kiezen

![DSCF8294.jpg]()
We hebben trouwens geconstateerd dat Dexter gay is.

Houdt van tassen en we betrapten hem op 'nagellak'.
![DSCF8557.jpg]()
![DSCF8558.jpg]()
We weten nog steeds niet wat het is geweest.....
"Oh vre-se-lijk ... mens, wat moet je toch met dat ding.. Laat me toch met rust.."
![DSCF8648.jpg]()
Knappe meid

![DSCF8655.jpg]()
Dexter vond zijn kinnetje foto-waardig
![DSCF8660.jpg]()
"...Wat, mijn kin was niet genoeg voor je?"
![DSCF8661.jpg]()
Dexter's manier van krabbelen
![DSCF8671.jpg]()
Kiekeboe!
![DSCF8677.jpg]()
"Omg, Beessie, we gaan op de foto - smile!"
![DSCF8681.jpg]()
Spelen:
![DSCF8685.jpg]()
![DSCF8691.jpg]()
Herp
![DSCF8695.jpg]()
DERP
![DSCF8696.jpg]()
![DSCF8703.jpg]()
DeeDee kan ook nog spelen

![DSCF8705.jpg]()
![DSCF8707.jpg]()
This will be mine - thank you!
![DSCF8708.jpg]()
"Donder nou eens op met die camera

"
![DSCF8709.jpg]()
![DSCF8711.jpg]()
"HEBBE HEBBE HEBBE"
![DSCF8715.jpg]()
..volgens mij houdt ze echt niet van de camera

![DSCF8716.jpg]()
...en ik snap heel goed waarom niet
![DSCF8719.jpg]()
Maaarrr, hier had ze geen moeite mee
![DSCF8727.jpg]()
"Ik ga dit even meenemen om ergens anders op te peuzelen..."
![DSCF8730.jpg]()
"Ja nou is ie op!

"
![DSCF8731.jpg]()
Een 'ritueel' bij DeeDee. Ze vindt 't niet zo bijzonder leuk om te spelen, maar als vriendlief naar 't toilet gaat komt er een heel ritueel aan te pas. Paar rondjes draaien om de eigen as (achter de hand van vriendlief aan) - bam op de grond, dan ruw aaien (serieus - echt ruw), en vervolgens weer de rondjes. En dat vindt ze dan fijn
![DSCF8733.jpg]()
![DSCF8735.jpg]()
Met Dexter en DeeDee gaat het verder goed

Ze hebben de krabpaal weten te slopen..

Verder moeten ze weer heel erg wennen aan het feit dat beide baasjes een baantje hebben, in plaats van dat er ééntje (ikke) de gehele dag thuis is. Zodra ze de sleutels horen als we weg willen, wordt onze weg versperd door twee super-lieve katten die denken dat we spontaan onze werkplannen vergeten als we ze nog een kroeltje geven voor het werken. De schatten
We hebben voor het eerst in twee jaar een plant die het uitgraven van DeeDee heeft overleefd

. Ook kunnen ze soms nog wel eens bijzonder vervelend zijn, maar op die twee kun je nooit lang boos blijven.
Verder nog twee hele ranzige, maar als je er bij geweest was vrij hilarische verhalen. Onder een spoiler.

DeeDee:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dexter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t zijn een stelletje ransapen, maar het zijn schatten.

Ze houden het verder inderdaad al meer dan 2 jaar vol, 17 juni zijn ze 2 jaar geworden

Dit jaar alleen geen vis gehaald - dat hebben ze nog van ons tegoed.

De enige bezoeken die we het afgelopen jaar aan de dierenarts hebben gemaakt waren de inentingen en het ophalen van anti-vlooien spul. Het zijn niet zulke zorgenkindjes meer, gelukkig
* Hitomi klopt af.Vergelijking van de krabpaal, trouwens:
CantFazeMe
Scroll my bar
Wat gaaaaaaf

leuk verslag Hitomi. Paar foto's van je vriendin/jij zijn nog niet geblurred

.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Haha, verhuizen met katten, ze vinden het drie keer niks.... WIj zijn ook verhuisd toen we onze twee HTK-dames en 1 sphynx hadden. Die dozen waren nog even leuk, maar toen alles omver ging was het toch wel paniek. Met de verhuizing zelf hadden we maar 1 mogelijkheid, en dat was om de katten een dag op te sluiten in de badkamer. Verschrikkelijk vonden ze het, echt in paniek geweest, maar die voldoening als ze dan het nieuwe huis mogen gaan verkennen...
En wat een heerlijk balkon, als dat afgezet is gaan ze het vast fantastisch vinden!! je ziet ze er al helemaal tevreden spinnend in een ochtend/avondzonnetje liggen!

Succes met de verhuizing! Het zijn toch knappe katten geworden hoor!
I had a signature once. It was awful.