abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84553006
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

jij vindt dat normaal om meerdere malen te vragen?
Ik heb over dat meerdere malen heen gelezen en dan vind ik dat ook fout.

Maar dat hij door haar werd afgetrokken vind ik gewoon heel erg lief van die mevrouw.
pi_84553118
Voor de mensen die twijfelen aan de echtheid van dit topic: in de video van Netwerk wordt ook vermeld door de geïnterviewde verpleegster dat de verpleegster met wie ze meeliep de patient in kwestie met blote hand aftrok. Ik weet niet of dit de regel is, maar ook bij B. deed de verpleegster iig geen handschoenen aan tenzij ze die al aan had.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84553143
@JohnDDD: hoe is deze man geestelijk dan?
-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:49:51 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_84553278
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Blijkbaar doen andere verpleegsters het dus wel. We hebben zelf al gevraagd om een andere verpleegster om te zien of we daarmee meer geluk hebben maar de zorginstelling weigert voorlopig omdat er volgens hen geen geldige reden is om te wisselen.

B. heeft de laatste jaren trowuns een intieme band opgebouwd met zijn vorige verpleegster, hij noemt haar naam nog elke dag en mist haar volgens ons enorm. Ze is tweemaal langsgekomen maar de eerste keer was de nieuwe verpleegster erbij, de tweede keer waren wij erbij en dus was er geen mogelijkheid om hem nog even te helpen. We proberen haar nog een keer te laten komen als er niemand is.
Tijdens het werk iemand helpen, mwah, laten we dat dan maar vrije interpretatie van de dienstverlening van een verpleegster noemen.

Maar gottegot knul, als je haar speciaal probeert te laten komen als er niemand bij is voor dit doel, dan nodig je die vrouw dus uit om de hoer voor jullie te spelen, niets minder. En dan vraag ik me af waarom je je vriendin, zus of moeder niet hetzelfde vraagt, of enig iemand anders met wel een intieme band zonder zakelijke relatie met B.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_84553352
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

jij vindt dat normaal om meerdere malen te vragen?
je moet niet vergeten dat de verpleegster jarenlang bij B. kwam en hem een aantal maal per week aftrok. ik weet natuurlijk niet precies hoe vaak B. het haar heeft gevraagd, we hebben het in elk geval 2 keer van hemzelf gehoord dat hij erover klaagde dat ze hem niet wilde pijpen en dat hij graag gepijpt wilde worden. 1 keer heeft zij het ons gezegd met daarbij de suggestie dat het wellicht een idee was een prostituee in te huren omdat zij "niet verder kon gaan dan wat ze nu al voor hem deed". Ze zei daar overigens bij dat dat was omdat ze dat thuis had afgesproken dat dat de limiet was!!!!!!!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:52:19 #81
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_84553398
Als de verpleegster het wil prima, als ze hetn iet wil ook prima, dat heb je dan (helaas) als patient maar te accepteren.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84553436
Wat mij het meeste stoort aan de situatie is dat de verpleegster heel intieme handelingen moet verrichten, die niets te maken zouden moeten hebben met seks. De patiënt maakt misbruik van deze situatie door haar te vragen (zelfs te verwachten) seksuele handelingen te verrichten. Hierdoor krijgen de normale werkzaamheden van de verpleegster een seksuele lading. Dit mag in mijn ogen nooit gebeuren, omdat je hiermee de verpleegster intimideert en het haar onmogelijk maakt de werkzaamheden normaal uit te voeren.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:53:29 #83
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84553455
Ook een beetje sneu om iemand die terecht van haar pensioen geniet, toch nog dit soort werk te laten verrichten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84553502
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

je moet niet vergeten dat de verpleegster jarenlang bij B. kwam en hem een aantal maal per week aftrok. ik weet natuurlijk niet precies hoe vaak B. het haar heeft gevraagd, we hebben het in elk geval 2 keer van hemzelf gehoord dat hij erover klaagde dat ze hem niet wilde pijpen en dat hij graag gepijpt wilde worden. 1 keer heeft zij het ons gezegd met daarbij de suggestie dat het wellicht een idee was een prostituee in te huren omdat zij "niet verder kon gaan dan wat ze nu al voor hem deed". Ze zei daar overigens bij dat dat was omdat ze dat thuis had afgesproken dat dat de limiet was!!!!!!!
Dus dat mens vertelde thuis gewoon dat ze hem aftrok? :{w

Jeetje zeg, ik snap best dat iemand dat na het vormen van een band met iemand doet, mar er dan zo open over praten... Die vrouw heeft waarschijnlijk echt gedacht dat het erbij hoorde. :{
pi_84553562
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Conflict het volgende:

[..]

Jeetje zeg, ik snap best dat iemand dat na het vormen van een band met iemand doet, mar er dan zo open over praten... Die vrouw heeft waarschijnlijk echt gedacht dat het erbij hoorde. :{
en de gehandicapte die daar zo openlijk over praat met familieleden vind ik ook een beetje gek
pi_84553580
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef JoPiDo het volgende:
Wat mij het meeste stoort aan de situatie is dat de verpleegster heel intieme handelingen moet verrichten, die niets te maken zouden moeten hebben met seks. De patiënt maakt misbruik van deze situatie door haar te vragen (zelfs te verwachten) seksuele handelingen te verrichten. Hierdoor krijgen de normale werkzaamheden van de verpleegster een seksuele lading. Dit mag in mijn ogen nooit gebeuren, omdat je hiermee de verpleegster intimideert en het haar onmogelijk maakt de werkzaamheden normaal uit te voeren.
Ik dacht de hele tijd dat ze het snel ff tussendoor deed, gewoon, om aardig te zijn.
pi_84553585
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef Ritmo het volgende:
@JohnDDD: hoe is deze man geestelijk dan?
Hij is zeer zwakbegaafd/verstandelijk gehandicapt, heeft een IQ van onder de 70. Hij kan zich verbaal redelijk uitdrukken maar dat hangt ook af van zijn bui en fysieke toestand. Soms komt er zegmaar dagen geen zinnig woord uit, soms vertelt hij juist heel veel over hoe zijn dag gegaan is.

Hij is wel in staat relaties met personen op te bouwen en hecht zich snel erg aan mensen.

Fysiek is hij nauwelijks in staat om zijn armen en benen te bewegen.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:56:17 #88
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_84553594
Kun je niet gewoon een hoer voor hem regelen die zijn pielemuis zo nu en dan komt aftrekken?
20 euro per week ofzo...ruk saldo. :')
pi_84553595
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

en de gehandicapte die daar zo openlijk over praat met familieleden vind ik ook een beetje gek
Nogal ja!
pi_84553658
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:56 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Hij is zeer zwakbegaafd/verstandelijk gehandicapt, heeft een IQ van onder de 70. Hij kan zich verbaal redelijk uitdrukken maar dat hangt ook af van zijn bui en fysieke toestand. Soms komt er zegmaar dagen geen zinnig woord uit, soms vertelt hij juist heel veel over hoe zijn dag gegaan is.

Hij is wel in staat relaties met personen op te bouwen en hecht zich snel erg aan mensen.

Fysiek is hij nauwelijks in staat om zijn armen en benen te bewegen.
Dan is het helemaal zielig om hier boos over te worden.
-
pi_84553689
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik dacht de hele tijd dat ze het snel ff tussendoor deed, gewoon, om aardig te zijn.
Deze situatie was niet ontstaan als ze kwam schoonmaken, het is het gevolg van de intieme handelingen die binnen haar takenpakket horen.
pi_84553712
Maar alleen zo'n aftrekmachine over iemand zijn piemel schuiven en eraf halen als hij roept dat hij klaar is en daarna de boel schoonmaken.

Zou dat wel kunnen?
pi_84553775
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Deze situatie was niet ontstaan als ze kwam schoonmaken, het is het gevolg van de intieme handelingen die binnen haar takenpakket horen.
Ja dat snap ik. Wassen en als ze dan aan zijn piemel kwam werd die kerel stijf en dan nam mevrouw die ook ff mee. Zo zie ik het. Maar die mevrouw blijkt dus gedacht te hebben dat dat bij haar takenpakket hoorde?
pi_84553776
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Conflict het volgende:

[..]

Nou blijkbaar. Het fijne weten wij er ook niet van. Ik weet alleen dat mijn moeder er een keer naartoe ging en dat de verpleegster haar even apart nam en zei dat het misschien verstandig was om eens een prostituee te bellen omdat ze aan B. merkte dat hij meer behoeften had dan waar zij hem mee kon helpen. Hij had haar blijkbaar herhaaldelijk gevraagd om hem te pijpen en ook eenmaal om haar borsten te mogen zien, ze zei dat ze hierop door afspraken thuis dus niet kon ingaan.

Wij wisten inderdaad dat B. deze wens had, hij had tegen ons enkele malen zoiets gezegd. Hij gebruikte het woord pijpen niet maar goed dat liet zich wel raden.
pi_84553812
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

B. is niet heel goed in het aanvoelen van dit soort grenzen, heeft ook te maken met zijn vorm van autisme.
pi_84553898
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nou blijkbaar. Het fijne weten wij er ook niet van. Ik weet alleen dat mijn moeder er een keer naartoe ging en dat de verpleegster haar even apart nam en zei dat het misschien verstandig was om eens een prostituee te bellen omdat ze aan B. merkte dat hij meer behoeften had dan waar zij hem mee kon helpen. Hij had haar blijkbaar herhaaldelijk gevraagd om hem te pijpen en ook eenmaal om haar borsten te mogen zien, ze zei dat ze hierop door afspraken thuis dus niet kon ingaan.

Wij wisten inderdaad dat B. deze wens had, hij had tegen ons enkele malen zoiets gezegd. Hij gebruikte het woord pijpen niet maar goed dat liet zich wel raden.
Ik denk dat er best mensen zijn die voor een paar euro af en toe een keer aan die piemel wilen trekken.

Probleem is dat je die mensen bijna niet kan vinden en zo iemand dan direct als hoer bestempeld wordt.

En om zo'n gehandicaptenhoer voor 120 euro voor een uurtje te laten komen is natuurlijk onbetaalbaar voor iemand in zo'n situatie.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 16:04:56 #97
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_84553951
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:03 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik denk dat er best mensen te vinden zijn die voor een paar euro af en toe een keer aan die piemel wilen trekken.

Probleem is dat je die mensen bijna niet kan vinden en zo iemand dan direct als hoer bestempeld wordt.

En om zo'n gehandicaptenhoer voor 120 euro voor een uurtje te laten komen is natuurlijk onbetaalbaar voor iemand in zo'n situatie.
Aftrekken is wat, 5 minuten? Laat 11 anderen er ook gebruik van maken, in-/uitlopen, 10tje de man.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
pi_84553976
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef Conflict het volgende:
Maar alleen zo'n aftrekmachine over iemand zijn piemel schuiven en eraf halen als hij roept dat hij klaar is en daarna de boel schoonmaken.

Zou dat wel kunnen?
Je mist mijn punt. De normale werkzaamheden zijn heel intiem en moeten om die reden zoveel mogelijk los staan van seksuele handelingen. Doordat één verpleegster hem wel aftrok, krijgen de handelingen een seksuele lading. Hierdoor is het onprettig voor andere verpleegster om de normale werkzaamheden uit te voeren.
pi_84554043
Is het lief of ranzig, ik ben er nog niet over uit eigenlijk.
pi_84554145
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Je mist mijn punt. De normale werkzaamheden zijn heel intiem en moeten om die reden zoveel mogelijk los staan van seksuele handelingen. Doordat één verpleegster hem wel aftrok, krijgen de handelingen een seksuele lading. Hierdoor is het onprettig voor andere verpleegster om de normale werkzaamheden uit te voeren.
Ja, dat is dus ook het verhaal.

Die kerel heeft dus heel veel geluk gehad dat 'ie af en toe leeggeschud werd en ziet het na al die tijd als een verworven recht. En dat is nou juist wat ik bedoel, fantastisch dat die mevrouw dat deed (en zo zouden er meer moeten zijn), maar niet realistisch om te denken dat het een recht is.

Maar ik vind dat iedereen die er zelf niet toe in staat is recht heeft om klaar te komen met hulp van een ander, maar dat mag nooit en te nimmer een taak van een verzorgende zijn. Dit moet dus of op vrijwillige basis zijn, of er moet een hoer betaald worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')