Bosbeetle kotste over z'n schoenen, of bijna toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja later heb ik 'm nog 1x gezien, toen zat ie te mopperen dat bosbeetle aan het kotsen was op straat en paarse paashaas op de stoep aan het slapen was
ik weet het ook allemaal niet meer zoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bosbeetle kotste over z'n schoenen, of bijna toch.
We gaan het even vragen.
Dan zou ik volgens mij ook aardig pissed zijn. Behalve bij bijna.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef yvonne het volgende:
Bosbeetle kotste over z'n schoenen, of bijna toch.
We gaan het even vragen.
die komt nog.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is die 10 jaar meet eigenlijk ooit nog geweest?
Ja, vorig jaar september in de Stairway.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is die 10 jaar meet eigenlijk ooit nog geweest?
Nee die woont een heel eind over de grens, denk dat het dichter bij mij is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die komt nog.
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
en jij komt ook
Is wierden niet vlakbij waar Ian woont?
tenzij de meet niet doorgaatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee die woont een heel eind over de grens, denk dat het dichter bij mij is.
Maar het lijkt me wel leuk om te komen ja, nu wel![]()
Vorig jaar durfde ik niet echt want ik was nog veel meer een kutnewbie.![]()
Ga ik je dan deze keer eindelijk niet mislopen?![]()
Was dat geen behoorlijk kleiner alternatief voor de mislukte poging met die camping?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar september in de Stairway.
Hopelijk hebben ze een betere campingbaas getroffen dan.quote:
Ja en dat is vanuit FOK! ook niet gelukt (we hebben het echt geprobeerd, ik zat er dicht op).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Was dat geen behoorlijk kleiner alternatief voor de mislukte poging met die camping?
En dat er toen gezegd werd van: "we doen het nog wel een keer voor 't echie"?
Ja je vroeg nog aan me of ik Johan zover kon krijgen om een lap grond beschikbaar te stellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dat is vanuit FOK! ook niet gelukt (we hebben het echt geprobeerd, ik zat er dicht op).
Dus de alternatieven dit jaar zijn van users.
ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |