quote:
een babypaard heet natuurlijk een veulentje en geen kalfjequote:Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een kalfje.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, we kunnen wel stellen dat echt niemand de OP leest
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Meddo het volgende:
Even twee collecties achterlaten en ik ben weer weg uit deze meligheid![]()
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
waarom verwijder je buren dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:07 schreef Meddo het volgende:
Ik verwijder overigens langzaam steeds meer buren. Dus kijk niet verbaasd op als je mijn dingen niet meer kunt pakken![]()
Ga me nog een beetje met masteries bezig houden, met elke keer de nieuwe dingen heb ik het wel een beetje gehad![]()
De actieve mensen hier komen natuurlijk het laatst aan de beurt
ah okeequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:00 schreef Meddo het volgende:
Omdat ik niet al die "onbekenden" in mijn lijst hoef
Dat klinkt alsof je uiteindelijk geen enkele buur meer wilt/overhoudtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:07 schreef Meddo het volgende:
De actieve mensen hier komen natuurlijk het laatst aan de beurt
Voorlopig heb ik er nog wel een paar nodig hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je uiteindelijk geen enkele buur meer wilt/overhoudt
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef CasB het volgende:
[..]
Sorry, Thomas's collection sharing has ended. Try again next time!
Nooooooooooooo!
Yep.quote:
quote:
Je moet pijltjes gooien op ballonnen, en dan zit in elke ballon een dier... Elke pijl kost 16 cash dacht ikquote:
Ben benieuwd hoe het gaat als er 1275 geoogst zijn....quote:
nu ook gebouwen in de ballonnen, hoe ze die er in krijgen vraag ik me nog wel afquote:[..]
Je moet pijltjes gooien op ballonnen, en dan zit in elke ballon een dier... Elke pijl kost 16 cash dacht ik
Ja, een hengst in een ballon vond je nog wel kunnen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:48 schreef Nizno het volgende:
nu ook gebouwen in de ballonnen, hoe ze die er in krijgen vraag ik me nog wel af
tuulk! Die gaat gewoon zichzelf opvouwen en er inquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, een hengst in een ballon vond je nog wel kunnen?
Er staat ook gewoon dat we er nog -1271 moeten harvestenquote:
jah.... we zijn echt goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat ook gewoon dat we er nog -1271 moeten harvesten
Dat toch allang? Toen ik nog niets kon bakken kon ik al wel kopen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Meddo het volgende:
Is de marketstall al voor iedereen beschikbaar? Mijn broodjes worden maar niet gekocht
jij bent buren toch met Wilma ? Die heeft ze nog aangeboden staan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand nog een strawberry bushel liggen?
Ik zie bij haar alleen raspberryquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent buren toch met Wilma ? Die heeft ze nog aangeboden staan.
vaag... ik zie daar nog aardbeien staan...quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er eentje persoonlijk gestuurd voor je Hara
En ook eentje op de Feed, omdat ik te snel klikte
voordeel er van is dat ze niet aan jouw eigen inventory komen als ze wat van je stal weg nemen. Zij kunnen gewoon onbeperkt pakken tot de tijd verstreken is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOO MN WHEAAAAAAAAAAT
Vandaag expres wheat gedaan trouwens, maar heb de mastery nu, dilemma!
ja, enkel uit die krengen krijg ik ze soms nogquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Xebber het volgende:
En daarom zit je nu massaal Spring Eggs in te wisselen?
Uit gouden/schotse/rode/cornish eierenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, enkel uit die krengen krijg ik ze soms nog
verder zie ik ze maar zelden
Ik heb bij Cat net de gratis winery gemist omdat ik out of sync kreegquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb toentertijd expres voor de bakery gekozen omdat ik daar een paar masteries n og niet helemaal van had, maar dat moest ik zolang op wachten dat t allemaal gedaan is nu
volgens mij heb ik nog watquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:52 schreef NelisZ het volgende:
Als er nog mensen zijn die mij kunnen helpen aan een morning glory, basil of iris bushel dan zou ik dat zeer kunnen waarderen!
* NelisZ wacht in spanning af!quote:
Altijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef Chriskrass het volgende:
Iemand intresse in collectibles?! Zo ja post ik een hele rits!
Thanksquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Chriskrass het volgende:
Heb ffies gewacht nu hier maar de lijst:
Als het goed is is het gelukt (voor het eerst pas wat gekochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef Meddo het volgende:
Wie kan even snel een brood kopen? Dan kan ik naar level 2![]()
http://www.farmville.com/?visitId=100000391346016
Bedankt! Als je snel bent heb je zo een collectie hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het goed is is het gelukt (voor het eerst pas wat gekocht)
Thanksquote:
8 FV Cash gekocht voor 20 tegoedpunten.quote:Facebook heeft je 25 gratis tegoedpunten gegeven
Gebruik deze 25 gratis Facebook-tegoedpunten (ter waarde van $ 2,50 USD) om de beste items te kopen in FarmVille of in een van je andere favoriete games. Veel plezier ermee!
zeg, dat wil ik ook, ik heb enkel 10 van die kutcredits gekregenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:41 schreef Xebber het volgende:
[..]
8 FV Cash gekocht voor 20 tegoedpunten.
'die samples die je van de feed haalt kun je inwisselen voor fuel... Door naar use goods te gaan. In de toekomst zou je ze ook in kunnen gaan wisselen voor andere dingen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Mirjam het volgende:
zeg, ik krijg best veel stenen als gifts, heel tof, maar waarom kan ik niemand een steen terugsturen als thank you gift?
ohja, wat kun je met die goods die je krijgt op de feed?
Dat is 1: http://apps.facebook.com/(...)29219980&next&ref=nfquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef Meddo het volgende:
Iemand die twee keer over een wheat bushel op de feed kan zettenJe kunt ze uit mijn markt halen
![]()
http://www.farmville.com/?visitId=100000391346016
En ik heb de koebel ook nog![]()
Dat werkt zo niet, je moet ze echt op de feed zettenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat is 1: http://apps.facebook.com/(...)29219980&next&ref=nf
En dat is 2: http://apps.facebook.com/(...)ad8750d2&next&ref=nf
als het kan mag je voor mij een morning glory, basil of iris bushel regelen
eindelijk!! WHOEIquote:
same here, lijersquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
Fuck me, net van alles weg zitten gooien
Sinds wanneer werkt dat niet meer dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet, je moet ze echt op de feed zetten
En wat is jou fb naam? Dan zet ik ze er alleen voor jou op![]()
Gevonden, ik zet er een paar morning glory op
Werkte nooit met bushels hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer werkt dat niet meer dan?
Helaas kan ik je niet nog eens met helpen aangezien ik geen wheat meer kan kopen om aan jou te geven...
Idem dito. Misschien wat massageolie geven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, iedere keer als ik m'n spa aanklik loopt de boel vast
Gelukkig, dan ben ik niet de enige met dat probleemquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, iedere keer als ik m'n spa aanklik loopt de boel vast
Onder 'specials'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Xebber het volgende:
En waar in de Market zit die Mystery Game eigenlijk.
Tijd om te stoppen voor vandaag dus.quote:Oh no! It looks like all the bits got lost on the way to your computer. Please refresh your page.
het begon idd met niet in mn winery te kunnen komen... maar nu alleen koeien op mn scherm...quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Tijd om te stoppen voor vandaag dus.
Doe ik ook elke ochtend evenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Nizno het volgende:
tis gelukt om te oogsten en alles....
even een rondje gemaakt en bij iedereen iets gekocht.
altijd leuk om mensen naar extra levels te brengen
Ik heb gister toen er een op de feed stond als een debiel m gepakt en daarna als Cat ingelogd om m voor haar ook te pakkenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gister toen er een op de feed stond als een debiel m gepakt en daarna als Cat ingelogd om m voor haar ook te pakken
Als je met Chrome bijvoorbeeld met je eigen account ingelogd bent, en met Cat in IE oid, hoef je niet steeds in en uit te loggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gister toen er een op de feed stond als een debiel m gepakt en daarna als Cat ingelogd om m voor haar ook te pakken
Ja, of we zijn gewoon geen vriendenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef Pindanoot het volgende:
ja farmville is weer vaag aan het doen :p
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
White tailed duck:
http://apps.facebook.com/(...)0191e4540e311&ref=nf
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk ik krijg een eend met een witte staart
Als je de mogelijkheid hebt (gele balk linksonder), kan je met coins upgraden ja. Uit mijn hoofd was dat 30.000 of 50.000. Ben je nog niet zover, dan kan je dat met FV-poen doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:27 schreef Mirjam het volgende:
klopt het dat je moet betalen om je spa up te graden, of niet?
50k heb ik net betaald, toen het eindelijk lukte.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt (gele balk linksonder), kan je met coins upgraden ja. Uit mijn hoofd was dat 30.000 of 50.000. Ben je nog niet zover, dan kan je dat met FV-poen doen.
Wat is verder eigenlijk het nut van al die Stashes Gemstones die je nog steeds aan de lopende band krijgt?
Wie heeft ze nou nog níét compleet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef sbientje het volgende:
als je ze compleet hebt krijg je een mooie troffee!
ah, ok, het móét dus wel, het is niet zo dat het automatisch gaat, als je maar hard genoeg werkt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt (gele balk linksonder), kan je met coins upgraden ja. Uit mijn hoofd was dat 30.000 of 50.000. Ben je nog niet zover, dan kan je dat met FV-poen doen.
Wat is verder eigenlijk het nut van al die Stashes Gemstones die je nog steeds aan de lopende band krijgt?
een lilleke trofeequote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:57 schreef sbientje het volgende:
als je ze compleet hebt krijg je een mooie troffee!
Nee, als je hard genoeg werkt krijg je de optie om te upgraden ;pquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ok, het móét dus wel, het is niet zo dat het automatisch gaat, als je maar hard genoeg werkt?
Waarna je dus je knip mag trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, als je hard genoeg werkt krijg je de optie om te upgraden ;p
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, als je hard genoeg werkt krijg je de optie om te upgraden ;p
pffgt, betalen om eer te krijgen van je harde werkquote:
dat ook waarschijnlijk , maar mn vrienden kregen This barn raising is over terwijl er nog niets gedaan wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, of we zijn gewoon geen vrienden
Ik moet nog altijd 1 ameryth (oid)quote:
ik moet er ook nog een paarquote:
quote:
Ik ga zo weer zaaien, zal jullie wel wat sturenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moet er ook nog een paarmaar het boeit me ook geen donder haha
Ik laat ze staan verder, maar wat is 't nut d'r nou van om ze in je giftbox te laten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:57 schreef Meddo het volgende:
[ link | afbeelding ]
en nog een
[ link | afbeelding ]
en ééntje in jullie giftbox
niemand van je vrienden die er 1 heeft? volgens mij zijn we geen buren dus dat is dan lastig om m bij jou te krijgenquote:
Nee, ze hebben van alles maar geen soy beans. Nou ja, pech.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
niemand van je vrienden die er 1 heeft? volgens mij zijn we geen buren dus dat is dan lastig om m bij jou te krijgen
Ik heb ook gekeken, heb ze zelf niet, en ook de buren niet, sorryquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:29 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Nee, ze hebben van alles maar geen soy beans. Nou ja, pech.
Heb je er nog eentje nodig of ben je al compleet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:12 schreef sbientje het volgende:
is er 1 iemand die mij misschien een bij wil sturen? ik heb er nog 1 nodig
nee moet er nog 1tjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je er nog eentje nodig of ben je al compleet?
Onderweg!quote:
Nee ik hoef niets, thanksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef sbientje het volgende:
ja heb m, dank je!
edit - kan ik je wat terugsturen?![]()
hahaha ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik hoef niets, thanksOh toch wel een hondenkoekje als je die kunt versturen
Dat dus. Het lijkt de Cowbell wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef sbientje het volgende:
die checkbuttons kom ik idd ook nooit meer tegenen das de enige die ik nog moet
Bij de tabjes "Free Gifts, Play, Love Farmville, etc" staat ook een tabje "Get coins" oid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kreeg dat bericht ook, maar waar blijven die credits dan? Kon daar verder ook niets klikken dat ik bij die credits terecht kwam of zo
Ah thanksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bij de tabjes "Free Gifts, Play, Love Farmville, etc" staat ook een tabje "Get coins" oid.
Daar klikken en 2 x 4 FV Cash kopen met FB-credits (20 stuks). Hou je 5 FB-credits over.
Of in een ander spel wat kopen, kan ook.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef Meddo het volgende:
Heb al wat dankzij tombo's inkoop actie
Tweede upgrade kost 100.000![]()
Maar ik had al teveel andere gekochtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ik koop alvast veel, dan kan ik morgen weer veel kopen
Maar ik heb echt heel veel aanbod van wheat hoor!
Je kan toch 3 bags bij elke buur kopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:46 schreef Meddo het volgende:
[..]
Maar ik had al teveel andere gekochtDe bags waren op
bushels wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch 3 bags bij elke buur kopen?
Morgan-veulen btw:
http://apps.facebook.com/(...)lFriendReward&ref=nf
(hoop dat ie het doet, ging een beetje gek)
Ook raar eigenlijk; IK koop al die fancy paarden en mooi dat ik zelf geen veulen krijgBeetje krom
Ja, maar het ging toch over bushels?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
bushels wel jamar goods kan je maar 1tje per buur
Ja, die carrot kan ik nergens krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar het ging toch over bushels?
Ik sla als een gek bushels in nuHeb nog 3 wortelbushels nodig
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef sbientje het volgende:
ik heb er 5, zal ik er wat op de feed zetten?
Ik had ze gepoot maar kreeg geen bushelsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die carrot kan ik nergens krijgen
Ja, staat nu ook op mijn lijstjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik had ze gepoot maar kreeg geen bushels
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef sbientje het volgende:
okee ze komen er nu aan
ik zal ze even 1 voor 1 doen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef sbientje het volgende:
er staat er nu 1 2 als het goed is met een bericht erbij
Trutquote:
Yesssssssssssssssssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef sbientje het volgende:
er staat er nu 1 2 als het goed is met een bericht erbij
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:27 schreef sbientje het volgende:
dit was ookmijn enige buur met wortels dus nu moet ik weer wachten haha...
haha nou zo'n big deal was het niet hoorquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
Hey Hara, wat denk jij, als Cat wortels heeft dan wil ze die vast wel delen met ons toch?
Ik zal eens kijkenquote:
pas op voor meddoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken
Hoeveel heb je nog nodig?
Ik heb 2/3quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken
Hoeveel heb je nog nodig?
Ik niet, maar zag ze vanavond nog wel op de feedquote:
Ik zet er wel een op jouw naam, heb als Cat er 3 "gekocht" net dus t is niet van haar eigen voorraadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb 2/3Heb 't ook in de grond gestopt net trouwens, dat ik heb morgen hopelijk ook wat
Wel handig, zo'n secret stashquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zet er wel een op jouw naam, heb als Cat er 3 "gekocht" net dus t is niet van haar eigen voorraad
Heb je hem? Heb hem op alleen jouw naam gegooidquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n secret stashMijn baksels zijn net klaar dus met die wortel kan ik zo gelijk beginnen.
sinds wanneer kan je een nursery uitbreiden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:13 schreef esma__basak het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=mf
barn raise
zouden jullie weer kunnen klikken op een barn raise van me? ik heb weer teveel kalfjes en foals.
dankjewel.
Yessss, thanksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je hem? Heb hem op alleen jouw naam gegooid
Scherp +1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je een nursery uitbreiden?
Roep maar als je nog meer nodig hebtquote:
Idd, ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge
Die bijen zijn echt ruk. Nu weer het bericht dat ik ze 2 dagen niet geharvest heb, klopt niets van
Ik idd ook ja, was er 1 weggevlogen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:32 schreef Xebber het volgende:
Kreeg die melding ook, maar goed, 't ging maar om 1 enkele weggevlogen bij, dus die was zo weer aangevuld.
dat is idd een voordeel van het craftenquote:
Neequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef Kimbell het volgende:
Mijn nursery is volIs er al een mogeliojkheid om uit te breiden?
Dan heb je de kerstcadeautjes gemist, daar zaten er echt veeeeel in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:51 schreef Kimbell het volgende:
Hoe kom jij dan aan twee?
Nog een vraagje: hoe komen mensen aan zoveel katten? Ik heb er maar één, een rooie gekocht met farm cash. En er is bij mij nog nooit een kat uit een mystery gift gekomen.
Gewoon 2 kopenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:51 schreef Kimbell het volgende:
Hoe kom jij dan aan twee?
Nog een vraagje: hoe komen mensen aan zoveel katten? Ik heb er maar één, een rooie gekocht met farm cash. En er is bij mij nog nooit een kat uit een mystery gift gekomen.
die waren toen van de feed te halen, wandering kittyquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon 2 kopen
En ik heb geen idee meer hoe ik aan katten ben gekomen!
Ah, ok (geheugen als een vergietquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die waren toen van de feed te halen, wandering kitty
Werkt niet, maar ik ga weer zaaienquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee of dit werkt, maar Cat22 heeft nog 3 emeralds nodig:
http://www.facebook.com/l(...)Id%3Demerald&h=f0a5a
(ik pas op haar farm terwijl zij op vakantie is)
nog steeds nodig? Zo ja geef dan even dr FV naam door binnen 10 minuten... dan stuur ik op de feed alleen aan haar...Kijken of dat nu werkt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee of dit werkt, maar Cat22 heeft nog 3 emeralds nodig:
http://www.facebook.com/l(...)Id%3Demerald&h=f0a5a
(ik pas op haar farm terwijl zij op vakantie is)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog steeds nodig? Zo ja geef dan even dr FV naam door binnen 10 minuten... dan stuur ik op de feed alleen aan haar...Kijken of dat nu werkt.
de link even nagezocht en ben er al achter... Komt op de feed alleen aan haar verzonden... dus even goed opletten want je ziet hem niet op de jouwe
zijn er 3 geworden omdat er 3 werden gevonden....
ywquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had ze
Nu heeft ze m compleet![]()
TNX
2 miljoenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef Kimbell het volgende:
Nee hoor, ik ben nog niet uitgebreid. Zal eens kijken wat dat kost.
ik zal er om denken als ik weer ga zaaien...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef sbientje het volgende:
Als iemand nog diamonds vindt, die moet ik nog twee
Ik moet nog een half miljoenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nog iets meer dan 50.000 en ik kan eindelijk m'n land ook uitbreiden, volgens mij ben ik de laatste zo'n beetje hier
Omdat dat niet kanquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:43 schreef Mirjam het volgende:
ik had een heleboel mensen een piglet gestuurd, en geen enkel varkentje terug gekregen
Ik krijg geen varken, ik vind alleen varkens die ik weg moet geven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fuckers.
maar ook niemand anders die 't doet als 't varken bevallen is
kutvarkensquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg geen varken, ik vind alleen varkens die ik weg moet geven.
vind het alleen zo jammer dat die in je nursery geen groten worden... ja ze worden groot en zwartquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:05 schreef nuget het volgende:
Ik ben mooi foals aan het scoren van mijn Amerikaanse buren
Pinto foals, breton foals
Verzameling maar is compleet maken haha
quote:Farmers, we've heard that some impatient bees have been buzzin' their way right out of your Hives early, so for the time being, bees will NOT be leaving Hives AT ALL! The FarmVille beekeeper is workin' on getting bees back to those who lost them, as well. Happy farming!
check de OP ffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:56 schreef Joene het volgende:
Hoi ik zoek burenen dus vrienden op facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id=1499583400 is mijn facebook profiel ik hoop hier wat buren en vrienden te vinden
Ben jij sirhC rekkaB?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:56 schreef Joene het volgende:
Hoi ik zoek burenen dus vrienden op facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id=1499583400 is mijn facebook profiel ik hoop hier wat buren en vrienden te vinden
smoker verstuurd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:22 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb nog wat spullen nodig om mijn beehive compleet te hebben![]()
1 smoker
En 1 woorden board
Bedankt!
Nail onderweg! (Hoef hem niet terug)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:18 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ben ook nog wat nodig:
nail
brick
Vooral veel. Gaat zo langzaam dat bouwen haha
Tis een mooi ding hèquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:07 schreef sbientje het volgende:
ik heb inmiddels mijn gemstones ook compleet. Die trofee
flink gaan mesten bij al je buren en vooral bij diegenen met bloemen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef trainfreak het volgende:
Mijn beehive is nu compleet, maar nu moet ik een koninging hebben. Hoe kan ik dat het snelste aanpakken? (Zonder geld uit te geven)
en zelf bloemen planten en oogstenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
flink gaan mesten bij al je buren en vooral bij diegenen met bloemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |