Bosbeetle kotste over z'n schoenen, of bijna toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja later heb ik 'm nog 1x gezien, toen zat ie te mopperen dat bosbeetle aan het kotsen was op straat en paarse paashaas op de stoep aan het slapen was
ik weet het ook allemaal niet meer zoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bosbeetle kotste over z'n schoenen, of bijna toch.
We gaan het even vragen.
Dan zou ik volgens mij ook aardig pissed zijn. Behalve bij bijna.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef yvonne het volgende:
Bosbeetle kotste over z'n schoenen, of bijna toch.
We gaan het even vragen.
die komt nog.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is die 10 jaar meet eigenlijk ooit nog geweest?
Ja, vorig jaar september in de Stairway.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is die 10 jaar meet eigenlijk ooit nog geweest?
Nee die woont een heel eind over de grens, denk dat het dichter bij mij is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die komt nog.
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
en jij komt ook
Is wierden niet vlakbij waar Ian woont?
tenzij de meet niet doorgaatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee die woont een heel eind over de grens, denk dat het dichter bij mij is.
Maar het lijkt me wel leuk om te komen ja, nu wel![]()
Vorig jaar durfde ik niet echt want ik was nog veel meer een kutnewbie.![]()
Ga ik je dan deze keer eindelijk niet mislopen?![]()
Was dat geen behoorlijk kleiner alternatief voor de mislukte poging met die camping?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar september in de Stairway.
Hopelijk hebben ze een betere campingbaas getroffen dan.quote:
Ja en dat is vanuit FOK! ook niet gelukt (we hebben het echt geprobeerd, ik zat er dicht op).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Was dat geen behoorlijk kleiner alternatief voor de mislukte poging met die camping?
En dat er toen gezegd werd van: "we doen het nog wel een keer voor 't echie"?
Ja je vroeg nog aan me of ik Johan zover kon krijgen om een lap grond beschikbaar te stellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dat is vanuit FOK! ook niet gelukt (we hebben het echt geprobeerd, ik zat er dicht op).
Dus de alternatieven dit jaar zijn van users.
ook goedquote:
quote:Zeilmeisje Laura mag vertrekken
MIDDELBURG - Zeilmeisje Laura Dekker staat niet meer onder toezicht van Bureau Jeugdzorg. Dat betekent dat de ouders van het zeilmeisje vanaf nu mogen bepalen of hun dochter een reis rond de wereld gaat maken met haar zeilboot.
Liesje komt ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Liesje, start jij het nieuwe RLS-meet-topic?
Het is een FOK!-meet hè. RLS-meets zijn véééél exclusiever.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Liesje, start jij het nieuwe RLS-meet-topic?
Tja, weet niet hoor Teun. Kind is 14!! Ene kant gun ik het haar wel, andere kant heb ik zo iets van: ik vind haar eigenlijk nog veel te jong voor zo iets! Is dat record verbreken nu echt zo belangrijk? Maar ja, voor haar dus blijkbaar wel.quote:
Ja ik zag dat er al een aantal RLS'ers aangemeld stonden dus had zoiets van nah, misschien kunnen we dat wel combineren, maar als jij er niet bent dan laat maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een FOK!-meet hè. RLS-meets zijn véééél exclusiever.![]()
Zelfs achter de tralies, zó exclusief.
Overigens kan ik beide meets niet wegens vakantie. Handig ook, precies een week na elkaar.
wtfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zag dat er al een aantal RLS'ers aangemeld stonden dus had zoiets van nah, misschien kunnen we dat wel combineren, maar als jij er niet bent dan laat maar
Ja dat gebeurde lekker gecoördineerd weer, geloof ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Joah, dus de crew kan stoppen met smeekbedes pm'en.
Ik veroorzaak graag hysterie. En de eerste de beste kutpauper die ik in mijn gmail aantref krijgt een virus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde lekker gecoördineerd weer, geloof ik.
Ik wil mijn tagje veranderen naar [Drama-Panda]quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Noek het volgende:
Ik wilde net van de berg springen maar gelukkig, da ist Ian!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Joah, dus de crew kan stoppen met smeekbedes pm'en.
Ik heb op mijn flikker gekregen voor mijn dramaqueen actiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Zo erg?? OMG![]()
Maar ik ben blij dat je er weer bent
En terechtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb op mijn flikker gekregen voor mijn dramaqueen actie
Dat heb ik eerder gehoord vandaagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En terecht![]()
Gewoon tekenen en verder niet janken s.v.p.
Nah, even boos zijn mag wel toch?!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb op mijn flikker gekregen voor mijn dramaqueen actie
Habens Habensquote:
Genauquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand moet de views naar dit forum krijgen, hè.
Jamaar ik kom wel gewoon, als er niets anders tussen komt en met een béétje geluk komt Ian mee? hint Dus dan zijn er al zeker een stuk of 6 RLS'ersquote:
Ik ben van de partij. En jij bent lief.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jamaar ik kom wel gewoon, als er niets anders tussen komt en met een béétje geluk komt Ian mee? hint Dus dan zijn er al zeker een stuk of 6 RLS'ersNu de rest nog, alleen kunnen we het dan geen RLS meet noemen want geen Gert.
Dus je kan wel tegen een stootje nu?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik veroorzaak graag hysterie. En de eerste de beste kutpauper die ik in mijn gmail aantref krijgt een virus.
Nee, ikquote:
Helaas ga ik daar niet over, hoe jullie het moeten noemen. Anders had ik wel iets heel smerigs en moeilijk uitspreekbaars bedacht met belachelijk veel lettergrepen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jamaar ik kom wel gewoon, als er niets anders tussen komt en met een béétje geluk komt Ian mee? hint Dus dan zijn er al zeker een stuk of 6 RLS'ersNu de rest nog, alleen kunnen we het dan geen RLS meet noemen want geen Gert.
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Schnitzel, je sleept er zelfs een tag-change uit![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
Omfg, ik hou van mijn nieuwe tagjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
Ik had gisteren Grieks opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:18 schreef FANN het volgende:
raar.... poatje deed het wel en toen niet en nu weer wel![]()
nah eten
een griekse burger ofzo zekerquote:
tuurlijk is het troep...ter compensatie is het hier straks dan ook gewoon aardappelen, groente en vleesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
een griekse burger ofzo zeker![]()
het blijft troep dat Mac Donalds eten dat weet je toch heh...
tis maar wat voor naampje ze d'r aan geven
maar''Grieks''dan zou verboden moeten worden !
Past veel beter bij je, Schnitzel is uit een ander tijdperk en over een maand oid überhaupt niet meer relevantquote:
Hier eters, broer met kids, dat wordt natuurlijk een puinzooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:18 schreef FANN het volgende:
raar.... poatje deed het wel en toen niet en nu weer wel![]()
nah eten
Die leeftijd is ie al wel voorbij. Ik denk dat ik hem hier, zodra hij er is, maar even ondersteboven in de vijver hang. Gelijk de eerste klap uitdelen, die is een daalder waardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef remlof het volgende:
Straks smeert ie jou onder met iets waarvan jij dènkt dat het satésaus is
Echt? Had ik jou er eentje beloofd?quote:
Als we tijd hebben zekerquote:
Leuk tijdverdrijf voor tijdens het kleien inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, jullie zijn
Komen jullie dan ook bij mij op het teras zitten dit keer?
Ik wil serieus een poster voor op mijn wc.
Zie het al voor me, dat terwijl ik daar zit dan steeds het spelletje ga doen van hoeveel ava's ik de nick weet
Die kans is wel groter nu het dit keer hoogstwaarschijnlijk geen 20 graden vriestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, jullie zijn
Verkapte 'ik-heb-net-zitten-schijten-en-verveelde-me-post' iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf voor tijdens het kleien inderdaad
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zie het al voor me, dat terwijl ik daar zit dan steeds het spelletje ga doen van hoeveel ava's ik de nick weet
Neeheee !!!!quote:
Doe je een zwart tagje, kleedt zo lekker afquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeheee !!!!![]()
en ik wil er ook geen eentje![]()
loop ik met zo'n tagje aan mijn kontis toch geen gezicht
![]()
het maakt ook een beetje dik vin ik zo'n tagje aan je kont![]()
dus doe maar niet
Ik wil er eentje met [Katholiek]quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe je een zwart tagje, kleedt zo lekker af![]()
Terecht verzoek !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil er eentje met [Katholiek]
[ afbeelding ]
van sommige zou je spontaan de schijterij krijgenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, jullie zijn
FANN > Remlof!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heul niet. Als we hem een tagje geven kunnen we heel PUB wel een tagje geven
Da's waar !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heul niet. Als we hem een tagje geven kunnen we heel PUB wel een tagje geven
Op aantal knopjes win je sowiesoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat gaat ik winnen![]()
zelfs zonder knoppies
Ja d'r mogen nu ook wel een paar blije bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja he....een blije omdat de rest zo chagie is
Zelfs als ik vrolijk kijk lopen bejaarden een blokje om!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja d'r mogen nu ook wel een paar blije bij
Das waarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs als ik vrolijk kijk lopen bejaarden een blokje om!
Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan die stomme bejaardenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs als ik vrolijk kijk lopen bejaarden een blokje om!
Het is meer als ik hem negeer bestaat ie niet!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
Lief prinsesje Laysa! Vooral dat "kijk mij eens schattig zijn maar ondertussen ben ik een sloerie"-lachje.
Zou een blij Adolfje er geloofwaardig uit zien?
Ik heb nog nooit een afbeelding gezien van een lachende Adolf. Uitdaging voor Ianquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw scherpe haviksblik ontgaat ook helemaal niets!
een blije Adolf....dat zou voor het eerst zijn
haha LOL als kally dat leest....ik heb een tid op een ander forum Paris gehetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een afbeelding gezien van een lachende Adolf. Uitdaging voor Ian
Laysa, je ava is tóp zo
Wat Gert zegt: snoezig, maar ook ondeugend. Een soort Parisje
Welnee, ik pik alleen de rotte appels uit de nieuwe topics lijstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef Maanvis het volgende:
gvd die'n remlof leest al mijn topiques.. of zou ie mijn myAT bijhouden, de stalkert.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Parisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
haha LOL als kally dat leest....ik heb een tid op een ander forum Paris geheten![]()
je kijkt gewoon naar de topiqueopener hèquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik pik alleen de rotte appels uit de nieuwe topics lijst
Omgquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remmie, kunnen we deze DJ niet uitnodigen voor de meet![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
* proest....the good old days![]()
![]()
lekker reldellen
Nee joh. Al valt het mij wel op dat jij wel enorm veel bagger opent de laatste tijd. Ik zou effe wat minderenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kijkt gewoon naar de topiqueopener hè
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remmie, kunnen we deze DJ niet uitnodigen voor de meet![]()
ik kan geen onderscheid maken helaasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh. Al valt het mij wel op dat jij wel enorm veel bagger opent de laatste tijd. Ik zou effe wat minderen
Ik heb weleens een schattig Dolfje gezien... effe zoeken... ah, hier:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een afbeelding gezien van een lachende Adolf. Uitdaging voor Ian
een blij Dolfjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb weleens een schattig Dolfje gezien... effe zoeken... ah, hier:
[ afbeelding ]
Hmm.. hij doet z'n best maar het blijft sinister.quote:
Daar herkén je hem gewoon niet.quote:
Die man kon echt niet lachen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar herkén je hem gewoon niet.
Het lijkt wel alsof het hem veel moeite kost(te) om zijn gezicht in een glimlach te wringen
Ja, gewoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die man kon echt niet lachen.
Maar het was ook gewoon een psychopaat hè?
Ja, dat mogen we wel stellen denk ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die man kon echt niet lachen.
Maar het was ook gewoon een psychopaat hè?
Kijk dat jochie, alsof hij in zijn arm geknepen wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
Veel beter kan je ze niet vinden
Deze misschien:
[ afbeelding ]
Je hebt al je spullen terug, dan is het toch juist wel je dagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:22 schreef hondjes het volgende:
Ben ik op het strand en even met kleindochter in zo een speelhuisje.
Zeg tegen meneer hondjes ..let ff op mijn tas..
Joh we staan er vlakbij, zegt ie.
Ik kijk weer , tas weg.
Zie nog net twee jongens iets in hun rugzak proppen.
Meneer hondjes erachter aan, haalt ze in en zegt ..tas open..
En ja hoor, mijn tas zat erin..
Alles zat er in, geld,credit cards, autosleutels, huissleutels, noem maar op.
pff het is niet mijn dag vandaag, maar dus net op tijd, dat ik die gasten zag frommelen met hun rugzak.
Wel als de treinen op tijd reden.quote:
Heet meneer Hondjes toevallig Annie?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:22 schreef hondjes het volgende:
Ben ik op het strand en even met kleindochter in zo een speelhuisje.
Zeg tegen meneer hondjes ..let ff op mijn tas..
Joh we staan er vlakbij, zegt ie.
Ik kijk weer , tas weg.
Zie nog net twee jongens iets in hun rugzak proppen.
Meneer hondjes erachter aan, haalt ze in en zegt ..tas open..
En ja hoor, mijn tas zat erin..
Alles zat er in, geld,credit cards, autosleutels, huissleutels, noem maar op.
pff het is niet mijn dag vandaag, maar dus net op tijd, dat ik die gasten zag frommelen met hun rugzak.
quote:
Ja, he he, logisch dat hij lachte.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel als de treinen op tijd reden.
Und im Freizeit hatte er manchmal auch Spass![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waar, maar schrok me rot.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt al je spullen terug, dan is het toch juist wel je dag![]()
En meneer hondjes moet je niet op je tas laten passen, die moet je een stok laten apporteren
Volgens geruchten was hij toch homo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, he he, logisch dat hij lachte.
Er hätte Spass mit die Mädel
Die Iphone van mij ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Hee Fann, jij hebt toch een Samsung Jet, hoe bevalt dat ding? Dat is toch ook een touchscreen en kan je daar dan wel een beetje lekker mee sms-en?
Ik heb een Samsung Touchwizz, maar die is van zijn padje en doet andere dingen dan ik wil
Die hondjes van jou heeft je tas expres laten jatten, zodat hij daarna de held uit kon hangenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar schrok me rot.![]()
Die hondjes loopt nu overal te vertellen, hoe goed hij was, en die dieven aanpakte.![]()
Trouwens hij wilde ze bijna op hun smoel slaan..
En terrechtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar schrok me rot.![]()
Die hondjes loopt nu overal te vertellen, hoe goed hij was, en die dieven aanpakte.![]()
Trouwens hij wilde ze bijna op hun smoel slaan..
O, ik had ook de I-phone in optiequote:
eh.............quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Hee Fann, jij hebt toch een Samsung Jet, hoe bevalt dat ding? Dat is toch ook een touchscreen en kan je daar dan wel een beetje lekker mee sms-en?
Ik heb een Samsung Touchwizz, maar die is van zijn padje en doet andere dingen dan ik wil
Maar hij doet dus wat je zegt?.... je telefoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.............jahaaa hij bevalt wel, maar ik vin hem wel ingewikkeld
![]()
![]()
Maar SMSsen heb ik nu onder de knie![]()
![]()
ja dat touchscreen ding is wel te doen heur.. effe wennen enzo, maar ik weet nog maar
een tiende van wat dat ding allemaal kan en eigenlijk vind ik dat wel genoeg...
Ik zie me nou niet zo snel internetten enzo met dat ding, maar die Griek kan er goed mee overweg en
die is er wel dik tevreden over.
dus eh...
wat was je vraag eigenlijk?![]()
ow jah... ja je kan er goed mee smssen
JA... TUURLIJK DOE DAT DING WAT IK WILquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij doet dus wat je zegt?.... je telefoon![]()
Als ik op mijn touchwizz een d e of f indruk gaat hij op een andere taal, en als ik een r moet doet hij een t![]()
Je zou die dingen gewoon een week vrijblijvend moeten kunnen .
Misschien moet je vragen of je er een cursus bij kunt krijgenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Je zou die dingen gewoon een week vrijblijvend moeten kunnen .
of een man met veel geduldquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of je er een cursus bij kunt krijgen
Ik snap die dingen meestal wel snel, maar ik wil hem een weekje gebruiken om te kijken of hij aan mijn wensen en voorwaarden voldoet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of je er een cursus bij kunt krijgen
Traditioneel denken is aan jou wel besteedquote:
Mooi kut voor je omgevingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik nogal veeleisend ben
Mijn positieve eigenschappen maken dat wel weer goedquote:
Je telefoon of Donald ?quote:
Nah... gut ik ben gewoon niet technisch wat maakt dat nou uit ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Traditioneel denken is aan jou wel besteed
Er zijn vrouwen die gewoon slimmer dan mannen zijn en er wel mee uit de voeten kunnen
Je koppelde "Om kunnen gaan met...." gelijk aan een vent, dat is traditioneel denken, of je het nu wilt of nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
Heeft niks met traditioneel te maken, zijn de harde feiten, ik ken mijn beperkingen
Ik geloof je, maar vraag toch om wat referenties als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn positieve eigenschappen maken dat wel weer goed
nietusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je koppelde "Om kunnen gaan met...." gelijk aan een vent, dat is traditioneel denken, of je het nu wilt of niet
kan je er mee smssen ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:01 schreef Jian het volgende:
Bwah, waar het internet zit heb ik nog niet gevonden, maar hij maakt een heerlijke smoothie![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nietus
ik zei ''voor een normaal mens''
da's niet mannelijk of vrouwelijk
ken allebei
quote:
De vraag is "Belt ie lekker?"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:01 schreef Jian het volgende:
Bwah, waar het internet zit heb ik nog niet gevonden, maar hij maakt een heerlijke smoothie![]()
[ link | afbeelding ]
Donald dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je telefoon of Donald ?![]()
nah... nee voor een normaal mens is dat ding van mij echt wel goed hoor![]()
ik ben gewoon echt ongelofelijk klunzig met dat soort dingen, het gaat ook mij ene
oor in en mijn andere uitalleen alles met dat muziek gedoe kon ik mijn aandacht wel
bijhouden, maar als iets me niet echt interesseert dan kan ik daar de interesse niet
voor opbrengen.
Ja gut, ik heb zoiets van, ik ga thuis wel internettendat gedoe allemaal
![]()
Het leukste vind ik mijn achtergrondje (Lichtenstein ploatjes) mijn ringtone, en dat muziek ding,
Jabra clipper ofzoiets...
Nah... ik kan bellen en gebeld worden en nu sinds kort ook smssen![]()
da's toch genoeg ?![]()
O ja ! en dat je er foto's mee kan maken da's ook wel heel handig
Ja, heh heh... ik ben Hetro en Dees volgens mij ook, bij jou zou er weer Vrouw moeten staanquote:
Ik zal de referenties even pm-enquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar vraag toch om wat referenties als je het niet erg vindt
Als geld geen rol speelt zou ik gewoon voor een Iphone gaan. Veel te duur natuurlijk, maar ik vind ze wel vrouwvriendelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donald dus![]()
Ik wil een beetje leuk kunnen bellen,sms-en en internetten en ik wil er een camera op en leuke dingen met muziekjes, muziekherkenning enz. enz.
Maarrrrr, dit moet wel heel gebruiksvriendelijk zijn.
zullen we effe googelen naar gebruiksvriendelijkheid van de samsung jet 8000 ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donald dus![]()
Ik wil een beetje leuk kunnen bellen,sms-en en internetten en ik wil er een camera op en leuke dingen met muziekjes, muziekherkenning enz. enz.
Maarrrrr, dit moet wel heel gebruiksvriendelijk zijn.
nah dit is de eerste die ik tegenkom http://www.typhone.nl/gsm/samsung/1419/samsung-jet-s8000#reviewquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen we effe googelen naar gebruiksvriendelijkheid van de samsung jet 8000 ?
heb ik nog niet gedaan !
gaat ik nu effe doen![]()
momento..
i will be back
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
Liefde is een wonderbaarlijk iets. Dat je dan toch iemand tegen komt die helemaal voor je gaat ondanks dat je niet helemaal oke bent qua gezondheid. en dat je dan wakker wordt 's ochtends en dan helemaalvoelt en dat ondanks alles je gewoon heel erg gelukkig bent.
En wonderbaarlijk is ook een mooi woord.... Mn broer en zn vrouw en dochtertje van 2 reden een aantal weken geleden naar huis en toen noemde mijn broer het woord: wonderbaarlijk. toen vroeg mn nichtje wat wonderbaarlijk was ( ze is erg slim voor dr leeftijd) en mn broer legde uit dat wonderbaarlijk mooi is....het bleef een aantal minuten stil en toen zei mn nichtje: papa, Mama is ook wonderbaarlijk hé!?![]()
![]()
![]()
dat was weer mijn nuttige bijdrage
jah...quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...
ik had daar effe overheen gelezen![]()
was te druk met mijn telefoontje te googelen
maar wat Ian zegt
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...
ik had daar effe overheen gelezen![]()
was te druk met mijn telefoontje te googelen
maar wat Ian zegt
oftewel, neem jij maar een I-phone, want elk dom wijf snapt dat dingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Als geld geen rol speelt zou ik gewoon voor een Iphone gaan. Veel te duur natuurlijk, maar ik vind ze wel vrouwvriendelijk
precies... dat vind ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Mijn telefoon belt, smst en maakt foto's...das wat mij betreft voldoende
Mooiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
Liefde is een wonderbaarlijk iets. Dat je dan toch iemand tegen komt die helemaal voor je gaat ondanks dat je niet helemaal oke bent qua gezondheid. en dat je dan wakker wordt 's ochtends en dan helemaalvoelt en dat ondanks alles je gewoon heel erg gelukkig bent.
En wonderbaarlijk is ook een mooi woord.... Mn broer en zn vrouw en dochtertje van 2 reden een aantal weken geleden naar huis en toen noemde mijn broer het woord: wonderbaarlijk. toen vroeg mn nichtje wat wonderbaarlijk was ( ze is erg slim voor dr leeftijd) en mn broer legde uit dat wonderbaarlijk mooi is....het bleef een aantal minuten stil en toen zei mn nichtje: papa, Mama is ook wonderbaarlijk hé!?![]()
![]()
![]()
ow.. jah?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:23 schreef Jian het volgende:
Effe snel een paar onafhankelijke tests gescreend, maar die Samsung Jet is best een tof toestel heur
toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. jah?
nah... da's best wel leuk dan, zou best lullig zijn als dat ding er nu ineens heel
triest vanaf zou komen
Niet verder vertellen, maar die dingen zijn gewoon goed, ze hebben in elk geval het best touch-screen dat er bestaat !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oftewel, neem jij maar een I-phone, want elk dom wijf snapt dat ding
Is er ook een voorleesversie, wat een lap tekstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Samsung Jet reclame
nah... en de beoordelingen zijn zo te zien over het algemeen positief, maar ik heb er pas een paar gelezen..
ik ga daar nog effe neuzen...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi![]()
meer weet ik er even niet op te zeggen
Ja lijkt mij leuk, mijn eigen Fok!zoekplaatje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
van sommige zou je spontaan de schijterij krijgen![]()
zou je dat wel doen ?
ow ik noemde je Ian..quote:
Ja Laysa, soms heeft het leven wonderbaarlijke dingen voor je in pettoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
ik heb ook niet alles gelezen heurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er ook een voorleesversie, wat een lap tekst![]()
Maar zo vluchtig gezien wel een goeie.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Laysa, soms heeft het leven wonderbaarlijke dingen voor je in petto
Dan wil ik een I-Phonequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, maar die dingen zijn gewoon goed, ze hebben in elk geval het best touch-screen dat er bestaat !Ze doen gewoon wat ze moeten doen en dat doen ze goed en met veel gebruikersgemak. Ze zijn alleen te duur vind ik. Daarom zei ik ook als geld geen enkele rol speelt.
En nee, ik heb geen Iphone maar een HTC Touchpro 2, maar dat komt vooral omdat zo'n toestel een uitschuifbaar toetsenbord heeft en dat vind ik nu eenmaal heel prettig.
Dat mis ik enorm bij mijn Nokia. Ik en mijn korte dikke worstvingers hebben altijd ruzie met die kleine knopjes. En dan ook nog sinds kort matige zicht voor dichtbij, dat maakt het feest compleet. Voor smsjes heb ik dan ook maar KPN sms mail op mijn notebook geïnstalleerd, dat gaat mij een stuk beter af.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, maar die dingen zijn gewoon goed, ze hebben in elk geval het best touch-screen dat er bestaat !Ze doen gewoon wat ze moeten doen en dat doen ze goed en met veel gebruikersgemak. Ze zijn alleen te duur vind ik. Daarom zei ik ook als geld geen enkele rol speelt.
En nee, ik heb geen Iphone maar een HTC Touchpro 2, maar dat komt vooral omdat zo'n toestel een uitschuifbaar toetsenbord heeft en dat vind ik nu eenmaal heel prettig.
Weet je nog dat je vorig jaar telkens riep dat 2010 voor jou HET JAAR wat liefde betreft zou worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook heul niet....ik ben gewoon een beetje melachonisch
Wentel je in geluk.....en hou het vooral vastquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik er van tussen...lekker op bed LawandOrder en ColdCase kiken![]()
Sowieso moet neelie kroes dat doort dingen flink verneuken vind iK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Naar t-mobile overstappen wil je echt niet
Voor mij de reden dat ik nog steeds geen aaifoon heb.
Heb ik mijn keuze gemaakt, kom jijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je nog dat je vorig jaar telkens riep dat 2010 voor jou HET JAAR wat liefde betreft zou worden?
Jij moet wat doen met je gave
Met 2 handjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wentel je in geluk.....en hou het vooral vast
Want?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Dat sowieso, belachelijk dat T-Mobile het alleenrecht heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso moet neelie kroes dat doort dingen flink verneuken vind iK!
Enorm slecht netwerk met slechte dekking, ik heb verschillende vrienden die al zijn overgestapt naar andere providers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want?
Ik heb t-mobile en bevalt prima, nog nooit problemen mee gehad?
Misschien in die uithoek waar jij woont.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Enorm slecht netwerk met slechte dekking, ik heb verschillende vrienden die al zijn overgestapt naar andere providers.
Kan je je abo niet omzetten bij de Phoneshop www.phoneshop.nl, die leveren als enigen namelijk wel een HI abo met een iphone ..?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil ik een I-Phone![]()
Nadeel is wel dat ik moet overstappen van Hi naar T-Mobile en mijn abo bij Hï pas in april 2011 afloopt. Tot die tijd moet ik dus met mijn klote Touchwizz doen, tenminste als dat ding het overleeft, want ik heb me er al een paar keer net van kunnen weerhouden om dat ding tegen een muur te gooien.
Onderweg naar Groningen nooit problemen gehad?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien in die uithoek waar jij woont.
Nee zoals ik al zei, nog nooit last van gehad en heb eigenlijk altijd wel ontvangst enzo, zelfs op het strand
Phoneshop ! ? goedkoop met een Voda aboquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Ik heb sinds kort ook een Nokia 2720 fold. Met grote knopjes, dus enorm gebruikersvriendelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat mis ik enorm bij mijn Nokia. Ik en mijn korte dikke worstvingers hebben altijd ruzie met die kleine knopjes. En dan ook nog sinds kort matige zicht voor dichtbij, dat maakt het feest compleet. Voor smsjes heb ik dan ook maar KPN sms mail op mijn notebook geïnstalleerd, dat gaat mij een stuk beter af.
Ik heb de Iphone via Vodafone.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef remlof het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Onderweg naar Groningen nooit problemen gehad?
Die ga ik opslaan en me morgen eens in verdiepen. Bedanktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je je abo niet omzetten bij de Phoneshop www.phoneshop.nl, die leveren als enigen namelijk wel een HI abo met een iphone ..?
Ja dat is niet onbekend van T-mobilequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Klachten dekking T-Mobile levert voldoende hits op om het serieus te nemen
Meestal kan dat wel, voor zover mij bekend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Of kan ik nu alvast voor nog een jaar erbij verlengen en een nieuwe uitzoeken?
Als je een beetje gaat lopen zeiken is er veel mogelijk hoor, de concurrentie is moordend in die marktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meestal kan dat wel, voor zover mij bekend.
Je hoeft niet eens te zeiken, ze zijn allang blij dat ze je weer één of twee jaar kunnen aansmeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je een beetje gaat lopen zeiken is er veel mogelijk hoor, de concurrentie is moordend in die markt
3 maanden voor het aflopen van je abo kan je verlengen en een nieuw toestel nemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mag volgens mij ook pas in 2011 weer een nieuwe telefoon, ik heb geen idee waar ik dat kan opzoeken en ik gok dat ex toen een 2jarig abonement heeft afgesloten voor mij.
Dan is mijn telfoon inmiddels antiek
Maar anders krijg je een boete toch? Of kan ik nu alvast voor nog een jaar erbij verlengen en een nieuwe uitzoeken?
Wow! Tof, eens bellen met T-Mobile dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te zeiken, ze zijn allang blij dat ze je weer één of twee jaar kunnen aansmeren.
Uh oh. Dan moet ik mijn enthousiasme een beetje temperen ben ik bangquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 maanden voor het aflopen van je abo kan je verlengen en een nieuw toestel nemen
Als jouw ex dit abo nog heeft afgesloten wordt het toch onderhand wel eens tijd en ander doen wat Teun zegt ..... zeikenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uh oh. Dan moet ik mijn enthousiasme een beetje temperen ben ik bang
Gewoon bellen en vragen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uh oh. Dan moet ik mijn enthousiasme een beetje temperen ben ik bang
wat else is new?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik ook,,en warm..pfff
Alweer een douche genomen, maar zweet alweer.
Ben die opvliegers spuugzatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
wat else is new?
[..]
nah Honda !
op je ouwe dag
Dat prepaid ontieglijk duur isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:00 schreef FANN het volgende:
wat is nou precies het voordeel van een abonnement ?
ik koop gewoon van die kaartjes met beltegoed...
Op dit moment kan het mij gestolen worden. Ravotten met twee van kutjochies is een aanslag op mijn libidoquote:
Jah, maar hoe zit het met Internet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je niet zoveel praat valt het best mee
nah... nee mijn 06 gebruik ik alleen voor korte mededelingen enzo ...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je niet zoveel praat valt het best mee
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... nee mijn 06 gebruik ik alleen voor korte mededelingen enzo ...
ga ik niet uitgebreid op bellen ... zooooooooo dom ben ik nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jouw ex dit abo nog heeft afgesloten wordt het toch onderhand wel eens tijd en ander doen wat Teun zegt ..... zeiken
quote:Einddatum contractsperiode: 20 november 2010
Contract vernieuwen: Je komt in aanmerking voor contractvernieuwing.
als ik ''bij ga kletsen'' kan ik dat ECHT beter thuis doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik van mijn werk onderweg naar huis ben vind ik het vaak wel prettig om even bij te kletsen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik: hmm dat moet inderdaad dan al even geleden zijn, dus heb ik maar eens ingelogd op de t-mobilesite.
Kijk!
[..]
Nu nog iets uitzoeken, ex had verstand van die dingen, ik iets minder
Ja, of op tijd opzeggen zodat je bij een andere provider misschien met betere voorwaarden een nog leuker toestel kunt krijgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik: hmm dat moet inderdaad dan al even geleden zijn, dus heb ik maar eens ingelogd op de t-mobilesite.
Kijk!
[..]
Ik noem het time-management, 2 dingen tegelijk doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik ''bij ga kletsen'' kan ik dat ECHT beter thuis doen![]()
daar gaat nogal wat tijd inzitten namelijk
Sorry, het komt niet echt binnen op dit moment.quote:
Kijk vooral naar de specs en niet naar het kleurtjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk!
[..]
Dat zie ik nog niet zo. Vraag mij af hoe handig je er mee kunt typenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:14 schreef Copycat het volgende:
iPhone!!!
Ik begin een iPad ook als goede investering te zien ...
iPosted
Lijkt me ook handig, om kranten te lezen en geen boeken meer meeslepen naar Spanje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:14 schreef Copycat het volgende:
iPhone!!!
iPosted
virtueel of extern toetsenbord, maar ze moeten mij het voordeel t.o.v. een laptop nog maar es zien uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet zo. Vraag mij af hoe handig je er mee kunt typen
Ik heb al een paar keer met een iPad mogen spelen. Geloof me, het is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
virtueel of extern toetsenbord, maar ze moeten mij het voordeel t.o.v. een laptop nog maar es zien uit te leggen.
Touch screen, maar dat hebben sommige notebooks ook weer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
virtueel of extern toetsenbord, maar ze moeten mij het voordeel t.o.v. een laptop nog maar es zien uit te leggen.
Als aanvulling, niet zozeer als vervanging.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zie ik nog niet zo. Vraag mij af hoe handig je er mee kunt typen
Moet je daar dan ook weer een internet abonnement op afsluiten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer met een iPad mogen spelen. Geloof me, het is echt fantastisch.
ga je dan een heel boek op dat ding downloaden en dan vanaf dat ding lezen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lijkt me ook handig, om kranten te lezen en geen boeken meer meeslepen naar Spanje.
Gewoon downloaden al die hap..
voor jouw werktak wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:14 schreef Copycat het volgende:
iPhone!!!
iPosted
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk vooral naar de specs en niet naar het kleurtje
Multiplayer games zijn ook erg leuk op de iPadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als aanvulling, niet zozeer als vervanging.
Maar stiekem vooral omdat het me toch wel een vet gadget lijkt.
Binnenkort eens bij een vriendje spelen.
Gaat via je wireless router, net zoals je notebook. En nee, je hoeft geen nieuw abonnement.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet je daar dan ook weer een internet abonnement op afsluiten.
Of gaat het gewoon via je laptop.
Via wifi. Of (sommige modellen) via een aparte simkaart en G3.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Moet je daar dan ook weer een internet abonnement op afsluiten.
Of gaat het gewoon via je laptop.
Maar je gaat toch niet zo'n ding nemen om games te spelen Remlof? Ik heb trouwens ook helemaal totaal niets met computergames.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Multiplayer games zijn ook erg leuk op de iPad
Vooral Achtung, een snake game voor vier personen is geweldig
Geloof ik ook wel, maar ik wacht nog wel even, want Apple doet natuurlijk wel net alsof ze het wiel hebben uitgevonden, maar er zijn meer fabrikanten met die tablets en ook meerdere die 'm al hebben aangekondigd Dell, HP en Asus etc.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer met een iPad mogen spelen. Geloof me, het is echt fantastisch.
Dat was echt het eerste wat m'n nerdcollega's me lieten zienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet zo'n ding nemen om games te spelen Remlof? Ik heb trouwens ook helemaal totaal niets met computergames.
Ik koop 'm voorlopig ook nog niet hoor, vind een halve K voor de goedkoopste versie nog steeds te duur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, maar ik wacht nog wel even, want Apple doet natuurlijk wel net alsof ze het wiel hebben uitgevonden, maar er zijn meer fabrikanten met die tablets en ook meerdere die 'm al hebben aangekondigd Dell, HP en Asus etc.
Steeds een stapel boeken meenemen is lastig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je dan een heel boek op dat ding downloaden en dan vanaf dat ding lezen?
dan heb ik toch gewoon liever een gewoon een normaal boek in mijn handen geloof ik![]()
lijkt mij helemaal niks
Op vakantie neem ik gewoon audioboeken, lekker oogjes dicht op het strand en luisteren maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef Copycat het volgende:
Voor op vakantie is zo'n digitale bieb wel handig, denk ik.
Maar thuis toch liever een boek van vlees en bloed.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef Maanvis het volgende:
wtf @ liesje, hoe kredde ut toch vur elkaor. je sloopt heel fok mensch!
kranten kan ik me nog wel voorstellen, vooral als je in het buitenland bent, maar een boek neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Steeds een stapel boeken meenemen is lastig.
En een boek in de zon is ook rot lezen.
Maar vooral voor kranten, die kan ik hier in dorp niet krijgen.
En kom ik thuis , ligt er 4 weken kranten.
lijkt me ook niks, stel je voor dat je een of andere kutstem krijgt zoals Nathasiaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Op vakantie neem ik gewoon audioboeken, lekker oogjes dicht op het strand en luisteren maar
Toen ik even slechtziend was na het laseren van mijn ogen had ik als alternatief ook luisterboeken geregeld, heerlijk hoe goed ik ervan in slaap vielquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Op vakantie neem ik gewoon audioboeken, lekker oogjes dicht op het strand en luisteren maar
Dat doe ik af en toe op de fiets. Maar dan kan ik me toch nooit echt concentreren. Maar vooral wil ik woorden kunnen proeven en wegen. En dat gaat makkelijker in printquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
Dat zeg ik, audioboekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
En een boek in de zon is ook rot lezen.
Doe mij ook maar een ouderwets papieren boek met bladzijden die je echt moet omslaanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
lijkt me ook niks, stel je voor dat je een of andere kutstem krijgt zoals Nathasia![]()
nah.. dan ben ik er ook snel klaar mee...
Fann, lees je toch eens in. Het gaat niet over een telefoon maar over een i-padquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
kranten kan ik me nog wel voorstellen, vooral als je in het buitenland bent, maar een boek nee![]()
ik heb als moeite genoeg om mijn aandacht erbij te houden en als ik dat dan ook nog via mijn phone moet
lezen met die kleine lettertjes , nah, dan kan ik het wel helemaal schudden , niks voor mij![]()
computerspelletjes trouwens ook niet, ik ben gewoon niet zo van die dingen, maar dat mag
gelukkig, hoop ik dan toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat ze iets hebben wat ik graag wil horen.![]()
Ja en je moet kunnen fantaseren hoe de mensen eruit zien enzo..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een ouderwets papieren boek met bladzijden die je echt moet omslaan
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fann, lees je toch eens in. Het gaat niet over een telefoon maar over een i-pad
[ afbeelding ]
dat vind ik nou ook zo leuk aan je, je zou het pentagon nog perongeluk kunnen hacken en dan met je onschuldige oogjes beweren dat je van niets weetquote:
Ik snap wat je bedoelt, mij voorkeur gaat ook uit naar een gewoon gebonden boek, dat heeft toch iets extra's. Maar ik moet zeggen dat vooral Engelstalig audioboeken tegenwoordig vaak hele goede voorlezers hebben en er zijn omstandigheden waarin ik het gesproken boek best kan waarderenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe op de fiets. Maar dan kan ik me toch nooit echt concentreren. Maar vooral wil ik woorden kunnen proeven en wegen. En dat gaat makkelijker in print
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |