maakt niet uit, ik zit in hetzelfde schuitje haha. Hier ook iedere keer uitgebreide studie van wat er in de bak ligt. Alleen verbetert het hier totaal niet, maar zou maandag pas een monstertje inleveren. Tot die tijd hopen dat de wormenkuur nog aanslaat, en ik ben ook maar begonnen met rijst met gekookte kip....quote:Op woensdag 3 november 2010 23:59 schreef Hitomi het volgende:
Dat van Dexter was stevig, iets lichter van kleur maar dat kan door de brokjes komen (het was een beetje dezelfde kleur namelijk). DeeDee had nog steeds wat zachtere poep, maar het was geen kwakje. (Sorry voor het teveel aan detail)
Kan te maken hebben met dat katten graag zuurstofrijk water drinken, en op die manier proberen zuurstof in het water te krijgen. misschien is een drinkfontein een optie?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef Hitomi het volgende:
Oh.. Weet iemand waarom hebben mijn katten ineens de gekte om hun waterbak leeg te scheppen..?
Het is nu al de 5e keer sinds ik het voor het eerst heb gezien dat het een waterfestijn is rond het waterbakje, en het bakje zelf leeg is..
Je moet er rekening mee houden dat het toch wel een week kan duren voordat het oog over is/beter word. Zoals je zelf al zegt gewoon lekker blijven door smeren!quote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef Hitomi het volgende:
Ik zal zorgen dat als mijn katjes voor castratie/sterilisatie weer die kant op moeten en ik heb geen taxi (lees: schoonmama met auto) tot mijn geschikking, dat ik deze in huis heb
DeeDee's oogje wil maar niet echt beter worden. Ze heeft 'm wel steeds iets meer open, maar het blijft rood. Nog maar even doorsmeren in ieder geval, het ziet er wel ietsjes beter uit namelijk. Maar had gehoopt dat het zalfje beter zou werken.
Verder net een nieuwe zak RC Hypoallergenic opgehaald. Ze hadden nog voor maar ongeveer één dag aan eten, dus dat was wel nodig
Ja dat is ook echt weinig Lennart heeft ook een tijdje heel weinig voer gehad (vanwege de diarree) maar hij bleef maar 'schreeuwen' om eten zodra één van ons naar de keuken liep echt heel zielig! Maar goed het is voor een goed doel dus hou dat voor ogenquote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef Hitomi het volgende:
Het is in principe wel goed spul, maar ze mogen er maar zo weinig van per dag.
Vroeger hadden ze de hele dag door een toren met brokjes klaar staan en s morgens en s avonds wat natvoer.
Nu mogen ze (officieel) maar 35 gram per dag van dat spul. Gooi maar eens wat op de keukenweegschaal tot je op 35 gram zit.. dat is echt verrekte weinig! We geven ze nu dan 10 gram per dag meer, mocht ook van de dierenarts, maar dat is alsnog erg weinig!!
Het zijn nu ook echt aasgieren geworden...
Aah arme Dexter!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:49 schreef Hitomi het volgende:
Arme Dexter!!!
Hij heeft de hele dag opgesloten gezeten in de badkamerHij is vanmorgen vroeg blijkbaar stiekem naar binnen geglipt terwijl ik mijn haar aan het kammen was.. we gingen rond 8:30 weg en kwamen pas 17:30 terug.. er kwam me toch een klaaglijk gemiauw uit de badkamer!
Hoe lang kan een kat alles ophouden? We hebben namelijk geen poepjes en plasjes gevonden. De plasjes kan hij natuurlijk in de doucheput of in het gootsteenputje gedaan kunnen hebben. We roken wel een vlaagje poepgeur, maar kunnen niets vinden en het kan ook zijn dat de geur van DeeDee vandaan kwam die net in de kattenbak naast de badkamer zat.
Ook de wasmanden doorgespit, daar zit ook niets.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:24 schreef Hitomi het volgende:
Na het overlijden van mijn moeder een week geleden ben ik weer bij de katjes. Ze vlogen me om m'n nek dat ik binnenkwam, DeeDee ging meteen op mijn schouder liggen. Voor hun is het ook een erg rare week geweest.
Pffff ik weet niet wat ik zeggen moet. Ik wil je alleen even heel veel sterkte wensen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:24 schreef Hitomi het volgende:
Na het overlijden van mijn moeder een week geleden ben ik weer bij de katjes. Ze vlogen me om m'n nek dat ik binnenkwam, DeeDee ging meteen op mijn schouder liggen. Voor hun is het ook een erg rare week geweest.
Mijn schoonmoeder is hier dan wel drie keer per dag geweest en is af en toe best lang gebleven. Soms nam ze haar maaltijdje gewoon mee naar mijn huis en heeft ze het hier klaar staan maken en opgegeten om het maar even wat gezelliger te maken voor de beestjes.
Mijn vriend is nu op weg naar de dierenarts. Het bleek dat een van de twee het blik voer van het aanrecht heeft gestoten, waardoor ik er vandaag dus achterkwam dat er waarschijnlijk niet eens genoeg was voor hun 3e maaltijd. Gelukkig woont de dierenarts naast de praktijk, en nadat ik verteld had dat ik de hele week bij mijn vader ben geweest in verband met mijn moeder en ik er nu net pas achter kwam zei ze is goed, klop maar even op het raam van de woning.
Wat vreselijk om te horen veel sterkte meid!quote:Op zondag 19 december 2010 18:24 schreef Hitomi het volgende:
Mijn schoonmoeder is hier dan wel drie keer per dag geweest en is af en toe best lang gebleven. Soms nam ze haar maaltijdje gewoon mee naar mijn huis en heeft ze het hier klaar staan maken en opgegeten om het maar even wat gezelliger te maken voor de beestjes.
Mijn vriend is nu op weg naar de dierenarts. Het bleek dat een van de twee het blik voer van het aanrecht heeft gestoten, waardoor ik er vandaag dus achterkwam dat er waarschijnlijk niet eens genoeg was voor hun 3e maaltijd. Gelukkig woont de dierenarts naast de praktijk, en nadat ik verteld had dat ik de hele week bij mijn vader ben geweest in verband met mijn moeder en ik er nu net pas achter kwam zei ze is goed, klop maar even op het raam van de woning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |