Nieuw topic? De OP staat op de wiki!quote:DISCOGRAFIE:
Queen studio albums:
Queen (1973)
Queen II (1974)
Sheer Heart Attack (1974)
A Night At The Opera (1975)
A Day At The Races (1976)
News of the World (1977)
Jazz (1978)
The Game (1980)
Flash (1980)
Hot Space (1982)
The Works (1984)
A Kind of Magic (1986)
The Miracle (1989)
Innuendo (1991)
Made In Heaven (1995)
Queen live albums:
Queen - Live Killers '79 (1979)
Queen - Live Magic '86 (1986)
Queen - Live At Wembley '86 (1992)
Queen On Fire - Live At The Bowl '82 (2004)
Queen Rock Montreal '81 (2007)
Queen+Paul Rodgers:
Return of the Champions (2005)
The Cosmos Rocks (2008)
Live In Ukraine (2008)
Sowieso vind ik het gezeur over smaak van anderen over bepaalde nummers gewoon zinloos. Alsof je geen echte fan bent als je XX niks/gaaf vindt..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef RichardDawkins het volgende:
Het begint en eindigt (naja bijna) zo leuk met It's a beautiful day en de heavy reprise. Prachtig album naar mijn mening.
Ik ben nooit iemand geweest die veel kritiek heeft op details van liedjes of albums.
Ben het wel eens met wat van de grotere punten zoals de algehele productie sound van Jazz, te weinig Queen rock op Hot Space en er zijn natuurlijk enkele nummers die me gestolen kunnen worden. Niet veel trouwens want zelfs die nummers hebben bij tijd en wijle wel iets. Ik mijd meestal ook de topics op het queenonline forum waar ze zeiken over nummers of albums of weet ik het.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben het dan wel met PimD eens.
Mijn favoriete album is Innuendo. Gevolgd door Made in Heaven. Het heeft iets met de sfeer van die plaat te maken, wat me meer ligt dan het eerdere werk.
Die heb ik niet, wel Love of my life!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef PimD het volgende:
Nee, doe mij dan toch maar de Brian die 2 jaar geleden '39 ofzo inzet op 1,5 meter afstand hoor
quote:Op zondag 5 september 2010 02:10 schreef Johan1994 het volgende:
Gefelicteert Freddie!!!
Hij had vandaag zijn 64 verjaardag gevierd!
Op z'n soapbox besteed ie wel aandacht aan het wisselen van de cast in Londen afgelopen maandag..quote:**Fri 03 Sep 10**
WE WILL ROCK YOU, UTRECHT
Tonight marks the official opening of We Will Rock You at Queen Beatrix Theatre, Utrecht, Netherlands, with Brian May and Roger Taylor in attendance. (Brian playing)
quote:Mja, dat vind ik inderdaad ook een beetje triestOp zaterdag 23 oktober 2010 09:14 schreef PimD het volgende:
Ik niet. De tijd dat ik 25 euro over had voor het zien van een drummer die ooit 1x in het voorprogramma van Queen heeft gestaan is verleden tijd
quote:2 boeken zelfsOp zaterdag 23 oktober 2010 18:34 schreef PimD het volgende:
Ach, zelf heb je ook een boek dat gesigneerd is door de kok van FreddieIk ben zelf ook heel ver gegaan hoor, vroeger. Ik kocht zelfs CD's van de SAS Band
Ik blijf dit remix-album toch wel het beste vinden:quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef RichardDawkins het volgende:
Een persoonlijke favoriet onder de fan mixen:
die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik blijf dit remix-album toch wel het beste vinden:
http://kleptones.com/pages/downloads_hiphopera.html
En als je ze per nummer wilt beluisteren: http://mashupbreakdown.com/nhh (zie je ook meteen waar de quotes e.d. vandaan komen)
Erik Kleptone heeft veel meer mooie remixen gemaakt, http://kleptones.com/pages/downloads.htmlquote:
Niet alleen GH wordt opnieuw uitgebracht..quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef SonicVolcano het volgende:
En ja hoor, ze gaan WEER een GH opnieuw uitbrengen. Twee zelfs. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee
En dat terwijl die albums de afgelopen 2 jaar ook al geremasterd en uitgebracht zijn (op 300 grams vinyl weliswaar)quote:Newly signed to legendary label Island Records, and to coincide with the exhibition, the first five albums that Queen released – “Queen”, “Queen II”, “Sheer Heart Attack”, “A Night At The Opera” and “A Day At The Races – will be re-mastered and re-packaged into special deluxe album formats released in March 2011
Er ligt nog genoeg in de archieven inderdaad.. Sprak Greg Brooks op de fanclubdag afgelopen jaar en er is genoeg werk te doen voor de remaster-figuren en beeld-op-poets-mannetjes!quote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Als het Deluxe Editions worden, betekent dat wel een lading bonustracks/live-tracks en een vormgeving om je vingers bij af te likken...
Het gaat hier wel om Queen hequote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Afwachten he... Misschien word je wel plezierig verrast.
Normaal zit die bonusdisc bomvol materiaal, dus lijkt me sterk dat het maar 5 nummertjes zijn. Bij The Who zaten er altijd bonusnummers bij, onuitgebrachte tracks, of een live-concert. Bij Sabbath was dat ook zo. De Deluxe Edition van Priest's British Steel had een live-DVD. Dus even afwachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |